Heb nu een sollicitatie procedure doorlopen, aanbieding ligt klaar, met een bedrijf dat geen cv heeft gezien/gevraagdquote:Op zaterdag 15 april 2017 19:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zelfde achtergrond hier. Ik ben dan vanuit de programmeurshobby nog aardig omhoog gevallen.Ik wilde niet deugen, volgens mijn vader zaliger zou er nooit iets van me terecht komen. En dat valt reuze mee toch. Zoals gezegd is een studie een zeer goede basis maar geen garantie dat je daarna automatisch een tophond wordt. Zeker in deze neoliberale tijden niet.
Alsof backpackers zin hebben in dat gezeur van tsquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:00 schreef Lilou het volgende:
Wat een grote jankerd ben jij. Weer wat je moet gaan doen lekker een spirtuele reis gaan doen naar Azie heen of Australia. En dan lekker gaan zeuren tegen de backpackers.
Een modaal huis kost daar ook een miljoen (afhankelijk waar je zit). Dus je kunt die verdiensten niet 1 op 1 vergelijken. En die passen zich natuurlijk aan aan dat soort zaken. Of andersom. Verder is het laatstgenoemde scenario natuurlijk 1 van de redenen waarom TS en veel lotgenoten zo in de shit zitten. Denk daar maar eens over na.quote:Op maandag 17 april 2017 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof backpackers zin hebben in dat gezeur van tsik zou ervoor bedanken.
Momenteel verblijf ik in Australie, een medebackpacker heeft een baan aangeboden bij een bedrijf dat websites maakt. Hij gaat hier 55$ /(38euro) per uur verdienen. Die jongen heeft geen studie gedaan maar wel al 7 jaar ervaring als webdesigner (zelf geleerd dus). Mochten ze tevreden zijn dan gaat hij na 3 maanden 80$ per uur verdienen. Er liggen al meerdere projecten voor hem klaar.
Ik vind het mooi om te zien als iemand zon aanbod krijgt. TS zal er waarschijnlijk om huilen.
Als deze jongen hier 2 jaar fulltime aan de slag gaat kan hij binnen 2 jaar al een aardig bedrag aanbetalen bij het kopen van een huis. Dat hij vervolgens verhuurt aan jankerds zoals TS, die dan dmv huur de rest van zijn hyptoheek afbetalen. Ideaal
TS, zie ook deze post, die beschrijft jouw problematiek:quote:Op woensdag 12 april 2017 22:02 schreef Eden_88 het volgende:
Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten
Hij gaat dan ook met het verdiende geld een huis in de UK kopen en niet Australie. Slimme investering, wellicht ten koste van anderen, maarja zo werkt het nou eenmaal.quote:Op maandag 17 april 2017 01:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een modaal huis kost daar ook een miljoen (afhankelijk waar je zit). Dus je kunt die verdiensten niet 1 op 1 vergelijken. En die passen zich natuurlijk aan aan dat soort zaken. Of andersom. Verder is het laatstgenoemde scenario natuurlijk 1 van de redenen waarom TS en veel lotgenoten zo in de shit zitten. Denk daar maar eens over na.
Ah zo. Ja, dat is slim.quote:Op maandag 17 april 2017 11:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij gaat dan ook met het verdiende geld een huis in de UK kopen en niet Australie. Slimme investering, wellicht ten koste van anderen, maarja zo werkt het nou eenmaal.
wie is dan hier de dombo. Jij of je ex? Zij heeft haar dingen op ordequote:Op woensdag 12 april 2017 22:02 schreef Eden_88 het volgende:
Alles gedaan wat de maatschappij van een normale student mag verwachten : met prima gemiddelde afgestudeerd, geen enorme studieschuld gemaakt, nevenfuncties gehad, bijbaantjes gehad, paar x stage gelopen en nu ook een baan op wo niveau.
Maar een vast contract zit er nog niet in, en dus een koopwoning ook niet. Ondertussen kocht mijn ex al in 2014 een appartement. Lieve meid hoor, maar kan nog geen zin foutloos schrijven en heeft de algemene ontwikkeling van een paasei. Nog nooit van Syrië gehoord om maar een voorbeeld te noemen.
Is ook geen essentiële kennis als je in NL dagelijks als kapster werkt en je dorp nooit uitkomt, maar om maar even aan te geven dat om mij heen de meest stompzinnige figuren wel huizen kunnen kopen, terwijl hoger opgeleiden als ik struggelen om soms alleen al van hun studentenkamer los te komen. En dan heb ik nog geluk want ik héb tenminste een baan in het verlengde van mijn studie en enigszins op niveau met een redelijk salaris.
Klacht : leven is oneerlijk verdeeld. Op de basis / middelbare school roepen ze ; Goed je best doen, ga studeren, dan kom je er. Terwijl als de prijzen worden uitgedeeld, sta je helemaal achteraan en word je links en rechts ingehaald door mensen die de zevenjarige mavo hebben gedaan of die altijd stonden te blowen naast hun Yamaha Aerox![]()
Kan ook donder op zeggen dat binnenkort ook gemorreld gaat worden aan de hypotheekrente aftrek, plus huizenprijzen gaan nog wel even stijgen, dus voor studenten die over een jaar ofzo een huis moeten gaan zoeken, zijn al helemaal fucked.
Leuk voor jou, maar TS is daar niet mee geholpen JA!quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:09 schreef XL het volgende:
[..]
Heb nu een sollicitatie procedure doorlopen, aanbieding ligt klaar, met een bedrijf dat geen cv heeft gezien/gevraagd
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:02 schreef Eden_88 het volgende:
[knip = "boehoe... anderen hebben alles en ik niks"geklaag]
Sowieso ben je een dommerik als je een appartement koopt.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:03 schreef Gutz het volgende:
Een appartementje kopen kan iedereen die een modaal maandloon heeft, wat kost zoiets 110k? Beetje spaargeld er bij klaar.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sowieso ben je een dommerik als je een appartement koopt.
Alsof je zoiets ooit nog met winst kan verkopen
Een vrolijke kapster die zelfstandig woont en is, of een arrogante hoger opgeleide die denkt dat hij meer is dan iemand die met zijn handen werkt, maar nog steeds bij zijn mama woont en vrijgezel is omdat die meid TÓCH wel verstandig blijkt te zijn door hem te dumpen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wie is dan hier de dombo. Jij of je ex? Zij heeft haar dingen op orde
uh wat???????quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Hier stijgen de prijzen, ook de prijzen van appartementen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
EN DAT IS NIET EERLIJKquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:56 schreef Murdera het volgende:
"paps en mams zeiden dat ik mn best moest doen en dat ik dan aaaalles zou krijgen wat mn hartje begeert, nu werk ik al een paar maanden, maar ik heb nog steeds niet alles! Iedereen is stom en iedereen behalve ik is dom!"
in dit land kan dat gewoon hahaquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Niet een penthouse van 1 miljoen euro kraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |