Ja dat is natuurlijk niet zo handig mevrouwtje.quote:Op zondag 16 april 2017 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, er is gewoon te weinig (!!!!!) loonheffing ingehouden..
Dus ja, dan krijg je die praktijken.
niet zoquote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
zosk ze negeert me wat moet ik doen
Dat is 1 vliegticket naar New York :/quote:
"Ja kan ik niets aan doen."quote:Op zondag 16 april 2017 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk niet zo handig mevrouwtje.
Er zijn twee dingen zeker in het leven:quote:Op zondag 16 april 2017 21:53 schreef Zosk het volgende:
Is de kanker van Nederland maar wel nodig natuurlijk laten we dat niet vergeten jongens en meisjes.
DM haar, dat werkt altijd.quote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
zosk ze negeert me wat moet ik doen
Hou op hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ja kan ik niets aan doen."
Meneertje koekepeertje.
Mooi gezegd, 4ebe.quote:Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen zeker in het leven:
1. We gaan dood.
2. Belasting betalen.
Ademen dang? Dat je hart klopt??????????????quote:Op zondag 16 april 2017 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn twee dingen zeker in het leven:
1. We gaan dood.
2. Belasting betalen.
als je wat koopt betaal je belastingquote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Maar het enige wat moet is dood gaan, belasting hoef je niet te betalen.
Waarom moet je dingen altijd verpesten???quote:
mensen moeten eens lerenquote:Op zondag 16 april 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet je dingen altijd verpesten???
hoe kan je dan zeggen dat het werkt ;squote:Op zondag 16 april 2017 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet zo ver ben ik nog nooit gekomen.
Mijn vriendin is verliefd op jequote:Op zondag 16 april 2017 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik niet zo ver ben ik nog nooit gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet als je dood bent.quote:Op zondag 16 april 2017 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ademen dang? Dat je hart klopt??????????????
O jawel. Erfgenamen (mocht je die hebben) betalen ook nog eens dubbel belasting.quote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Doet mijn vader ook niet ahahaquote:Op zondag 16 april 2017 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Ze geven het vanzelf op, dat je niks kan bezitten op naam moet je maar voor lief nemen.quote:
Is meer dat ik jou geen loon gun.quote:
Doodgaan wel ja, of je leeft is nooit zeker.quote:
Waarom niet, dacht dat we friends warenquote:
Ja ok was ook grapje haha kan je een auto voor mij kopen?quote:Op zondag 16 april 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet, dacht dat we friends waren
Ik heb vertrouwen in je.quote:Op zondag 16 april 2017 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoe kan je dan zeggen dat het werkt ;s
quote:Op zondag 16 april 2017 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin is verliefd op jeHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe normaal.
Welkom op FOK!
Haha neequote:Op zondag 16 april 2017 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ok was ook grapje haha kan je een auto voor mij kopen?
Is echt, ze zei "Wow, ik wil hem."quote:
Jammer, even goede vrienden.quote:
Gelukkigquote:
Ik vind die grapjes die jij altijd post van dermate laag niveau dat ik twijfel of jij geen verstandelijke beperking oid hebtquote:
CK pls.quote:Op zondag 16 april 2017 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is echt, ze zei "Wow, ik wil hem."
Was mij belachelijk aan het maken omdat ze speelde zonder mij en vroeg of ik al bijna platinum was, toen zei ik nou ik heb lekker een vriend met die en die rank. Nu zal die bitch haar bek wel dicht houden.
haha je dacht zeker dat er oprecht een vrouw verliefd op je wasquote:Op zondag 16 april 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK pls.Maak het nou niet zo ongeloofwaardig net was het nog leuk.
Ja ik dacht echt dat zijn vriendin verliefd op mij was.quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha je dacht zeker dat er oprecht een vrouw verliefd op je was
Ben ik eens eerlijk doe je zo, nou laat maar.quote:Op zondag 16 april 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
CK pls.Maak het nou niet zo ongeloofwaardig net was het nog leuk.
Ze heeft wel zo'n k-pop fase gehad.quote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik dacht echt dat zijn vriendin verliefd op mij was.
Laat maar inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben ik eens eerlijk doe je zo, nou laat maar.
Zolang ze maar in Rotterdam blijven, vind ik het best.quote:Op zondag 16 april 2017 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen die toeterturken in Rotterdam niet lekker optieven?
Kunnen beter gewoon terug gaan naar Turkije. Hebben hier niets te zoeken.quote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang ze maar in Rotterdam blijven, vind ik het best.
of den.haagquote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang ze maar in Rotterdam blijven, vind ik het best.
ahwquote:Op zondag 16 april 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik dacht echt dat zijn vriendin verliefd op mij was.
Hou je bek tegen Haagsquote:Op zondag 16 april 2017 22:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes die jij altijd post van dermate laag niveau dat ik twijfel of jij geen verstandelijke beperking oid hebt
Een wat voor fase?quote:Op zondag 16 april 2017 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n k-pop fase gehad.![]()
![]()
Zo 1 waar ze muziek luisterde van metroseksuele aziaten, komt wel dicht bij je nu he?quote:
quote:Op zondag 16 april 2017 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat Haags echt een fucking grote lul moet hebben want humor heeft ie niet
Naar bed, die was al om 3 uur wakker vandaag.quote:
Aha nu snap ik waarom ik pech heb gehad op dat vlak.quote:Op zondag 16 april 2017 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat Haags echt een fucking grote lul moet hebben want humor heeft ie niet
Kijk uit hoor, Hans gaat hier iets van zeggenquote:Op zondag 16 april 2017 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar bed, die was al om 3 uur wakker vandaag.
Zosk heeft geen van beide hoe kan je dat verklaren?quote:
Hans moet zn smoel houdenquote:Op zondag 16 april 2017 22:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, Hans gaat hier iets van zeggen
Even inhaken op WCH zijn grapje he dan voelt die man zich ook weer lekker actueel.quote:
goffedommequote:Op zondag 16 april 2017 22:32 schreef Chloroform het volgende:
Hahandquote:
Dat feestje is helaas even uitgesteld.quote:Op zondag 16 april 2017 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je zong vanmiddag nog iets over niets en Amsterdam?
Zosk heeft stiekem echt een joekel van een penis hoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk heeft geen van beide hoe kan je dat verklaren?
Heyquote:
Denk je dat hij daarom ongelukkig is in de liefde, al die vrouwen kunnen zijn stootijzer gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 16 april 2017 22:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk heeft stiekem echt een joekel van een penis hoor
Ja, denk dat dat de oorzaak isquote:Op zondag 16 april 2017 22:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat hij daarom ongelukkig is in de liefde, al die vrouwen kunnen zijn stootijzer gewoon niet meer aan.
quote:Op zondag 16 april 2017 22:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Naar bed, die was al om 3 uur wakker vandaag.
Verslapen?quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vraag jij je dat elke keer af?
Wil over 13 reasons praten.quote:Op zondag 16 april 2017 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom vraag jij je dat elke keer af?
Ben je ook verliefd op Justinquote:
Zullen we tinderbingo maken?quote:Op zondag 16 april 2017 22:43 schreef Oberkullie het volgende:
Dooie boel hier. Ik ga wel weer op Tinder
Personage.quote:Op zondag 16 april 2017 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol nee, wel mijn favoriete karakter though.
Alle Turken terug naar Marokko.quote:Op zondag 16 april 2017 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen beter gewoon terug gaan naar Turkije. Hebben hier niets te zoeken.
Wat danquote:Op zondag 16 april 2017 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik zei toestraks iets heel liefs over je.
HO. Nee.. dat vind ik geen goed idee.quote:
Jep, goede serie!quote:
Jawel joh, gezellig.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HO. Nee.. dat vind ik geen goed idee.
Ja ja, klik het wel weer aan.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, goede serie!
Wel een paar plot holes maar daar kan je je makkelijk overheen zetten. Einde is wat onbevredigend.
Maar met 5 te gaan moet je de echte fireworks allemaal nog zien.
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatiequote:
quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik vind vooral zijn karakter boeiend.
Misschien heb ik een ander referentiekader.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heb ik een ander referentiekader.
Typische haags grap weer hoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatie
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk welquote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk wel
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domme verbetering vind ik dat. Karakter in de zin van personage is algemeen gebruikt.
Zolang ajax het maar niet wordtquote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ajax het maar niet wordt
quote:Op zondag 16 april 2017 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.
Taal wordt niet geschreven achter een bureautje, maar in de praktijk.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.
Zou mooi zijn maar een hele kleiner pleister op de wond die het seizoen 16/17 isquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.
Ja laten we 'ik vindt' ook goedkeuren dan want dat zie je in de praktijk ook heel veelquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Taal wordt niet geschreven achter een bureautje, maar in de praktijk.
Je kan niet ieder seizoen de beste zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar een hele kleiner pleister op de wond die het seizoen 16/17 is
Ik dacht dat ze qua doelsaldo wel redelijk gelijk waren, maar zit wel een goaltje of 10 tussen.quote:
Hebben ze tenminste nog iets gemeen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik zie nu dat de top 3 allemaal 21 tegengoals heeft
Zeg ook ff tegen profquote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan niet ieder seizoen de beste zijn.
Dat ook ja.quote:Op zondag 16 april 2017 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze qua doelsaldo wel redelijk gelijk waren, maar zit wel een goaltje of 10 tussen.
Foto met zonnebrilquote:
ajax heeft zelfs minder verloren dan feijenoordquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik zie nu dat de top 3 allemaal 21 tegengoals heeft
PSV ookquote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ajax heeft zelfs minder verloren dan feijenoord
Ik heb twee van deze dingen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Foto met zonnebril
Foto met meerdere mensen
Foto met kind
Foto met huisdier
Tagline van mannen van 30+ die bestaat uit emojiquote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Foto met zonnebril
Foto met meerdere mensen
Foto met kind
Foto met huisdier
Oh ik heb gewoon een random kind van straat geplukt en een foto gemaakt.quote:Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto met mijn zoontje erop.
Handig ja.quote:Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ik heb gewoon een random kind van straat geplukt en een foto gemaakt.
Lengte in de beschrijvingquote:Op zondag 16 april 2017 22:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Tagline van mannen van 30+ die bestaat uit emoji
1,63quote:Op zondag 16 april 2017 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is hip hoor. Vrouwen moeten dat doen vind ik.
heb nog foto met hele grote glibberige karperquote:Op zondag 16 april 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Foto met zonnebril
Foto met meerdere mensen
Foto met kind
Foto met huisdier
Hey Prof, Noel had het net nog over je.quote:Op zondag 16 april 2017 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb nog foto met hele grote glibberige karper
Is dit een metafoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb nog foto met hele grote glibberige karper
Echt nieuwe informatie dit. Bedanktquote:
wat had die flikker te meldenquote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Prof, Noel had het net nog over je.
Hij moest even vermelden hoe slecht Arsenal wel niet is. Al jaren eigenlijk dan he.quote:
hey jij had toch 9mm liggenquote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moest even vermelden hoe slecht Arsenal wel niet is. Al jaren eigenlijk dan he.
ik zou reagerenquote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ben jij iemand waarmee ik kan lachen, gek doen, kroegie/terassie pakken, van design houdt en lekker kan chillen? Oh ja je mag best een beetje een nerd zijn 🤓
Bring it on. Geen zin in losse contacten!
Alleen serieus.
Als je motor rijd heb je wel alvast een streepje voor 😉
If you can't find something to live for, find something to die for!
Hoe gekker, hoe beter!
ik ben je back upquote:Op zondag 16 april 2017 23:04 schreef Dqod het volgende:
Ja. Als 't er zo voor staat dan wordt het forever alone denk ik ;s
Toch fijn om iig mensen achter je te hebben staan. Of naast je op een kringverhaardagquote:
En van lekker etenquote:Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef zeer het volgende:
[..]
ben jij die gezellige meid die van leuke dingen houdt
ik "kan" nooit op verjaarden, of het nou kringetjes zijn of nietquote:Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch fijn om iig mensen achter je te hebben staan. Of naast je op een kringverhaardag
Ik heb er niet veel, dus die schamele paar keer per jaar ga ik wel :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
ik "kan" nooit op verjaarden, of het nou kringetjes zijn of niet
Ik hoor net dat dat geaccepteerd wordtquote:
ik heb geen vriendengroep maar allemaal losse vrienden, weet je hoe kut verjaardagen dan zijn in dit sociaal ontwikkelings gebiedquote:Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef Dqod het volgende:
Lekker bourgondisch hihi
[..]
Ik heb er niet veel, dus die schamele paar keer per jaar ga ik wel :$
Ja het zat er wel beetje aan te komen dat hij alleen bleef. En hoe denk je over Sandra?!quote:Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
vind echt dat hij naar niemand toe ook maar spatje echte empathie heeft getoond
that bitch locoquote:Op zondag 16 april 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het zat er wel beetje aan te komen dat hij alleen bleef. En hoe denk je over Sandra?!
Ik heb ook geen vriendengroep, dus zo nu en dan eens een losse vriend/vriendin waar ik ook mag komen om taart te schranzen :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb geen vriendengroep maar allemaal losse vrienden, weet je hoe kut verjaardagen dan zijn in dit sociaal ontwikkelings gebied
Maar ga je het dan nog vieren?quote:Op zondag 16 april 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Man ik kreeg gisteren al de vraag "vier jij je verjaardag ook dit jaar?". Dat is pas over 5 maanden.! Flikker op zeg.
meestal spreek ik de week voor of de week na even met ze af gewoon 1vs1 dan pak ik ze allemaalquote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendengroep, dus zo nu en dan eens een losse vriend/vriendin waar ik ook mag komen om taart te schranzen :$
Vind het voor nu wel prima eigenlijk
Ben je jarig met kerst ofzoquote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
Vind het erger dat er zo weinig zijn die tijd hebben om op mijn verjaardag langs te komen. Moet je 't altijd weer eerder of later doen
Ben op een maandag jarig dus zou het sowieso eerder of later moeten vieren.quote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
Vind het erger dat er zo weinig zijn die tijd hebben om op mijn verjaardag langs te komen. Moet je 't altijd weer eerder of later doen
Je zou nog steeds keertje mee eten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef zeer het volgende:
Hoop dat amas verjaardag door gaat dit jaar wil echt op visite komen.
Kan ook wel ja :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef zeer het volgende:
[..]
meestal spreek ik de week voor of de week na even met ze af gewoon 1vs1 dan pak ik ze allemaal
Iets daarna, jaquote:
welke dag is vegan night ook al weerquote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou nog steeds keertje mee eten.
Bij McD?quote:
True, true.quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben op een maandag jarig dus zou het sowieso eerder of later moeten vieren.
Hoeveel streepjes voor krijgt zo'n profiel bij jou?quote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ben jij iemand waarmee ik kan lachen, gek doen, kroegie/terassie pakken, van design houdt en lekker kan chillen? Oh ja je mag best een beetje een nerd zijn 🤓
Bring it on. Geen zin in losse contacten!
Alleen serieus.
Als je motor rijd heb je wel alvast een streepje voor 😉
If you can't find something to live for, find something to die for!
Hoe gekker, hoe beter!
Vertel me meer over je onderzoek :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso weet je al meteen dat iemand je heeft geliked als hij buiten jouw straal woont.
Is echt zo, heb ik onderzoek naar gedaan
Gewoon helemaal opgaan in je eten, komt allemaal goedquote:Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 5000 kcal eten bij de wok.Zal wel fucking druk zijn daar, dat is wel matig.
Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opgaan in je eten, komt allemaal goed
En evt mensen slaan die voor elk gerecht hun telefoon pakken om een foto te maken
Oh srs? Volgens mij krijg je ook degene die jou heeft geliked als eerst te zien.quote:Op zondag 16 april 2017 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso weet je al meteen dat iemand je heeft geliked als hij buiten jouw straal woont.
Is echt zo, heb ik onderzoek naar gedaan
Net waar je zin in hebt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Morgen 5000 kcal eten bij de wok.Zal wel fucking druk zijn daar, dat is wel matig.
Ach ik ga er 1x per jaar heen. Ik vind het wel geinig. Maar sommige zijn niet chill.quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Bij deze is het eten wel warm.quote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
Koude frikandellen en slappe friet uit een warmhoudbak
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwzquote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan al die wok-vreetschuren. Echt plaatsvervangende schaamte
Dacht ik zo. Verschrikkelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste is sowieso wel een goed idee.
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.quote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan datquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ben meegevraagd dus kost mij niks. Prima.
Argentijnse steaksquote:Op zondag 16 april 2017 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een steakhouse, maar als ik voedsel kan krijgen, dan ga ik ervoor jwz
Bevroren kroketten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Ja dat eet ik ook nooit.quote:Op zondag 16 april 2017 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch? En dan die slappe frikandellen maar laten liggen. Er is meer dan dat
Helemaal lekkerquote:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;squote:
Dit dus!quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon shit laten bakken op de bakplaat.
Oh echt? Oh gaat altijd wel goed bij mij.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou en dan ruzie krijgen met zo'n bouwvakker omdat hij denkt dat het zijn garnalenportie is. Ik heb hier slechte herinneringen aan.
Zullen we daar heen gaan?quote:Op zondag 16 april 2017 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.quote:
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.quote:Op zondag 16 april 2017 23:24 schreef Dqod het volgende:
Ik weet niet wat jij daar pakt, maar voor dat soort dingen ga ik wel naar de snackbar. Ff niet zo gek doen ;s
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal welquote:
Laatste keer dat ik heen ging hadden we het ook bijna voor ons zelf.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Beter neem je me mee naar een fatsoenlijke eettent. Ik betaal wel
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Pff nou hoop niet dat zo druk gaat worden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen de eerste ronde neem ik vaak kleine hapjes, beetje vis enz.
Ik denk een stuk of 4 keer hier en hoeft ook zeker geen vaste prik te worden wmb, maar als ik word uitgenodigd zeg ik geen nee.quote:Op zondag 16 april 2017 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig maar 2 keer in mijn leven gewokt. Eerste keer ging wel, maar tweede keer was op een zaterdag en toen heb ik besloten om dit nooit meer van mijn leven te gaan doen.
Chloro is de witte haai.quote:Op zondag 16 april 2017 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer betalen, doe normaal.
Haha jaquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Dqod het volgende:
Met jou kan ik praten.
En daarna helemaal los en schranzen als een wild zwijn om vervolgens vies dik vol naar huis te rollen
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama gaat morgen dus gezellig met 150 man in een rij staan voor beetje gewokte groenten
Ik vind er ook niet zo veel aan.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Snap sws dat wokken niet. Wachten in de rij en opstaan voor je eten.
zalmquote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Bestel wel gewoon meteen 3x een stuk zalm ofzo.
Voor eten wil ik mij wel verantwoorden. Ik ga dik wordenquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Dan maak ik liever thuis bami.quote:
Had een aantal jaar geleden een lopend buffet ergens. Klaagde zo'n oude man van in de 70 dat ze in de oorlog ook moesten wachten op het eten..quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
En torenhoge rekening krijgen omdat bier zogenaamd niet gratis is of zoquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.
Ja is ook lekker.quote:
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leukquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.
Klinkt best chill, srsquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leuk
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwenquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Ik vind dat wel lekker op zijn tijd.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Ik ga daar weleens naartoe zonder dat ik me daarvoor schaam.quote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Misschien een beetje goed danquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?
Ja, was ook echt leukquote:
Ik moest wel een beetje huilen toen een blokje vlees zo groot als een dobbelsteen op mn schoteltje lag.quote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwen
Ok kakhielquote:Op zondag 16 april 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, maak sowieso liever niets zelf haha ben helemaal niet lui verder.
Dat is een familiegeheim.quote:Op zondag 16 april 2017 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke saus is het lekkerste bij het wokken?
Zoetzuur all the wayquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet alleen nooit welke saus ik moet nemen. Bang dat het vies is.
Zullen we samen eens? :$quote:
ah ja, dat is weer het andere uiterstequote:Op zondag 16 april 2017 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje huilen toen een blokje vlees zo groot als een dobbelsteen op mn schoteltje lag.
Ja maar dat is dus veel beter. Als je gaat, ga dan ook met volle overtuiging. Niet hier dan alsnog verantwoorden waarom je daar naartoe gaatquote:Op zondag 16 april 2017 23:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga daar weleens naartoe zonder dat ik me daarvoor schaam.
Altijd die saus kiezen met de meeste pepers erbijquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet alleen nooit welke saus ik moet nemen. Bang dat het vies is.
dat klinkt nog best wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leuk
Word je frisky na paar glazen wijn? :$quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus veel beter. Als je gaat, ga dan ook met volle overtuiging. Niet hier dan alsnog verantwoorden waarom je daar naartoe gaat
Ik ben een oude man geworden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had een aantal jaar geleden een lopend buffet ergens. Klaagde zo'n oude man van in de 70 dat ze in de oorlog ook moesten wachten op het eten..
Ja dan eindig ik dus weer met een bord eten wat ik niet ga opeten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Altijd die saus kiezen met de meeste pepers erbij
npquote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt nieuwe informatie dit. Bedankt
Swsquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan eindig ik dus weer met een bord eten wat ik niet ga opeten.
Hier ben ik immer braaf ;squote:
Gaat het bij een van de antwoorden niet door? :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word je frisky na paar glazen wijn? :$
1,63 is wel cute zou likenquote:Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat geaccepteerd wordt
Ja, omdat het zonde is van het geld tov het (toegegeven) skere eten wat je daar krijgt. Ik voel me dus per definitie verplicht me vol te schranzen aldaarquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat lullig voelen als je eten laat liggen bij een wok?
Nee hoor, wordt toch hergebruiktquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Nee, haal gewoon een nieuwe bordquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |