Jawel joh, gezellig.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HO. Nee.. dat vind ik geen goed idee.
Ja ja, klik het wel weer aan.quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep, goede serie!
Wel een paar plot holes maar daar kan je je makkelijk overheen zetten. Einde is wat onbevredigend.
Maar met 5 te gaan moet je de echte fireworks allemaal nog zien.
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatiequote:
quote:Op zondag 16 april 2017 22:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik vind vooral zijn karakter boeiend.
Misschien heb ik een ander referentiekader.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heb ik een ander referentiekader.
Typische haags grap weer hoorquote:Op zondag 16 april 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uit historisch onderzoek is gebleken dat Eva Braun maandelijks te kampen had met Übermenstruatie
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk welquote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja trots als een pauw dat snap je natuurlijk wel
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Domme verbetering vind ik dat. Karakter in de zin van personage is algemeen gebruikt.
Zolang ajax het maar niet wordtquote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele seizoen de lachende derde geweest. Dat is toch bijzonder.
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.quote:Op zondag 16 april 2017 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plaats vriend.
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang ajax het maar niet wordt
quote:Op zondag 16 april 2017 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, ik zie Ajax nog wel derde worden hoor. Zeker als ze volgende week verliezen.
Taal wordt niet geschreven achter een bureautje, maar in de praktijk.quote:Op zondag 16 april 2017 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon domme fout van je. Geeft niet.
Zou mooi zijn maar een hele kleiner pleister op de wond die het seizoen 16/17 isquote:Op zondag 16 april 2017 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als Psv gewoon even wint volgende week niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |