Probeer het maar goed te praten PSVCL. Casemiro was geel en dat van Vidal totaal niet. Ook van paar meters weg moet je dat kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Heey PSVEL!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Daar zullen ze vast wakker van liggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Was gewoon een perfecte tackel op de balquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
op barca bettenquote:
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Hij is niet echt objectief, maar laat gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was gewoon een perfecte tackel op de bal
Dus dan is het acceptabel?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Heb je al een noodpakket voor zondag besteld?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Dat zei ik ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast wakker van liggen.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
TWEE KEER DE HELFTquote:
Haha je hapte!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Dat was natuurlijk een troll en nu hap jij.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.quote:
Real of Barca. Je.Verwacht.Het.Niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.
Jammer dat hij niet eigen goal ging he op het eindequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
leuk potje
Het hoogtepunt was:
[ afbeelding ]
Monaco.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Juventus de CL wint of tenminste Atleti, maar ik kijk verder niet want wij weten allebei wie het dit jaar gaat winnen.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet eigen goal ging he op het einde
Bayern wint de CLquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oke Roland.quote:
8/15 voor barcaquote:
Monaco of Dortmund ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Lans en ik hopen allebei dat Monaco de CL wint
Monaco - Real finalequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Ik ook. Monacoquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |