Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik krijg echt aids van dat monotone gezing met van die tyfustrommels.
Die hele ultra's-ebolavlek heeft zich nog een stuk erger over Duitsland verspreid dan hier.
Logisch, dat is een 32-jarige centrale verdediger die pas vijf keer linksback gespeeld heeft.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Kopsterk het volgende:
Die linksback van Monaco is de zwakke schakel
Verassend. Dat komt Real erg goed uit danquote:
Niet echt. Monaco ja ... maar Leicester doe maar niet. Vind dat voetballend echt heel erg poverquote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester - Monaco zou een godenfinale zijn
Maar die gaan hierna nooit meer CL spelen, zou toch grappig zijn joh.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet echt. Monaco ja ... maar Leicester doe maar niet. Vind dat voetballend echt heel erg pover.
Dan kijkt er niemandquote:Op woensdag 12 april 2017 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester - Monaco zou een godenfinale zijn
Ja echt lolquote:Op woensdag 12 april 2017 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die gaan hierna nooit meer CL spelen, zou toch grappig zijn joh.
tr gemaakt, schelden met kanker doe je maar ergens anders.quote:
Was geen doelpoging lijkt mequote:Op woensdag 12 april 2017 20:01 schreef Caland het volgende:
Heerlijk hakje van Aubadinges, al vraag ik me af of het opzet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |