ok geef me 2 tellen.quote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie diss in het Feyenoordtopic. Onlogisch, als je snel bent kan je hem nog zien voor ik hem weghaal.
Terwijl ik nergens zo snel aan sos kwam als in berlijnquote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook veel moeite met inslapen en verlang dan nog wel eens naar een dampie, maar als de wouten je hier betrappen dat je drugs koopt of op zak hebt ben je de lul..
Dat klopt.. Hier in Kreuzberg jeukt 't 's nachts van de dealers op fietsen die je aanspreken.. Maar daar gaat het in dit geval niet om..quote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl ik nergens zo snel aan sos kwam als in berlijn
Ik vind (bijna) alle drugs verbieden echt ouderwets.quote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook veel moeite met inslapen en verlang dan nog wel eens naar een dampie, maar als de wouten je hier betrappen dat je drugs koopt of op zak hebt ben je de lul..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey heyquote:Op maandag 17 april 2017 11:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat klopt.. Hier in Kreuzberg jeukt 't 's nachts van de dealers op fietsen die je aanspreken.. Maar daar gaat het in dit geval niet om..
Gaan sporten kan iedereen.quote:Op maandag 17 april 2017 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou best kunnen gaan sporten overigens. Als ik op mijn balkon sta is de ingang zo'n 100 meter verderop
Meestal is 't gewoon: "Wanna buy weed?"quote:Op maandag 17 april 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
hey hey
wanna party tonight?
mooie openingszin hebben die altijd
quote:Op maandag 17 april 2017 11:41 schreef onlogisch het volgende:
Voor wie 'm gemist heeft :Niet zoveel mis met deze post toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook viesdik?quote:Op maandag 17 april 2017 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou best kunnen gaan sporten overigens. Als ik op mijn balkon sta is de ingang zo'n 100 meter verderop
Ik dacht dat jij zei dat je altijd een ecto was gebleven met weinig progressie.quote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb 1,92 96kg single digit bf gestaan
Weinig progressie
En dan savonds fokkers ga appen omdat je paranoia bent (lol)quote:Op maandag 17 april 2017 11:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl ik nergens zo snel aan sos kwam als in berlijn
Ik weet zeker dat je meteen een TR had geplaatst als het naar jouw persoon was.quote:Op maandag 17 april 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zoveel mis met deze post toch?
laatste jaren nadat ik 25kg verloor in een paar maandenquote:Op maandag 17 april 2017 11:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat je altijd een ecto was gebleven met weinig progressie.
was vies paranoide toenquote:Op maandag 17 april 2017 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En dan savonds fokkers ga appen omdat je paranoia bent (lol)
Misschien. We zullen er nooit achter komen.quote:Op maandag 17 april 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je meteen een TR had geplaatst als het naar jouw persoon was.
maak jij nu openbaar dat scrummie wel eens TRs plaatst?quote:Op maandag 17 april 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je meteen een TR had geplaatst als het naar jouw persoon was.
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.quote:Op maandag 17 april 2017 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien. We zullen er nooit achter komen.
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?quote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.
Geen idee.quote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak jij nu openbaar dat scrummie wel eens TRs plaatst?
dat mag niet toch?
Je moet niet hele dag door vretenquote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Ik bulk al sinds vanochtend zes uur..
Scrummeltje heeft nooit seks lolquote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?
hoeveel kgquote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben zo fucking dik aan 't worden, 't gaat mij naast m'n gezondheid ook mijn bureaustoel kosten..
En Berlijn een nucleaire ramp.quote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben zo fucking dik aan 't worden, 't gaat mij naast m'n gezondheid ook mijn bureaustoel kosten..
Als ie mij kan treiteren is die vieze kk jood wel paraatquote:
KOEKOEKquote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.
WOW.quote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie mij kan treiteren is die vieze kk jood wel paraat
quote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?
ik sixpackquote:
2e trimester hequote:Op maandag 17 april 2017 11:49 schreef Befbekje het volgende:
Maar genoeg geleuter.. Iemand nog geneukt?
Scrummie, kun jij je niet aansluiten bij de grefo's in je dorp, daar? Kunnen je van de wiet afhelpen en op een natuurlijke manier in de twilight zone brengen..quote:
*stad. Maar nee, liever niet. Bovendien gaat het hard achteruit hier sinds het AZC er is.quote:Op maandag 17 april 2017 11:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Scrummie, kun jij je niet aansluiten bij de grefo's in je dorp, daar? Kunnen je van de wiet afhelpen en op een natuurlijke manier in de twilight zone brengen..
Dit is geen humorquote:Op maandag 17 april 2017 11:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn moeder wel
met die van stijn
wat dat betreft lijken ze wel op elkaar
Jij bent wel pvver héquote:Op maandag 17 april 2017 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*stad. Maar nee, liever niet. Bovendien gaat het hard achteruit hier sinds het AZC er is.
Veel overlast?quote:Op maandag 17 april 2017 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*stad. Maar nee, liever niet. Bovendien gaat het hard achteruit hier sinds het AZC er is.
Nee lolquote:nuOp maandag 17 april 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij een vvder. Komt ook zn afspraken niet na![]()
![]()
![]()
!111!!!11! einz!!!!!!!!111 SNAP JE 'M???????
quote:Op maandag 17 april 2017 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij een vvder. Komt ook zn afspraken niet na![]()
![]()
![]()
!111!!!11! einz!!!!!!!!111 SNAP JE 'M???????
GGMM's vriendin na weer een lading.quote:Op maandag 17 april 2017 11:55 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]
Paastoetje is niet te hachelen..
er zat hier ook tijdelijke opvang in het huis van bewaring hemelsbreed een paar honderd meter, helemaal niets van gemerktquote:
Bijlmerbajes, toch?quote:Op maandag 17 april 2017 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zat hier ook tijdelijke opvang in het huis van bewaring hemelsbreed een paar honderd meter, helemaal niets van gemerkt
quote:Op maandag 17 april 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen luister ik even een nasheedje
nasheedgodquote:Op maandag 17 april 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Heeft GGMM een vriendinquote:Op maandag 17 april 2017 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GGMM's vriendin na weer een lading.
Dat stukje Amsterdam ken ik niet zo goed..quote:Op maandag 17 april 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daar ook maar ik heb het over de Havenstraat
Dat is best schattigquote:Op maandag 17 april 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, vriendin. Je kan het beter vriendinnetje noemen.
Hoi Lange_Lans.quote:Op maandag 17 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme pijn in mijn rug Goffetomme. Gelukkig hoef ik nu niet mee naar schoonouders.
Beterschap Lange_Lans.quote:Op maandag 17 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme pijn in mijn rug Goffetomme. Gelukkig hoef ik nu niet mee naar schoonouders.
Dal laatste is wel fijn voor je. Lange_Lans.quote:Op maandag 17 april 2017 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Huh?quote:Op maandag 17 april 2017 11:58 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hallo Drizzt! Ik las net op mijnmedicijn.nl ofzoiets je recensie over Oxazepam.. Helpful!
je moet dat niet bedenken maar meten is wetenquote:Op maandag 17 april 2017 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Onlo, heb jij een eetschema zelf bedacht?
Kan jij die taal?quote:Op maandag 17 april 2017 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij mist een mooie melodie vind ik. Wel goede teksten.
Yep. Is niet zo moeilijk. Kwestie van een beetje inlezen.quote:Op maandag 17 april 2017 12:02 schreef Scrummie het volgende:
Onlo, heb jij een eetschema zelf bedacht?
Jij eet elke dag rijst met kip en broccoli.. Dat kan elke lul toch wel verzinnen?quote:Op maandag 17 april 2017 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Is niet zo moeilijk. Kwestie van een beetje inlezen.
Als één na laaste maaltijd van de dagstaat dat zeer vaak op het programma ja. Maar er zijn nog 5 andere maaltijdenquote:Op maandag 17 april 2017 12:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij eet elke dag rijst met kip en broccoli.. Dat kan elke lul toch wel verzinnen?
Alleen maar water een paar weken lang en eventuele wat supplementenquote:
dagstaat..quote:Op maandag 17 april 2017 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als één na laaste maaltijd van de dagstaat dat zeer vaak op het programma ja. Maar er zijn nog 5 andere maaltijden
quote:Op maandag 17 april 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Als ie erbij gaat sporten is dat niet aan te raden.quote:Op maandag 17 april 2017 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen maar water een paar weken lang en eventuele wat supplementen
Nee.quote:Op maandag 17 april 2017 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie erbij gaat sporten is dat niet aan te raden.
Scherp blijven..quote:Op maandag 17 april 2017 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oei. Ik vergat een spatie. Punish me.
Het mooie aan viesdik zijn is dat je zo snel zulke bizarre resultaten kan zienquote:Op maandag 17 april 2017 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar zag wel iemand die viesdik was en dat 60 dagen deed.
En toen was ie dood?quote:Op maandag 17 april 2017 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar zag wel iemand die viesdik was en dat 60 dagen deed.
Nee hoor, is heel simpel te overleven als je dik bent.quote:
Dat is waar.. ik had ooit eens 15 kilo in twee weken. Dat was wel gaaf.quote:Op maandag 17 april 2017 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het mooie aan viesdik zijn is dat je zo snel zulke bizarre resultaten kan zien
Daar kan je echt mokerveel motivatie uit putten.
Dit moet heel veel water geweest zijn.quote:Op maandag 17 april 2017 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar.. ik had ooit eens 15 kilo in twee weken. Dat was wel gaaf.
Dat zal vast, maar het was er wel afquote:Op maandag 17 april 2017 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit moet heel veel water geweest zijn.
Vervang dat door spa rood/blauw.quote:Op maandag 17 april 2017 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het. Weet niet wat veel is. 2 glazen per dag ofzo.
15kg vet verbranden moet je 105000 kcal in een deficit hebben gezeten.quote:Op maandag 17 april 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het was er wel af
Ga ik doen.quote:Op maandag 17 april 2017 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vervang dat door spa rood/blauw.
En ban verder alle suikers. Suiker is de witte dood.
Uiteraard wel ja.quote:Op maandag 17 april 2017 12:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nooit last van vreetkicks door dat extreem vele blowen wat je doet?
Alleen cola en koffie met katerquote:Op maandag 17 april 2017 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik water en thee
En soms een glaasje cola light
Cola is niet goed voor kater he maatje.quote:
Hahaha, Tjack. Gozer.quote:Op maandag 17 april 2017 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom BNW SC
Ben nieuwsgierig naar jouw formaat
Gewoon aan je moeder vragen, die weet het bestquote:Op maandag 17 april 2017 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kom BNW SC
Ben nieuwsgierig naar jouw formaat
Koffie dan ook nietquote:Op maandag 17 april 2017 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cola is niet goed voor kater he maatje.
Onttrekt vocht.
te gaan slapen ja?quote:Op maandag 17 april 2017 12:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik speel met de gedachte volgend weekend het record van onlo te gaan slapen met 4046 posts..
Acute bronchitis nadat 'ie met zo'n boerentrien heeft gequote:Op maandag 17 april 2017 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Koffie dan ook niet
Hoe heeft jc het gehad op bovenkarspel Kermis
Gaat je bus dan?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 13 minuten ga ik
Vandaag gaan we chest/triceps/abs doen. Wordt mokerzwaar
Good busy..quote:Op maandag 17 april 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar ik heb me voorgenomen om 12.30 richting sportschool te gaan
Waarom doe je jezelf dit in hemelsnaam aan?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 13 minuten ga ik
Vandaag gaan we chest/triceps/abs doen. Wordt mokerzwaar
Je was het stralende midden van een circle jerk?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo even douchen.. Ik meur naar zweet, urine en sperma..
Ik ben in een homobar geweest vannacht, dan weet je het wel..quote:Op maandag 17 april 2017 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je was het stralende midden van een circle jerk?
Ik discrimineer niet.quote:Op maandag 17 april 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben in een homobar geweest vannacht, dan weet je het wel..
Niet geklikt.quote:Op maandag 17 april 2017 12:28 schreef Befbekje het volgende:
Deze plaat werd er gedraaid.. Zo uit 't koppie, zonder Shazam..
Omdat het een patatje is.quote:Op maandag 17 april 2017 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit in hemelsnaam aan?
quote:Op maandag 17 april 2017 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
te lange rij
taxi naar enkhuizen genomen
Kermis is sowieso voor paupers lolquote:Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja kk maar op, sta er half 9 en je moet al een uur in de rij staan
Je kunt het je niet voorstellen dat daar ook mensen met een leven wonen.quote:Op maandag 17 april 2017 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
te lange rij
taxi naar enkhuizen genomen
Want?quote:Op maandag 17 april 2017 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het je niet voorstellen dat daar ook mensen met een leven wonen.
hoe laat?quote:Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag Volendam v Achilles. Als dit niet minstens 4-0 wordt, ben ik teleurgesteld.
Ik keek vol enthousiasme of tjacka was gegroeid blijkt hij nu al sollicitatiegesprekken af te zeggen omdat hij brak isquote:
Heb hem toch verzetquote:Op maandag 17 april 2017 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik keek vol enthousiasme of tjacka was gegroeid blijkt hij nu al sollicitatiegesprekken af te zeggen omdat hij brak is
Als je nu nog een ticket voor Kensington boekt en #speciaalbier Leffe Blond met je vrienden drinkt terwijl de dames een cursus cup cake bakken volgen zit je helemaal in het lekker gek ambtenaren straatje.quote:Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink litertje water uit een dopper.
Opper zou trots op me zijn
Ken kensington nietquote:Op maandag 17 april 2017 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu nog een ticket voor Kensington boekt en #speciaalbier Leffe Blond met je vrienden drinkt terwijl de dames een cursus cup cake bakken volgen zit je helemaal in het lekker gek ambtenaren straatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |