Dit topic is ook aardig op weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
In het vorige topic werden 38 posts verwijderd
Onlogisch is een beetje in een rebelse bui, hopelijk kan jij hem tot de orde brengen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er nu ook!
(net op tijd voor Haxball)
ohoh stinho nsbquote:Op woensdag 12 april 2017 21:32 schreef Caland het volgende:
In het vorige topic werden 38 posts verwijderd
Sorry, wie?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Onlogisch is een beetje in een rebels bui, hopelijk kan jij hem tot de orde brengen.
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Klaas zit in het andere CL topic te posten
Zal ik hem hierheen halen?
Als hij in het doel staat heeft de keeper last van hem.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Waarom staat die assistent eigenlijk naast het doel als hij zoiets als dit niet eens ziet?
Die zien echt nooit wat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Waarom staat die assistent eigenlijk naast het doel als hij zoiets als dit niet eens ziet?
dat heeft stijn al gedaanquote:Op woensdag 12 april 2017 21:33 schreef Caland het volgende:
Hey jongens
Klaas zit in het andere CL topic te posten
Zal ik hem hierheen halen?
Ik ben een bescheiden user.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een barmhartige samaritaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willieeeeeeeeequote:
Nee joh hij staat achter de lijn. Totaal geen hinderquote:Op woensdag 12 april 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij in het doel staat heeft de keeper last van hem.
doe eens normaalquote:Op woensdag 12 april 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een penalty tegen Real is altijd terecht.
Mooi. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga geld zetten op dat real deze wedstrijd nog gaat winnen
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)75f22bbe0e877e7be11a
HAXBALL GENOT!!!!
http://www.haxball.com/?r(...)75f22bbe0e877e7be11a
Klaasgodquote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe Ui?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe hoog is de oddquote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
wat denkt navas?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat Navas denkt dat
[..]
Beetje humor JanCees. Jij OF ALL PEOPLE moet dat toch herkennen.
heb je zitten slapen ofzo heb ik al bijna een weekquote:
Nu nog even afwachten uit welke hoek de dader(s) kwamen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
De bommen van gisteren waren professioneel gemaakt, geen simpele vuurwerkbom dus.
ik ben altijd bloedserieus ?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
matig eindequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten uit welke hoek de dader(s) kwamen.
de keeper had hem moeten hebben ja lolquote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten uit welke hoek de dader(s) kwamen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga zo een Amstel biertje pakken
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je zitten slapen ofzo heb ik al bijna een week
[..]ZozozSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit aan de Duvelquote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Ja, leuk.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de keeper had hem moeten hebben ja lol
Gaan we samen naar de cl finale?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Hopelijk dat Bayern dit wint en uit dan met Lewandowski. Die heeft ervaring met scoren in Madrid
Mods hebben geen humorquote:Op woensdag 12 april 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
op dit momentquote:
genietenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
5 euroos? Is daar nog een leuke meme van, skysherrif?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op dit moment
1.26
Bayern
5.25
X
14.00
R. Madrid
14 euro per euro alsvje nog op real inzet
5 euro gokje
Ik was ooit modereeterquote:Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan duidelijk zien waarom jij voor het modschap ging.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
ik betaal je 15 uitquote:Op woensdag 12 april 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op dit moment
Bayern
5.25
X
14.00
R. Madrid
14 euro per euro alsvje nog op real inzet
5 euro gokje
FAKE NEWSquote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kan ik nog 70 euro winnen...risico is groot vandaar die 14 quotering bij real...alleen gekken doen dat nogquote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
5 euroos? Is daar nog een leuke meme van, skysherrif?
Als t juve- bayern is ga ik proberen te fixen. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
Shit, lijkt me wel leuk ik ga even kijken met tentamens enzo
De loting kennende zal Juventus v Bayern wel een halve finale worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t juve- bayern is ga ik proberen te fixen. Laten we het hopen.
wtfquote:Op woensdag 12 april 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga jullie deze rust verblijden met een meesteruitvinding van Ed Baars.
wow.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:43 schreef Caland het volgende:
Ik ga jullie deze rust verblijden met een meesteruitvinding van Ed Baars.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
mwoa dit is de CL alleen tijdens EK's en WK's heb je dat meer hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 21:44 schreef TLC het volgende:
Die bal van de gemiste penalty komt over een aantal jaar die van Seedorf tegen ergens in de kosmos
Zeker, maar het moment is nu een beetje verloren.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
5 euroos? Is daar nog een leuke meme van, skysherrif?
Dat accountquote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:45 schreef Brammess het volgende:
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Nou, dan zal je wel lekker slapen.quote:
Dit is echt genotquote:Op woensdag 12 april 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Wat doet ie?quote:
Rustdoping.quote:
Troll accountquote:Op woensdag 12 april 2017 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
van welke fok user is die twitter accountquote:Op woensdag 12 april 2017 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Vies ranzig dik vet varken dat je er rondloopt.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Toto69 het volgende:
Nog even een half uurtje meepikken met 2 cordon bleus en bbq krieltjes, GENOT
geniet zequote:Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Toto69 het volgende:
Nog even een half uurtje meepikken met 2 cordon bleus en bbq krieltjes, GENOT
Jij ziet geen verschil met de eerste helft tot dusver?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn een keer voor doel geweest na rust en meteen raak?
Een?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn een keer voor doel geweest na rust en meteen raak?
Minimaalquote:Op woensdag 12 april 2017 22:00 schreef Joezi het volgende:
Die had ie klem moeten hebben, zo geef je een corner weg
quote:Op woensdag 12 april 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Tsja, hoe kan een team met bale carvajal kroos ronaldo ineens goed spelen?
Wat doet Carvajal hier tussen?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
Tsja, hoe kan een team met bale carvajal kroos ronaldo ineens goed spelen?
Is er nieuw beleid?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie?
Waarom zijn de mods weer zo triest bezig? Is het beleid van 2 dagen geleden weer veranderd?
nu al zin in 90'+3 ramosquote:Op woensdag 12 april 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet het niet hoor
bale kreeg net die kans voor 1-2
voor straf gewisseld
zidanegod![]()
Er komt nog een returnquote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Bij deze stand zie ik Bayern niet door gaan.
Vincent Bijlo ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Ziggy antwoordquote:Op woensdag 12 april 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Verdedigen en dan uit met Lewy
Naja tegen dit Real is alles mogelijk. Zeer kwetsbaar achteren
Dan moet je eens even boven scrollenquote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef Zorro het volgende:
Mad omdat het niet goed gaat met Bayern zeker?
Real![]()
![]()
![]()
![]()
De scheids helpt ook niet echt meequote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Raar dat hij het op ons afvuurt jaquote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef Zorro het volgende:
Mad omdat het niet goed gaat met Bayern zeker?
Real![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed voor mijn betje welquote:Op woensdag 12 april 2017 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is niet de stand waar ik op had gehoopt.
Och, als er staat "is er nieuw beleid" en ik quote dat met "nieuw" doorgestreept, en dat moet dan weggehaald worden dan neem ik het allemaal niet meer serieus. Niet dat ik dat eerst wel deed, maar dat is niveau kleuterschool.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je eens even boven scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |