abonnement Unibet Coolblue
pi_170907623
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:15 schreef Limbodans het volgende:
Hallo allemaal,

Sinds vorige week ben ik officieel hiker bij Easyway en ik hoop deze week mijn eerste rit te gaan maken!

Zou iemand mij kunnen vertellen of de app nu de standaard wordt om je ritbonnen in te sturen, of mag je zelf weten of je de app of papieren gebruikt?
Welkom! De meesten weten denk ik even veel als jij. In eerste instantie doen nog niet alle leasemaatschappijen mee, dus goed kijken bij welke ritten je het nog gewoon de 'ouderwetse' manier moet afhandelen. Denk dat je aan het begin wel goed geinstrueerd wordt als je wordt gebeld. Check in ieder geval even goed de FAQ op de portal en als je het niet weet, gewoon vragen aan EW.
pi_170943108
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 16:15 schreef Limbodans het volgende:
Hallo allemaal,

Sinds vorige week ben ik officieel hiker bij Easyway en ik hoop deze week mijn eerste rit te gaan maken!

Zou iemand mij kunnen vertellen of de app nu de standaard wordt om je ritbonnen in te sturen, of mag je zelf weten of je de app of papieren gebruikt?
Er zijn maar een beperkt aantal bedrijven die meedoen. De uitrol zal langzaam verlopen en met een heleboel bedrijven zijn ze nog aan het praten over de voorwaarden.

Als je de app moet gebruiken, wordt dit heel duidelijk aangegeven.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_170969342
Nu al 3 weken achter elkaar, 2 dagen per week beschikbaar. Maar iedere keer niks, hooguit de dag zelf nog een klein spoedje. Meer mensen hier last van bij Autoreset?
pi_170973793
quote:
12s.gif Op maandag 15 mei 2017 21:18 schreef xFurion het volgende:
Nu al 3 weken achter elkaar, 2 dagen per week beschikbaar. Maar iedere keer niks, hooguit de dag zelf nog een klein spoedje. Meer mensen hier last van bij Autoreset?
het zijn echt barre tijden in het voorjaar altijd, ligt misschien ook aan je regio? Had voor vandaag ook niks, morgen wel
pi_170974755
Heerlijk dagje vandaag. Eerst Bleiswijk - Meerkerk in een BMW 320d en daarna Utrecht - Almere per Mercedes E 350 cdi. Korte ritjes. Beide overigens nog niet met de nieuwe app 😣
pi_170987154
Awh een collega was vandaag volledig in pak in Almere. Die zal zich wel rot gezweet hebben. En ik was ook in Bleiswijk om een Touran op CNG op te halen; gastank was helemaal leeg en in de benzinetank, waar overigens maar 10 liter in kan, zat nog maar 1,5 liter :')
pi_170990054
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

het zijn echt barre tijden in het voorjaar altijd, ligt misschien ook aan je regio? Had voor vandaag ook niks, morgen wel
Hier precies zelfde :(
pi_170995381
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Awh een collega was vandaag volledig in pak in Almere. Die zal zich wel rot gezweet hebben. En ik was ook in Bleiswijk om een Touran op CNG op te halen; gastank was helemaal leeg en in de benzinetank, waar overigens maar 10 liter in kan, zat nog maar 1,5 liter :')
Waarom een Touran op CNG laten rijden? Meende dat er nog maar een handjevol tankstations voor CNG zijn.

Vorig jaar een Fiat bestelbus van Groningen naar Amsterdam moeten rijden, maar dat redde ik niet eens op een volle tank :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_170998128
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 01:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Waarom een Touran op CNG laten rijden? Meende dat er nog maar een handjevol tankstations voor CNG zijn.

Vorig jaar een Fiat bestelbus van Groningen naar Amsterdam moeten rijden, maar dat redde ik niet eens op een volle tank :').
dit vroeg ik me dus ook af, als het nou LPG was geweest had het nog wel gekund. Ik had naderhand even opgezocht dat er geen enkel CNG station is langs de snelweg richting Almere :')
Om nog maar te zwijgen over de problemen die het TSI blok heeft met rijden op gas, het internet staat er vol mee
pi_171002718
Pfff... waar blijft die actie van EW dat iedereen een ijsje mag halen?
pi_171003228
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 01:46 schreef yosander het volgende:

[..]

Waarom een Touran op CNG laten rijden? Meende dat er nog maar een handjevol tankstations voor CNG zijn.

Vorig jaar een Fiat bestelbus van Groningen naar Amsterdam moeten rijden, maar dat redde ik niet eens op een volle tank :').
Hoe kan dat nou weer? Je weet dat zo'n bestelbus meer dan één versnelling heeft toch? :P
pi_171005908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:54 schreef FH_2 het volgende:
Pfff... waar blijft die actie van EW dat iedereen een ijsje mag halen?
Kwartiertje ijsje eten. Kwartiertje langer uurloon. Eén ijsje verdiend? :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171031444
quote:
Easyway Chauffeursdienst
6 minuten ·

We staan vandaag op Centraal Station Rotterdam om onze nieuwe gadgets uit te delen! We zijn tussen 16.30 en 19.30 uur aanwezig op onderstaande locatie achter get Station Rotterdam. Je kunt ons herkennen aan de witte Peugeot 107 met Easy Way logo!

Alle chauffeurs uit Rotterdam hebben hierover een mail ontvangen. Ook in de andere regio's staan we binnenkort maar hierover informeren we je snel!
Iemand hier meer info over?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171032617
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Iemand hier meer info over?
Check de reacties; powerbank, styluspen en een etui
pi_171046941
Gisteren een van mn langste ritjes gereden. Van maastricht naar groningen, wat een pokke eind zeg.
pi_171047701
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:43 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Check de reacties; powerbank, styluspen en een etui
Ah, die stonden er destijds nog niet. Lijken me handige dingen. Hoewel ik me wel afvraag wat ik met een etui moet. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171130660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:20 schreef xFurion het volgende:
Gisteren een van mn langste ritjes gereden. Van maastricht naar groningen, wat een pokke eind zeg.
Mooi ritje man! Goede auto?
pi_171132035
Met dit weer ook een blouse of is een nette polo voldoende?
pi_171132170
Ik denk er aan om een dashcam te halen (nu net 50 euro bij bol). Iemand die dit gebruikt voor autoreset?
pi_171133849
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:46 schreef max-96 het volgende:
Met dit weer ook een blouse of is een nette polo voldoende?
Polo is prima
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_171138899
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:46 schreef max-96 het volgende:
Met dit weer ook een blouse of is een nette polo voldoende?
Minstens een Passat voor mij!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:18:46 #72
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_171147919
Vandaag een leuk ritje van Nijmegen naar Groningen in een Volvo V70 D4. Inscription-uitvoering met alles erop en eraan; van de laatste veiligheidsfeatures tot Harman Kardon-geluidsinstallatie. Heerlijk cruisen dus! Was ook een aardige klant, hield van doorrijden dus gaf ook aan dat ik lekker mocht gassen. Fijn met 160 over een rustige A28!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_171148357
Wat verdienen jullie nou gemiddeld? En krijg je ook een vergoeding voor het reizen?
Facts don't care about your feelings
pi_171151245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat verdienen jullie nou gemiddeld? En krijg je ook een vergoeding voor het reizen?
Alle gemaakte uren minus 30 min wordt vergoed. Ik werk zo'n 15 - 20 uur in de week en verdien zo'n 200 euro per week
pi_171153652
Hallo allemaal,

Ik ga morgen mijn eerste ritten rijden voor Easyway, en met 5 ritten is het meteen volle bak!
Ik ben alles een beetje aan het voorbereiden en ik zit toch nog met een vraag.
Moet je nou alleen een transportformulier meenemen en invullen als dit expliciet bij de ritgegevens staat?

Dit zal me vast ook uitgelegd zijn tijdens mij sollicitatie, maar door een fout met het systeem van Easyway kan ik nu (ruim 2,5 week later) pas mijn eerste ritjes gaan maken en dus is sommige informatie een beetje weggezakt.
pi_171158652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:07 schreef Limbodans het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ga morgen mijn eerste ritten rijden voor Easyway, en met 5 ritten is het meteen volle bak!
Ik ben alles een beetje aan het voorbereiden en ik zit toch nog met een vraag.
Moet je nou alleen een transportformulier meenemen en invullen als dit expliciet bij de ritgegevens staat?

Dit zal me vast ook uitgelegd zijn tijdens mij sollicitatie, maar door een fout met het systeem van Easyway kan ik nu (ruim 2,5 week later) pas mijn eerste ritjes gaan maken en dus is sommige informatie een beetje weggezakt.
Je hoeft alleen een formulier te gebruiken, als dat expliciet in de ritinfo staat. Bij een bedrijf uit Nijmegen hoef je nooit formulieren in te vullen bijvoorbeeld. Het is wel handig om altijd een formulier bij je te hebben, bijv. het fleetmobility_transportformulier. Die kun je dan gebruiken als je onverwachts een spoedrit krijgt en je moet een auto ophalen bij een privé adres.
pi_171226410
quote:
Ben je niet in de gelegenheid deze gadgets op te halen op bovengenoemde datum dan kun je deze VOOR vrijdag 9 juni ophalen op het kantoor van Easy Way (Markendaalseweg 63 Breda).
...
We verwachten dat al onze chauffeurs straks in het bezit zijn van deze gadgets dus het ophalen van deze zaken is verplicht.
Toch fijn dat als je niet op het tijdslot kan je gelijk verplicht wordt om, binnen twee weken ook nog eens, naar Breda af te reizen om dingen op te halen die iedere hiker normaliter allang heeft.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171237170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:19 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Toch fijn dat als je niet op het tijdslot kan je gelijk verplicht wordt om, binnen twee weken ook nog eens, naar Breda af te reizen om dingen op te halen die iedere hiker normaliter allang heeft.
Haha, wat een kansloos bericht. Heerlijk!
pi_171237579
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 18:19 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Toch fijn dat als je niet op het tijdslot kan je gelijk verplicht wordt om, binnen twee weken ook nog eens, naar Breda af te reizen om dingen op te halen die iedere hiker normaliter allang heeft.
oh man wat triest, geweldig _O- een paar postzegels is zeker weer teveel voor ze :P
pi_171244156
Ik snap bovenal ook niet waarom ze niet het schema bekendmaken wanneer ze waar staan. Zo sta ik nu voor omgeving Utrecht, maar laatst stonden ze ook op Rotterdam Centraal en soms kom ik daar ook wel eens. Had ik het net zo goed daar kunnen ophalen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_171293217
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:47 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik snap bovenal ook niet waarom ze niet het schema bekendmaken wanneer ze waar staan. Zo sta ik nu voor omgeving Utrecht, maar laatst stonden ze ook op Rotterdam Centraal en soms kom ik daar ook wel eens. Had ik het net zo goed daar kunnen ophalen.
Denk dat we het woord 'verplicht' niet te serieus moeten nemen. Doe ik in ieder geval niet. Die etui kan me gestolen worden...

Edit: klinkt overigens heel negatief, maar vind 't wel leuk dat ze iets weggeven. Hoeven ze niet te doen namelijk. Alleen verplicht?

[ Bericht 8% gewijzigd door FH_2 op 29-05-2017 11:20:51 ]
pi_171406153
Volgende week vrijdag sollicitatie bij Autoreset in Amsterdam! Ben benieuwd!
pi_171490972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 21:50 schreef Nickalan het volgende:
Volgende week vrijdag sollicitatie bij Autoreset in Amsterdam! Ben benieuwd!
Netjes! Dan ben je waarschijnlijk al binnen.
pi_171504993
Is het gebruikelijk dat de sollicitatieprocedure in groepsverband plaatsvindt? Iemand die me kan vertellen hoe dat in zijn werking gaat?
pi_171505035
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:33 schreef Nickalan het volgende:
Is het gebruikelijk dat de sollicitatieprocedure in groepsverband plaatsvindt? Iemand die me kan vertellen hoe dat in zijn werking gaat?
Sollicitatie is een verkapt woord voor uitleg :P. Je hoeft jezelf alleen te bewijzen (dat je geen debiel bent) bij de rijtest.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_171505176
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Sollicitatie is een verkapt woord voor uitleg :P. Je hoeft jezelf alleen te bewijzen (dat je geen debiel bent) bij de rijtest.
Oh haha oke.

Laat vrijdag wel weten of ik aangenomen ben!
pi_171513814
Beter nieuws zelfs, bij autoreset is geen rijtest meer. Kleed je netjes, gedraag je netjes en je bent binnen.
pi_171513974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 18:38 schreef Nickalan het volgende:

[..]

Oh haha oke.

Laat vrijdag wel weten of ik aangenomen ben!
Succes ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 23:07 schreef Bellumus het volgende:
Beter nieuws zelfs, bij autoreset is geen rijtest meer. Kleed je netjes, gedraag je netjes en je bent binnen.
Ah, kijk eens aan _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:40:29 #89
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171524585
Paar maandjes ziektewet hier
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171530654
quote:
15s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:40 schreef Amoeba het volgende:
Paar maandjes ziektewet hier
What happened?
  woensdag 7 juni 2017 @ 21:06:45 #91
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171535104
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:49 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

What happened?
Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171537382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.
Bah... veel sterkte!
pi_171538526
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 21:06 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.
Hoe is dat gebeurd dan? Op de motor? Beterschap!
  woensdag 7 juni 2017 @ 23:57:26 #94
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_171540100
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 22:48 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Hoe is dat gebeurd dan? Op de motor? Beterschap!
Nee, er viel een diepe schaduw over die put en het was al donker.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_171578381
Jeetje, sterkte Amoeba!

Ik treed weer opnieuw in dienst bij AR na een verplichte pauze van 26 weken, maar nu zie ik dit in de arbochecklist staan: "Gebruik alarmering bij achteruitrijden". Echt nog nooit van gehoord :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_171640334
Een hele rare vraag;

Heeft er misschien iemand een amateurfoto('s) van het kantoor van AR? Mag van buiten of binnen het gebouw.

Zou mij enorm helpen!
pi_171641578
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 12:43 schreef Atouba het volgende:
Een hele rare vraag;

Heeft er misschien iemand een amateurfoto('s) van het kantoor van AR? Mag van buiten of binnen het gebouw.

Zou mij enorm helpen!
Google streetview ;) Verder is het niet zo moeilijk hoor, gewoon naar boven lopen en melden bij de receptie :P
pi_171642480
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Google streetview ;) Verder is het niet zo moeilijk hoor, gewoon naar boven lopen en melden bij de receptie :P
Ja dat snap ik haha. Kom er alleen niet meer zo snel. Is voor een opdracht
pi_171642949
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:20 schreef Atouba het volgende:

[..]

Ja dat snap ik haha. Kom er alleen niet meer zo snel. Is voor een opdracht
Oh over je werkgever oid :P In dat geval moet ik je teleurstellen
pi_171650405
Vrijdag aangenomen bij Autoreset! Keiharde regen toen ik aankwam en de locatie moest zoeken, helaas voor mij had ik geen paraplu bij me :P

Sollicitatie stelt inderdaad niet zoveel voor, alleen jezelf voorstellen en daarna is het voornamelijk uitleg!

Dit weekend hopelijk mijn eerste rit in regio Groningen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')