abonnement Unibet Coolblue
pi_170298654



Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carrièrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

*link naar bronnen/videos:
1. Partijkartel
2. Uitzichtloze euro
3. Eberhard van der Laan

Een uitgebreidere visie over o.a. de EU, onderwijs, veiligheid, overheidsfinanciën en immigratie vind je op www.forumvoordemocratie.nl/standpunten.

Verkiezingsprogramma: Op de website hier te vinden (PDF)








Baudet/Hiddema is Batman/Alfred
pi_170299033
fvdemocratie twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:54:31 .@THiddema: "Wij gaan de subsidiestromen naar al die anti-discriminatiebureautjes maar eens in kaart brengen." #FvD https://t.co/Xauj04XY3l reageer retweet
FvD gaat de linkse subsidieclubjes aanpakken. Nice!
pi_170301368
Goed partijtje, niks mis mee
standaarddrinker
pi_170301372
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
fvdemocratie twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:54:31 .@THiddema: "Wij gaan de subsidiestromen naar al die anti-discriminatiebureautjes maar eens in kaart brengen." #FvD https://t.co/Xauj04XY3l reageer retweet
FvD gaat de linkse subsidieclubjes aanpakken. Nice!
De term in kaart brengen is ook niet voor iedereen even duidelijk dus.
pi_170301385
quote:
Dat die 'subsidie' kraan maar snel dichtgaat

Ik voel me als JFVD lid beledigd :(
pi_170301512
Ik voel me in mijn kruis getast door anti-discriminatiebureautjes.
standaarddrinker
pi_170301611
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me in mijn kruis getast door anti-discriminatiebureautjes.
Ik krijg er ook jeuk van aan mijn ballen.. :{
pi_170301628
"U klaagt en wij draaien"
standaarddrinker
pi_170302073
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 april 2017 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
fvdemocratie twitterde op maandag 17-04-2017 om 20:54:31 .@THiddema: "Wij gaan de subsidiestromen naar al die anti-discriminatiebureautjes maar eens in kaart brengen." #FvD https://t.co/Xauj04XY3l reageer retweet
FvD gaat de linkse subsidieclubjes aanpakken. Nice!
Hoe gaan ze dat met die twee zetels precies doen dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:10:36 #11
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170302184
quote:
Joop.nl is helemaal niets vergeleken met het onfatsoen van een GeenStijl
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:16:33 #12
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170302258
Bovendien heeft Joop.nl vele goede artikelen die - zoals een programma vroeger van de VARA heette - de achterkant van het gelijk laat zien.

http://www.joop.nl/nieuws(...)moskeeen-dan-gedacht
http://www.joop.nl/nieuws(...)eeen-in-pvv-gebieden

http://aissr.uva.nl/share(...)-tegen-moskeeen.html
http://www.volkskrant.nl/(...)e-moskeeen~a3823496/
http://www.metronieuws.nl(...)and-flink-toegenomen

Geen wonder dat er (wederzijdse) radicalisering plaats vindt. Helaas zorgt een rechtse partij zoals FvD niet voor oplossingen maar voor verdere segregatie, repressie, geweldsverheerlijking, marginalisering, dehumanisering en ongelijkheid.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_170302398
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:16 schreef Klopkoek het volgende:
Bovendien heeft Joop.nl vele goede artikelen die - zoals een programma vroeger van de VARA heette - de achterkant van het gelijk laat zien.

http://www.joop.nl/nieuws(...)moskeeen-dan-gedacht
http://www.joop.nl/nieuws(...)eeen-in-pvv-gebieden

http://aissr.uva.nl/share(...)-tegen-moskeeen.html
http://www.volkskrant.nl/(...)e-moskeeen~a3823496/
http://www.metronieuws.nl(...)and-flink-toegenomen

Geen wonder dat er (wederzijdse) radicalisering plaats vindt. Helaas zorgt een rechtse partij zoals FvD niet voor oplossingen maar voor verdere segregatie, repressie, geweldsverheerlijking, marginalisering, dehumanisering en ongelijkheid.
Repressie, geweldsverheerlijking en dehumanisering, het wordt met de dag lachwekkender hier.
pi_170302417
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe gaan ze dat met die twee zetels precies doen dan?
in kaart brengen is afhankelijk van je zetels? :?
pi_170302434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

in kaart brengen is afhankelijk van je zetels? :?
Nee, maar 'aanpakken' wordt wat lastig met twee zetels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_170302441
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:26 schreef JanCees het volgende:

[..]

in kaart brengen is afhankelijk van je zetels? :?
Aanpakken wel, lijkt mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar 'aanpakken' wordt wat lastig met twee zetels.
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aanpakken wel, lijkt mij.
Ligt eraan wat de uitkomst van je onderzoek is natuurlijk.
pi_170302482
quote:
Rake teksten, met name deze:

quote:
Kennelijk heeft men bij de ge­ra­di­ca­li­seer­de Vara-site niets van het Fortuyn-drama geleerd
:Y
pi_170302528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

[..]

Ligt eraan wat de uitkomst van je onderzoek is natuurlijk.
Ik reageer in zijn geheel niet op het feit dat ze iets gaan onderzoeken, ik reageer slechts op het punt dat ze die (s)linkse subsidieclubjes wel even gaan aanpakken.

Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302559
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik reageer in zijn geheel niet op het feit dat ze iets gaan onderzoeken, ik reageer slechts op het punt dat ze die (s)linkse subsidieclubjes wel even gaan aanpakken.

Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.
Middels het parlement lijkt mij, of dacht jij dat ze een knokploeg gingen sturen?
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:37:07 #21
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170302611
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_170302639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:33 schreef JanCees het volgende:

[..]

Middels het parlement lijkt mij, of dacht jij dat ze een knokploeg gingen sturen?
Het is wel weer goed zo, JanCees. Bedankt voor je bijdragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170302656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:33 schreef JanCees het volgende:

[..]

Middels het parlement lijkt mij, of dacht jij dat ze een knokploeg gingen sturen?
(she/her)
pi_170302728
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is wel weer goed zo, JanCees. Bedankt voor je bijdragen.
Ach, een kinderhand is blijkbaar snel gevuld.

Subsidiestromen in kaart brengen wordt blijkbaar gezien als daadkracht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:44 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170302773
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Rake teksten, met name deze:

[..]

:Y
Spijker, kop. Waarheid kan hard zijn soms.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170304093
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Rake teksten, met name deze:

[..]

:Y
Makkelijke manier om de inhoud uit de weg te gaan.
pi_170305493
Er lijken me wel wat belangrijkere besparingsmogelijkheden dan anti-discriminatiebureaus, maar goed. Vrij lastig meetbaar ook allemaal, want wat is subsidie? Wat er aan externen wordt betaald, wat alle departementen intern eraan doen, Europa erbij optellen of niet?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_170307674
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:33 schreef JanCees het volgende:

[..]

Middels het parlement lijkt mij, of dacht jij dat ze een knokploeg gingen sturen?
Dat soort methodes zijn meer voor links, FVD pakt het gelukkig aan met feiten. :9
pi_170308055
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 13:35 schreef nostra het volgende:
Er lijken me wel wat belangrijkere besparingsmogelijkheden dan anti-discriminatiebureaus, maar goed. Vrij lastig meetbaar ook allemaal, want wat is subsidie? Wat er aan externen wordt betaald, wat alle departementen intern eraan doen, Europa erbij optellen of niet?
Zoa dat de liefhebbers van symboolpolitiek iets kunnen schelen? Niet alleen qua plannen lijken ze op de PVV :P
pi_170309808
quote:
Gelezen ja, goed stuk.
quote:
Mwah, moslimhaat vind ik niet raar hoor.
Misschien moeten die moslims zich eens afvragen waarom veel mensen hun zo haten ?
quote:
Geen wonder dat er (wederzijdse) radicalisering plaats vindt. Helaas zorgt een rechtse partij zoals FvD niet voor oplossingen maar voor verdere segregatie, repressie, geweldsverheerlijking, marginalisering, dehumanisering en ongelijkheid.
En andere partijen zorgen ook niet voor oplossingen,want die willen alleen maar moslims importeren ?
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:31 schreef Ludachrist het volgende:
Ik reageer in zijn geheel niet op het feit dat ze iets gaan onderzoeken, ik reageer slechts op het punt dat ze die (s)linkse subsidieclubjes wel even gaan aanpakken.

Ik ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.
Jij denkt natuurlijk meer in de oplossing van geweld en onderdrukking, maar dat zijn meer linkse praktijken.

Maar als je linkse subsidieclubjes wil aanpakken, dan trek je gewoon die subsidie in, dat is niet zo moeilijk he ?

[ Bericht 71% gewijzigd door bluemoon23 op 18-04-2017 17:09:45 ]
pi_170310891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:02 schreef bluemoon23 het volgende:


Jij denkt natuurlijk meer in de oplossing van geweld en onderdrukking, maar dat zijn meer linkse praktijken.

Maar als je linkse subsidieclubjes wil aanpakken, dan trek je gewoon die subsidie in, dat is niet zo moeilijk he ?
Vriendelijk toontje :') . Heel goed. Chapeau.

Zoals in mijn eerste post al staat, hoe gaan ze dat precies doen met twee hele zetels? Baudet kan niet verordenen dat partijen geen subsidie meer krijgen, dus wat is het plan? Welke partijen willen ze hier bijvoorbeeld bij betrekken, welke medestanders hebben ze nog meer? Wordt het een echt wetsvoorstel of gaan ze gewoon druk uitoefenen op een minister? Dat soort vragen dacht ik aan, niet aan 'vormen ze een knokploeg of niet'.

Maar goed, vragen hoe ze iets gaan doen neigt al snel naar kritiek op de grote roergangerz, en daar kan jij maar moeilijk mee omgaan, dus ik vergeef je.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170310933
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vriendelijk toontje :') . Heel goed. Chapeau.

Zoals in mijn eerste post al staat, hoe gaan ze dat precies doen met twee hele zetels? Baudet kan niet verordenen dat partijen geen subsidie meer krijgen, dus wat is het plan? Welke partijen willen ze hier bijvoorbeeld bij betrekken, welke medestanders hebben ze nog meer? Wordt het een echt wetsvoorstel of gaan ze gewoon druk uitoefenen op een minister? Dat soort vragen dacht ik aan, niet aan 'vormen ze een knokploeg of niet'.

Maar goed, vragen hoe ze iets gaan doen neigt al snel naar kritiek op de grote roergangerz, en daar kan jij maar moeilijk mee omgaan, dus ik vergeef je.
Hoe moeten wij nou precies tot in detail weten hoe ze dat gaan doen. :')
(she/her)
pi_170310974
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:44 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou precies tot in detail weten hoe ze dat gaan doen. :')
Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen na te denken over wat een logische actie is en welke partijen ze daarbij willen steunen. Dat is toch niet zo gek, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:47:33 #35
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170311001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:44 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou precies tot in detail weten hoe ze dat gaan doen. :')
Nee, gewoon dingen blijven roepen. Fuck de realiteit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170311005
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:42 schreef Ludachrist het volgende:
Zoals in mijn eerste post al staat, hoe gaan ze dat precies doen met twee hele zetels? Baudet kan niet verordenen dat partijen geen subsidie meer krijgen, dus wat is het plan? Welke partijen willen ze hier bijvoorbeeld bij betrekken, welke medestanders hebben ze nog meer? Wordt het een echt wetsvoorstel of gaan ze gewoon druk uitoefenen op een minister?
Dat kleine partijen alleen niet zo gek veel kunnen bereiken, dat klopt natuurlijk.
Maar dat geldt niet alleen voor de FvD, daar hebben alle kleine partijen mee te maken.
Dat wil niet zeggen dat het gelijk onmogelijk is.

Het is niet nodig om een partij gelijk belachelijk daarom te maken, "want ze hebben maar 2 zetels"
quote:
Dat soort vragen dacht ik aan, niet aan 'vormen ze een knokploeg of niet'.
Maar goed, vragen hoe ze iets gaan doen neigt al snel naar kritiek op de grote roergangerz, en daar kan jij maar moeilijk mee omgaan, dus ik vergeef je.
Goed, dan had ik jou verkeerd begrepen, de meeste FvD bashers beginnen namelijk maar al te graag en snel over knokploegen. :')
pi_170311032
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen na te denken over wat een logische actie is en welke partijen ze daarbij willen steunen. Dat is toch niet zo gek, of wel?
Speculeren, altijd leuk.
(she/her)
pi_170311038
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:46 schreef Ludachrist het volgende:
Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen na te denken over wat een logische actie is en welke partijen ze daarbij willen steunen. Dat is toch niet zo gek, of wel?
Ga je alle plannen en proefballonnen van andere partijen ook gelijk kapot analyseren en vragen hoe ze dat willen bewerkstelligen ?
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:47 schreef Ryon het volgende:
Nee, gewoon dingen blijven roepen. Fuck de realiteit.
Goh, gewoon iets roepen, nee dat kennen we zeker niet van andere partijen |:(
pi_170311065
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:44 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou precies tot in detail weten hoe ze dat gaan doen. :')
Dat hoeft niet maar je kan toch aangeven hoe het zou kunnen en wat de praktische uitwerking zou moeten worden. Dat voegt toch meer toe dan blind een grote roerganger volgen en bij vragen of kritiek niet verder kunnen komen dan :') ?
  dinsdag 18 april 2017 @ 17:55:44 #40
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170311138
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ga je alle plannen en proefballonnen van andere partijen ook gelijk kapot analyseren en vragen hoe ze dat willen bewerkstelligen ?

[..]

Goh, gewoon iets roepen, nee dat kennen we zeker niet van andere partijen |:(
Hehe. Het partijkartel willen breken door precies hetzelfde te doen als "andere partijen". Nice.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 17:56:55 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170311159
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet maar je kan toch aangeven hoe het zou kunnen en wat de praktische uitwerking zou moeten worden. Dat voegt toch meer toe dan blind een grote roerganger volgen en bij vragen of kritiek niet verder kunnen komen dan :') ?
Je weet dat één partij alleen niet alleen alles gaat aanpakken en dus niet alleen met een plan van aanpak hoeft te komen? Ze willen het enkel uitgezocht hebben, meer zeggen ze er niet over.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170311292
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je weet dat één partij alleen niet alleen alles gaat aanpakken en dus niet alleen met een plan van aanpak hoeft te komen? Ze willen het enkel uitgezocht hebben, meer zeggen ze er niet over.
Ok, hoe willen ze het dan uit laten zoeken?

Het ontbreekt deze club tot nu toe nogal aan concrete plannen en als er concrete plannen zijn, dan zijn ze vooral duur en niet zo verstandig. Was benieuwd of dat hier anders zou zijn.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 18:04:05 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170311319
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ok, hoe willen ze het dan uit laten zoeken?

Het ontbreekt deze club tot nu toe nogal aan concrete plannen en als er concrete plannen zijn, dan zijn ze vooral duur en niet zo verstandig. Was benieuwd of dat hier anders zou zijn.
Nou, ze zitten in de kamer en kunnen het dus uit laten zoeken. Wat ze er mee willen doen zeggen ze logischerwijs nog niet, omdat ze niet weten wat er gaande is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170311371
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat kleine partijen alleen niet zo gek veel kunnen bereiken, dat klopt natuurlijk.
Maar dat geldt niet alleen voor de FvD, daar hebben alle kleine partijen mee te maken.
Dat wil niet zeggen dat het gelijk onmogelijk is.
Daarom vraag ik ook welke andere partijen ze erbij gaan betrekken. Als je mijn posts gewoon eens goed zou lezen zou dit een stuk makkelijker gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170311402
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, ze zitten in de kamer en kunnen het dus uit laten zoeken. Wat ze er mee willen doen zeggen ze logischerwijs nog niet, omdat ze niet weten wat er gaande is.
Aha, dus gewoon met kamervragen oid zoals de leden van het partijkartel?
pi_170311408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:50 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ga je alle plannen en proefballonnen van andere partijen ook gelijk kapot analyseren en vragen hoe ze dat willen bewerkstelligen ?
Ja hoor, waarom niet? Dat is toch een beetje de kern van politiek, nadenken over dingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170311437
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dus gewoon met kamervragen oid zoals de leden van het partijkartel?
Weten wij veel, vraag het Thierry als je het met zekerheid wil weten.

Speculeren :')
(she/her)
pi_170311440
Een tweet over dat ze de subsidiestromen in kaart willen brengen wordt hier al geinterpreteerd alsof ze alle subsidies stop willen zetten. Serieus, waar hebben jullie last van?

Ze gaan het in kaart brengen, als daar iets schokkends uit voort komt zullen ze wel met plannen komen. Maar dan moet het natuurlijk wel eerst in kaart zijn gebracht.
pi_170311498
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Weten wij veel, vraag het Thierry als je het met zekerheid wil weten.

Speculeren :')
Als achterban volgen jullie verder dus gewoon zonder zelf na te denken?
pi_170311524
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als achterban volgen jullie verder dus gewoon zonder zelf na te denken?
Erg dom dat je dat opmaakt aan mijn bericht.

Maar had ook niet anders van je verwacht. _O-
(she/her)
pi_170311555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:07 schreef Sylv3se het volgende:
Een tweet over dat ze de subsidiestromen in kaart willen brengen wordt hier al geinterpreteerd alsof ze alle subsidies stop willen zetten. Serieus, waar hebben jullie last van?

Ze gaan het in kaart brengen, als daar iets schokkends uit voort komt zullen ze wel met plannen komen. Maar dan moet het natuurlijk wel eerst in kaart zijn gebracht.
Zoals gezegd, ik reageer gewoon op de user die post dat het FvD de linkse clubjes wel even aan gaat pakken. In principe zou je die vraag dus aan Arthur_Spooner moeten stellen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170311558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:07 schreef Sylv3se het volgende:
Een tweet over dat ze de subsidiestromen in kaart willen brengen wordt hier al geinterpreteerd alsof ze alle subsidies stop willen zetten. Serieus, waar hebben jullie last van?

Ze gaan het in kaart brengen, als daar iets schokkends uit voort komt zullen ze wel met plannen komen. Maar dan moet het natuurlijk wel eerst in kaart zijn gebracht.
Hoe gaan ze het dan in kaart brengen?

Overigens willen ze hier in Nederland geen geld meer uitgeven aan integratie en opvang. https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie Maar dan willen ze de subsidies dus niet stopzetten?
pi_170311569
Die vragen, man man man. Niet serieus te nemen :')
(she/her)
pi_170311581
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:10 schreef Fylax het volgende:

[..]

Erg dom dat je dat opmaakt aan mijn bericht.

Maar had ook niet anders van je verwacht. _O-
Jij komt in deze discussie wederom niet verder dan :') en jijbakken, dan blijven er weinig andere mogelijkheden over. Maar hoe denk jij dan zelf over dit soort plannen?
pi_170311598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:12 schreef Fylax het volgende:
Die vragen, man man man. Niet serieus te nemen :')
Over welke vragen heb je het dan?
En wanneer ga jij inhoudelijk een keer iets bijdragen?
pi_170311690
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe gaan ze het dan in kaart brengen?

Overigens willen ze hier in Nederland geen geld meer uitgeven aan integratie en opvang. https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie Maar dan willen ze de subsidies dus niet stopzetten?
Lekker boeiend hoe ze het in kaart willen brengen, alsof je alles uitgebreid moet analyseren als je op de FvD hebt gestemd. Het is sowieso zinloos om hier iets over te zeggen omdat niemand weet hoe ze dat in kaart willen brengen want dat hebben ze namelijk niet gezegd.

Dat je mij dan vraagt hoe ze dat willen doen slaat gewoon nergens op, stuur het bestuur van FvD even een mailtje als je zo geinteresseerd bent.
pi_170311729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:17 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Lekker boeiend hoe ze het in kaart willen brengen, alsof je alles uitgebreid moet analyseren als je op de FvD hebt gestemd. Het is sowieso zinloos om hier iets over te zeggen omdat niemand weet hoe ze dat in kaart willen brengen want dat hebben ze namelijk niet gezegd.

Dat je mij dan vraagt hoe ze dat willen doen slaat gewoon nergens op, stuur het bestuur van FvD even een mailtje als je zo geinteresseerd bent.
Sorry, was even hoopvol dat ik bij iemand een eigen mening over hun clubje en haar plannen kon ontfutselen. Mijn excuus daarvoor.
pi_170311756
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Sorry, was even hoopvol dat ik bij iemand een eigen mening over hun clubje en haar plannen kon ontfutselen. Mijn excuus daarvoor.
Hoe kunnen wij dat weten dan op basis van 1 tweet?
pi_170311805
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:12 schreef 99.999 het volgende:
Overigens willen ze hier in Nederland geen geld meer uitgeven aan integratie en opvang.
https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/immigratie-remigratie
Dat staat daar niet.

quote:
Maar dan willen ze de subsidies dus niet stopzetten?
Wat heeft het in kaart brengen van subsidie voor anti-discriminatiebureaus te maken met immigratiepolitiek?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_170311831
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Sorry, was even hoopvol dat ik bij iemand een eigen mening over hun clubje en haar plannen kon ontfutselen. Mijn excuus daarvoor.
Je vraagt niet om een mening, je vraagt hoe FVD iets gaat doen
(she/her)
pi_170311863
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

Je vraagt niet om een mening, je vraagt hoe FVD iets gaat doen
Ik heb jou wel heel degelijk om je mening gevraagd.
pi_170311896
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:06 schreef Ludachrist het volgende:
Ja hoor, waarom niet? Dat is toch een beetje de kern van politiek, nadenken over dingen.
Als dat zo is, dan is daar niets mis mee, maar het leek erop alsof je aan het trollen was.
pi_170311911
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:22 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat staat daar niet.

[..]

Wat heeft het in kaart brengen van subsidie voor anti-discriminatiebureaus te maken met immigratiepolitiek?
Ze gooien alles wat immigratie en asiel te maken heeft op een hoop en willen daar geen geld meer aan uitgeven. Dan lijkt het me dat anti-discriminatie daar ook mee te maken zal hebben.
Maar wat denk jij dat dan het doel zal zijn van dit in kaart brengen?
pi_170311987
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef 99.999 het volgende:

[quote]1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef 99.999 het volgende:
Ze gooien alles wat immigratie en asiel te maken heeft op een hoop en willen daar geen geld meer aan uitgeven.
En ook al zou dat zo zijn ?
Wat is daar mis mee ?
quote:
Maar wat denk jij dat dan het doel zal zijn van dit in kaart brengen?
Het doel lijkt mij om subsidie aan dit soort clubjes te stoppen.
En daar is niets mis mee wat mij betreft.

Er wordt al genoeg geld weggegooid en rondgepompt.

[ Bericht 30% gewijzigd door bluemoon23 op 18-04-2017 18:37:56 ]
pi_170311996
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze gooien alles wat immigratie en asiel te maken heeft op een hoop en willen daar geen geld meer aan uitgeven
Bron?
pi_170311997
Ik zou als ik 99.999 was gewoon naar een bijeenkomst van FVD gaan, iedereen is welkom en hij gaat graag in debat met je. Zo kun je er precies achter komen wat hij nou wil.
(she/her)
pi_170312063
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:28 schreef Fylax het volgende:
Ik zou als ik 99.999 was gewoon naar een bijeenkomst van FVD gaan, iedereen is welkom en hij gaat graag in debat met je. Zo kun je er precies achter komen wat hij nou wil.
Ja, dat irritante gevraag "en wat vind jij daarvan ?" "en hoe wil de FvD dit aanpakken ?" daar word je niet goed van.
Net alsof andere partijen alle standpunten compleet onderbouwd met rapporten openbaar hebben klaarliggen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 18:33:00 #68
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170312121
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja, dat irritante gevraag "en wat vind jij daarvan ?" "en hoe wil de FvD dit aanpakken ?" daar word je niet goed van.
Net alsof andere partijen alle standpunten compleet onderbouwd met rapporten openbaar hebben klaarliggen.
De PVV niet... Maar euh.. De meeste partijen denken wel degelijk goed na over het hoe en waarom van hun standpunten.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170312165
Ja, maar ook daar hebben ze niet gelijke complete wetsvoorstellen en moties op de website om die moties te ondersteunen.
pi_170312176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:28 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Bron?
Ook wel benieuwd naar.
pi_170312181
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

De PVV niet... Maar euh.. De meeste partijen denken wel degelijk goed na over het hoe en waarom van hun standpunten.
FVD mag toch iets aankondigen en vervolgens met het resultaat of het plan komen?
(she/her)
pi_170312185
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef 99.999 het volgende:
Maar wat denk jij dat dan het doel zal zijn van dit in kaart brengen?
Je hebt zijn maidenspeech toch gehoord? Hij vindt dat de overheid geen taak heeft in het faciliteren van dat soort meldpunten, ook omdat ze naar zijn zeggen niet effectief zijn en de rol van de overheid zich zou moeten richten op het strafrechtelijk vervolgen van discriminatie, iets dat onvoldoende gebeurt.

Nou goed, dan brengt hij eerst in kaart hoeveel geld daarin omgaat en welke effecten die bureaus hebben gesorteerd, lijkt mij. Ik zie nogmaals de urgentie er niet van in, maar afijn, als dat zijn ding is.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 18:46:27 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170312464
Dit begint echt meer en meer klagen om het klagen te worden... je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar dat kan je ook overbrengen zonder jezelf echt compleet belachelijk te maken met dat mierenneuken.

Ik ben vorige week nog in een topic beland op het extreemlinkse reddit (ja, dat zag ik niet aankomen :') ), en dat is nu niets meer dan een grote Baudetbashshow geworden. Het FvD wordt niet aangevallen om hun standpunten, maar om de politiek acorrecte uitspraken van Baudet in een ver verleden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170312667
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:28 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Bron?
Hun passage over immigratie en remigratie op de website.
pi_170312696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:28 schreef Fylax het volgende:
Ik zou als ik 99.999 was gewoon naar een bijeenkomst van FVD gaan, iedereen is welkom en hij gaat graag in debat met je. Zo kun je er precies achter komen wat hij nou wil.
Gezien de agressie van de aanhang betwijfel ik of iedereen er werkelijk welkom is. Daarnaast heb ik natuurlijk niets te zoeken bij de PVV-achtigen.
Maar ga jij ook nog een keer een eigen mening verkondigen?
pi_170312729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Dit begint echt meer en meer klagen om het klagen te worden... je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar dat kan je ook overbrengen zonder jezelf echt compleet belachelijk te maken met dat mierenneuken.

Ik ben vorige week nog in een topic beland op het extreemlinkse reddit (ja, dat zag ik niet aankomen :') ), en dat is nu niets meer dan een grote Baudetbashshow geworden. Het FvD wordt niet aangevallen om hun standpunten, maar om de politiek acorrecte uitspraken van Baudet in een ver verleden.
Jij bent hier toch degene die constant over alles en iedereen aan het klagen is?
  dinsdag 18 april 2017 @ 19:19:19 #77
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_170313335
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Dit begint echt meer en meer klagen om het klagen te worden... je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar dat kan je ook overbrengen zonder jezelf echt compleet belachelijk te maken met dat mierenneuken.

Ik ben vorige week nog in een topic beland op het extreemlinkse reddit (ja, dat zag ik niet aankomen :') ), en dat is nu niets meer dan een grote Baudetbashshow geworden. Het FvD wordt niet aangevallen om hun standpunten, maar om de politiek acorrecte uitspraken van Baudet in een ver verleden.
Drie jaar geleden is geen ver verleden

Owja, even lachen met FvD sympathisant Eppink

https://mobile.twitter.com/dewaremerijn/status/854287232005529601
https://mobile.twitter.com/dewaremerijn/status/854281911920975872
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_170313373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Dit begint echt meer en meer klagen om het klagen te worden... je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar dat kan je ook overbrengen zonder jezelf echt compleet belachelijk te maken met dat mierenneuken.

Ik ben vorige week nog in een topic beland op het extreemlinkse reddit (ja, dat zag ik niet aankomen :') ), en dat is nu niets meer dan een grote Baudetbashshow geworden. Het FvD wordt niet aangevallen om hun standpunten, maar om de politiek acorrecte uitspraken van Baudet in een ver verleden.
Anne-Fleur aanvallen op haar idiote uitspraken: Goed
Thierry aanvallen op zijn idiote uitspraken: Slecht
?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 19:24:09 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170313485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Anne-Fleur aanvallen op haar idiote uitspraken: Goed
Thierry aanvallen op zijn idiote uitspraken: Slecht
?
En iemand met een uitgesproken mening is vergelijkbaar met iemand die oproept tot geweld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170313646
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En iemand met een uitgesproken mening is vergelijkbaar met iemand die oproept tot geweld.
Anne-Fleur is uitsluitend verbaal aangevallen na uitspraken waarmee ze in jouw ogen opriep tot geweld?
pi_170313859
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:56 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hun passage over immigratie en remigratie op de website.
Voor een anders zo nauwkeurig lezende criticus neem je hier een wel heel vrije interpretatie van de immigratie pagina.

Bovendien heeft het niets met racisme meldpunten te maken, of ik moet iets over het hoofd zien.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 19:56:59 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170314257
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Anne-Fleur is uitsluitend verbaal aangevallen na uitspraken waarmee ze in jouw ogen opriep tot geweld?
In mijn ogen? _O-
Oproepen tot geweld is oproepen tot geweld. En volgens mij vind je het nog mooi ook.

En dat hele mens leeft voor het zaaien van haat. Niet zo heel gek als je daar weerstand mee oproept.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170314469
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In mijn ogen? _O-
Oproepen tot geweld is oproepen tot geweld. En volgens mij vind je het nog mooi ook.

En dat hele mens leeft voor het zaaien van haat. Niet zo heel gek als je daar weerstand mee oproept.
Volgens mij heb je het al moeilijk zat met voor jezelf te denken, dus ga het alsjeblieft niet voor mij proberen.
Hebben Klaver en Simons ook tot geweld opgeroepen of is er een andere goede reden waarom zij wel gedemoniseerd mogen worden? Of kan van demonisering per definitie uitsluitend sprake zijn wanneer het lijdend voorwerp van rechtspopulistisch pluimage is
pi_170314480
O, en voor het geval je het nog niet door hebt, een betoog wordt niet krachtiger door er smilies aan toe te voegen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:15:41 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170314815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het al moeilijk zat met voor jezelf te denken, dus ga het alsjeblieft niet voor mij proberen.
Hebben Klaver en Simons ook tot geweld opgeroepen of is er een andere goede reden waarom zij wel gedemoniseerd mogen worden? Of kan van demonisering per definitie uitsluitend sprake zijn wanneer het lijdend voorwerp van rechtspopulistisch pluimage is
'Maar jullie doen het ook' is nooit een goed argument geweest. Volgens mij heb je zo'n enorme hekel aan rechts, dat je gewoon zwart voor je ogen ziet zodra iemand het waagt om tegen je in te gaan. En het maakt nou niet bepaald een goede discussiepartner van je.

Je zegt zelf al dat demoniseren van linkse figuren slecht is (zo ver er überhaupt sprake van is bij Klaver), waarom mag links dan wel Baudet demoniseren?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170314873
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Gezien de agressie van de aanhang betwijfel ik of iedereen er werkelijk welkom is.
Ja, gelijk heb je. Zie onderstaande foto's van FVD aanhangers en geïnteresseerden. Hele nare enge agressieve mensen. Je bent je leven niet zeker als je bij deze mensen een afwijkende mening hebt. De hakenkruizen staan nog net niet op de armen maar dat is het dan ook wel. Brrrrrr >:) >:) >:) oO/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij durven? Ik niet hoor.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:18:55 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170314918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ja, gelijk heb je. Zie onderstaande foto's van FVD aanhangers en geïnteresseerden. Hele nare enge agressieve mensen. Je bent je leven niet zeker als je bij deze mensen een afwijkende mening hebt. De hakenkruizen staan nog net niet op de armen maar dat is het dan ook wel. Brrrrrr >:) >:) >:) oO/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij durven? Ik niet hoor.
Brrrrrrr.... eng :X

Ze komen naar Leiden, maar nu durf ik niet meer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:19:16 #89
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170314933
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ja, gelijk heb je. Zie onderstaande foto's van FVD aanhangers en geïnteresseerden. Hele nare enge agressieve mensen. Je bent je leven niet zeker als je bij deze mensen een afwijkende mening hebt. De hakenkruizen staan nog net niet op de armen maar dat is het dan ook wel. Brrrrrr >:) >:) >:) oO/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij durven? Ik niet hoor.
Goffedomme, lopen die mensen daar even kei- en keihard het partijkartel te breken in die Van der Valk.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170314937
Nattekat, misschien moet je voortaan eerst eens de reacties lezen voor je je verbale diarree over dit forum uitstort, bijvoorbeeld reactie #78 waar ik je op je hypocrisie wees.
pi_170314966
En mooi hoe je ook weer het demoniseren door kamp A bagatelliseert terwijl je dat door kamp B opblaast, of was je vorige reactie eigenlijk richting jezelf bedoeld?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:20:49 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170314978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Nattekat, misschien moet je voortaan eerst eens de reacties lezen voor je je verbale diarree over dit forum uitstort, bijvoorbeeld reactie #78 waar ik je op je hypocrisie wees.
Is dit alles wat je er nog tegen in te brengen hebt? Een persoonlijke aanval?

Blij dat je mij een punt geeft, het had alleen een stuk vriendelijker gemogen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315007
En weer iemand die me woorden in de mond probeert te leggen, alleen doe jij het nog opzichtiger dan gekkewiebel...
pi_170315061
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Anne-Fleur aanvallen op haar idiote uitspraken: Goed
Thierry aanvallen op zijn idiote uitspraken: Slecht
?
Wezenlijk verschil is dat Baudet continue op de persoon wordt aangevallen waardoor er rondom hem een vijandige sfeer wordt gecreëerd. Het resultaat zagen we afgelopen weekend toen er een extremistisch clubje uit was op geweld; het directe gevolg van die ranzig linkse stemmingmakerij.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:23:42 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
En weer iemand die me woorden in de mond probeert te leggen, alleen doe jij het nog opzichtiger dan gekkewiebel...
Persoonlijk worden = geen argumenten meer = ander wint betoog.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315073
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:19 schreef Ryon het volgende:

[..]

Goffedomme, lopen die mensen daar even kei- en keihard het partijkartel te breken in die Van der Valk.
#boycotvandervalk #notmyvandervalk
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:24:24 #97
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170315091
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

FVD mag toch iets aankondigen en vervolgens met het resultaat of het plan komen?
Meestal is het andersom. Je doet onderzoek, je bekijkt de mogelijkheden, je debatteert intern wat de beste optie is en dan verkoop je die optie vervolgens in de politieke arena. Politieke partijen (op de PVV na) richten intern commissies van deskundigen die per beleidsterrein gaan onderzoeken wat wel en niet wenselijk is.

Als je het omdraait loop je het gevaar dat je plan (A) niet realistisch is (B) bij nadere bestudering toch niet de beste optie blijkt te zijn.

De tijd van plan naar -> (initiatief)wetsvoorstel of motie kan wel wat langer duren, omdat bij beide meer komt kijken. Maar dan heb je wel al een plan voordat je begint met roepen.

Dit geldt niet alleen voor rechts maar ook voor links. Als je bijvoorbeeld alle kolencentrales dicht wit hebben dan helpt heel erg als je van te voren al uitzoekt wat de mogelijkheden op dat gebied zijn, voordat je de krant belt met je plan. Anders lig je er bij de eerste kritische #hoedan er al uit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170315099
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Persoonlijk worden = geen argumenten meer = ander wint betoog.
Dan zul je toch eerst met argumenten moeten komen, knul en dat heb ik je nog in geen enkel deel van deze topicreeks zien doen (nee, mensen uitmaken voor moordenaar was ook geen argument).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:25:49 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315134
Het FvD wil onderzoek doen naar subsidies. Ze hebben nog geen flauw benul van wat er gaande is, maar moeten toch met waterdicht uitgedachte plannen komen? Sorry hoor, maar dit is echt gigantisch vergezocht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:27:21 #100
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170315178
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Het FvD wil onderzoek doen naar subsidies. Ze hebben nog geen flauw benul van wat er gaande is, maar moeten toch met waterdicht uitgedachte plannen komen? Sorry hoor, maar dit is echt gigantisch vergezocht.
:?

Onderzoek doen naar subsidies kan elke burger dankzij de WOB. Dat hoeft niet eens via het parlement. Als je stampij gaat maken over subsidies die in je ogen niet goed besteed of verleend worden helpt heel erg als je van te voren weet waar het over gaat.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:28:48 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

:?

Onderzoek doen naar subsidies kan elke burger dankzij de WOB. Dat hoeft niet eens via het parlement. Als je stampij gaat maken over subsidies die in je ogen niet goed besteed of verleend worden helpt heel erg als je van te voren weet waar het over gaat.
En dat weten ze niet en gaan ze dus onderzoeken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:30:26 #102
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170315257
Wat er nu gebeurd is:

"Hallo, de resultaten van dit onderzoek passen niet ons straatje. Wij reageren hier niet inhoudelijk op want wij hebben ons er verder nog niet echt in verdiept, maar vragen ons af of er subsidie aan besteed is en zo ja waarom? Kan iemand daar onderzoek naar doen? Wij zelf liever niet."

De minister en de Kamer heeft dan ook iets van: "euh.. oké. Dan niet".
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:30:46 #103
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170315263
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat weten ze niet en gaan ze dus onderzoeken.
Lekker voorbereid. Had Hiddema het druk met andere dingen?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:31:56 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315290
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:30 schreef Ryon het volgende:

[..]

Lekker voorbereid. Had Hiddema het druk met andere dingen?
Gaat dit nog steeds over die ene tweet waarin ze zeggen dat ze dit uit gaan zoeken? Want ik volg jou niet echt zo.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:35:30 #105
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_170315384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gaat dit nog steeds over die ene tweet waarin ze zeggen dat ze dit uit gaan zoeken? Want ik volg jou niet echt zo.
Ik reageerde oorspronkelijk op de volgende stelling:
quote:
Net alsof andere partijen alle standpunten compleet onderbouwd met rapporten openbaar hebben klaarliggen.
Als dat een tweet was dan prima.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_170315445
quote:
‘Theo Hiddema in de Tweede Kamer is een verademing’

Beste Theo Hiddema,

Afgelopen week gaf u uw maiden speech in de Tweede Kamer. Er zijn Kamerleden die er maanden over doen voor ze dan eindelijk hun eerste speech mogen geven, maar die zitten doorgaans niet in een fractie van twee leden, en vooruit: die hebben kennelijk ook minder geldingsdrang dan de Hiddemeister, zoals uw fractievoorzitter Thierry Baudet u tegenwoordig schijnt aan te kondigen, althans in Volendam.

De speech duurde een minuut of zeven, wat u nog op een lichte reprimande van Kamervoorzitter Arib kwam te staan: te lang voor uw spreektijd. De keren dat ik u aan het werk zag als advocaat, wekte u allerminst de indruk dat u kort van stof zijn tot uw ambities rekent – ik denk dus dat Arib de komende vier jaar nog wel vaker op haar horloge zal kijken als u het woord voert.

Ik heb de maidenspeech helemaal afgekeken. Het was namelijk een tamelijk fabuleuze speech. Niet eens vanwege de inhoud, al had u ook meteen een onderwerp te pakken waar u mee uit de voeten kunt: de sterk toegenomen meldingen van discriminatie en racisme bij de vele antidiscriminatiebureaus. Er hebben Kamerleden over veel minder kleurrijke onderwerpen hun maiden speech moeten houden. Die van Sander de Rouwe (CDA) ging destijds over de binnenvaart. Die van Remi Poppe (SP) over de opname van een richtlijn voor gewasbeschermingsmiddelen in de Bestrijdingsmiddelenwet uit 1962. Dan is je vrolijk maken over allerlei antidiscriminatiebureaus die de telefoon aannemen, de klacht noteren en het daarbij laten toch iets dankbaarder – al denk ik dat u ook nog best een spektakel had weten te maken van die gewasbeschermingsmiddelen.

Nee, de tekst was fabuleus vanwege de taal. U kreeg het woord van Arib en zei: ‘Ik dank u dat u mij het woord vergunt.’ Ver-gunt. Wie gebruikt dat woord nog? Geen mens. Heerlijk. Vervolgens bedankte u het ondersteunende personeel dat u wegwijs maakt in de Kamer. Niet alleen bijzonder attent (een band die niet alleen haar eigen crew, maar ook het personeel van de zaal bedankt vind ik ook altijd meteen veel sympathieker), maar ook een blijk van een besef dat het parlement een instituut is, en een Kamerlid uiteindelijk een passant. Het is van een bescheidenheid, zelfs nederigheid, waar ik u niet automatisch mee associeer. Wat volgde was een speech vol kwinkslagen, ‘Parbleu!’-achtige uitroepen van deftige verontwaardiging, ‘tegenan’ in plaats van ‘tegenaan’ en zinnen zo lang als deze volledig column. Het was theater, maar dan wel van het beste soort: theater van de taal.

Ik realiseerde me opeens dat ik dit heb gemist. Niet zozeer een politicus die scherp kan debatteren, dat kunnen er wel meer, maar één die een speech kan geven die is opgetrokken uit bouwwerken van zinnen, zó goed geschreven dat je bijna vergeet dat je het met de inhoud volstrekt oneens bent. Frits Bolkestein kon dat goed, Jan Marijnissen, Hans van Mierlo, Pim Fortuyn. Met name die laatste twee combineerden dat met een zeldzame eigenschap in de politiek, die ik bij u terugzag: zichtbaar plezier in het ambacht. Natuurlijk, ook uit ijdelheid: net als u wekten ze soms de indruk niet voor een zaal, maar voor een spiegel te speechen. Maar goed, ook veel kunst komt voort uit ijdelheid.

Ik vond het een verademing. Tijdens de verkiezingscampagne moesten we luisteren naar de Obama-doordrukjes van Klaver, de twittertaal van Wilders en de boze dronken-oompraatjes van Jan Roos. En nu stond hier ineens de levende volzin. Hoe het u als Kamerlid ook zal vergaan, vervelen zullen we ons niet.
Mooie waardering voor de Hiddemeister _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:38:01 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:35 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik reageerde oorspronkelijk op de volgende stelling:

[..]

Als dat een tweet was dan prima.
Deze hele discussie komt voort uit een tweet waarin het FvD een onderzoek aankondigde en het commentaar van het haatkamp dat de aankondiging tot onderzoek niet goed onderbouwd zou zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315504
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Deze hele discussie komt voort uit een tweet waarin het FvD een onderzoek aankondigde en het commentaar van het haatkamp dat de aankondiging tot onderzoek niet goed onderbouwd zou zijn.
Eh, nee. Het komt voort uit een post van iemand die zei dat het FvD wel even de linkse clubjes ging aanpakken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:39:56 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315530
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Eh, nee. Het komt voort uit een post van iemand die zei dat het FvD wel even de linkse clubjes ging aanpakken.
Ja, daar wordt dus onderzoek naar gedaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315636
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, daar wordt dus onderzoek naar gedaan.
Nee, ze gaan onderzoek doen naar subsidies voor linkse clubjes. Het vervolgens aanpakken van die (s)linkse clubjes is een tweede.

Maar stel, uit het vermeende onderzoek (want dat gaat er wss toch niet komen) komt dat linkse clubs van onze centen betaald worden. Hoe willen ze dat vervolgens aanpakken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170315663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:21 schreef Kansenjongere het volgende:
En weer iemand die me woorden in de mond probeert te leggen, alleen doe jij het nog opzichtiger dan gekkewiebel...
:')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:44:35 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315696
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, ze gaan onderzoek doen naar subsidies voor linkse clubjes. Het vervolgens aanpakken van die (s)linkse clubjes is een tweede.

Maar stel, uit het vermeende onderzoek (want dat gaat er wss toch niet komen) komt dat linkse clubs van onze centen betaald worden. Hoe willen ze dat vervolgens aanpakken?
Boeit dat nu al dan? Nee. Ze willen uitzoeken wat de huidige situatie is. Zodra ze dat weten kunnen ze al dan niet actie gaan ondernemen.

En zo lastig is het dichtdraaien van een kraan ook weer niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315753
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En zo lastig is het dichtdraaien van een kraan ook weer niet.
Nou, als het zo simpel is, leg mij dan eens uit hoe Baudet dat gaat doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170315855
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, als het zo simpel is, leg mij dan eens uit hoe Baudet dat gaat doen.
Hij zou alleen kunnen uitleggen hoezo hij dat makkelijk vindt en hoe dan, hij kan niet uitleggen hoe Baudet dat gaat doen, want dat weten we namelijk nog niet. ;)
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 20:49:55 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170315876
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, als het zo simpel is, leg mij dan eens uit hoe Baudet dat gaat doen.
Anderen overtuigen dat de kraan dicht moet ^O^
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170315893
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:49 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hij zou alleen kunnen uitleggen hoezo hij dat makkelijk vindt en hoe dan, hij kan niet uitleggen hoe Baudet dat gaat doen, want dat weten we namelijk nog niet. ;)
Oke, leg me dan eens uit hoe jij makkelijk een subsidiekraan zou dichtdraaien als jij lid van de Tweede Kamer was voor het FvD.

Godsamme zeg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_170315915
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, leg me dan eens uit hoe jij makkelijk een subsidiekraan zou dichtdraaien als jij lid van de Tweede Kamer was voor het FvD.

Godsamme zeg.
Hoezo ik? Mij hoor je er niets over zeggen hoor
(she/her)
pi_170315958

Onze leider begint een beetje op Jan Kooijman te lijken. :{
standaarddrinker
pi_170316099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:51 schreef DrDentz het volgende:

Onze leider begint een beetje op Jan Kooijman te lijken. :{
God verrek ja :D
(she/her)
pi_170316376
quote:
UvA-meisje Khadija: 'Baudet spreekt taal Derde Rijk'

Folia twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 12:08:20 Khadija Al Mourabit heeft een plan B voor als het echt gevaarlijk wordt: ‘Baudet spreekt de taal van het Derde Rijk… https://t.co/VJeffPAdjn reageer retweet
*EN WEET U WIE OOK DE TAAL VAN HET DERDE RIJK SPRAK?* Even zuchtend voorstellen: Khadija Al Mourabit, UvA-meisje en student van 37. Het type vrijgevochten Welbespraaktiër waarvan je tijdens de eerste alinea nog een verheffend betoogje durft te verwachten, maar waarvan je daarna schoorvoetend moet toegeven dat het alweer zo'n dertien in een dozijn diversiteitsdrammer is, die niet veel verder komt dan het herkauwen van Amerikaanse identity politics en het liefst elk gebed start en eindigt met een godwin. "Bij elke lezing, elk symposium of borrel waar er over een inclusieve universiteit werd gesproken, kon je erop rekenen dat je Khadija tegen het lijf zou lopen", opent meisjesblad Folia. Diversiteit als doel op zich dus, we kennen het inmiddels wel. Maar diversiteit kan natuurlijk alleen slagen als DE NAZI'S geen eigen plekje in het palet krijgen. En dan gaat het natuurlijk om Wilders, én inmiddels ook Baudet. "De taal die een maatschappij bezigt, geeft ook de realiteit van die maatschappij weer.” Ik vind dat een hele sterke analyse, de werkelijkheid begint bij de taal. Dit is de taal van het Derde Rijk." We hebben heel hard ge-ctrl-f'd, maar zoals gebruikelijk was er van introspectie weer geen enkele sprake. En tussen al dat Germaans aandoende tromgeroffel noopt dat natuurlijk maar tot 1 ding: EEN PLAN B, namelijk een achterhuis in Marokko, namelijk "het huis in Beni Chiker dat Khadija’s vader liet bouwen voor zijn kinderen. ‘Voor als Nederland jullie straks niet meer wil.’" Regeren is anticiperen.
Weer zo'n UVA gekkie die iedereen met de verkeerde mening een nazi noemt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:05:14 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170316467
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Weer zo'n UVA gekkie die iedereen met de verkeerde mening een nazi noemt.
Snappen zulke mensen nou echt niet dat Baudet helemaal niks tegen hen heeft? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170316835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:51 schreef DrDentz het volgende:

Onze leider begint een beetje op Jan Kooijman te lijken. :{
:{
pi_170316856
Tevens had hij weer gelijk
pi_170316996
quote:
Schandalige, agressieve, PVV/NVU-achtige "uitnodiging" (lees: bedreiging) richting iedereen die het waagt een andere mening te hebben; van 1:36 t/m 1:59 . :r :r :r
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_170317142
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Weer zo'n UVA gekkie die iedereen met de verkeerde mening een nazi noemt.
Ik heb het artikel gelezen. En niemand noemt " iedereen met de verkeerde mening" een nazi.
Je zit dus te fantaseren.
http://www.folia.nl/actue(...)l-van-het-derde-rijk
pi_170317417
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Snappen zulke mensen nou echt niet dat Baudet helemaal niks tegen hen heeft? :')
HIJ heeft toch een hekel aan buitenlanders? In zijn visie zijn die een groot gevaar voor de Nederlandse cultuur . Slechts een paar druppels zgn ' homeopatische verdunning' met buitenlanders is al mogelijk de naderende ondergang van Nederland .
Logisch dat buitenlanders en mensen met een buitenlandse afkomst die man niet mogen.
pi_170317437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

HIJ heeft toch een hekel aan buitenlanders? In zijn visie zijn die een groot gevaar voor de Nederlandse cultuur . Slechts een paar druppels zgn ' homeopatische verdunning'
met buitenlanders is al mogelijk de naderende ondergang van Nederland .
Logisch dat buitenlanders en mensen met een buitenlandse afkomst die man niet mogen.
Waar heeft die dat gezegd of geschreven dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:34:32 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317439
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb het artikel gelezen. En niemand noemt " iedereen met de verkeerde mening" een nazi.
Je zit dus te fantaseren.
http://www.folia.nl/actue(...)l-van-het-derde-rijk
Dit is een grap toch? :')

Zo niet, lees de titel nog even.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waar heeft die dat gezegd of geschreven dan?
Ken je niet zijn uitspraak over "homeopatische verdunning" ?
Google even
pi_170317471
Hekel aan buitenlanders idd, die Baudet, met zijn Franse en Indonesische achtergrond :')
(she/her)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:36:34 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317491
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

HIJ heeft toch een hekel aan buitenlanders? In zijn visie zijn die een groot gevaar voor de Nederlandse cultuur . Slechts een paar druppels zgn ' homeopatische verdunning' met buitenlanders is al mogelijk de naderende ondergang van Nederland .
Logisch dat buitenlanders en mensen met een buitenlandse afkomst die man niet mogen.
Het enige waar hij heel links geweldig kapot maakt is het gebied van immigratie en integratie. En daar heeft hij hele goede argumenten voor gegeven. Al die andere onzin is onzin, en is nooit bewijs voor gegeven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ken je niet zijn uitspraak over "homeopatische verdunning" ?
Google even
Jawel, maar volgens mij interpreteer jij die niet juist.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170317512
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is een grap toch? :')

Zo niet, lees de titel nog even.
Gelezen.
Wat snap je niet dat iemand zit te fantaseren dat de persoon in het artikel 'iedereen met de verkeerde mening' een nazi noemt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:37:37 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jawel, maar volgens mij interpreteer jij die niet juist.
Zelfs als je die verkeerd interpreteert is het wel heel knap om er 'weg met alle mensen met een kleurtje' van te maken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:38:24 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gelezen.
Wat snap je niet dat iemand zit te fantaseren dat de persoon in het artikel 'iedereen met de verkeerde mening' een nazi noemt.
Persoon met verkeerde mening -> Baudet
Derde Rijk taal spreken -> nazi

Moet ik het verder uitleggen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317560
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zelfs als je die verkeerd interpreteert is het wel heel knap om er 'weg met alle mensen met een kleurtje' van te maken.
Sommige mensen zijn erg creatief. :P Behalve met erg suggestieve titels trouwens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170317584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jawel, maar volgens mij interpreteer jij die niet juist.
Zeker wel. Hij suggereert dat een paar druppels vreemdelingen een bedreiging zijn voor de Nederlandse cultuur.
Dat is gelul,. maar ook discriminerend voor iedereen met ook een buitenlandse afkomst.
Hij zegt dat deze mensen en gemengde mensen slechte mensen zijn die ongewenst zijn als Nederlander
pi_170317600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zeker wel. Hij suggereert dat een paar druppels vreemdelingen een bedreiging zijn voor de Nederlandse cultuur.
Dat is gelul,. maar ook discriminerend voor iedereen met ook een buitenlandse afkomst.
Hij zegt dat deze mensen en gemengde mensen slechte mensen zijn die ongewenst zijn als Nederlander
Nee dat suggereert die dus niet, geen wonder dat je zo over Baudet denkt. ;) Oh wauw, ik had het tweede deel van je tekst niet eens gelezen, maar ga lekker ergens anders trollen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170317657
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Persoon met verkeerde mening -> Baudet
Derde Rijk taal spreken -> nazi

Moet ik het verder uitleggen?
leg maar niet uit.... het gaat nergens heen.
Overigens heeft niemand in het artikel
* Baudet een nazi genoemd
* Iedereen met "verkeerde mening" nazi genoemd

Dat zijn overstatements, net zoals het gezegde "taal van het Derde Rijk" .
Maar je moet zeker wel een vergelijking maken met vreemdelingenhaat 2017 en die van 1933 in Duitsland. Alleen dan kun je vaststellen wat de verschillen en overeenkomsten zijn.
pi_170317669
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Persoon met verkeerde mening -> Baudet
Derde Rijk taal spreken -> nazi

Moet ik het verder uitleggen?
Maakt dat iedereen met een verkeerde mening, of alleen Baudet?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:44:36 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317703
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zeker wel. Hij suggereert dat een paar druppels vreemdelingen een bedreiging zijn voor de Nederlandse cultuur.
Dat is gelul,. maar ook discriminerend voor iedereen met ook een buitenlandse afkomst.
Hij zegt dat deze mensen en gemengde mensen slechte mensen zijn die ongewenst zijn als Nederlander
Hij zegt: het gigantisch importeren van exotische culturen is op termijn schadelijk voor de Nederlandse cultuur. Hoe in godsnaam maak je daar van dat hij buitenlanders haat?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat suggereert die dus niet, geen wonder dat je zo over Baudet denkt. ;) Oh wauw, ik had het tweede deel van je tekst niet eens gelezen, maar ga lekker ergens anders trollen.
Ik zeg gewoon mijn mening. Dat wilt Baudet toch ook, gezien dat filmpje eerder in dit topic.
Prima dat je er niet mee eens bent, maar probeer dan met goede argumenten het te bestrijden, niet met een flauw gebaar van : je trolt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:46:07 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317747
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

leg maar niet uit.... het gaat nergens heen.
Overigens heeft niemand in het artikel
* Baudet een nazi genoemd
* Iedereen met "verkeerde mening" nazi genoemd

Dat zijn overstatements, net zoals het gezegde "taal van het Derde Rijk" .
Maar je moet zeker wel een vergelijking maken met vreemdelingenhaat 2017 en die van 1933 in Duitsland. Alleen dan kun je vaststellen wat de verschillen en overeenkomsten zijn.
Begrijpend lezen heet dat. Ooit van gehoord?

Die titel alleen al werpt de suggestie dat Baudet en Nazi zou zijn. Als je dat niet begrijpt heb je gewoon een plank voor je kop.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317751
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon mijn mening. Dat wilt Baudet toch ook, gezien dat filmpje eerder in dit topic.
Prima dat je er niet mee eens bent, maar probeer dan met goede argumenten het te bestrijden, niet met een flauw gebaar van : je trolt.
Iemand woorden in de mond leggen is niet equivalent aan het geven van een mening. En als je geen troll bent heb ik te doen met je kortzichtigheid.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:47:25 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317790
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt dat iedereen met een verkeerde mening, of alleen Baudet?
Aangezien Baudet redelijk mijn gedachtegoed kan verwoorden, ben ik blijkbaar ook een nazi. En alle andere mensen die op hem gestemd hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317796
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij zegt: het gigantisch importeren van exotische culturen is op termijn schadelijk voor de Nederlandse cultuur.
Nee hoor..... hij had het over minimaal importeren, met die uitspraak van homeopatische verdunning suggereert hij dat enkele druppels vreemdeling voldoende is voor vernietiging van Nederland.
homeopatische verdunning = met enkele druppels het karakter van vele druppels veranderen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 april 2017 @ 21:48:27 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170317831
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor..... hij had het over minimaal importeren, met die uitspraak van homeopatische verdunning suggereert hij dat enkele druppels vreemdeling voldoende is voor vernietiging van Nederland.
homeopatische verdunning = met enkele druppels het karakter van vele druppels veranderen.
Je punt? Hij haat buitenlanders?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_170317874
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je punt? Hij haat buitenlanders?
Duidelijk. Jij toch ook ?
pi_170317906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor..... hij had het over minimaal importeren, met die uitspraak van homeopatische verdunning suggereert hij dat enkele druppels vreemdeling voldoende is voor vernietiging van Nederland.
homeopatische verdunning = met enkele druppels het karakter van vele druppels veranderen.
Nee hoor, hij had het over het kritiekloos blijven importeren van culturen die haaks staan op die van ons kijkend naar de normen en waarden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_170317938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Iemand woorden in de mond leggen is niet equivalent aan het geven van een mening. En als je geen troll bent heb ik te doen met je kortzichtigheid.
Tja doe niet zo slachtofferig. Ik interpreteer iemands woorden. Dat is heel wat anders dan beweren dat iemand letterlijk bepaalde woorden gebruikt
Natuurlijk ben ik erg slecht.... das makkelijker voor je om de discussie te ontwijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')