En hoe vond je 't? Heb naar die locatie wel eens een auto moeten brengen vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 26 april 2017 20:13 schreef CarFreak33 het volgende:
Haha, thnx
Vrijdag al eerste werk, locatiewerk Stern Breda.
Was prima hoor, lekker rijden heel de dag. Toch lijken de gewone ritten mij leuker, locatiewerk is niet verkeerd, maar liever niet 😛quote:Op zaterdag 29 april 2017 18:33 schreef Piepel het volgende:
[..]
En hoe vond je 't? Heb naar die locatie wel eens een auto moeten brengen vanaf Eindhoven.
Heb zelf vanmorgen nog een ritje gehad van Eindhoven naar Utrecht en morgen weer locatiewerk.
Valt volgens mij tegen. Afgelopen 2 dagen kunnen werken maar voor morgen niks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Atouba het volgende:
Nog veel mensen die werken op Bevrijdingsdag of is er weinig werk?
Staan/stonden aardig wat spoedjes op Facebook bij EW.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Atouba het volgende:
Nog veel mensen die werken op Bevrijdingsdag of is er weinig werk?
quote:We maken ook offline andere keuzes om dichter bij onze klanten en kandidaten te zitten. Tot voor kort verliep alles via Breda, terwijl we al jaren landelijke dekking hebben. Dat betekende dat alle nieuwe kandidaten voor een rijtest en rij-instructie vanuit het hele land naar Breda moesten komen. Voortaan kan dat ook in Amsterdam, Utrecht en Zwolle.
ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:34 schreef FH_2 het volgende:
Eindelijk een app voor alle hikers bij EW vanaf 15 mei. Ondanks dat niet iedereen bij AR positief was over hun app, toch erg benieuwd hoe dit bij ons gaat werken. Duidelijke nieuwe video ook: .
Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijkerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.
Juist, is ook mijn bezwaar. Kost volgens mij behoorlijk veel internet en batterij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Voor sommige mensen is het ook echt nooit goed. God je zou maar 50mb aan data per maand kwijt zijn...
Daarom zit ik nu nog met 6GB per maand opgescheept, terwijl ik vaak nog geen 2 gebruikquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werk
Tijdens de app heb ik ook voor deze maatschappij gereden en daar heb ik zes schadefoto's moeten maken. Probeer jij maar eens een kras of deuk duidelijk op de foto te krijgen aan de zijkant van de auto in de zon. Dan is een kruisje zetten echt wat makkelijker.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef CruisinDen het volgende:
Ben hier wel blij mee, had pasgeleden 3 ritten op 1 dag van die ene uit Meerkerk waarbij je alles in 3-voud in moet vullen én ook nog eens autotransport moet invullen per rit én je ritbon. Dan is zo'n app makkelijker.
Toen ik met de app gewerkt heb, was het maar een paar mb steeds. Volgens mij neem je geen HD-foto's. Bovendien heb je zelf in de hand wanneer je de rit daadwerkelijk doorgeeft, dus je zou eerst een wifi-netwerk kunnen zoeken, voordat je de rit instuurt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |