Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dacht dat die ook gewoon kwart voor 9 begon vandaag
zit ik gvd helemaal klaar met een lekker biertje voor deze pot
Ik had er meer van verwacht ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik heb leukere wedstrijden gezien.
PSV-Feyenoordquote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
AZ - Sporting Portugal bijvoorbeeld.
Tweede helft is wel leuk enigszins nu Dortmund beter aan het voetballen toekomt.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht ja.
Echt een baas die gast.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
spoiler: Robben komt naar binnen en gaat proberen te schieten
Oh, ik had je ouder ingeschat (in hoeverre dat kan op een forum)quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)
Monaco die weer ver wegzakt net zoals in beide wedstrijden tegen City.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tweede helft is wel leuk enigszins nu Dortmund beter aan het voetballen toekomt.
Ik was toen 11, 2005 was wel het jaar dat ik besloot voor AZ te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik had je ouder ingeschat (in hoeverre dat kan op een forum)
Dat was in het jaar dat PSV er uitgeknikkerd werd door Milan, of niet?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen keek ik nog niet echt voetbal. (gelukkig)
Dit is een feit. Niet langer een stelling.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Typisch komt zijn weddenschappen niet na.
Ach, Tuchel heeft het een en ander omgezet.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco die weer ver wegzakt net zoals in beide wedstrijden tegen City.
Dat was een paar dagen ervoor ja volgens mij.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in het jaar dat PSV er uitgeknikkerd werd door Milan, of niet?
Dat ook, maar Monaco zelf is ook gewoon wisselvallig binnen de wedstrijden.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Tuchel heeft het een en ander omgezet.
Ik in Salou.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen ervoor ja volgens mij.
Die wedstrijd keek ik toen nog op vakantie in Kreta (geen dank voor dit feitje)
Mijn oudste voetbalherinnering is Nederland-Italië op EURO2000, toen was ik best mad dat Nederland al die pingels het stadion uitschoot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |