Word je frisky na paar glazen wijn? :$quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus veel beter. Als je gaat, ga dan ook met volle overtuiging. Niet hier dan alsnog verantwoorden waarom je daar naartoe gaat
Ik ben een oude man geworden.quote:Op zondag 16 april 2017 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had een aantal jaar geleden een lopend buffet ergens. Klaagde zo'n oude man van in de 70 dat ze in de oorlog ook moesten wachten op het eten..
Ja dan eindig ik dus weer met een bord eten wat ik niet ga opeten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Altijd die saus kiezen met de meeste pepers erbij
npquote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt nieuwe informatie dit. Bedankt
Swsquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan eindig ik dus weer met een bord eten wat ik niet ga opeten.
Hier ben ik immer braaf ;squote:
Gaat het bij een van de antwoorden niet door? :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word je frisky na paar glazen wijn? :$
1,63 is wel cute zou likenquote:Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat geaccepteerd wordt
Ja, omdat het zonde is van het geld tov het (toegegeven) skere eten wat je daar krijgt. Ik voel me dus per definitie verplicht me vol te schranzen aldaarquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat lullig voelen als je eten laat liggen bij een wok?
Nee hoor, wordt toch hergebruiktquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Nee, haal gewoon een nieuwe bordquote:Op zondag 16 april 2017 23:36 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |