abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170208226
Wat een topic! :D
Nou TS, je hebt nu wel een stapel goede adviezen gekregen lees ik. Geef jezelf een trap onder je reet en doe iets aan die verschrikkelijk schrijnende situatie van je. Janken op een forum gaat je niet verder helpen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 07:54:09 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_170208280
Wat een hoop bullshit hier :')
pi_170208400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 06:30 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Inderdaad. En als je slim bent gebruik je die lage lasten om spaarcenten op te bouwen, zodat je later alsnog een eigen huis kan kopen, zonder van een hypotheek o.i.d. afhankelijk te zijn.
God wat een realistische opties worden hier nu geopperd zeg :')

Met een caravan door het land trekken om overal uitzendwerk te gaan doen. Heb nog nooit in mijn leven iemand ontmoet die dat wel een leuk perspectief lijkt.
pi_170208426
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 06:29 schreef TripleSec het volgende:

[..]

Goh, wat een onrecht zeg, dat problemen uit je jeugd niet per sé je leven tot je 80ste vergallen. Dat je, ondanks een moeilijke start, je later toch iets van je leven kan maken. Ik lig er ook wakker van hoor, TS…
Maar dat geldt bijvoorbeeld niet voor een, ik noem maar wat, student psychologie. Die valt vaak net buiten elk bootje (te hoog opgeleid voor laag opgeleid werk, op eigen niveau niet worden aangenomen, wel met een studieschuld zitten).

Vaak komen dit soort mensen uiteindelijk terecht in administratieve baantjes via een uitzendbureau, die vaak maar enkele maanden duren en sowieso geautomatiseerd worden. Op zich niet erg, als er op een gegeven moment perspectief komt op verbetering. Maar dat zit er vaak niet in.

Dan zit je vaak als een rat in de val, en dan is er niemand die zegt : Oke, die studiekeuze was misschien niet zo slim, maar dat hoeft je niet je hele leven te blijven achtervolgen.

Dat doet het in de praktijk in veel gevallen echter wel. Misschien niet je hele leven, maar wel tot ver in je veertiger jaren. Vooral als je studieschuld straks nog meer een hypotheek in de weg gaat staan, de huizenprijzen verder stijgen en er misschien gemorreld gaat worden aan de hypotheekrente aftrek, kan een foute studieuze zomaar je leven goed verzieken voor een aantal decennia.

Ten eerste vind ik dat daar veel meer voorlichting in moet komen, en op studies als rechten, psychologie, nederlandse taal en cultuur moet gewoon een strak gehanteerde grens komen op het aantal studenten dat mag toetreden, die véél lager ligt dan nu het geval is. Want mensen met zo'n probleem opzadelen tegen hun dertigste, hoe onhandig de keuze misschien ook is die ze gemaakt hebben, is gewoon waardeloos.
pi_170208525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:20 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Maar dat geldt bijvoorbeeld niet voor een, ik noem maar wat, student psychologie. Die valt vaak net buiten elk bootje (te hoog opgeleid voor laag opgeleid werk, op eigen niveau niet worden aangenomen, wel met een studieschuld zitten).

Vaak komen dit soort mensen uiteindelijk terecht in administratieve baantjes via een uitzendbureau, die vaak maar enkele maanden duren en sowieso geautomatiseerd worden. Op zich niet erg, als er op een gegeven moment perspectief komt op verbetering. Maar dat zit er vaak niet in.

Dan zit je vaak als een rat in de val, en dan is er niemand die zegt : Oke, die studiekeuze was misschien niet zo slim, maar dat hoeft je niet je hele leven te blijven achtervolgen.

Dat doet het in de praktijk in veel gevallen echter wel. Misschien niet je hele leven, maar wel tot ver in je veertiger jaren. Vooral als je studieschuld straks nog meer een hypotheek in de weg gaat staan, de huizenprijzen verder stijgen en er misschien gemorreld gaat worden aan de hypotheekrente aftrek, kan een foute studieuze zomaar je leven goed verzieken voor een aantal decennia.

Ten eerste vind ik dat daar veel meer voorlichting in moet komen, en op studies als rechten, psychologie, nederlandse taal en cultuur moet gewoon een strak gehanteerde grens komen op het aantal studenten dat mag toetreden, die véél lager ligt dan nu het geval is. Want mensen met zo'n probleem opzadelen tegen hun dertigste, hoe onhandig de keuze misschien ook is die ze gemaakt hebben, is gewoon waardeloos.
Je zit je wel echt enorm aan te stellen.

Als ik naar mijn sociale omgeving kijk, waarin en hele hoop mensen gewoon een hbo'tje commerciële economie, management economie en recht, rechten, bedrijfskunde, psychologie hebben gestudeerd : Die hebben allemaal gewoon een baan.

Punt is alleen dat je niet zo enorm veeleisend moet zijn. Ik ken serieus ex - rechtenstudenten van 29 jaar die al vijf jaar bezig zijn om te worden aangenomen bij een advocatenkantoor. Want ze willen per se die status waar ze , door hun opleiding kennelijk, recht op menen te hebben en willen kunnen zeggen ''Bral Bral ik ben advocaat''.

En ondertussen maar janken dat ze nauwelijks geld verdienen en al zes stages hebben gelopen, maar gewoon een keer wat verder kijken dan hun neus lang is, dat zit er niet bij. En dus gaan `ze met zijn duizenden lopen vissen in een vijver waarin misschien hooguit 250 banen per jaar vrij komen. Dan verdien je het ook gewoon om werkloos te zijn.
pi_170208957
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:32 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Is dat met of zonder tuin?
Zonder tuin. Ik heb naar stadse begrippen een redelijke tuin maar het is niet zo dat ik een enorme lap grond heb. Hij is 6 meter breed en 12 metyer diep.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170209003
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Geen Gilera Runner hebben :')
180cc
  vrijdag 14 april 2017 @ 09:26:13 #258
138448 PeZu
Suspended animation
pi_170209026
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

180cc
110, 120, 130
geen enkel probleem
schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_170216913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:16 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

God wat een realistische opties worden hier nu geopperd zeg :')

Met een caravan door het land trekken om overal uitzendwerk te gaan doen. Heb nog nooit in mijn leven iemand ontmoet die dat wel een leuk perspectief lijkt.
Geen leuk vooruitzicht?

Als je kosten erg laag zijn, ben je ook minder van werk afhankelijk. Dus je kan er ook voor kiezen alleen de leuke dingen op te pakken. Of even een paar maandjes in een saai baantje te ‘knallen’ en daarna het halve jaar vrij nemen en op vakantie gaan.

In de ogen van mijn anderen leven vriend en ik ook als paupers. Alles tweede hands, klein huisje in een Tokkiebuurt. Maar wij hebben wel geld voor leuke dingen.

Al die mensen die het wel ‘voor elkaar’ hebben zitten zo hoog in de vaste lasten dat er nooit geld is voor een beetje lol. Altijd klagen hoe dúúr alles wel niet is. En maar jaloers kijken als wij weer eens op vakantie gaan.

Dat lijkt mij nou geen leuk vooruitzicht…
pi_170217492
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 08:20 schreef Eden_88 het volgende:
Vooral als je studieschuld straks nog meer een hypotheek in de weg gaat staan, de huizenprijzen verder stijgen en er misschien gemorreld gaat worden aan de hypotheekrente aftrek, kan een foute studieuze zomaar je leven goed verzieken voor een aantal decennia.

En nog iets, TS.

Als je gezond bent, je eigen stekkie hebt (al is het een huurflatje) met werk je eigen broek op kan houden, een fijne vriendenkring en familie hebt, je geliefden ook gezond zijn, dan is je leven NIET verziekt.

Genoeg mensen hier die wel eens een telefoontje hebben gekregen dat hun wereld deed instorten. Als je dat gebeurt, verlang je huilend terug naar de tijd ‘dat alles nog goed was’. Ook al had je toen niet een vrijstaand koophuis en een baan bij de big 4.
pi_170218372
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:52 schreef TripleSec het volgende:

[..]

En nog iets, TS.

Als je gezond bent, je eigen stekkie hebt (al is het een huurflatje) met werk je eigen broek op kan houden, een fijne vriendenkring en familie hebt, je geliefden ook gezond zijn, dan is je leven NIET verziekt.

Genoeg mensen hier die wel eens een telefoontje hebben gekregen dat hun wereld deed instorten. Als je dat gebeurt, verlang je huilend terug naar de tijd ‘dat alles nog goed was’. Ook al had je toen niet een vrijstaand koophuis en een baan bij de big 4.
Mooie post _O_
pi_170218660
Je moet maar denken van: de twintigers van nu werken tot hun 70ste. Als je dan begint met werken op je 18de heb je nog 52 jaar te gaan. Een paar jaar later instromen trekt daar weer wat van af, terwijl het een investering is. Als student een vak aanleren en dus pas later de arbeidsmarkt op gaan is wat sommige dingen betreft minder aantrekkelijk, maar ik durf wel te beweren dat 'wij' dat uiteindelijk wel weer goed maken betreft salaris en kapitaal.

Ik vind beide niets mis mee, het altijd groener aan de overzijde. Soms denk ik, waarom werkte ik maar niet in een magazijn als vorkheftruck-bestuurder en werk tot de klok 5 uur aanslaat. Maar om dat dan 50 jaar te doen.
  vrijdag 14 april 2017 @ 22:13:41 #264
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_170226075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:52 schreef TripleSec het volgende:

[..]

En nog iets, TS.

^O^
  vrijdag 14 april 2017 @ 23:00:02 #265
344763 Lilou
Life is a bitch!
pi_170227475
Wat een grote jankerd ben jij. Weer wat je moet gaan doen lekker een spirtuele reis gaan doen naar Azie heen of Australia. En dan lekker gaan zeuren tegen de backpackers.
pi_170229203
Het leven biedt geen garanties. Een studie ook niet. Na een studie begint het ook allemaal pas, veel (ex)studenten denken dat de race dan al gelopen is ofzo.

Ik heb mijn studie leuk gevonden maar het werk verschrikkelijk bijv. Mensen die inhoudelijk weinig konden zag ik het meeste geld harken. Ze weten het spel te spelen.
Why stay small, if you can grow big..
pi_170239362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:59 schreef Grems het volgende:
Niet gewoon een paar jaartjes in Qatar werken met je wo en daarna een woning contant aftikken :') :') :')
Met wat voor opleiding is dat een optie?
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:38:11 #268
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_170241497
Niet janken millenial gewon hard werken en je krijgt alles voor elkaar

kijk naar mijn opa's generatie hoe konden zijn op hun 20e een huis kopen in de grote stad hmm?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_170242514
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 17:38 schreef corehype het volgende:
Niet janken millenial gewon hard werken en je krijgt alles voor elkaar

kijk naar mijn opa's generatie hoe konden zijn op hun 20e een huis kopen in de grote stad hmm?
Mijn oma en opa hebben nooit een huis kunnen kopen. Maar ze hebben ze zich daardoor niet laten tegenhouden om aan een gezinnetje te beginnen.

In tegenstelling tot veel mensen van nu. Die wachten met een gezin tot alles op de rit is. Tegenwoordig denkt men dat baby'tjes een gruwelijke dood sterven als ze niet in een vrijstaand koophuis geboren worden of zo. Maar neem maar van deze oud-baby aan dat een kind daar echt niet ongelukkig van wordt. ^O^

Waar je als kind wel ongelukkig van wordt: op je zestiende je moeder zien overlijden aan kanker, of tijdens je studentenjaren de verantwoordelijkheid hebben voor een dementerende vader. Omdat je ouders veel te laat aan kinderen begonnen zijn, pas toen alle schaapjes op het droge waren.
pi_170243041
Hoi ik kom me hier even melden als onbenul die een huis gekocht heeft. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_170243085
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:46 schreef Geralt het volgende:
Hoi ik kom me hier even melden als onbenul die een huis gekocht heeft. :)
Maar jij bent met Brennie 2-verdiener, toch?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_170243100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Maar jij bent met Brennie 2-verdiener, toch?
Jep. Maar alleen had ik ook al een appartement sinds 2003.
pi_170243162
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:49 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Maar alleen had ik ook al een appartement sinds 2003.
Het is hoe hoog je de lat legt. Maar de TS had er iets meer van verwacht. Terwijl hij hooguit een goed basis heeft. Maar dat is tegenwoordig geen garantie voor een gespreid bedje.
pi_170243249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is hoe hoog je de lat legt. Maar de TS had er iets meer van verwacht. Terwijl hij hooguit een goed basis heeft. Maar dat is tegenwoordig geen garantie voor een gespreid bedje.
Ach ik had ook een veel betere basis kunnen leggen als ik daar destijds zin in had gehad. Havo met 2 vingers in de neus gehaald en altijd in de stad hangen ipv op school aanwezig zijn. Huiswerk maken deed ik niet aan.

Daarna gaan werken. Ik had ook met gemak HBO kunnen of universiteit kunnen doen. Ik had meer zin in zuipen, blowen en lol maken. Dus ja dan maak je een keuze. :)

Achteraf had ik beter mn best moeten doen, maar alsnog ben ik prima terecht gekomen. Ik werk dan wel in een fabriek, maar dat maakt niet uit, ik verdien alsnog dik boven modaal. Dus we kunnen ons prima bedruipen. :)
pi_170243410
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 april 2017 18:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ach ik had ook een veel betere basis kunnen leggen als ik daar destijds zin in had gehad. Havo met 2 vingers in de neus gehaald en altijd in de stad hangen ipv op school aanwezig zijn. Huiswerk maken deed ik niet aan.

Daarna gaan werken. Ik had ook met gemak HBO kunnen of universiteit kunnen doen. Ik had meer zin in zuipen, blowen en lol maken. Dus ja dan maak je een keuze. :)

Achteraf had ik beter mn best moeten doen, maar alsnog ben ik prima terecht gekomen. Ik werk dan wel in een fabriek, maar dat maakt niet uit, ik verdien alsnog dik boven modaal. Dus we kunnen ons prima bedruipen. :)
Zelfde achtergrond hier. Ik ben dan vanuit de programmeurshobby nog aardig omhoog gevallen. :) Ik wilde niet deugen, volgens mijn vader zaliger zou er nooit iets van me terecht komen. En dat valt reuze mee toch. Zoals gezegd is een studie een zeer goede basis maar geen garantie dat je daarna automatisch een tophond wordt. Zeker in deze neoliberale tijden niet.
  zaterdag 15 april 2017 @ 20:09:24 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_170245107
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:03 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Zelfde achtergrond hier. Ik ben dan vanuit de programmeurshobby nog aardig omhoog gevallen. :) Ik wilde niet deugen, volgens mijn vader zaliger zou er nooit iets van me terecht komen. En dat valt reuze mee toch. Zoals gezegd is een studie een zeer goede basis maar geen garantie dat je daarna automatisch een tophond wordt. Zeker in deze neoliberale tijden niet.
Heb nu een sollicitatie procedure doorlopen, aanbieding ligt klaar, met een bedrijf dat geen cv heeft gezien/gevraagd
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_170266008
eensch
  maandag 17 april 2017 @ 00:08:12 #278
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_170276282
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:00 schreef Lilou het volgende:
Wat een grote jankerd ben jij. Weer wat je moet gaan doen lekker een spirtuele reis gaan doen naar Azie heen of Australia. En dan lekker gaan zeuren tegen de backpackers.
Alsof backpackers zin hebben in dat gezeur van ts :') ik zou ervoor bedanken.

Momenteel verblijf ik in Australie, een medebackpacker heeft een baan aangeboden bij een bedrijf dat websites maakt. Hij gaat hier 55$ /(38euro) per uur verdienen. Die jongen heeft geen studie gedaan maar wel al 7 jaar ervaring als webdesigner (zelf geleerd dus). Mochten ze tevreden zijn dan gaat hij na 3 maanden 80$ per uur verdienen. Er liggen al meerdere projecten voor hem klaar.

Ik vind het mooi om te zien als iemand zon aanbod krijgt. TS zal er waarschijnlijk om huilen.

Als deze jongen hier 2 jaar fulltime aan de slag gaat kan hij binnen 2 jaar al een aardig bedrag aanbetalen bij het kopen van een huis. Dat hij vervolgens verhuurt aan jankerds zoals TS, die dan dmv huur de rest van zijn hyptoheek afbetalen. Ideaal
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_170277688
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:08 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Alsof backpackers zin hebben in dat gezeur van ts :') ik zou ervoor bedanken.

Momenteel verblijf ik in Australie, een medebackpacker heeft een baan aangeboden bij een bedrijf dat websites maakt. Hij gaat hier 55$ /(38euro) per uur verdienen. Die jongen heeft geen studie gedaan maar wel al 7 jaar ervaring als webdesigner (zelf geleerd dus). Mochten ze tevreden zijn dan gaat hij na 3 maanden 80$ per uur verdienen. Er liggen al meerdere projecten voor hem klaar.

Ik vind het mooi om te zien als iemand zon aanbod krijgt. TS zal er waarschijnlijk om huilen.

Als deze jongen hier 2 jaar fulltime aan de slag gaat kan hij binnen 2 jaar al een aardig bedrag aanbetalen bij het kopen van een huis. Dat hij vervolgens verhuurt aan jankerds zoals TS, die dan dmv huur de rest van zijn hyptoheek afbetalen. Ideaal
Een modaal huis kost daar ook een miljoen (afhankelijk waar je zit). Dus je kunt die verdiensten niet 1 op 1 vergelijken. En die passen zich natuurlijk aan aan dat soort zaken. Of andersom. Verder is het laatstgenoemde scenario natuurlijk 1 van de redenen waarom TS en veel lotgenoten zo in de shit zitten. Denk daar maar eens over na.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bart2002 op 17-04-2017 07:21:36 ]
  maandag 17 april 2017 @ 07:42:01 #280
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170278491
Heeeee TS, ik heb een matig baantje, geen opleiding en ga binnenkort een huis van 4.5 ton kopen. Veel plezier he met je studieschuld en krot in negerbuurt

[ Bericht 1% gewijzigd door VarkensHart op 17-04-2017 11:07:00 ]
pi_170278529
Haha TS heeft een relatie met een vieze mbo'er. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_170280258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:02 schreef Eden_88 het volgende:
Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten
TS, zie ook deze post, die beschrijft jouw problematiek:

POL / Generatie Y, de Millenials, lopen flink achter.
  maandag 17 april 2017 @ 11:05:26 #283
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_170280450
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:12 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Een modaal huis kost daar ook een miljoen (afhankelijk waar je zit). Dus je kunt die verdiensten niet 1 op 1 vergelijken. En die passen zich natuurlijk aan aan dat soort zaken. Of andersom. Verder is het laatstgenoemde scenario natuurlijk 1 van de redenen waarom TS en veel lotgenoten zo in de shit zitten. Denk daar maar eens over na.
Hij gaat dan ook met het verdiende geld een huis in de UK kopen en niet Australie. Slimme investering, wellicht ten koste van anderen, maarja zo werkt het nou eenmaal.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_170280456
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 11:05 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hij gaat dan ook met het verdiende geld een huis in de UK kopen en niet Australie. Slimme investering, wellicht ten koste van anderen, maarja zo werkt het nou eenmaal.
Ah zo. Ja, dat is slim. :)
pi_170280457
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:00 schreef HSG het volgende:
vieze mbo'er. :')
Hehehe ja, minderwaardige kakkerlakken zijn dat hè.
pi_170629145
quote:

Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten : met prima gemiddelde afgestudeerd, geen enorme studieschuld gemaakt, nevenfuncties gehad, bijbaantjes gehad, paar x stage gelopen en nu ook een baan op wo niveau.

Maar een vast contract zit er nog niet in, en dus een koopwoning ook niet. Ondertussen kocht mijn ex al in 2014 een appartement. Lieve meid hoor, maar kan nog geen zin foutloos schrijven en heeft de algemene ontwikkeling van een paasei. Nog nooit van Syrië gehoord om maar een voorbeeld te noemen.

Is ook geen essentiële kennis als je in NL dagelijks als kapster werkt en je dorp nooit uitkomt, maar om maar even aan te geven dat om mij heen de meest stompzinnige figuren wel huizen kunnen kopen, terwijl hoger opgeleiden als ik struggelen om soms alleen al van hun studentenkamer los te komen. En dan heb ik nog geluk want ik héb tenminste een baan in het verlengde van mijn studie en enigszins op niveau met een redelijk salaris.

Klacht : leven is oneerlijk verdeeld. Op de basis / middelbare school roepen ze ; Goed je best doen, ga studeren, dan kom je er. Terwijl als de prijzen worden uitgedeeld, sta je helemaal achteraan en word je links en rechts ingehaald door mensen die de zevenjarige mavo hebben gedaan of die altijd stonden te blowen naast hun Yamaha Aerox :')

Kan ook donder op zeggen dat binnenkort ook gemorreld gaat worden aan de hypotheekrente aftrek, plus huizenprijzen gaan nog wel even stijgen, dus voor studenten die over een jaar ofzo een huis moeten gaan zoeken, zijn al helemaal fucked.
wie is dan hier de dombo. Jij of je ex? Zij heeft haar dingen op orde
  dinsdag 2 mei 2017 @ 14:56:05 #287
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_170632791
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 april 2017 20:09 schreef XL het volgende:

[..]

Heb nu een sollicitatie procedure doorlopen, aanbieding ligt klaar, met een bedrijf dat geen cv heeft gezien/gevraagd
Leuk voor jou, maar TS is daar niet mee geholpen JA!
pi_170655921
quote:

[knip = "boehoe... anderen hebben alles en ik niks"geklaag]

Faalklacht dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2017 14:35:22 ]
pi_170656243
Ik zie een jankende TS.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_170656296
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:03 schreef Gutz het volgende:
Een appartementje kopen kan iedereen die een modaal maandloon heeft, wat kost zoiets 110k? Beetje spaargeld er bij klaar.
Sowieso ben je een dommerik als je een appartement koopt.
Alsof je zoiets ooit nog met winst kan verkopen :')
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 3 mei 2017 @ 14:50:34 #291
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_170656321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja dat kan. B-)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_170656375
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 11:54 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wie is dan hier de dombo. Jij of je ex? Zij heeft haar dingen op orde
Een vrolijke kapster die zelfstandig woont en is, of een arrogante hoger opgeleide die denkt dat hij meer is dan iemand die met zijn handen werkt, maar nog steeds bij zijn mama woont en vrijgezel is omdat die meid TÓCH wel verstandig blijkt te zijn door hem te dumpen.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 3 mei 2017 @ 15:19:29 #293
286575 Roces18
Chef de party
pi_170657133
quote:

[..]

uh wat???????

beter woon je in een dik appartement dan in een gaar rijtjeshuis voor hetzelfde geld
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_170657603
quote:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen? Hier stijgen de prijzen, ook de prijzen van appartementen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_170658452
Hard werken en studeren loont sowieso niet, maar wie vertelt je dat als je 15 bent. Je ouders, meestal is studeren een soort van laatste redmiddel dat gemiddelde hoeren moeders zien voor hun kind wanneer er verder geen middelen zijn.
pi_170658917
Al met al is het weer een mooi backfire topic geworden ^O^
pi_170659159
"paps en mams zeiden dat ik mn best moest doen en dat ik dan aaaalles zou krijgen wat mn hartje begeert, nu werk ik al een paar maanden, maar ik heb nog steeds niet alles! Iedereen is stom en iedereen behalve ik is dom!"
:')
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:51:17 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_170660324
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 16:56 schreef Murdera het volgende:
"paps en mams zeiden dat ik mn best moest doen en dat ik dan aaaalles zou krijgen wat mn hartje begeert, nu werk ik al een paar maanden, maar ik heb nog steeds niet alles! Iedereen is stom en iedereen behalve ik is dom!"
:')
EN DAT IS NIET EERLIJK
pi_170660345
Niet een penthouse van 1 miljoen euro kraken :')
  woensdag 3 mei 2017 @ 17:56:52 #300
286575 Roces18
Chef de party
pi_170660437
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 17:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet een penthouse van 1 miljoen euro kraken :')
in dit land kan dat gewoon haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')