Hey Prof, Noel had het net nog over je.quote:Op zondag 16 april 2017 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb nog foto met hele grote glibberige karper
Is dit een metafoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb nog foto met hele grote glibberige karper
Echt nieuwe informatie dit. Bedanktquote:
wat had die flikker te meldenquote:Op zondag 16 april 2017 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Prof, Noel had het net nog over je.
Hij moest even vermelden hoe slecht Arsenal wel niet is. Al jaren eigenlijk dan he.quote:
hey jij had toch 9mm liggenquote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moest even vermelden hoe slecht Arsenal wel niet is. Al jaren eigenlijk dan he.
ik zou reagerenquote:Op zondag 16 april 2017 23:02 schreef Oberkullie het volgende:
Ben jij iemand waarmee ik kan lachen, gek doen, kroegie/terassie pakken, van design houdt en lekker kan chillen? Oh ja je mag best een beetje een nerd zijn 🤓
Bring it on. Geen zin in losse contacten!
Alleen serieus.
Als je motor rijd heb je wel alvast een streepje voor 😉
If you can't find something to live for, find something to die for!
Hoe gekker, hoe beter!
ik ben je back upquote:Op zondag 16 april 2017 23:04 schreef Dqod het volgende:
Ja. Als 't er zo voor staat dan wordt het forever alone denk ik ;s
Toch fijn om iig mensen achter je te hebben staan. Of naast je op een kringverhaardagquote:
En van lekker etenquote:Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef zeer het volgende:
[..]
ben jij die gezellige meid die van leuke dingen houdt
ik "kan" nooit op verjaarden, of het nou kringetjes zijn of nietquote:Op zondag 16 april 2017 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Toch fijn om iig mensen achter je te hebben staan. Of naast je op een kringverhaardag
Ik heb er niet veel, dus die schamele paar keer per jaar ga ik wel :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef zeer het volgende:
[..]
ik "kan" nooit op verjaarden, of het nou kringetjes zijn of niet
Ik hoor net dat dat geaccepteerd wordtquote:
ik heb geen vriendengroep maar allemaal losse vrienden, weet je hoe kut verjaardagen dan zijn in dit sociaal ontwikkelings gebiedquote:Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef Dqod het volgende:
Lekker bourgondisch hihi
[..]
Ik heb er niet veel, dus die schamele paar keer per jaar ga ik wel :$
Ja het zat er wel beetje aan te komen dat hij alleen bleef. En hoe denk je over Sandra?!quote:Op zondag 16 april 2017 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
vind echt dat hij naar niemand toe ook maar spatje echte empathie heeft getoond
that bitch locoquote:Op zondag 16 april 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het zat er wel beetje aan te komen dat hij alleen bleef. En hoe denk je over Sandra?!
Ik heb ook geen vriendengroep, dus zo nu en dan eens een losse vriend/vriendin waar ik ook mag komen om taart te schranzen :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb geen vriendengroep maar allemaal losse vrienden, weet je hoe kut verjaardagen dan zijn in dit sociaal ontwikkelings gebied
Maar ga je het dan nog vieren?quote:Op zondag 16 april 2017 23:10 schreef Amarantha het volgende:
Man ik kreeg gisteren al de vraag "vier jij je verjaardag ook dit jaar?". Dat is pas over 5 maanden.! Flikker op zeg.
meestal spreek ik de week voor of de week na even met ze af gewoon 1vs1 dan pak ik ze allemaalquote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vriendengroep, dus zo nu en dan eens een losse vriend/vriendin waar ik ook mag komen om taart te schranzen :$
Vind het voor nu wel prima eigenlijk
Ben je jarig met kerst ofzoquote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
Vind het erger dat er zo weinig zijn die tijd hebben om op mijn verjaardag langs te komen. Moet je 't altijd weer eerder of later doen
Ben op een maandag jarig dus zou het sowieso eerder of later moeten vieren.quote:Op zondag 16 april 2017 23:11 schreef Dqod het volgende:
Vind het erger dat er zo weinig zijn die tijd hebben om op mijn verjaardag langs te komen. Moet je 't altijd weer eerder of later doen
Je zou nog steeds keertje mee eten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef zeer het volgende:
Hoop dat amas verjaardag door gaat dit jaar wil echt op visite komen.
Kan ook wel ja :$quote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef zeer het volgende:
[..]
meestal spreek ik de week voor of de week na even met ze af gewoon 1vs1 dan pak ik ze allemaal
Iets daarna, jaquote:
welke dag is vegan night ook al weerquote:Op zondag 16 april 2017 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou nog steeds keertje mee eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |