Het ging om dat plaatje waarbij bewonderd werd dat een vrouw klappen krijgt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 09:49 schreef skysherrif het volgende: [..] Over het algemeen, is Harald juist zeer links en anti populist.
Boeiend, is Amerika maar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 09:58 schreef skysherrif het volgende:
Vrouwtje die heul de dag vuurwerk in de menigte liep te gooien, waar ook ouderen en andere vrouwen aanwezig waren ja.
Ook nog een beetje in het wilde weg pepperspray aan het spuiten was.
Als je dan van te voren trots propagandeert dat je "nazi scalps" gaat halen
[ afbeelding ]
Tsja dan moet je niet raar opkijken als je een klap krijgt.
Vrouwen moet je nooit klappen geven, eigenlijk zijn daar ook geen uitzonderingen in.quote:Op dinsdag 18 april 2017 09:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging om dat plaatje waarbij bewonderd werd dat een vrouw klappen krijgt.
Of je laat als Nazi zien dat je niet te provoceren bent en je daar gewoon boven staat. Maar dat is kennelijk te moeilijk voor zulk volk. En dan wel lekker verontwaardigd doen over 'linksen'quote:Op dinsdag 18 april 2017 09:58 schreef skysherrif het volgende:
Vrouwtje die heul de dag vuurwerk in de menigte liep te gooien, waar ook ouderen en andere vrouwen aanwezig waren ja.
[ afbeelding ]
Nou en, NWS'er.quote:Op dinsdag 18 april 2017 09:58 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is de politie voor. Nazi's moeten hun poten thuishouden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrouwen moet je nooit klappen geven, eigenlijk zijn daar ook geen uitzonderingen in.
Totdat je met vuurwerk en (glazen) flessen gaat gooien naar grote menigten waar ook kinderen/andere vrouwen/ouderen rondlopen. Dan dien je wel onschadelijk te worden gemaakt.
Lees nou eens wat je zegt, ze hadden in berkeley een kleine rally waar ze op een veldje met elkaar wat gingen speechen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of je laat als Nazi zien dat je niet te provoceren bent en je daar gewoon boven staat. Maar dat is kennelijk te moeilijk voor zulk volk. En dan wel lekker verontwaardigd doen over 'linksen'__________!
pure zelfverdediging.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar is de politie voor. Nazi's moeten hun poten thuishouden.
En dan zoek jij plaatjes op waarbij men dit bewondert en deelt dat hier. Wat is de gedachte daarbij?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrouwen moet je nooit klappen geven, eigenlijk zijn daar ook geen uitzonderingen in.
Totdat je met vuurwerk en (glazen) flessen gaat gooien naar grote menigten waar ook kinderen/andere vrouwen/ouderen rondlopen. Dan dien je wel onschadelijk te worden gemaakt.
Ja, zoals men hier kan geniten dat spencer klappen krijgt en dat hier heus niet zoveel reacties zou krijgen, waarschijnlijk juist andere lachende reacties als men wist wie spencer was, is dit natuurlijk not done.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan zoek jij plaatjes op waarbij men dit bewondert en deelt dat hier. Wat is de gedachte daarbij?
Klinkt als een interpretatie door Russia Today of de Daily Stormer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
pure zelfverdediging.
De politie deed niets, helemaal niets.
In de V.S.?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
pure zelfverdediging.
De politie deed niets, helemaal niets.
Blijkbaar is meneer ietwat autistisch en daardoor niet in staat de stemming in deze reeks te peilen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan zoek jij plaatjes op waarbij men dit bewondert en deelt dat hier. Wat is de gedachte daarbij?
Je hoeft dat soort bagger hier niet te delen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zoals men hier kan geniten dat spencer klappen krijgt en dat hier heus niet zoveel reacties zou krijgen, waarschijnlijk juist andere lachende reacties als men wist wie spencer was, is dit natuurlijk not done.
Hypocriete zooi
Jullie zijn vooral opportuunquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:04 schreef Reya het volgende:
Skysheriff is weer eens aan het crossposten vanuit Reddit/RedPill?
Je kan je ook afvragen waarom ze nou juist in Berkeley wilden protesteren...quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lees nou eens wat je zegt, ze hadden in berkeley een kleine rally waar ze op een veldje met elkaar wat gingen speechen.
Totdat antifa ineens met een man of 200 kwam om die mensen eventjes flink in elkaar te rammen. Als ze dat niet hadden gedaan wist niemand van die rally af, antifa maakt de pegida en de spencers van deze wereld juist groot.
Mensen zijn hypocriet. Stop de persen!quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, zoals men hier kan geniten dat spencer klappen krijgt en dat hier heus niet zoveel reacties zou krijgen, waarschijnlijk juist andere lachende reacties als men wist wie spencer was, is dit natuurlijk not done.
Hypocriete zooi
Fascisten dienen dan ook gewoon in elkaar geramd te worden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lees nou eens wat je zegt, ze hadden in berkeley een kleine rally waar ze op een veldje met elkaar wat gingen speechen.
Totdat antifa ineens met een man of 200 kwam om die mensen eventjes flink in elkaar te rammen. Als ze dat niet hadden gedaan wist niemand van die rally af, antifa maakt de pegida en de spencers van deze wereld juist groot.
Grote kans.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijkbaar is meneer ietwat autistisch en daardoor niet in staat de stemming in deze reeks te peilen.
Laten vooral in een POL sc allemaal dezelfde mening hebben, dat worden leuke interessante gesprekken.quote:
We delen vooral de mening dat de alt-right bestaat uit een stel racistische klapmongolen. Zoals alle redelijke mensen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laten vooral in een POL sc allemaal dezelfde mening hebben, dat worden leuke interessante gesprekken.
Ben iig werken, joe
Wat ik dus ook niet heb tegengesproken, maar lees vooral wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
We delen vooral de mening dat de alt-right bestaat uit een stel racistische klapmongolen. Zoals alle redelijke mensen, eigenlijk.
Remlof wordt hier op dagelijkse basis aangepakt op zijn idioterie. Ook dat is geen reden voor je bericht.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jullie zijn vooral opportuun
Net zoals Remlof zou gaan streaken met het woord referenda op zijn billen bij pauw, als zou blijken dat er in nederland een meerderheid zou zijn voor de Europese federatie, maar de regering dat niet zou willen..
Je zit alleen verkeerd als je denkt dat hier massaal met je mee wordt gelachen om een plaatje van een stink-chick die klappen krijgt van een alt-right malloot.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ik dus ook niet heb tegengesproken, maar lees vooral wat je wil lezen.
Nou, de geslagen juffrouw schijnt met weinig kleren aan op het internet te staan. Was ook al groot nieuws binnen de Alt-Nazi clubjes op internet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:06 schreef Ryon het volgende:
Kunnen we hier niet gewoon vredig linkse vrouwen belachelijk maken zoals we dat al jaren doen!??
Wat zegt ze?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jullie zijn vooral opportuun
Net zoals Remlof zou gaan streaken met het woord referenda op zijn billen bij pauw, als zou blijken dat er in nederland een meerderheid zou zijn voor de Europese federatie, maar de regering dat niet zou willen..
Ik heb niet het juist kapsel daarvoor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:13 schreef Ryon het volgende:
Over alt-right gesproken: de Breitbart van Nederland is weer op zoek naar talent. Wellicht wat voor een POL'er?
Oh ja, ik zie het. Het internet zal nog dagen onrustig blijven.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, de geslagen juffrouw schijnt met weinig kleren aan op het internet te staan. Was ook al groot nieuws binnen de Alt-Nazi clubjes op internet.
Ha.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Remlof wordt hier op dagelijkse basis aangepakt op zijn idioterie.
Ik kan er wel wat voor schrijven. In het verkeer en vervoer is rechts houden immers de gewoonte.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:13 schreef Ryon het volgende:
Over alt-right gesproken: de Breitbart van Nederland is weer op zoek naar talent. Wellicht wat voor een POL'er?
Zonder bullshit: die pitch levert je waarschijnlijk al een column op. Naast degene die Jan Roos al heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat voor schrijven. In het verkeer en vervoer is rechts houden immers de gewoonte.
Ook met paardenstaart en drakenshirt ben je welkom, naar verluidt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb niet het juist kapsel daarvoor.
'Hi-larisch', zou eriksd nu zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat voor schrijven. In het verkeer en vervoer is rechts houden immers de gewoonte.
Ook die heb ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook met paardenstaart en drakenshirt ben je welkom, naar verluidt.
Had me jou wel ongeveer zo voorgesteldquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb niet het juist kapsel daarvoor.
Samen maken we Nederland weer blonder.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:13 schreef Ryon het volgende:
Dat is B_A.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had me jou wel ongeveer zo voorgesteld
[ afbeelding ]
Ik wantrouw inmiddels iedereen die het woord 'kartel' gebruikt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lauren Southern?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, de geslagen juffrouw schijnt met weinig kleren aan op het internet te staan. Was ook al groot nieuws binnen de Alt-Nazi clubjes op internet.
Nee helaas. Try again.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Micheal met deze screenshot verraadt een Volkskrant account te hebben en daarmee de MSM financieel lijkt te ondersteunen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht eerder aan een liter foundation.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen photoshop gebruikt..... nuh-uh.
Die heeft zich gewoon ingesmeerd met smeerkaas.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Slechts een puppy-eye snapchat/instagram-filtertje, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die lichtjes in de ogen zijn best wel verdacht, vooral in combinatie met dat extreem egale huidje inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een liter foundation.
Self-tanner.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een liter foundation.
Hoe is het op de redactie, Koosie?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, skysherrif aan het huilen gemaakt en weggejaagd.
Voor de rest stikken jullie er maar weer in.
Column van Teun v/d Keuken.quote:Dan zit je bij Aquadraat goed: vijf liter voor euro 8,99: 'Het heeft een speciale behandeling gehad, waardoor er een extra verbinding met zuurstof is verkregen.' Waterstofperoxide?! Dat is reuze ongezond. Hoe kan het dan dat de klanten van Aquadraat zich 'fitter en gezonder' voelen? Misschien door die andere magische eigenschap van Aquadraat: 'Ook is het water dunner. Hierdoor wordt het beter en sneller opgenomen door je lichaam.' Dunner water! Daar heb ik wel een bom duiten voor over. Van dat dikke water krijg ik altijd een heel opgeblazen gevoel.
Ik heb een litertje staan. Je weet namelijk maar nooit.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Iemand nog zin in Aquadraat?
[..]
Column van Teun v/d Keuken.
Welke idioten kopen dat 'water'?
Kut.quote:
Pourquoi?quote:
Vind m'n nieuwe werkplek ruk.quote:
Stad waar ik nu zit heeft nul sfeer en ik heb er helemaal niks mee. Komt bij dat ik de kruimels krijg omdat ik hier nieuw ben.quote:
Apeldoorn is inderdaad ruk. De collega's zijn waarschijnlijk ook niet geweldig?quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stad waar ik nu zit heeft nul sfeer en ik heb er helemaal niks mee. Komt bij dat ik de kruimels krijg omdat ik hier nieuw ben.
Fuck het.
Er heerst inderdaad geen top-sfeer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Apeldoorn is inderdaad ruk. De collega's zijn waarschijnlijk ook niet geweldig?
Gaat vaak samen. Geen goede verstandhouding tussen collega's leidt ertoe dat nieuwe collega's worden gewantrouwd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er heerst inderdaad geen top-sfeer.
Ach ja, kijk het een jaartje aan. Vind ik het dan nog steeds ruk dan vraag ik ofwel een transfer aan naar de plek die ik eigenlijk ambieerde of ik keer (tijdelijk) terug naar het oude nest.quote:
Bedankt. Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:58 schreef Kowloon het volgende:
Wat jammer Koos, je was er nog zo enthousiast over. Hopelijk gaat het beter bevallen de komende tijd.
Aan dit soort diamantjes van posts kun je zien dat Kaas geniaal is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als je het op het werk echt kut vindt is dat ook wel knap kut aangezien je overdag nergens zoveel tijd spendeert.
Ik ben dan altijd snel weg. Maar heb dan ook makkelijk praten omdat er werk zat is in mijn branche.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, als je het op het werk echt kut vindt is dat ook wel knap kut aangezien je overdag nergens zoveel tijd spendeert.
Het jammere is ook dat je collega's niet kan uitkiezen. Voor je het weet zit je 40u/week met een enorme, onzelfstandige en energie zuigende, zeur(met een liefde voor Skyradio) in één ruimte.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Schei uit janjurk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan dit soort diamantjes van posts kun je zien dat Kaas geniaal is.
Je werkt op de bouw?quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het jammere is ook dat je collega's niet kan uitkiezen. Voor je het weet zit je 40u/week met een enorme, onzelfstandige en energie zuigende, zeur(met een liefde voor Skyradio) in één ruimte.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Ons kantoorgebouw wordt momenteel verbouwd, en vorige week hadden we een bespreking over de nieuwe inrichting van onze ruimte en op de vraag waar ik zou willen zitten zei ik: "alles is prima, als het maar ver bij xxxxx uit de buurt is". Dat leverde me wel een boze blik op van deze collega.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Soms heb je wel van die mensen ja. Dat je elkaar ziet en bij de eerste aanblik beiden aanvoelt dat je elkaar niet mag.
Lekker diplomatiek, ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ons kantoorgebouw wordt momenteel verbouwd, en vorige week hadden we een bespreking over de nieuwe inrichting van onze ruimte en op de vraag waar ik zou willen zitten zei ik: "alles is prima, als het maar ver bij xxxxx uit de buurt is". Dat leverde me wel een boze blik op van deze collega.
Na een weer een hele ochtend gezeik en geklaag aangehoord te hebben, had ik daar even geen zin meer in.quote:
Gelukkig is er fok.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Kaas- het volgende:
Daarom flexwerken in een kantoortuin. Als ik het gezeik van mijn achterbuurvrouw over haar zieke ma zat ben zoek ik een andere plekquote:Op dinsdag 18 april 2017 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het jammere is ook dat je collega's niet kan uitkiezen. Voor je het weet zit je 40u/week met een enorme, onzelfstandige en energie zuigende, zeur(met een liefde voor Skyradio) in één ruimte.
Beetje lastig als je gebonden bent aan zware workstations en twee 30"schermen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom flexwerken in een kantoortuin. Als ik het gezeik van mijn achterbuurvrouw over haar zieke ma zat ben zoek ik een andere plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |