quote:Op donderdag 13 april 2017 21:29 schreef Coco. het volgende:
Zou toch wel een schande zijn als je zo moet winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja jezus man die bal was achter zijn voet man....je bent toch niet blindquote:Op donderdag 13 april 2017 21:29 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Die van Schalke zat gewoon aan z'n pipi.
Zet die 010-bril af kneus
Boeit het wat voor petje ze heeft?quote:
je buurmanquote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef Vasion het volgende:
[..]Schande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
wiequote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat die spoilers waren verboden door dhr Tagliano?
50%quote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima uitslag hoor, dan heb je 70% kans om door te gaan.
Tja, zeg dat maar tegen je collega Vasion...quote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat die spoilers waren verboden door dhr Tagliano?
exit je moederquote:
Ze hebben max 3 dagen nodigquote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers moeten nu wel komen
ben benieuwd of ze dat kunnen
Het is geen eerste maandag van de maand 12 uur.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers moeten nu wel komen
ben benieuwd of ze dat kunnen
Jij studeert wiskunde, je zal er wel verstand van hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50%
je gaat door of je gaat eruit
Besiktas out!quote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Politie/Uefa zijn aan het overleggen, uitkomst over 5min
Hangt echt af van het herstel na de Europese potjes. Maar ik heb wel hoop moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax in deze vorm wint gewoon alles in de eredivisie nu. Feyenoord is gewaarschuwd.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:30 schreef Vasion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Heeft er wel een script voor geschreven inmiddels lijkt mij?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:33 schreef Windhapper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ajax gaat er fel in moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax in deze vorm wint gewoon alles in de eredivisie nu. Feyenoord is gewaarschuwd.
Dan moet je rekening houden met meer factoren voordat je een dergelijke conclusie kunt trekken en is het effect van een goal in de heenwedstrijd voor de thuisspelende ploeg ceteris paribus veel lager.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij studeert wiskunde, je zal er wel verstand van hebben.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Joodse ploeg die blonde Duitsers volledig afbluffen, gekkigheid.
Ajax is oppermachtig in de SS Arenaquote:Op donderdag 13 april 2017 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Een Nederlandse ploeg die blonde Duitsers volledig afbluffen, gekkigheid.
EL-winst als ik de Ajacieden hier mag geloven.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Coco. het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in halve finale gaan komen!
ik ben een soort nostradamusquote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch voetbalkenners
e hebt er alleen geen kut aan want ook dan worden we 3equote:
Uh, Feyenoord is dan kampioen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
e hebt er alleen geen kut aan want ook dan worden we 3e
Met zo'n instelling word je altijd 3e.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
EL-winst als ik de Ajacieden hier mag geloven.
Studeer jij echt wiskunde?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
J
[..]
Nee.quote:
Het wordt zo 5-0. Dan hoeven we echt geen stap extra te doen bij de return.quote:
Heerlijk aanspeelbaar en wendbaar, zorgt voor veel dreiging 1op1 jaquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore speelt wel lekker in spitspositie sow
Mag ook wel een keerquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
youines staat onder druk...
hij speelt voor zijn basisplaats....
Dit.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajax speelt dit seizoen gewoon het leukste voetbal van nederland
boszgod
Maar dat mag niet, want het draait louter en alleen om prijzenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
We hebben er even op moeten wachten, maar resultaat mag er zijnquote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
Maar het gaat om de puntenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
neequote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
60quote:Op donderdag 13 april 2017 21:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Volgend jaar naar barca voor minimaal 35 miljoen
Ajax speelt toch gewoon goed?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:38 schreef skysherrif het volgende:
godver ik ben er totaal niet gerust op
je moet het woord seizoen denk ik weglatenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
Tegen de nummer 12 van Duitslad he ,kunnen er niks vanquote:Op donderdag 13 april 2017 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
boszgod
Uit welke kansen dan? Al speelt Ajax wel oprecht heel goedquote:Op donderdag 13 april 2017 21:36 schreef BB-King het volgende:
Had al 3-0 moeten staan.
Zal zo dus wel 1-1 worden.
Gek genoeg hier eens met klaasquote:Op donderdag 13 april 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet het woord seizoen denk ik weglaten
je bedoelt de laaste 3 wedstrijden
Mja, vooral met diepgang op de vleugelsquote:Op donderdag 13 april 2017 21:40 schreef Coco. het volgende:
Ajax speelt een stuk beter zonder Dolberg.
Die mogen ze zo wel van stal trekken ja. En wellicht wat omzetten op het middenveld. Schalke is nergens.quote:
Past totaal niet in het spelletje van Schalke eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die mogen ze zo wel van stal trekken ja. En wellicht wat omzetten op het middenveld. Schalke is nergens.
oneensquote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Ajax speelt beter zonder Dolberg.
ROUND 1quote:
Meh, dubbele dekking de hele tijd omdat Veltman niet meelooptquote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef BB-King het volgende:
Kluivert durft z'n actie niet te maken.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:42 schreef TheArt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tagliano op 13-04-2017 21:42:49 ]
Wat ze net al zeiden, die moet aan het eind van het seizoen verkassen en lekker gaan cashen in de zandbak. Zelf zei ie dat ie het niet ging doen, maar als je in een seizoen nog even 5 of 6 miljoen kan pakken ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Past totaal niet in het spelletje van Schalke eigenlijk
Los van hoe goed hij nog is
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:42 schreef TheArt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tagliano op 13-04-2017 21:44:15 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]Benieuwd welke club er gescoord heeft zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tagliano op 13-04-2017 21:43:18 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eens.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Hij is er niet. En toch verdween mijn eerste post net.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:42 schreef Coco. het volgende:
Over stellingen gesproken, waar is KingRoland?
Ik kan echt niet naar dit soort foto's kijken. Met zo'n meisjequote:
Ik ken users die er dan juist naar kijken.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar dit soort foto's kijken. Met zo'n meisje
Er zijn users die het hier roerend mee eens zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen verdienen altijd een pak slaag.
Ja leukquote:Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen verdienen altijd een pak slaag.
Doping. Kan niet anders.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
younes is de weg kwijt
hij maakt goede acties vanavond
Ja hequote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is niet te geloven hoe makkelijk Younes telkens zijn man passeert
Die user doet dat met een andere intentie.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn users die het hier roerend mee eens zijn.
Schalke kan er gewoon geen kanker van.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja he![]()
Wat zou die gegeten hebben vandaag?
nounounouquote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schalke kan er gewoon geen kanker van.
Misschien even wennen bij Jong Ajax. Zivkovic is het hiermee eensquote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef skysherrif het volgende:
in het combinatievoetbal kan sanchez nog niet echt mee alleen
sowquote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen dat jij 'verstand van het spelletje' hebt.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig brengen, net als Zankquote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Misschien even wennen bij Jong Ajax. Zivkovic is het hiermee eens
boeit me verder ook niet hoor, topspeler natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Misschien even wennen bij Jong Ajax. Zivkovic is het hiermee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
het is duidelijk dat die linkerkant van die duitsers beter is dan die rechterkant waar younes loopt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Tagliano keek niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Fijn dat je het dubbel quote. Zo accentueer je het geheel nog evenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
[..]
Ik durf wel te stellen dat jij 'verstand van het spelletje' hebt.
Tagliano is nu mad. Of keek-ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
13,5 miljoen, strik erom en Neres 2.0 halenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op Schalke forum willen ze Younes nu al hebben![]()
SOW KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, die is hier.quote:
heerlijk dat forum, om te vergelijken hoe ze voor en tijdens de wedstrijd postenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op Schalke forum willen ze Younes nu al hebben![]()
Heb jij ooit live een negendarter gezien?quote:
Gladbach is wel sterk hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 21:47 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Behalve Bayern en Dortmund zijn de Bundesliga clubs wat overschat.
Slecht geformuleerde stellingen worden helaas niet in behandeling genomenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:47 schreef BB-King het volgende:
Stelling: Behalve Bayern en Dortmund zijn de Bundesliga clubs wat overschat.
Nog niet eens een negerdarter.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ooit live een negendarter gezien?
Meh, moet een gol bijquote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Coco. het volgende:
Ajax verschalkt de opponent deze eerste heflt.
prima keepertje hebben zequote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Edensnator het volgende:
die keeper pakt alle hoge ballen. 123 corners gehad en nu deze vrije trap man man man
Stelling: Posts over Haxball zouden verwijderd moeten wordenquote:
Ik kom even melden dat ik het wél live heb gezien, nou groetjes en veel plezier met Ajax verderquote:
Bayern ook. Staan eerste naar verluidt.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leipzig ook, schijnt. Nummer twee.
mwuah schijnt dat ajax daar al eens met grote cijfers van gewonnen heeftquote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leipzig ook, schijnt. Nummer twee.
Mooi topicquote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WEB / [HaxBall #61] Bob heeft geen humor.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stelling: Posts over Haxball zouden verwijderd moeten worden
twitter:registability twitterde op donderdag 13-04-2017 om 21:48:49Davinson Sanchez comfortably superior to many CB prospects everyone hypes up around here. reageer retweet
twitter:registability twitterde op donderdag 13-04-2017 om 21:48:49Davinson Sanchez comfortably superior to many CB prospects everyone hypes up around here. reageer retweet
Liefst 2quote:
Niet in de Hollandse School.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balbezit is de meest onzinnige statistiek, Hans.
Bedankt voor de dubbele tweet.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Mwah geeft wel een indicatie m.b.t. dominerenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Balbezit is de meest onzinnige statistiek, Hans.
Yo!quote:
Luik speelt toch niet?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef BB-King het volgende:
Daar komt de 1-1 uit een standaard situatie?
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Kehrer hé. Er is geen enkele speler zelfs in de fucking Erediivisie die Younes een god laat lijken.
ach bundesliga clubs hebben daar een handje van (leipzig wederom)quote:Op donderdag 13 april 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Kehrer hé. Er is geen enkele speler zelfs in de fucking Erediivisie die Younes een god laat lijken.
Net zoals er een heleboel beter zijn dan Sanchez die geen hype krijgen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Ga je iedere dag de kroeg in met Frank de Boer?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:50 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Mwah geeft wel een indicatie m.b.t. domineren
Younes speelt wel meer rechtsbacks koekoekquote:Op donderdag 13 april 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
die zijn we kwijtquote:Op donderdag 13 april 2017 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Moeten, eigenlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 21:52 schreef Karina het volgende:
Leuke wedstrijdHad wel meer dan 1-0 mogen./kunnen zijn.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je iedere dag de kroeg in met Frank de Boer?
Qua organisatie staat het fantastisch.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit viel me mee, heel erg mee zelfs. Hele helft gedomineerd, hopelijk kunnen we dit nog eens 45 minuten
Genoten van jouw vriendschap en van jou.quote:
Absoluut, hopelijk prikken we er nog eentje in. Dan wordt het nog leuk in Gelsenkirchenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua organisatie staat het fantastisch.
Lolwut meer zit er niet in.quote:
Volquote:Op donderdag 13 april 2017 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
LETS GO
http://www.haxball.com/?r(...)fa181eeff602a5da23f0
Lyon is ook niet de meest constante ploegquote:Op donderdag 13 april 2017 21:54 schreef TLC het volgende:
Van deze ploeg mag je eigenlijk toch niet uitgeschakeld worden, van Lyon ok maar niet van dit Schalke.
Lyon gaat de EL winnen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:54 schreef TLC het volgende:
Van deze ploeg mag je eigenlijk toch niet uitgeschakeld worden, van Lyon ok maar niet van dit Schalke.
Kun je makkelijk hebben als die 3 cowboys voorin hun dag niet hebben.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lyon is ook niet de meest constante ploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |