Nu zit je in een blijf van mn lijf huis?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:10 schreef sturmpie het volgende:
ik had er nu nog gewoond als mijn huisgenoot niet zo'n stomme crackverslaafde incestsukkel was geweest.
Rotjeknor
zat, ik woon weer zelfstandig. in dat blijf van mijn lijf huis bleven ze ook niet van mijn lijf.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu zit je in een blijf van mn lijf huis?
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:13 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zat, ik woon weer zelfstandig. in dat blijf van mijn lijf huis bleven ze ook niet van mijn lijf.
nee, ik had wel 'n buurman met een stoma, hij had te veel water gedronken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:13 schreef MCH het volgende:
[..]hopelijk ben je niet verkracht in je stoma
die zat zeker in de bijstand?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nee, ik had wel 'n buurman met een stoma, hij had te veel water gedronken.
ja, volgens mij heeft hij ondertussen een WAO/wia.quote:
bizarquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:15 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja, volgens mij heeft hij ondertussen een WAO/wia.
of wajong met terugwerkende kracht, zoiets, of nog steeds bijstand, heb hem al 4 jaar niet gesproken.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:16 schreef sturmpie het volgende:
[..]
of wajong met terugwerkende kracht, zoiets, of nog steeds bijstand, heb hem al 4 jaar niet gesproken.
je treft het wel qua leefomgevingquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:10 schreef sturmpie het volgende:
ik had er nu nog gewoond als mijn huisgenoot niet zo'n stomme crackverslaafde incestsukkel was geweest.
Rotjeknor
quote:Op zondag 9 april 2017 03:35 schreef Gary_Oak het volgende:
lokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dan mogen hun niet ontbrekenquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan zou het zomaar ineens 3 dagen kunnen zijn wat ie nu aan zijn broek heeft.
pas tt aanquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan mogen hun niet ontbreken
[..]
[..]
Den Haag is pure aids man. Daar praten ze allemaal of ze Down syndroom hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Den Haag is ook mooi ja
Maar mensen kijken toch enkel OP'tje
je moet niet het onmogelijke eisenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog steeds geen mooi plaatje gezien van de bekende skyline van Rotterdam.
Jammer dit
Van Plein zijn er prachtige foto's, maar deze is beetje matig. Binnenhof is wel prachtig natuurlijk. Ik geef er wel chille rondleidingen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:32 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja man, superselectief foto's zoeken kan ik ook.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:30 schreef Swlabr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nou, wat een pracht en praal daar in Rotterdam.
En dan zie je op deze foto's nog niet eens al die Rotterdamse paupers
Op de eerste foto staat een rijksmonument en een kunstwerk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:30 schreef Swlabr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nou, wat een pracht en praal daar in Rotterdam.
En dan zie je op deze foto's nog niet eens al die Rotterdamse paupers
Al draagt een aap een gouden ring..quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Op de eerste foto staat een rijksmonument en een kunstwerk.
De tweede foto is per vierkante meter winkelruimte een van de duurste en modernste winkelstraten van Nederland.
De derde foto kan een flatwijk in iedere willekeurige gemeente in Nederland zijn.
Dan blijf je toch lekker weg uit Rotterdam? Ik denk niet dat iemand hier er wakker van ligt.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring..
Moet je nagaan, die eerste twee foto's zijn dus nog een 'mooi' stuk van Rotterdam ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Op de eerste foto staat een rijksmonument en een kunstwerk.
De tweede foto is per vierkante meter winkelruimte een van de duurste en modernste winkelstraten van Nederland.
De derde foto kan een flatwijk in iedere willekeurige gemeente in Nederland zijn.
Wie heeft het over mooi? Dat zegt niemand dat dat mooie stukken Rotterdam zijn behalve jijzelf.quote:Op vrijdag 14 april 2017 02:09 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Moet je nagaan, die eerste twee foto's zijn dus nog een 'mooi' stuk van Rotterdam ook
quote:Op vrijdag 14 april 2017 02:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wie heeft het over mooi? Dat zegt niemand dat dat mooie stukken Rotterdam zijn behalve jijzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |