Wel Gran Turismo 6 op PS3.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:31 schreef Nober het volgende:
Stelling: Alle coureurs moeten hun eigen livery krijgen
[..]
Niet PS3 geF1t hebben.
Kan beter stoppen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:32 schreef Beach het volgende:
Ik dacht dat Max zo goed was? 7 tienden is te veel
Trapskelter vs Mercedesquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:32 schreef Beach het volgende:
Ik dacht dat Max zo goed was? 7 tienden is te veel
ik niet.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat Maxgod pole zou pakken in deze toppa
max kan er niks van waardeloosquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat Maxgod pole zou pakken in deze toppa
Hij heeft Q2 al gehaaldquote:
Nee niet slechtquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:34 schreef Rodawa het volgende:
Wehrlein +9.48 op P1. Olav: "niet schokkend, niet verrassend en zeker ook niet slecht."
Oké.
in Q3 zien we het ware verschil pasquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:34 schreef aesop het volgende:
7 tienden valt mee, dan heeft RbR toch zo'n 6 tienden gevonden tov China. En de racepace is relatief beter.
Desondanks is p5 het hoogst haalbare vandaag.
Je meent het.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:34 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval weer duidelijk dat RB nog lang niet in de buurt zit van de Mercs en Ferrari's.
Joh. Er is nog geen update gekomenquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:34 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval weer duidelijk dat RB nog lang niet in de buurt zit van de Mercs en Ferrari's.
Ja, ik ben toch eigenlijk wel vrij serieus.quote:
Ik had het gat ook groter verwacht. Krijg langzaam het idee dat die motor niet zo slecht is, kijk de Renaults en de Torro Rosso, krijg steeds meer het vermoeden dat de de slag gemist hebben met het chassis en daarom een nieuw chassis in Spanje.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:34 schreef aesop het volgende:
7 tienden valt mee, dan heeft RbR toch zo'n 6 tienden gevonden tov China. En de racepace is relatief beter.
Desondanks is p5 het hoogst haalbare vandaag.
hij stopt?!? En van de week zou hij nog champcar500 gaan rijden?????quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou Stroll... als je nu niet minimaal 14e wordt
Dit betekent dus dat Stroll Barcelona gaat winnen.quote:
ik heb nu al zin in het interview met hem. Wist je dat hij Nederlands spreekt? 😉quote:
Oh kutquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in het interview met hem. Wist je dat hij Nederlands spreekt? 😉
jahaaaaquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
HUH SPREEKT HULKENBERG NEDERLANDS?
Dat is vanaf nu niet meer verrassend.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Renault is het team van de verrassingen komende tijd.
Sorryquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
HUH SPREEKT HULKENBERG NEDERLANDS?
Pak nog een biertje 😂quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in het interview met hem. Wist je dat hij Nederlands spreekt? 😉
Doen het sowieso boven verwachting goed, zeker de Hulkquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef maniack28 het volgende:
Renault is het team van de verrassingen komende tijd.
Dat magquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik nog een keer zeggen dat KevMag echt bagger gereden heeft
x3quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijn wel. Minimaal top 10 punten voor mijn F1 manager. 2x
in de kwali gaat het al goed, maar in de races zakken ze helaas nog te ver terugquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doen het sowieso boven verwachting goed, zeker de Hulk
Zoals vele anderen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Magnussen/Palmer was ook echt een legendarisch slecht duo vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
3xquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
McLaren, het team waar je al aan je 5e motor toe bent in race 3.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
Motortje Alonso stuk. Je verwacht het niet
Gaat gewoon zoals verwacht.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doen het sowieso boven verwachting goed, zeker de Hulk
SOWWWWW KOEKOEKquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Mansjester het volgende:
Voor dat managergelul is een apart topic jongens
Let maar op, ik ga gelijk hebben. Hindsight laat ik aan jou over.quote:
Had net als Perez last van de gele vlag.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
By far de mooiste auto van de grid.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:41 schreef Rodawa het volgende:
Mooi om de Hulk steeds als outsider dichtbij de top mee te zien doen in die extreem geile geelzwarte auto
Is daar ook een manager voor?quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SOWWWWW KOEKOEK
dat is net zo irritant als mensen die over HAXBALL beginnen
Vroeger was zoiets heel normaalquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
McLaren, het team waar je al aan je 5e motor toe bent in race 3.
Zo een slechte reclame voor Honda dit.
Dan koop ik GGMM voor 40 miljoenquote:
Jij hebt 3 rijders?quote:
Je doet ook wel erg gewaagde voorspellingen natuurlijk. Living on the edge.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Let maar op, ik ga gelijk hebben. Hindsight laat ik aan jou over.
Niet constant genoeg. Daardoor komt hij niet in aanmerking voor een topteam en was hij vierde keus voor Renault.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Snap niet dat Merc niet voor Hulk gegaan is. Maar hopelijk blijft die even bij Renault, kan die zijn eerste races gaan winnen.
quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet ook wel erg gewaagde voorspellingen natuurlijk. Living on the edge.
Hulkenberg is juist wel constant.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet constant genoeg. Daardoor komt hij niet in aanmerking voor een topteam en was hij vierde keus voor Renault.
Mooie tijd, vol gas knallen en hopen dat de motor het houd. Tot de laatste ronde duimen dat ze niet uitvielen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger was zoiets heel normaal
Ik zal me even in de kwaliteiten moeten verdiepen. ik denk dat Pax onbetaalbaar is.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan koop ik GGMM voor 40 miljoen
Dat klopt. maar in Haas mag Magnussen wel minstens top-15 gaan rijdenquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Magnussen/Palmer was ook echt een legendarisch slecht duo vorig jaar.
Wederom bedankt voor dit geweldige inzicht.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je doet ook wel erg gewaagde voorspellingen natuurlijk. Living on the edge.
Bottas ook niet echt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hulkenberg heeft juist alleen nooit iets bijzonders laten zien. Maar hij haalt constant een redelijk niveau.
Merc heeft Renault anders direct gepolst.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet constant genoeg. Daardoor komt hij niet in aanmerking voor een topteam en was hij vierde keus voor Renault.
Dat is maandag pas.quote:
Ik heb hem nooit slechter gevonden dan Bottas. Maar ja, ben maar een fan.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
bron?quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Merc heeft Renault anders direct gepolst.
Klopt.quote:
Brazilie 2010(?)quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hulkenberg heeft juist alleen nooit iets bijzonders laten zien. Maar hij haalt constant een redelijk niveau.
dat was meer geluk dan wijsheid dat hij net op het juiste moment een tijd mocht zettenquote:
Yep enige verklaring 👍quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:48 schreef niggeplease het volgende:
[..]
hij leest ook weleens fok forum
Geen idee dat hou ik niet echt bij, maar ik zou Hulkenberg boven Bottas kiezen vind dat maar een middelmatige coureur.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt.
Hulkenberg lag al vast toen Rosberg zei dat ie ermee nokte, denk ik. Dan wordt het vrij lastig.
Denk dat anders Hulkenberg best een optie was geweest.
Als tijdelijke oplossing misschien, zoals Bottas ook is. Maar hij reed niet voor niets haren bij FI. En werd pas een keus voor Renault nadat Perez nee zei en ze Sainz en Bottas niet konden krijgen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:47 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Merc heeft Renault anders direct gepolst.
waarom gaat max dan niet pas vanavond de baan op?quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:49 schreef niggeplease het volgende:
hoe later t wordt hoe sneller de baan wordt
quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat Hamilton gewoon een keer uit de bocht vliegt en zijn auto total loss is.
een Sennatjequote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat Hamilton gewoon een keer uit de bocht vliegt en zijn auto total loss is.
Spektakelquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef Razor21 het volgende:
het is al avond daarquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
waarom gaat max dan niet pas vanavond de baan op?
merc wilde sainz nietquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als tijdelijke oplossing misschien, zoals Bottas ook is. Maar hij reed niet voor niets haren bij FI. En werd pas een keus voor Renault nadat Perez nee zei en ze Sainz en Bottas niet konden krijgen.
18:51 om exact te zijn.quote:
Toch is 'niet constant genoeg' daarvoor niet de reden, hij is juist te constant op een net niet niveau.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als tijdelijke oplossing misschien, zoals Bottas ook is. Maar hij reed niet voor niets haren bij FI. En werd pas een keus voor Renault nadat Perez nee zei en ze Sainz en Bottas niet konden krijgen.
tuurlijk knul. Dalijk ga je me nog vertellen dat hulkenberg Nederlands spreekt en dat moet ik dan allemaal maar geloven.quote:
Jahaha lueke post zeg!quote:
Las een (paar?) jaar terug een analyse van James Allen waarom Hulkenberg niet bij een topteam zat. Dat hij niet constant genoeg is, was een van de redenen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op regen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:53 schreef Wereldgozer het volgende:
nou dat wordt een spannende race morgen
Dat is te doenquote:
In het begin van zijn carriere kwam ie pas tot leven in de tweede seizoenshelft inderdaad. Dat zou je kunnen betitelen als 'niet constant'.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Las een (paar?) jaar terug een analyse van James Allen waarom Hulkenberg niet bij een topteam zat. Dat hij niet constant genoeg is, was een van de redenen.
Makkie.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
P3 gaat het niet worden voor RBR of ze moeten wind mee, slipstream en heuvel af gaan.
Gewoon afsnijden tochquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
P3 gaat het niet worden voor RBR of ze moeten wind mee, slipstream en heuvel af gaan.
Heeft de MotoGP in Qatar ervaring mee.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:55 schreef Hanschje het volgende:
Kans is evengroot op regen en sneeuw als dat Max morgen in een Mercedes rijdt
Mooi toch. Hele wereld rondreizen, F1 kijken en kutvragen stellen en daar betaald voor krijgenquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Interessant altijd die inhoudelijke vragen en informatie van Jack...
Maar Max is Jos niet.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:57 schreef Razor21 het volgende:
Dat we met z'n allen maar klagen omdat hij geen top 3 rijdt. Vroeger waren we al blij als Jos 1 punt kon pakken in zijn Arrows ()
Of een regendansje doen vanavond.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon de sprinklers aanzetten
mooie tijden altijd. En juichen na de eerste ronde als Jos er weer een stuk of 6 ingehaald had.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:57 schreef Razor21 het volgende:
Dat we met z'n allen maar klagen omdat hij geen top 3 rijdt. Vroeger waren we al blij als Jos 1 punt kon pakken in zijn Arrows ()
Ja dit dusquote:Op zaterdag 15 april 2017 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
mooie tijden altijd. En juichen na de eerste ronde als Jos er weer een stuk of 6 ingehaald had.
Dat waren rake klappen van Jos.quote:Op zaterdag 15 april 2017 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
mooie tijden altijd. En juichen na de eerste ronde als Jos er weer een stuk of 6 ingehaald had.
Jepquote:Op zaterdag 15 april 2017 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Strijd om P4 tussen ric rai en ver
quote:Op zaterdag 15 april 2017 18:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
amateur. kan beter in een zeepkist gaan karren.
Nou, poe.quote:Op zaterdag 15 april 2017 18:02 schreef Sunri5e het volgende:
Max moet snel wegwezen bij RBR. Snel een arbeidsconflict veroorzaken en wegwezen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |