5-2 voor Bayern.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:20 schreef Coco. het volgende:
Dit is gespeeld.
Gelukkig hebben we Bayern nog.
Waarom?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:21 schreef Syntix het volgende:
Ze moeten gewoon een ban zetten op negers in Franse teams. Dat zou al veel schelen.
Kan hij jullie eruit gooien met een hattrick.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Atléti - Monaco, Tigre terug in Calderon.
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Negers zijn te dominant in Frankrijk.
Wat vind jij van Savic?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak; Juanfran, Godín, Savic, Filipe; Koke, Gabi, Saúl, Carrasco; Griezmann y Torres
Wat jij vindt is niet zo rullevant.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het opvallend stil in het westfalenstadion.
Signal Iduna Park*quote:Op woensdag 12 april 2017 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik vind het opvallend stil in het westfalenstadion.
Jij weet toch alles?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
op welke zender is die wedstrijd te zien
RTV Rijnmondquote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Zullen ze in dat USA echt die CL volgen vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:24 schreef Brammess het volgende:
De Amerikaanse commentator stelt dat het Monaco team explosief is
hihaho
Talpaquote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Van wat ik hoor; nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze in dat USA echt die CL volgen vraag ik me dan af.
401 als je ziggy hebt.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
quote:
fukking shitzooi met die fokkers hieroquote:
RTL 9quote:Op woensdag 12 april 2017 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen wat Europeanen die daarheen zijn geëmigreerd waarschijnlijk. Die echte Amerikanen weten niet eens wat de CL isquote:
Make Dortmund great againquote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wat Europeanen die daarheen zijn geëmigreerd waarschijnlijk. Die echte Amerikanen weten niet eens wat de CL is
Noemen ze de MLS ook het wereldkampioenschap voetbal daar?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen wat Europeanen die daarheen zijn geëmigreerd waarschijnlijk. Die echte Amerikanen weten niet eens wat de CL is
Savic is haat en liefde tegelijk. Hij kan niet voetballen en je schijt in je broek als hij aan de bal is, want dan maakt hij weer verkeerde keuze na verkeerde keuze, maar vervolgens haalt hij wel weer op geniale wijze een bal van de lijn in Bernabeu.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vind jij van Savic?
En ben je tevreden over Godin dit seizoen?
Superbowl binnenkort aangesloten bij de FIFAquote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Noemen ze de MLS ook het wereldkampioenschap voetbal daar?
Geef mij maar Cleganebowlquote:Op woensdag 12 april 2017 19:29 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Superbowl binnenkort aangesloten bij de FIFA
Bedankt voor de uitleg!quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Savic is haat en liefde tegelijk. Hij kan niet voetballen en je schijt in je broek als hij aan de bal is, want dan maakt hij weer verkeerde keuze na verkeerde keuze, maar vervolgens haalt hij wel weer op geniale wijze een bal van de lijn in Bernabeu.
Hij begon het seizoen voortvarend en was voor een periode beter dan Godín. Toen werd het beetje bij beetje minder en was het echt de hoogste tijd voor Josema, die toen geblesseerd raakte, dus mocht Savic weer opdraven. Nu begint hij weer op stoom te komen. Zijn vormcurve is wat dat betreft heel goed vergelijkbaar met die van Atlético als ploeg.
Godín blijft intrinsiek met afstand de allerbeste.
Je grapjes worden beterquote:Op woensdag 12 april 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Dortmund kan mij niet bekoren. Ze lijken een beetje aangeslagen
quote:Op woensdag 12 april 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Mbappé's father Wilfried hails from Cameroon and, as well as being his agent, is a football coach. His half-brother Jirès Kembo Ekoko is also a professional football player, and his Algerian mother Fayza is a former handball player.[3][21][22]quote:
Vbl-humorquote:Op woensdag 12 april 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Precies. Als je bent geboren in Frankrijk, een vader uit Kameroen en een moeder uit Algerije hebt, ben je niet half Algerijns.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mbappé's father Wilfried hails from Cameroon and, as well as being his agent, is a football coach. His half-brother Jirès Kembo Ekoko is also a professional football player, and his Algerian mother Fayza is a former handball player.[3][21][22]
https://en.wikipedia.org/wiki/Kylian_Mbapp%C3%A9
Sowieso.quote:
Er is nog altijd geen betere te vinden dan Godín. Net als Oblak, trouwens.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Vind persoonlijk Godin kwetsbaarder ogen dan de afgelopen jaren, maar ik zie hem alleen spelen in de topwedstrijden.
btw zou Bartra nog een handjob kunnen doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:30 schreef Caland het volgende:
Een Fransman?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies. Als je bent geboren in Frankrijk, een vader uit Kameroen en een moeder uit Algerije hebt, ben je niet half Algerijns.
Bas van Veenendaalquote:
In de rustquote:
Pi-air en zijn golfclubsquote:Op woensdag 12 april 2017 19:35 schreef Caland het volgende:
Pi-air en Lambertus wisten wel raad met een clubje als Borussia Dortmund.
Elke goede steekbal is tegenwoordig Messi of Iniesta-achtigquote:Op woensdag 12 april 2017 19:38 schreef Caland het volgende:
Ziggy laat een redelijk simpel steekballetje zien met daaronder 'Messi-achtige pass' in het tekstvak
Het schijnt dat ze met 11 man spelen.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef bijstandboy het volgende:
Zijn er nog geen geruchten over de aanslag opstelling bij Bayern?
Robben man of the matchquote:Op woensdag 12 april 2017 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze met 11 man spelen.
FPH.
Speelt niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:45 schreef Dejannn het volgende:
Real achterin met Nacho, gevaarlijke zet .. al kunnen ze natuurlijk weinig anders. Minimaal twee goals voor Lewa dus
Nee, dan maar Casemiro en je hele opstelling overhoop halen. Goed idee.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:45 schreef Dejannn het volgende:
Real achterin met Nacho, gevaarlijke zet .. al kunnen ze natuurlijk weinig anders. Minimaal twee goals voor Lewa dus
Het Stijn, Klaas is weer infantiel aan het doen in het Feijenoord-topic. Bedankt.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dan maar Casemiro en je hele opstelling overhoop halen. Goed idee.
Ik ga per mobiel (want stream op laptop) mijn best doen. Groetjes van mij.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het Stijn, Klaas is weer infantiel aan het doen in het Feijenoord-topic. Bedankt.
Lol.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dan maar Casemiro en je hele opstelling overhoop halen. Goed idee.
Alle Spaanse ploegen worden afgemaakt.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Atlético afgetekend. Ik ben Leicestermoe.
Laat Leicester maar gewoon doorgaan aub.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Atlético afgetekend. Ik ben Leicestermoe.
Leicester - Monaco zou een godenfinale zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leicester - Monaco
Juve - Bayern
finale Leicester - Juve
Genot
Dat is echt vrijwel onmogelijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester - Monaco zou een godenfinale zijn
Klopt, maar een finale met twee ploegen die de CL nog nooit gewonnen hebben zou toch leuk zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt vrijwel onmogelijk.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg echt aids van dat monotone gezing met van die tyfustrommels.
Die hele ultra's-ebolavlek heeft zich nog een stuk erger over Duitsland verspreid dan hier.
Logisch, dat is een 32-jarige centrale verdediger die pas vijf keer linksback gespeeld heeft.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
Die linksback van Monaco is de zwakke schakel
Verassend. Dat komt Real erg goed uit danquote:
Niet echt. Monaco ja ... maar Leicester doe maar niet. Vind dat voetballend echt heel erg poverquote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die gaan hierna nooit meer CL spelen, zou toch grappig zijn joh.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet echt. Monaco ja ... maar Leicester doe maar niet. Vind dat voetballend echt heel erg pover.
Dan kijkt er niemandquote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja echt lolquote:Op woensdag 12 april 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die gaan hierna nooit meer CL spelen, zou toch grappig zijn joh.
tr gemaakt, schelden met kanker doe je maar ergens anders.quote:
Was geen doelpoging lijkt mequote:Op woensdag 12 april 2017 20:01 schreef Caland het volgende:
Heerlijk hakje van Aubadinges, al vraag ik me af of het opzet was.
Beggars can't be choosersquote:Op woensdag 12 april 2017 20:02 schreef Zorro het volgende:
Handig, futbol24 geeft een bliepje waardoor ik weet dat ik op moet letten omdat 5 sec later een doelpunt gaat vallen
Te geforceerd dit.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Denk dat er in de kleedkamer van BvB een aardige bom is ontploft in de rust, ze spelen een stuk explosiever de tweede helft.
Wel een goede nazikopquote:Op woensdag 12 april 2017 20:04 schreef Kopsterk het volgende:
Je zal maar zo'n kop als Tuchel hebben
Gewoon wat Irakees voedsel door de cateraar.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
Denk dat er in de kleedkamer van BvB een aardige bom is ontploft in de rust, ze spelen een stuk explosiever de tweede helft.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
En ik kijk Ziggo. Nix striem. Dat dat even gezegd mag zijn.quote:
Al bijna anderhalf uur.quote:
Ja er is gisteren een wedstrijd afgelast mocht je het niet meegekregen hebbenquote:
dacht dat die ook gewoon kwart voor 9 begon vandaagquote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er is gisteren een wedstrijd afgelast mocht je het niet meegekregen hebben
Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat die ook gewoon kwart voor 9 begon vandaag
zit ik gvd helemaal klaar met een lekker biertje voor deze pot
Ik had er meer van verwacht ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.
PSV-Feyenoordquote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.
Tweede helft is wel leuk enigszins nu Dortmund beter aan het voetballen toekomt.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht ja.
Echt een baas die gast.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
spoiler: Robben komt naar binnen en gaat proberen te schieten
Oh, ik had je ouder ingeschat (in hoeverre dat kan op een forum)quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)
Monaco die weer ver wegzakt net zoals in beide wedstrijden tegen City.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft is wel leuk enigszins nu Dortmund beter aan het voetballen toekomt.
Ik was toen 11, 2005 was wel het jaar dat ik besloot voor AZ te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik had je ouder ingeschat (in hoeverre dat kan op een forum)
Dat was in het jaar dat PSV er uitgeknikkerd werd door Milan, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)
Dit is een feit. Niet langer een stelling.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Typisch komt zijn weddenschappen niet na.
Ach, Tuchel heeft het een en ander omgezet.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco die weer ver wegzakt net zoals in beide wedstrijden tegen City.
Dat was een paar dagen ervoor ja volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in het jaar dat PSV er uitgeknikkerd werd door Milan, of niet?
Dat ook, maar Monaco zelf is ook gewoon wisselvallig binnen de wedstrijden.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Tuchel heeft het een en ander omgezet.
Ik in Salou.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen ervoor ja volgens mij.
Die wedstrijd keek ik toen nog op vakantie in Kreta (geen dank voor dit feitje)
Mijn oudste voetbalherinnering is Nederland-Italië op EURO2000, toen was ik best mad dat Nederland al die pingels het stadion uitschoot.quote:
kom jij daar vandaan?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is Cambuur - Ajax 4-1
Die van mij Servië v Nederland 2006. Sorry.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:18 schreef Caland het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is de gemiste penalty van Seedorf tegen Engeland.
Mijn oom was toen straalbezopen en zat een paar uur lang racistische opmerkingen te maken, dat was wel topshow.
Zegt mij niks die wedstrijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van mij Servië v Nederland 2006. Sorry.
0-1 Robben?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland-Portugal op WK2006 genotquote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuhquote:
Mjah vroeg, minuutje of 20 ofzoquote:Op woensdag 12 april 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was een vroege goal van Robben. Groepsfase WK.
Was dat die beruchte schoppot?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland-Portugal op WK2006 genot
Wowquote:Op woensdag 12 april 2017 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn eerste herinnering was Ajax-Heerenveen, 1993 of zo (met Petterson)
toen was ik er nog net wel of net nietquote:Op woensdag 12 april 2017 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn eerste herinnering was Ajax-Heerenveen, 1993 of zo (met Petterson)
Alleen die bal van Cocu, Portugal won eigenlijk wel verdiendquote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
16x geel, 4x rood
Nederland veel grote kansen gemist, die Portugezen weer luizig.
Herinner me er niet veel meer van eigenlijk, behalve dat kaartfestijn tegen Portugalquote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK van 2006 was een doodsaai eindtoernooi van Nederland.
Gelukkig hebben we tegenwoordig geleerd van deze rommel en doen we gewoon niet meer mee.
Die finale was wel baasquote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het WK van 2006 was een doodsaai eindtoernooi van Nederland.
Gelukkig hebben we tegenwoordig geleerd van deze rommel en doen we gewoon niet meer mee.
Je zus is een hoer. BAM!quote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die finale was wel baas
ZidaneGod
Miste Kuyt niet nog een grote kans?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen die bal van Cocu, Portugal won eigenlijk wel verdiend
Ik weet nog dat uit een pand wat boven de cafe's zat er opeens 3 mensen brullend naar buiten kwamen met een Portugese vlag, dat ging bijna fout, ze gingen maar weer snel naar binnenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
16x geel, 4x rood
Nederland veel grote kansen gemist, die Portugezen weer luizig.
Spanje - Frankrijk was een mooie POTquote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herinner me er niet veel meer van eigenlijk, behalve dat kaartfestijn tegen Portugal
Dat was geniaal.quote:
Van wk '94, ek '96, wk '98, ek '00, ek '04, ek '08, wk'10, ek '12, wk '14 en ek '16 kan ik mij veel meer herinneren.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje - Frankrijk was een mooie POT
Duitsland - Costa Rica was komisch
Heel wat potjes met 3 rode kaarten
maar niet écht een memorabel eindtoernooi nee
Mijn Italiaans is niet zo beft.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Materazzi het in het Nederlands zei.
EK '08 GODquote:Op woensdag 12 april 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wk '94, ek '96, wk '98, ek '00, ek '04, ek '08, wk'10, ek '12, wk '14 en ek '16 kan ik mij veel meer herinneren.
Gewaagd, want zonder Fabinho ging het eerder dit jaar al helemaal mis tegen Leverkusen en PSG.quote:
Er loopt dus nog iemand verder achter dan ik, ongekendquote:
Recenter of vaak meer memorabel qua Nederlandse wedstrijdenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wk '94, ek '96, wk '98, ek '00, ek '04, ek '08, wk'10, ek '12, wk '14 en ek '16 kan ik mij veel meer herinneren.
pure klasse is datquote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
Die goal van Mbappe wordt steeds mooier, bizarre krul.
Die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk waren geweldig johquote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Meest overgewaardeerde toernooi door Nederlanders ooit
WK '98 was de leukste.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Recenter of vaak meer memorabel qua Nederlandse wedstrijden
Leukste eindtoernooien waren 2000 en 2014 uit dit lijstje, denk ik. In hindsight was 2010 trouwens ook best aardig.
Voor mij blijft WK 1998 met stip op 1.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Recenter of vaak meer memorabel qua Nederlandse wedstrijden
Leukste eindtoernooien waren 2000 en 2014 uit dit lijstje, denk ik. In hindsight was 2010 trouwens ook best aardig.
Tegen Frankrijk zwaar geflatteerd en daarna ging je er vrij kansloos af.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Italië en Frankrijk waren geweldig joh
Maakt niet eens uit of het zwaar geflatteerd is, was toen wel spannend en die goal van Robben vlak na die goal van Henry. Genot.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk zwaar geflatteerd en daarna ging je er vrij kansloos af.
De Fransen scheten in hun broek voor NLD. Helaas mocht het niet zo zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef PicoMMP het volgende:
In 1998 hadden we echt Wereldkampioen moeten worden.
En Jack van Gelder, Bergkampgenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |