Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.quote:
Bah... veel sterkte!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.
Hoe is dat gebeurd dan? Op de motor? Beterschap!quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vrije val van zes meter gemaakt. Knieschijf verbrijzeld, 2 polsen gebroken en een elleboog. In België in het ziekenhuis opgenomen en 2x geopereerd daar. Bijna een week daar vast gezeten.
Nee, er viel een diepe schaduw over die put en het was al donker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:48 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Hoe is dat gebeurd dan? Op de motor? Beterschap!
Google streetviewquote:Op maandag 12 juni 2017 12:43 schreef Atouba het volgende:
Een hele rare vraag;
Heeft er misschien iemand een amateurfoto('s) van het kantoor van AR? Mag van buiten of binnen het gebouw.
Zou mij enorm helpen!
Ja dat snap ik haha. Kom er alleen niet meer zo snel. Is voor een opdrachtquote:Op maandag 12 juni 2017 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Google streetviewVerder is het niet zo moeilijk hoor, gewoon naar boven lopen en melden bij de receptie
Oh over je werkgever oidquote:Op maandag 12 juni 2017 14:20 schreef Atouba het volgende:
[..]
Ja dat snap ik haha. Kom er alleen niet meer zo snel. Is voor een opdracht
Feli! Misschien tot binnenkort danquote:Op maandag 12 juni 2017 20:28 schreef Nickalan het volgende:
Vrijdag aangenomen bij Autoreset! Keiharde regen toen ik aankwam en de locatie moest zoeken, helaas voor mij had ik geen paraplu bij me
Sollicitatie stelt inderdaad niet zoveel voor, alleen jezelf voorstellen en daarna is het voornamelijk uitleg!
Dit weekend hopelijk mijn eerste rit in regio Groningen!
Nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Wordt er vaak in het weekend gereden dan bij Autoreset?
1x een ritje gehad in het weekend in 2,5 jaar tijdquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Toch de afgelopen jaren wel vaak op zaterdag gewerkt, maar dat was dan wel vaak een rit voor een verhuurbedrijf en in de meeste gevallen van of naar Eindhoven Airport of Schiphol.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Keer op zaterdag naar een kazerne in Drenthe. Kon met de taxi naar een NS station.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef yosander het volgende:
[..]
1x een ritje gehad in het weekend in 2,5 jaar tijd.
Vet chill, ik heb nog nooit een taxi genomen voor ARquote:Op woensdag 14 juni 2017 10:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Keer op zaterdag naar een kazerne in Drenthe. Kon met de taxi naar een NS station.
Ja ik had 30 piek meegenomen, was niet eens genoeg..quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Vet chill, ik heb nog nooit een taxi genomen voor AR
Toch niet per VW Up uit 2007 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Volgende week het langste ritje in (bijna) 3,5 jaar EW. Born naar Leeuwarden. 3 uurtjes.
Ik had een keer een ritje van Geleen naar Groningen (ongeveer 320 km) met een Volvo V40 D2. Genieten!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 18:48 schreef DireStraits7 het volgende:
Gelukkig niet. Een Megane, vaak een erg fijne auto, vind ik.
Jammer dat je niks aan al die ruimte hebt als je er alleen in zitquote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:15 schreef Bellumus het volgende:
Woh afgelopen vrijdag Eindhoven- groningen in alleen touran automaat. Afschuwelijk van buiten maar wat een ruimte binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |