Inderdaad, als lood schrok ik niet dattie opeens uit het niets keihard remtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef pindaplukker het volgende:
Wat een kut foto, maak dan op zn minst een foto van die vliegende vrouwen...
Ja, vastzitten met de ondergrondse maak je ook dagelijks mee natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef Levolution het volgende:
Wat dacht TS? De trein staat stil, laat ik eens een foto van niets schieten met mijn crappy telefooncamera met een te hoge ISO-waarde?
Dan moet jij wat vaker aan die rem trekken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, vastzitten met de ondergrondse maak je ook dagelijks mee natuurlijk
Je bent toch mod, dan kan je overal tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad, als lood schrok ik niet dattie opeens uit het niets keihard remt
Goede postquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Ascendancy het volgende:
Tevens: Rotterdam
De metro in Rotterdam
Gewoon, Rotterdam
En toen ben je zo geschrokken dat je amper kon lopen en daarom duurde dit topic zo lang?quote:
mods zouden et goede voorbeeld moeten geven inderdaadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En toen ben je zo geschrokken dat je amper kon lopen en daarom duurde dit topic zo lang?
Als echte FOK!ker ren je toch direct naar huis om een topic te openen.
Sowieso BNNquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Vast een debiel van BNN voor nog zo'n achterlijk lekker gek programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |