Is er nieuw beleid?quote:Op woensdag 12 april 2017 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie?
Waarom zijn de mods weer zo triest bezig? Is het beleid van 2 dagen geleden weer veranderd?
nu al zin in 90'+3 ramosquote:Op woensdag 12 april 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet het niet hoor
bale kreeg net die kans voor 1-2
voor straf gewisseld
zidanegod![]()
Er komt nog een returnquote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Bij deze stand zie ik Bayern niet door gaan.
Vincent Bijlo ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Ziggy antwoordquote:Op woensdag 12 april 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Verdedigen en dan uit met Lewy
Naja tegen dit Real is alles mogelijk. Zeer kwetsbaar achteren
Dan moet je eens even boven scrollenquote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef Zorro het volgende:
Mad omdat het niet goed gaat met Bayern zeker?
Real![]()
![]()
![]()
![]()
De scheids helpt ook niet echt meequote:Op woensdag 12 april 2017 22:07 schreef Coco. het volgende:
Raar dat hij het op ons afvuurt jaquote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef Zorro het volgende:
Mad omdat het niet goed gaat met Bayern zeker?
Real![]()
![]()
![]()
![]()
Wel goed voor mijn betje welquote:Op woensdag 12 april 2017 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
Dit is niet de stand waar ik op had gehoopt.
Och, als er staat "is er nieuw beleid" en ik quote dat met "nieuw" doorgestreept, en dat moet dan weggehaald worden dan neem ik het allemaal niet meer serieus. Niet dat ik dat eerst wel deed, maar dat is niveau kleuterschool.quote:Op woensdag 12 april 2017 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan moet je eens even boven scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |