Gaat je bus dan?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 13 minuten ga ik
Vandaag gaan we chest/triceps/abs doen. Wordt mokerzwaar
Good busy..quote:Op maandag 17 april 2017 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar ik heb me voorgenomen om 12.30 richting sportschool te gaan
Waarom doe je jezelf dit in hemelsnaam aan?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 13 minuten ga ik
Vandaag gaan we chest/triceps/abs doen. Wordt mokerzwaar
Je was het stralende midden van een circle jerk?quote:Op maandag 17 april 2017 12:17 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo even douchen.. Ik meur naar zweet, urine en sperma..
Ik ben in een homobar geweest vannacht, dan weet je het wel..quote:Op maandag 17 april 2017 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je was het stralende midden van een circle jerk?
Ik discrimineer niet.quote:Op maandag 17 april 2017 12:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben in een homobar geweest vannacht, dan weet je het wel..
Niet geklikt.quote:Op maandag 17 april 2017 12:28 schreef Befbekje het volgende:
Deze plaat werd er gedraaid.. Zo uit 't koppie, zonder Shazam..
Omdat het een patatje is.quote:Op maandag 17 april 2017 12:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit in hemelsnaam aan?
quote:Op maandag 17 april 2017 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
te lange rij
taxi naar enkhuizen genomen
Kermis is sowieso voor paupers lolquote:Op maandag 17 april 2017 12:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja kk maar op, sta er half 9 en je moet al een uur in de rij staan
Je kunt het je niet voorstellen dat daar ook mensen met een leven wonen.quote:Op maandag 17 april 2017 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
te lange rij
taxi naar enkhuizen genomen
Want?quote:Op maandag 17 april 2017 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt het je niet voorstellen dat daar ook mensen met een leven wonen.
hoe laat?quote:Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag Volendam v Achilles. Als dit niet minstens 4-0 wordt, ben ik teleurgesteld.
Ik keek vol enthousiasme of tjacka was gegroeid blijkt hij nu al sollicitatiegesprekken af te zeggen omdat hij brak isquote:
Heb hem toch verzetquote:Op maandag 17 april 2017 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik keek vol enthousiasme of tjacka was gegroeid blijkt hij nu al sollicitatiegesprekken af te zeggen omdat hij brak is
Als je nu nog een ticket voor Kensington boekt en #speciaalbier Leffe Blond met je vrienden drinkt terwijl de dames een cursus cup cake bakken volgen zit je helemaal in het lekker gek ambtenaren straatje.quote:Op maandag 17 april 2017 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink litertje water uit een dopper.
Opper zou trots op me zijn
Ken kensington nietquote:Op maandag 17 april 2017 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu nog een ticket voor Kensington boekt en #speciaalbier Leffe Blond met je vrienden drinkt terwijl de dames een cursus cup cake bakken volgen zit je helemaal in het lekker gek ambtenaren straatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |