Had een aantal jaar geleden een lopend buffet ergens. Klaagde zo'n oude man van in de 70 dat ze in de oorlog ook moesten wachten op het eten..quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Snap sws dat wokken niet. Wachten in de rij en opstaan voor je eten.
En torenhoge rekening krijgen omdat bier zogenaamd niet gratis is of zoquote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan één voor één eten zodat je je tafelgenoten pas bij het betalen weer ziet.
Ja is ook lekker.quote:
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leukquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?quote:Op zondag 16 april 2017 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel heb aan vrouwen die er standaard maar van uitgaan dat de man betaalt.
Klinkt best chill, srsquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb keer in Breda een wijn en spijs-wandeling gedaan. 8 tenten met overal een klein gerechtje en een glas wijn. Dat vind ik juist leuk
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwenquote:Op zondag 16 april 2017 23:31 schreef Remqo het volgende:
Ook een keer met familie bij zo'n proeverij gezeten. Wat vreselijk was dat, alleen maar kleine porties waar je geen holle kies mee kun vullen.
Ik vind dat wel lekker op zijn tijd.quote:Op zondag 16 april 2017 23:28 schreef Willoow het volgende:
Snap sws dat wokken niet. Wachten in de rij en opstaan voor je eten.
Ik ga daar weleens naartoe zonder dat ik me daarvoor schaam.quote:Op zondag 16 april 2017 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Vind wel mooi hoe iedereen nu zichzelf aan het verantwoorden is dat ze naar die vreetschuren gaan
Misschien een beetje goed danquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoef je niet vanuit te gaan dus dan zit het wel goed als ik betaal toch?
Ja, was ook echt leukquote:
Ik moest wel een beetje huilen toen een blokje vlees zo groot als een dobbelsteen op mn schoteltje lag.quote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet altijd maar vol te stouwen
Ok kakhielquote:Op zondag 16 april 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, maak sowieso liever niets zelf haha ben helemaal niet lui verder.
Dat is een familiegeheim.quote:Op zondag 16 april 2017 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke saus is het lekkerste bij het wokken?
Zoetzuur all the wayquote:Op zondag 16 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet alleen nooit welke saus ik moet nemen. Bang dat het vies is.
Zullen we samen eens? :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |