maak jij nu openbaar dat scrummie wel eens TRs plaatst?quote:Op maandag 17 april 2017 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je meteen een TR had geplaatst als het naar jouw persoon was.
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.quote:Op maandag 17 april 2017 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien. We zullen er nooit achter komen.
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?quote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.
Geen idee.quote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
maak jij nu openbaar dat scrummie wel eens TRs plaatst?
dat mag niet toch?
Je moet niet hele dag door vretenquote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Ik bulk al sinds vanochtend zes uur..
Scrummeltje heeft nooit seks lolquote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?
hoeveel kgquote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben zo fucking dik aan 't worden, 't gaat mij naast m'n gezondheid ook mijn bureaustoel kosten..
En Berlijn een nucleaire ramp.quote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
Ik ben zo fucking dik aan 't worden, 't gaat mij naast m'n gezondheid ook mijn bureaustoel kosten..
Als ie mij kan treiteren is die vieze kk jood wel paraatquote:
KOEKOEKquote:Op maandag 17 april 2017 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar je zeker wél achter zult komen is het verleden van je moeder.
WOW.quote:Op maandag 17 april 2017 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie mij kan treiteren is die vieze kk jood wel paraat
quote:Op maandag 17 april 2017 11:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft je moeder je eindelijk verteld over haar nachtelijke avontuurtjes met die van Scrummie en onlogisch himself?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |