We hebben hier hier wel over 26 miljoen inwoners, los van de burgerslachtoffers denk aan het verlies van de economische waarde, het verlies voor wetenschap...quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:00 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het trouwens niet heel erg als er een atoombom op die gele rakkers wordt gesmeten. Heel China zit er vol mee, dus de Korea's en Japan en zo halen daar maar nieuwe bewoners als ze ook een paar atoombommen moeten koppen.
Ok, het is slecht voor de beurzen en dus ook ook voor mijn pensioen. Dat is inderdaad een goede reden het niet te doen. Maar je bent toch wel met me eens dat je soms mensen eerst moet doden voordat je ze het leven kunt redden? Het klinkt cru misschien, maar als Trump nou niet met atoombommen gaat gooien vallen er misschien doden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
We hebben hier hier wel over 26 miljoen inwoners, los van de burgerslachtoffers denk aan het verlies van de economische waarde, het verlies voor wetenschap...
The war to end all wars hebben we in 1914-1918 al gehad.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ok, het is slecht voor de beurzen en dus ook ook voor mijn pensioen. Dat is inderdaad een goede reden het niet te doen. Maar je bent toch wel met me eens dat je soms mensen eerst moet doden voordat je ze het leven kunt redden? Het klinkt cru misschien, maar als Trump nou niet met atoombommen gaat gooien vallen er misschien doden.
twitter:JenGriffinFNC twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 01:12:46Multiple sr defense officials say this report is "wildly wrong" "crazy." Pentagon pushing back on NBC report, call… https://t.co/56UBsUB4Gq reageer retweet
Ik zou bijna denken dat je een beetje cynisch aan het worden bent.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ok, het is slecht voor de beurzen en dus ook ook voor mijn pensioen. Dat is inderdaad een goede reden het niet te doen. Maar je bent toch wel met me eens dat je soms mensen eerst moet doden voordat je ze het leven kunt redden? Het klinkt cru misschien, maar als Trump nou niet met atoombommen gaat gooien vallen er misschien doden.
Linkse lariekoekquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:12 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Stop de rechtse graaiende oorlogshitsers
twitter:RawStory twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 17:23:42Trump-loving Ohio sheriff: ‘Enough is enough’ — it’s time to use a MOAB on Mexican cartels https://t.co/P8zfjdZZPz https://t.co/vCB5mZDpck reageer retweet
Bron met nogal een bias fwiw.quote:[...]
But some commentators are debating whether what happened in Kansas was part of a national backlash against Donald Trump, or a one-off event precipitated by the GOP candidate’s close ties to near-universally loathed Governor Sam Brownback.
New evidence from another state suggests the results from Kansas are not an isolated event.
Illinois is generally thought of as a deep blue state. Democrats control the state legislature, both its Senate seats, and 11 of its 18 congressional districts, and the state has not voted for a Republican for president in nearly 30 years. But this is mainly due to the fact that Illinois is home to the third-largest city in America. Outside of Chicago, huge swathes of the state are rural and very conservative.
Which is why it came as a shock last week when Democrats won a series of local elections in these areas.
In Normal Township, Democrats won seats on the board of trustees for the first time in 100 years. In West Deerfield Township, Democrats won every office. In Elgin Township, voters elected a Democrat to the supervisor office for the first time in history, and voted out every single member of the board of trustees in favor of Democrats.
And in the city of Kankakee, Democratic Alderwoman Chasity Wells-Armstrong defeated Republican Nina Epstein to become the city’s first African-American mayor.
[...]
Denk aan je hart.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:28 schreef KingRadler het volgende:
ik word kotsemisselijk weer over berichtgeving NOS en RTL over Trump.
Ze hebben totaal niet over gehad dat China nu ook achter Trump staat. En dat heeft Obama nooit voor elkaar gekregen.
Maar je denkt nu dat China volledig achter Trump staat? Ok. Dat kan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
valt wel mee, ik snap niet waarom de NOS en RTL halve nieuws vertellen.
Ik snap wel waarom NOS en RTL hun nieuws niet vooraf afstemmen op wat jij toevallig belangrijk vind.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:42 schreef KingRadler het volgende:
[..]
valt wel mee, ik snap niet waarom de NOS en RTL halve nieuws vertellen.
Xi doet een keer tof tegen Trump en direct heeft de VS er een bondgenoot voor het leven bij.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je denkt nu dat China volledig achter Trump staat? Ok. Dat kan.
Het is ook zo lang geleden dat Obama Xi een handje heeft geschud en een onwijze lijst aan bilaterale afspraken heeft gemaakt, toch zeker 8 maanden geleden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Xi doet een keer tof tegen Trump en direct heeft de VS er een bondgenoot voor het leven bij.
Blijkbaar werkt dat zo in het brein van bepaalde lieden.
Transparantie! Obama was niet volledig transparant, dus Trump houdt gewoon alles geheim. Logica.quote:
Donald Trump is president van Amerika.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 19:34:39Why does Obama believe he shouldn't comply with record releases that his predecessors did of their own volition? Hiding something? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |