Dus ik maar wachten. Na de drie minuten stond het volgendequote:25 Schiebroek 3 min
Ik had zoiets van WTF?! Maar dat betekent meestal dat de sneltram zometeen gaat komen. Na tijdje (15 minuten) stond er het volgende op het scherm:quote:25 Schiebroek -- min
De HTM en de GVB kwamen wel in het nieuws maar de RET niet?! Wat is dit voor een kutpropaganda van de overheid!quote:Vanwege de sneeuwval kan de RET alleen maar metro's inzetten. De dienstregeling voor de bussen en trams van de RET komen te vervallen.
Dit is gewoon te sneu voor worden.quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef 9611Niels het volgende:
Word hier lid van: http://fuckret.hyves.nl/
Idd, 1 blik op de leden en ik weet alweer genoegquote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dit is gewoon te sneu voor worden.
Ik wil erover mee kunnen praten maar kan iemand het volgende voor mij even vertalen aub?quote:
quote:zo zijn fucking hollanders alsof zij kk kaartjes kopen ?
kk homos majku vam u picku jebem.
'u n ii Q u e b a b ii e jj . (682)
13 dec, 02:59
wrm racistisch doen.
reden 1 wrm negers zwartryden.
Nederland is kenker duur mimang.
geen wonder dt jullie vluchten naar
onze landen, je eigen land is kk duur .
btw. kben niet racistisch,,
Maaare jj hoeft dese hyves niet racistisch
te maken , begin gwn by jeself
~Prinsesjee (130)
13 dec, 02:47
meneer 2 kabbels hier beneden
missing my place met ze styl vann 100 jaar geleden
jij moet je kanker bek zelf houden
pajaso wie denk je at je ben hercules
niet omdat 1 blanke so praaat moet je allemaal beschulige ~ 15 jarige rat je komt net uit pamper whahahahahahahahahahahah INTERNET GANGSTER
soort van gangster pleur op man idioooot
Nun´s (180)
5 dec, 22:10
kk hoeren weer een bontje gekregen op 5 dec..
quote:
Ja maar dat zie je toch ook niet, want hij rijdt op rails?quote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef BrandX het volgende:
Wat op zich dom is, want je ziet duidelijk dat er nog geen tram gereden heeft in de sneeuw.
Jij hebt duidelijk nog nooit een Rotterdamse tram gezien. Die rijden op rubberen banden.quote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je toch ook niet, want hij rijdt op rails?
Of bedoel je dat de rails ook nog besneeuwd is?
wtf, rubberen banden?quote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een Rotterdamse tram gezien. Die rijden op rubberen banden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |