Ook buiten het stadion veel onrust hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus wat... Hebben de Turken weer toegeslagen?
Wie zie jij als eindfavoriet, dan?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon is een matige ploeg die de komende vijf jaar dagelijks kruisjes mogen slaan dat ze het op de een of andere manier overleefd hebben in Rome.
bij teamsporten kun je het samenspel analyseren en bij denksporten is analyseren ook wel nuttig, maar verder inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2017 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk bij elke sport wel.
Je weet oorzaak hiervan al?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Bugno het volgende:
Dit moet toch uitsluiting worden voor onze Byzantijnse vrinden?
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lyon is een matige ploeg die de komende vijf jaar dagelijks kruisjes mogen slaan dat ze het op de een of andere manier overleefd hebben in Rome.
Inteelt ?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet oorzaak hiervan al?
Zoals het een echte FOK!er betaamt ga ik puur af op de beschikbare info binnen VBLquote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet oorzaak hiervan al?
Hahaha, ze zijn in Rome twee keer voor het doel geweest.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.
In de return niet. Toen werd een zuivere goal voor Roma afgekeurd zelfs.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lyon heeft Roma helemaal dronken gespeeld maat.
United, gevolgd door Celta.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij als eindfavoriet, dan?
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de return niet. Toen werd een zuivere goal voor Roma afgekeurd zelfs.
Haha, machetesquote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Turkjes hadden er vooraf al zin in.
Als ik met andere mensen over Celta spreek, hebben ze het altijd over de wedstrijden in de groepsfase. Gooi ik er tegenaan dat ze pas in de laatste minuten hun beste spelers erin gooiden, accepteren ze dat ook al nietquote:
Boxquote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik met andere mensen over Celta spreek, hebben ze het altijd over de wedstrijden in de groepsfase. Gooi ik er tegenaan dat ze pas in de laatste minuten hun beste spelers erin gooiden, accepteren ze dat ook al niet.
Niemand die zegt dat ze er niets van kunnen, het is echter hoge pieken, diepe dalen. Ze hebben twaalf van de 32 competitiewedstrijden verloren, go figure.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Maar op basis van die tweede helft thuis kun je toch wel zeggen dat ze er wel iets van kunnen, dat Lyon.
Is dat die linksback?quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, Kolasinac kan niet spelen? Nice.
Nieuwe HYPEquote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Bolasie het volgende:
Wat is dat toch met al die klote lichtshowsaids de laatste tijd?
Bij een instabiele ploeg zou ik niet over een matige ploeg spreken.quote:Op donderdag 13 april 2017 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niemand die zegt dat ze er niets van kunnen, het is echter hoge pieken, diepe dalen. Ze hebben twaalf van de 32 competitiewedstrijden verloren, go figure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |