Ze kunnen net zo goed fuseren met de pvvquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen zeikt op de uefa, maar iedereen kijkt de CL. Zo ga je nooit verandering krijgen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga op bed verder kijken....
de groeten sukkels
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuwen bepaalde figuren dat Ramos een eigen goal gaat maken @ 90+3?
Opkomst overslaan want commerciequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Veronica gaat te laat terug zijn
Kan me herinneren dat ze dat ook een keer hadden met een interland oid
Een gele kaart voor correcte actie plus aan de andere kant casemiro die een paar keer goed wegkomtquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Wat een fluttitel.
Er wordt wel even vergeten waar de scheids Bayern weer beschermde.
Maar dat is weer typisch Nederlands.
Scheids doet het gewoon niet goed, naar beide kanten toe.
Omdat ze debiel zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuwen bepaalde figuren dat Ramos een eigen goal gaat maken @ 90+3?
Was in de rust toen, paar minuten tweede helft gemistquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:36 schreef fiktorvischer het volgende:
[..]
Opkomst overslaan want commercie
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:35 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen zeikt op de uefa, maar iedereen kijkt de CL. Zo ga je nooit verandering krijgen.
Probeer het maar goed te praten PSVCL. Casemiro was geel en dat van Vidal totaal niet. Ook van paar meters weg moet je dat kunnen zien.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Heey PSVEL!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
De scheids stond tijdens de overtreding van Casimero ver weg, en het was een staande tackle.
Bij die van Vidal stond ie dichterbij en hij kwam er ook invliegen..voor de 2e keer.
Daar zullen ze vast wakker van liggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Was gewoon een perfecte tackel op de balquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
op barca bettenquote:
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel. Al kijk ik nooit meer naar Barca. Daar ben ik echt klaar mee. Madrid gaat zo ook op de lijst komen.
Hij is niet echt objectief, maar laat gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was gewoon een perfecte tackel op de bal
Dus dan is het acceptabel?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Heb je al een noodpakket voor zondag besteld?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Dat zei ik ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast wakker van liggen.
Bier drinkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat ga jij morgenavond dan doen als ik vragen mag?
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |