Vies varkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb door het maken van 2 overheerlijke witte bolletjes zalmsalade die echt prima smaakte gemist waarom iedereen hier zo boos is op de scheidsrechter. Kan iemand dit toelichten?
Wat voor'n compositie had je in gedachten?quote:
Fantastische line-up weerquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:28 schreef Coco. het volgende:
Dit gaan we dus missen:
Gasten Pauw:
André Kuipers
Henk Kamp
Jet Bussemaker
Martijn Sanders
Muhammed Kat
Sinan Can
Misschien ben je wel een vies varken.quote:
bepaaltquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat voor'n compositie had je in gedachten?
En welke lens zal ik gebruiken?
15, 28, 50, 80, 135 of 200?
Jij bepaald
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Als Real de CL wint breekt de hel los bij de UEFA
Geen idee hoe hij daar bij komt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een vies varken.
In Engeland zekerquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
donderdagavond ook verlenging genot![]()
Nou nouquote:
Die is 41?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik ben tevens kinkykitty76 aan het kijken.
Schone maakt een hat-trick.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
donderdagavond ook verlenging genot![]()
bepaaldquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jij beslist.
Met 1-0, geeft niks.quote:
waar?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd zo aangevallen?
*bankrekeningetjequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
100tje voor barca to go through
genot
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
bepaald![]()
En omdat je het niet zeker weet het vervangen door 'beslist'![]()
![]()
Voor Bayern zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef xzaz het volgende:
Hoe is het mogelijk dat #Casemiro nog op het veld staat en #Vidal er met rood af moet... Come on Bayern! #rmbay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
80. Compo laat ik aan jou over.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jij beslist.
We konden beter de scheids van vanavond hebben. Die is gewoon waardeloos beide kanten op.quote:
Ben je nog langs de deuren geweest vandaag?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
We konden beter de scheids van vanavond hebben. Die is gewoon waardeloos beide kanten op.
Uefa kennende zit er morgen een pro-Barca scheids op.
Maar zelfs de meest bevooroordeelde scheids gaat een 3-0 niet weg kunnen laten poetsen....
Toch....
Je vroeg mij niks.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk ditSteeds als je om argumenten vraagt komen ze met dit soort teksten.
OGquote:
je moeder die is triest.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Een pot nat joh. Die kuipers is ook zo triest
Pas op hoor, straks gaat hij weer iets doms zeggen en als mensen daarop reageren net doen alsof het een troll was.quote:
Ze kunnen net zo goed fuseren met de pvvquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen zeikt op de uefa, maar iedereen kijkt de CL. Zo ga je nooit verandering krijgen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga op bed verder kijken....
de groeten sukkels
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuwen bepaalde figuren dat Ramos een eigen goal gaat maken @ 90+3?
Opkomst overslaan want commerciequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Veronica gaat te laat terug zijn
Kan me herinneren dat ze dat ook een keer hadden met een interland oid
Een gele kaart voor correcte actie plus aan de andere kant casemiro die een paar keer goed wegkomtquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Wat een fluttitel.
Er wordt wel even vergeten waar de scheids Bayern weer beschermde.
Maar dat is weer typisch Nederlands.
Scheids doet het gewoon niet goed, naar beide kanten toe.
Omdat ze debiel zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuwen bepaalde figuren dat Ramos een eigen goal gaat maken @ 90+3?
Was in de rust toen, paar minuten tweede helft gemistquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Opkomst overslaan want commercie
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen zeikt op de uefa, maar iedereen kijkt de CL. Zo ga je nooit verandering krijgen.
Probeer het maar goed te praten PSVCL. Casemiro was geel en dat van Vidal totaal niet. Ook van paar meters weg moet je dat kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Heey PSVEL!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Daar zullen ze vast wakker van liggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Was gewoon een perfecte tackel op de balquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
op barca bettenquote:
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Hij is niet echt objectief, maar laat gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was gewoon een perfecte tackel op de bal
Dus dan is het acceptabel?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Heb je al een noodpakket voor zondag besteld?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Dat zei ik ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast wakker van liggen.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
TWEE KEER DE HELFTquote:
Haha je hapte!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Dat was natuurlijk een troll en nu hap jij.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.quote:
Real of Barca. Je.Verwacht.Het.Niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.
Jammer dat hij niet eigen goal ging he op het eindequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Monaco.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet eigen goal ging he op het einde
Bayern wint de CLquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oke Roland.quote:
8/15 voor barcaquote:
Monaco of Dortmund ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Lans en ik hopen allebei dat Monaco de CL wint
Monaco - Real finalequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik ook. Monacoquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Monaco of Juve kan ik wel vrede mee hebben.quote:
Wij hebben die Mbappé ook ontdekt he.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
nee barcaquote:
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Dat wou ik zeggenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben die Mbappé ook ontdekt he.
Juve heb ik ook zeer weinig mee, maar veel liever dan een spaanse club.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Monaco of Juve kan ik wel vrede mee hebben.
Juve vind ik ook een schijtclub eerste klas maar Buffon gun ik het wel.
Ontspan nou maar weerquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef JanCees het volgende:
Bayern met een onterechte penalty en eigen goal![]()
![]()
![]()
Kut moffen
Wederom zitten we op één lijn Caland.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Monaco of Juve kan ik wel vrede mee hebben.
Juve vind ik ook een schijtclub eerste klas maar Buffon gun ik het wel.
Zit er dik in. Robben gaat um missen.quote:
Eens laat die maar een keer niet de CL winnen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juve heb ik ook zeer weinig mee, maar veel liever dan een spaanse club.
Ramos schiet die bal weer de ruimte inquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zit er dik in. Robben gaat um missen.
die smerige vieze varkens bij Bayern zitten al de hele wedstrijd te schoppenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
Er is contact dus je kan hem gewoon geven.
Dan kent Robben Jetro Willems niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Robben sprint Sergio Ramos eruit.....
Wat staat hier hafcfan?quote:
Ditquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef Caland het volgende:
Er is contact dus je kan hem gewoon geven.
Toffe UI.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef IsTochWerelds het volgende:
Geef eens ff geel voor een schwalbe dan
Is deze act niet zwaar?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:45 schreef JanCees het volgende:
Bayern met een onterechte penalty en eigen goal![]()
![]()
![]()
Kut moffen
Ze krijgen straks nog een pingel mee die varkensquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die smerige vieze varkens bij Bayern zitten al de hele wedstrijd te schoppen
Ajax fans vergeten natuurlijk nooit de gestolen finale waar juventus volgespoten waren met alles wat voor handen was.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens laat die maar een keer niet de CL winnen.
Wat is jouw probleem precies?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
die smerige vieze varkens bij Bayern zitten al de hele wedstrijd te schoppen
Boxquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
JanCees drijft zijn Real-act iets te ver door.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
https://gyazo.com/adf446fa71a660fc55e85db40bd0e35f
Ajax had zelf ook shit gebruikt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax fans vergeten natuurlijk nooit de gestolen finale waar juventus volgespoten waren met alles wat voor handen was.
En higuain gun ik het niet zo.
Ik denk als hij zijn bomgordel ter ontploffing brengt en Allahu Akbar schreeuwt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer krijgt Casemiro ooit zijn tweede geel deze pot? Pas als hij met een bulldozer over het veld komt rijden?
Dankje Roland.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mie is een soort van ''tantoe'' dus geeft een nadruk op erg goed.
Ajax zat toen ook onder de doping volgens mijquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ajax fans vergeten natuurlijk nooit de gestolen finale waar juventus volgespoten waren met alles wat voor handen was.
En higuain gun ik het niet zo.
Dat filmpje in je sig is kapotstuk.quote:
Dan kan die Kassai het ook niet navertellen dus dat lijkt mij ook niet slim.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik denk als hij zijn bomgordel ter ontploffing brengt en Allahu Akbar schreeuwt.
Box 2quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zat toen ook onder de doping volgens mij
Dat wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zat toen ook onder de doping volgens mij
Kassai heeft opdracht gekregen om geen rood te geven aan Real Madridquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer krijgt Casemiro ooit zijn tweede geel deze pot? Pas als hij met een bulldozer over het veld komt rijden?
Caland zijn moeder neukt niks.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
Robben kijkt verongelijkt
Gras is groen
Immers mist kansen
Zoet verwerkt ballen door het midden
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees welkom
VBL / Het grote FEIJENOORD topic #1955 Giovanni _O_
KingRoland is mod.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
Gras is groen
Immers mist kansen
Zelf geld ingezet ;-(quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kassai heeft opdracht gekregen om geen rood te geven aan Real Madrid
Van Bommel krijgt geelquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
Gras is groen
Immers mist kansen
Als Real Madrid hem in het gezicht slaat is de uitleg waarschijnlijk dat er een vlieg zatquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kassai heeft opdracht gekregen om geen rood te geven aan Real Madrid
Op een slof en een ouwe voetbalschoenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan dit jaar de EL winnen op yoghurt en groentesap
micky mouse competitiequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan dit jaar de EL winnen op yoghurt en groentesap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |