Dat is echt teringlekker.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent ook dol op gefrituurde mossels
JR is wel cutequote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf teringlekker
Paxcon is nu jaloers
Op Eredivisieniveau ook nietquote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, op europees niveau zijn veltman en sinkgraven natuurlijk niet geweldig.
Op wie?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je bent zelf teringlekker
Paxcon is nu jaloers
Het ging over Traoré.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet jij het? En is dat het enige dat telt?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel goals zijn er in de eredivisie door fouten van de backs gekomen?
Op Europees niveau is niemand bij Ajax geweldig, daarom spelen ze (nog) bij Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de eredivisie doet sinkgraven het best aardig, veltman ook wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet jij het? En is dat het enige dat telt?
Zoek eens een kroeg op die het uitzendt.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:38 schreef hafcfan het volgende:
Ik baal er voor het eerst van dat ik Ajax in de EL moet missen.
Ga je The Passion kijken ofzoquote:Op donderdag 13 april 2017 20:38 schreef hafcfan het volgende:
Ik baal er voor het eerst van dat ik Ajax in de EL moet missen.
Frenkie. Maar die is wel echt (nog) een vlieggewichtquote:
Ik voorspel een 1-1quote:Op donderdag 13 april 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax verliest vanavond niet is mijn voorspelling
ik schaar mij achter jouw voorspellingquote:Op donderdag 13 april 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax verliest vanavond niet is mijn voorspelling
Die had nog net even wat meer minuten moeten maken in Ajax 1, dan had ik hem liever gezien dan Donny.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Frenkie. Maar die is wel echt (nog) een vlieggewicht
Wel leuk met FOK! erbij, maar ik kijk liever Ajaxquote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel typisch iets voor jou
#FREETYPISCHquote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel typisch iets voor jou
Dat heb ik echt nog nooit gekeken.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Jongens
Maandag is Het Familiediner XL weer
Is leuk johquote:Op donderdag 13 april 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gekeken.
Yes.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Jongens
dat volg ik nietquote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Jongens
Had ik al gezegd. Bedenk zelf eens watquote:Op donderdag 13 april 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag 2-0 ook? Dan kies ik daarvoor
Heb je 13 reasons why gezien?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen voetbal op tvVoor de rest gewoon seriegenot
Huhquote:Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef Bugno het volgende:
[..]
Had ik al gezegd. Bedenk zelf eens wat
Kijk je ook Riverdalequote:Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen voetbal op tvVoor de rest gewoon seriegenot
2-0.quote:
Ik keek hem in 1,5 dag af. Normaal doe ik weken over een seizoen bij een serie.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de eerstvolgende op mijn lijstje, heb er al veel HYPE over gehoord.
Neequote:
Uitstekende keuzequote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel leuk met FOK! erbij, maar ik kijk liever Ajax
Hoorde al van meer mensen dat het bingewaardig is jaquote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik keek hem in 1,5 dag af. Normaal doe ik weken over een seizoen bij een serie.
Nuff said.
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die ga ik ook nog kijken, ben net klaar met Black Sailsgod
Welke serie zou je aanraden? Ik zit nu in Suits vacuum tot het volgende seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die ga ik ook nog kijken, ben net klaar met Black Sailsgod
Dat darts ben ik ook weer helemaal uit lolquote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano. Even eerlijk, keek jij net naar Gando - Dave Chisnall?
Heb ik godverredomme een negendarter gemist?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano. Even eerlijk, keek jij net naar Gando - Dave Chisnall?
Game of Thrones natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke serie zou je aanraden? Ik zit nu in Suits vacuum tot het volgende seizoen.
Verder niet veel gezien. Sons of Anarchy was top, Peaky Blinders vond ik geniaal, The Americans meer dan aardig.
Tips?
Hannibalquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke serie zou je aanraden? Ik zit nu in Suits vacuum tot het volgende seizoen.
Verder niet veel gezien. Sons of Anarchy was top, Peaky Blinders vond ik geniaal, The Americans meer dan aardig.
Tips?
Meh..fantasy......mm..mehquote:
Nee helaas niet. Bijna, daarom vermoedde ik dat je keekquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb ik godverredomme een negendarter gemist?
Mijn invloed reikt verquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Bijna, daarom vermoedde ik dat je keek![]()
13 reasons whyquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tips?
Geloof me, dit hebben meer mensen gezegd. En die keken het en vonden het uiteindelijk heel tof.quote:
Agents of S.H.I.E.L.D.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tips?
Zit dan in de trein gvd.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek eens een kroeg op die het uitzendt.
niets voor jou manquote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk helaas nooit meer series. Weinig tijd voorquote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gomorraquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Tips?
ja die zelfmoord gaat plegenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zitten lekkere meisjes in heb ik gehoord.
Ikquote:Op donderdag 13 april 2017 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Ajax verliest post ik nooit meer op fok. Wie doet mee?
Dat zal wat zijnquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb ik godverredomme een negendarter gemist?
Zonde wel, pik.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk helaas nooit meer series. Weinig tijd voor
En als ze dan achterstaan in het Ajax-topic zeggen "jullie zijn echt slecht" natuurlijkquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop. Maar volg t via liveuitslagen wel
nou nou nouquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben een keer live bij the passion geweest.
Toen zat Danny de Munk bovenin de erasmusbrug.
Dat is gewoon dubbele heiligschennis.
Jammer genoeg niet eraf gekankerd
Ik hoop eerlijk gezegd dat dat vanavond niet hoeftquote:Op donderdag 13 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze dan achterstaan in het Ajax-topic zeggen "jullie zijn echt slecht" natuurlijk
Racist.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:51 schreef JedimindhaX het volgende:
hey, ik krijg op de rtlxl app alleen een zwart beeld. hebben meer mensen hier last van?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat dat vanavond niet hoeft
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je niet met JC en mij mee?
Failliet, ja?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.
Dit klinkt wel heel, ja uhm, als een leeg leven.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, anders moet ik naar WZV uitwijken maar die zijn binnenkort failliet. Dan heb ik niets.
wat waaromquote:Op donderdag 13 april 2017 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax verliest vandaag na het lezen van deze post.
Darten analyseren is voor domme mensen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:54 schreef Caland het volgende:
Marcel Maijer stelt bij voetbal net zulke domme teringvragen als bij het darten. Ik dacht eerst nog dat het misschien wel aan de sport lag.
Wie is er op foxie?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk lekker via FOX3. Ik heb geen zin in Leo Driessen.
GENOTtwitter:VI_nl twitterde op donderdag 13-04-2017 om 20:55:22Er lopen allemaal mensen op het veld bij Olympique Lyon - Besiktas. Ze proberen te vluchten voor ongeregeldheden op de tribunes. reageer retweet
Alle 3.quote:
Eensquote:Op donderdag 13 april 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darten is voor domme mensen.
Dat heb ik eigenlijk bij elke sport wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darten analyseren is voor domme mensen.
#BesiktasOUTquote:Op donderdag 13 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
GENOTtwitter:VI_nl twitterde op donderdag 13-04-2017 om 20:55:22Er lopen allemaal mensen op het veld bij Olympique Lyon - Besiktas. Ze proberen te vluchten voor ongeregeldheden op de tribunes. reageer retweet
Muah Man Utd is wel beter denk ik, qua stabiliteit ook. Neemt niet weg dat ze beide te pakken zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zeker, maar denk wel de beste van de 8
pics?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op FOX1 beelden van onrust in Lyon, genot.
Lyon is een matige ploeg die de komende vijf jaar dagelijks kruisjes mogen slaan dat ze het op de een of andere manier overleefd hebben in Rome.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zeker, maar denk wel de beste van de 8
Werkdartsquote:Op donderdag 13 april 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darten analyseren is voor domme mensen.
Ook buiten het stadion veel onrust hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus wat... Hebben de Turken weer toegeslagen?
Wie zie jij als eindfavoriet, dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon is een matige ploeg die de komende vijf jaar dagelijks kruisjes mogen slaan dat ze het op de een of andere manier overleefd hebben in Rome.
bij teamsporten kun je het samenspel analyseren en bij denksporten is analyseren ook wel nuttig, maar verder inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2017 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij elke sport wel.
Je weet oorzaak hiervan al?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Bugno het volgende:
Dit moet toch uitsluiting worden voor onze Byzantijnse vrinden?
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon is een matige ploeg die de komende vijf jaar dagelijks kruisjes mogen slaan dat ze het op de een of andere manier overleefd hebben in Rome.
Inteelt ?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet oorzaak hiervan al?
Zoals het een echte FOK!er betaamt ga ik puur af op de beschikbare info binnen VBLquote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet oorzaak hiervan al?
Hahaha, ze zijn in Rome twee keer voor het doel geweest.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.
In de return niet. Toen werd een zuivere goal voor Roma afgekeurd zelfs.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.
United, gevolgd door Celta.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij als eindfavoriet, dan?
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de return niet. Toen werd een zuivere goal voor Roma afgekeurd zelfs.
Haha, machetesquote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turkjes hadden er vooraf al zin in.
Als ik met andere mensen over Celta spreek, hebben ze het altijd over de wedstrijden in de groepsfase. Gooi ik er tegenaan dat ze pas in de laatste minuten hun beste spelers erin gooiden, accepteren ze dat ook al nietquote:
Boxquote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik met andere mensen over Celta spreek, hebben ze het altijd over de wedstrijden in de groepsfase. Gooi ik er tegenaan dat ze pas in de laatste minuten hun beste spelers erin gooiden, accepteren ze dat ook al niet.
Niemand die zegt dat ze er niets van kunnen, het is echter hoge pieken, diepe dalen. Ze hebben twaalf van de 32 competitiewedstrijden verloren, go figure.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Maar op basis van die tweede helft thuis kun je toch wel zeggen dat ze er wel iets van kunnen, dat Lyon.
Is dat die linksback?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Kolasinac kan niet spelen? Nice.
Nieuwe HYPEquote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Bolasie het volgende:
Wat is dat toch met al die klote lichtshowsaids de laatste tijd?
Bij een instabiele ploeg zou ik niet over een matige ploeg spreken.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat ze er niets van kunnen, het is echter hoge pieken, diepe dalen. Ze hebben twaalf van de 32 competitiewedstrijden verloren, go figure.
Ah, die scheen vrij belangrijk te zijn las ik bij VIquote:
Dat is voor clubs die zelf geen sfeer kunnen maken, eerst komt er dan een sfeervak (:Dquote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Bolasie het volgende:
Wat is dat toch met al die klote lichtshowsaids de laatste tijd?
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Kolasinac kan niet spelen? Nice.
Ja jongens godverdomme, dit zei k 10 minuten geleden al?quote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Pascalus het volgende:
Heeft de Europa League / UEFA Cup ooit een goed deuntje gehad?
Ik vind een ploeg die twaalf van zijn 32 wedstrijden verliest matig.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij een instabiele ploeg zou ik niet over een matige ploeg spreken.
Hij is nota bene transfervrij aan het eind van het seizoen en veel topploegen zitten achter hem aan.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, die scheen vrij belangrijk te zijn las ik bij VI
Juve heeft een prima sfeerquote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor clubs die zelf geen sfeer kunnen maken, eerst komt er dan een sfeervak (:D) en daarna dus een lichtshow.
Sorry, sorry. Ik moest nog wat dingetjes afrondenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens godverdomme, dit zei k 10 minuten geleden al?
Die is weg deze zomer.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, die scheen vrij belangrijk te zijn las ik bij VI
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Pascalus het volgende:
Heeft de Europa League / UEFA Cup ooit een goed deuntje gehad?
Zelfs Juventus had het.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is voor clubs die zelf geen sfeer kunnen maken, eerst komt er dan een sfeervak (:D) en daarna dus een lichtshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen la hij beloofd expres niet te scorenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop dat Huntelaar nog speeltijd krijgt.
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
GEKKENHUISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Aspas zou zo maar eens de beste speler in de competitie kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik met andere mensen over Celta spreek, hebben ze het altijd over de wedstrijden in de groepsfase. Gooi ik er tegenaan dat ze pas in de laatste minuten hun beste spelers erin gooiden, accepteren ze dat ook al niet.
Opdonderen met dat darten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke competitie?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aspas zou zo maar eens de beste speler in de competitie kunnen zijn.
Die Wright kan wel ballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Leukequote:
Zal je zien dat Feye het straks ook krijgt wanneer er een nieuwe stadion isquote:Op donderdag 13 april 2017 21:04 schreef Pascalus het volgende:
Laat die lichtshowonzin lekker aan PSV over.
Daarvoor zie ik te weinig Celta. Van wat ik dit seizoen overall heb gezien, zeg ik zelf Messi.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aspas zou zo maar eens de beste speler in de competitie kunnen zijn.
JAA DIKKE DOWNIE ACHTERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Ik heb Zlatan en Lacazette vaak zat zien spelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoevaak heb je Aspas zien spelen?
DAT. STADION. KOMT. NIET.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal je zien dat Feye het straks ook krijgt wanneer er een nieuwe stadion is
Nah.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal je zien dat Feye het straks ook krijgt wanneer er een nieuwe stadion is
Voor EL is dit al het aparte topic.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit het goede topic of is er weer een apart topic?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb Zlatan en Lacazette vaak zat zien spelen.
Er staat nota bene in de TT RTL7Live. Log uit.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dat kloptquote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ik kijk FOX.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat nota bene in de TT RTL7Live. Log uit.
De kracht van het team is het team.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax hanteert de lange bal zeer sterk.
Ligt er aan, over welke pot wil je het hebben?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Nietquote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk FOX.
Waar moet ik posten?
daarmee hoeven ze geen duels aan te gaan tegen duitsers op het middenveldquote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax hanteert de lange bal zeer sterk.
Op de Hyvespagina van Ajax.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk FOX.
Waar moet ik posten?
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk FOX.
Waar moet ik posten?
Dan post ik hier maar voor de gezelligheidquote:
hierquote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk FOX.
Waar moet ik posten?
Dat is een correcte constatering.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik noteer een 'ik heb hem nog nooit zien spelen'.
Vluggejapie #neverforgetquote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe Ajax omgaat met de halfspaces en gegenpressing van Schalke.
(geen idee wat dit betekent maar ik volg veel voetbal)
Wat voor chips?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
Bak koffie, bier staat koud. Chips klaar.
Genieten van de voetbalshow van Ajax.
Je gaat toch niet eerst koffie drinken en dan bier?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
Bak koffie, bier staat koud. Chips klaar.
Genieten van de voetbalshow van Ajax.
Moeilijk posten als ik ben uitgelogd.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er staat nota bene in de TT RTL7Live. Log uit.
O, ik deed al niks want ik dacht dat het niet mocht. Iets met beleid en zo. Maar dan doe ik ook gewoon meequote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan post ik hier maar voor de gezelligheid
Begrijpend lezen.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet eerst koffie drinken en dan bier?
Je gaat die bak koffie in je gezicht gooien?quote:
tong80 en possetje zuipen ook dagelijks. Niks mis mee tochquote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook wel bier drinken maar ik voel mij altijd een alcoholist als ik dat doordeweeks doe.
Niet toegeven aan bierquote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil ook wel bier drinken maar ik voel mij altijd een alcoholist als ik dat doordeweeks doe.
Ja nee daarom inderdaad.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
tong80 en possetje zuipen ook dagelijks. Niks mis mee toch
FOX doet het dan weer primaquote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
tyfes hoeren kut RTL, stream werkt niet
Dat ben je ook.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Bier staat koud, waar staat dat ik het direct na mijn koffie ga drinken?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gaat die bak koffie in je gezicht gooien?
Boeie, het is weekend.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Boven deze post staat dat.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Bier staat koud, waar staat dat ik het direct na mijn koffie ga drinken?
Dit ook. Werken op vrijdagquote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe kan je een buitenspeler hebben die zo dik is als younes.....
als die iemand wil passeren is die al over de zijlijn
lachwekkend
Dit dus.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Teveel bier drinken bestaat nietquote:Op donderdag 13 april 2017 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb van het weekend iets te veel bier gedronken, daarom heb ik besloten dat het deze week niet toegestaan is.
Vraagt het Karsdorpquote:Op donderdag 13 april 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
lachwekkend
Geen idee Klaas, geen ideequote:Op donderdag 13 april 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
lachwekkend
KAMPFGEISTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |