abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170506628
Haha, thnx
Vrijdag al eerste werk, locatiewerk Stern Breda.
pi_170568237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:13 schreef CarFreak33 het volgende:
Haha, thnx
Vrijdag al eerste werk, locatiewerk Stern Breda.
En hoe vond je 't? Heb naar die locatie wel eens een auto moeten brengen vanaf Eindhoven.

Heb zelf vanmorgen nog een ritje gehad van Eindhoven naar Utrecht en morgen weer locatiewerk.
pi_170578929
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:33 schreef Piepel het volgende:

[..]

En hoe vond je 't? Heb naar die locatie wel eens een auto moeten brengen vanaf Eindhoven.

Heb zelf vanmorgen nog een ritje gehad van Eindhoven naar Utrecht en morgen weer locatiewerk.
Was prima hoor, lekker rijden heel de dag. Toch lijken de gewone ritten mij leuker, locatiewerk is niet verkeerd, maar liever niet 😛
pi_170687004
Nog veel mensen die werken op Bevrijdingsdag of is er weinig werk?
pi_170694497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Atouba het volgende:
Valt volgens mij tegen. Afgelopen 2 dagen kunnen werken maar voor morgen niks.
pi_170703978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Atouba het volgende:
Staan/stonden aardig wat spoedjes op Facebook bij EW.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_170718030
Op de valreep nog een ritje voor maandag gekregen, XC90 T8 à 88.000 euro :P Dat is weer even wat anders dan de standaard 308'jes en Octavia's van de leasewereld
  zaterdag 6 mei 2017 @ 15:45:22 #33
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_170726741
Meestal krijg je met de PC-ritjes de mooiste auto's en met hiken de afgetrapte hokken. Afgelopen donderdag was dat echter omgekeerd, toen had ik een PC-ritje met een Peugeot 307 SW HDI. Niet zomaar een 307 HDI, maar eentje met maar liefst 382.000 km op de klok. Jawel, dat is met afstand de auto met de hoogste km-stand waar ik ooit in gereden heb. Mevrouw mocht niet meer rijden door een operatie, daarom had haar werkgever een chauffeur geregeld. Was wel een erg gezellige klant en omdat de locatie waar mevrouw moest zijn op 500 meter van het huis van mijn opa en oma lag ben ik daar maar even heengegaan onder werktijd.

Toch een prima dagje gehad, maar die auto is echt een rijdende ramp...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_170797606
https://www.regioinbedrij(...)r-springlevend.4937/

Leuk stuk!

Ook dit:
quote:
We maken ook offline andere keuzes om dichter bij onze klanten en kandidaten te zitten. Tot voor kort verliep alles via Breda, terwijl we al jaren landelijke dekking hebben. Dat betekende dat alle nieuwe kandidaten voor een rijtest en rij-instructie vanuit het hele land naar Breda moesten komen. Voortaan kan dat ook in Amsterdam, Utrecht en Zwolle.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_170799918
Eindelijk een app voor alle hikers bij EW vanaf 15 mei. Ondanks dat niet iedereen bij AR positief was over hun app, toch erg benieuwd hoe dit bij ons gaat werken. Duidelijke nieuwe video ook: .
pi_170800136
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:34 schreef FH_2 het volgende:
Eindelijk een app voor alle hikers bij EW vanaf 15 mei. Ondanks dat niet iedereen bij AR positief was over hun app, toch erg benieuwd hoe dit bij ons gaat werken. Duidelijke nieuwe video ook: .
ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.

Even al mijn ritten op een rij gezet in excel en het valt me op dat best veel auto's staan geregistreerd als geëxporteerd, best wel vreemd gezien de leeftijd van de gemiddelde auto
pi_170800790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.
Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.
pi_170800980
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
pi_170802018
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
Juist, is ook mijn bezwaar. Kost volgens mij behoorlijk veel internet en batterij.
pi_170803475
Voor sommige mensen is het ook echt nooit goed. God je zou maar 50mb aan data per maand kwijt zijn...
Nee.
pi_170805478
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 17:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Voor sommige mensen is het ook echt nooit goed. God je zou maar 50mb aan data per maand kwijt zijn...
nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werk _O-
pi_170816655
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werk _O-
Daarom zit ik nu nog met 6GB per maand opgescheept, terwijl ik vaak nog geen 2 gebruik :P. Verlagen heeft ook geen zin want dan vervalt mijn korting en ben ik duurder uit :').
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_170816890
Jeetje wat een files vandaag.. Mijn aflever tijd met een dik uur gemist. Dan al helemaal jammer als je de volgende dag geen ritten krijgt.
  woensdag 10 mei 2017 @ 00:11:02 #44
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_170819297
Ik las in de FAQ van die app dat we vergoed worden voor het gebruik van MB's. (Net als dat je nu geloof ik ook iets extra krijgt voor het printen)

Ben hier wel blij mee, had pasgeleden 3 ritten op 1 dag van die ene uit Meerkerk waarbij je alles in 3-voud in moet vullen én ook nog eens autotransport moet invullen per rit én je ritbon. Dan is zo'n app makkelijker.
pi_170820832
Heeft iemand ervaring met zich "opnieuw aanmelden" bij AR nadat de 26 weken van uitdiensttreding voorbij zijn? Kan me nu opnieuw aanmelden, maar of ze een 24-jarige aannemen... :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_170823649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef CruisinDen het volgende:

Ben hier wel blij mee, had pasgeleden 3 ritten op 1 dag van die ene uit Meerkerk waarbij je alles in 3-voud in moet vullen én ook nog eens autotransport moet invullen per rit én je ritbon. Dan is zo'n app makkelijker.
Tijdens de app heb ik ook voor deze maatschappij gereden en daar heb ik zes schadefoto's moeten maken. Probeer jij maar eens een kras of deuk duidelijk op de foto te krijgen aan de zijkant van de auto in de zon. Dan is een kruisje zetten echt wat makkelijker.
pi_170823689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Toen ik met de app gewerkt heb, was het maar een paar mb steeds. Volgens mij neem je geen HD-foto's. Bovendien heb je zelf in de hand wanneer je de rit daadwerkelijk doorgeeft, dus je zou eerst een wifi-netwerk kunnen zoeken, voordat je de rit instuurt.

Maar zoals hierboven ook gezegd wordt, krijg je een onkostenvergoeding. Voorheen (of eigenlijk nog steeds) voor papier en printkosten en nu dus voor mb's. Deze vergoedingen zijn overigens best ruim.
pi_170833201
nou mooi 190km gereden met een hoogwerker naar Hengelo. En of ik hem nog even vol wilde gooien daar, ging 22 liter in dus 1 op 7 ongeveer :P
pi_170835351
Jammer dat autoreset niet even een email stuurt aan de mensen die zich opgeven maar niks krijgen. Door de wisselende tijden dat de ritten binnenkomen, wacht je nu best vaak voor niks..
pi_170906263
Hallo allemaal,

Sinds vorige week ben ik officieel hiker bij Easyway en ik hoop deze week mijn eerste rit te gaan maken!

Zou iemand mij kunnen vertellen of de app nu de standaard wordt om je ritbonnen in te sturen, of mag je zelf weten of je de app of papieren gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')