Staan/stonden aardig wat spoedjes op Facebook bij EW.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:24 schreef Atouba het volgende:
Nog veel mensen die werken op Bevrijdingsdag of is er weinig werk?
quote:We maken ook offline andere keuzes om dichter bij onze klanten en kandidaten te zitten. Tot voor kort verliep alles via Breda, terwijl we al jaren landelijke dekking hebben. Dat betekende dat alle nieuwe kandidaten voor een rijtest en rij-instructie vanuit het hele land naar Breda moesten komen. Voortaan kan dat ook in Amsterdam, Utrecht en Zwolle.
ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:34 schreef FH_2 het volgende:
Eindelijk een app voor alle hikers bij EW vanaf 15 mei. Ondanks dat niet iedereen bij AR positief was over hun app, toch erg benieuwd hoe dit bij ons gaat werken. Duidelijke nieuwe video ook: .
Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vraag me sterk af of dit de snelheid ten goede gaat komen, alles invullen op je telefoon. Dan vind ik de papieren formulieren toch makkelijker.
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijkerquote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het hangt heel erg af van de leasemaatschappij. Vooral het invullen van schade is echt behoorlijk omslachtig en tijdrovend.
Juist, is ook mijn bezwaar. Kost volgens mij behoorlijk veel internet en batterij.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werkquote:Op dinsdag 9 mei 2017 17:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Voor sommige mensen is het ook echt nooit goed. God je zou maar 50mb aan data per maand kwijt zijn...
Daarom zit ik nu nog met 6GB per maand opgescheept, terwijl ik vaak nog geen 2 gebruikquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja als je ziet hoeveel data ik er doorheen jaag in de bus en trein tijdens werk
Tijdens de app heb ik ook voor deze maatschappij gereden en daar heb ik zes schadefoto's moeten maken. Probeer jij maar eens een kras of deuk duidelijk op de foto te krijgen aan de zijkant van de auto in de zon. Dan is een kruisje zetten echt wat makkelijker.quote:Op woensdag 10 mei 2017 00:11 schreef CruisinDen het volgende:
Ben hier wel blij mee, had pasgeleden 3 ritten op 1 dag van die ene uit Meerkerk waarbij je alles in 3-voud in moet vullen én ook nog eens autotransport moet invullen per rit én je ritbon. Dan is zo'n app makkelijker.
Toen ik met de app gewerkt heb, was het maar een paar mb steeds. Volgens mij neem je geen HD-foto's. Bovendien heb je zelf in de hand wanneer je de rit daadwerkelijk doorgeeft, dus je zou eerst een wifi-netwerk kunnen zoeken, voordat je de rit instuurt.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en al die foto's maken dan, die uploaden is ook niet gratis toch? paar mb elke keer telt toch op. Dan is een paar kruisjes zetten op een formulier toch makkelijker
Welkom! De meesten weten denk ik even veel als jij. In eerste instantie doen nog niet alle leasemaatschappijen mee, dus goed kijken bij welke ritten je het nog gewoon de 'ouderwetse' manier moet afhandelen. Denk dat je aan het begin wel goed geinstrueerd wordt als je wordt gebeld. Check in ieder geval even goed de FAQ op de portal en als je het niet weet, gewoon vragen aan EW.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:15 schreef Limbodans het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds vorige week ben ik officieel hiker bij Easyway en ik hoop deze week mijn eerste rit te gaan maken!
Zou iemand mij kunnen vertellen of de app nu de standaard wordt om je ritbonnen in te sturen, of mag je zelf weten of je de app of papieren gebruikt?
Er zijn maar een beperkt aantal bedrijven die meedoen. De uitrol zal langzaam verlopen en met een heleboel bedrijven zijn ze nog aan het praten over de voorwaarden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 16:15 schreef Limbodans het volgende:
Hallo allemaal,
Sinds vorige week ben ik officieel hiker bij Easyway en ik hoop deze week mijn eerste rit te gaan maken!
Zou iemand mij kunnen vertellen of de app nu de standaard wordt om je ritbonnen in te sturen, of mag je zelf weten of je de app of papieren gebruikt?
het zijn echt barre tijden in het voorjaar altijd, ligt misschien ook aan je regio? Had voor vandaag ook niks, morgen welquote:Op maandag 15 mei 2017 21:18 schreef xFurion het volgende:
Nu al 3 weken achter elkaar, 2 dagen per week beschikbaar. Maar iedere keer niks, hooguit de dag zelf nog een klein spoedje. Meer mensen hier last van bij Autoreset?
Hier precies zelfdequote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zijn echt barre tijden in het voorjaar altijd, ligt misschien ook aan je regio? Had voor vandaag ook niks, morgen wel
Waarom een Touran op CNG laten rijden? Meende dat er nog maar een handjevol tankstations voor CNG zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Awh een collega was vandaag volledig in pak in Almere. Die zal zich wel rot gezweet hebben. En ik was ook in Bleiswijk om een Touran op CNG op te halen; gastank was helemaal leeg en in de benzinetank, waar overigens maar 10 liter in kan, zat nog maar 1,5 liter
dit vroeg ik me dus ook af, als het nou LPG was geweest had het nog wel gekund. Ik had naderhand even opgezocht dat er geen enkel CNG station is langs de snelweg richting Almerequote:Op woensdag 17 mei 2017 01:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom een Touran op CNG laten rijden? Meende dat er nog maar een handjevol tankstations voor CNG zijn.
Vorig jaar een Fiat bestelbus van Groningen naar Amsterdam moeten rijden, maar dat redde ik niet eens op een volle tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |