De beperkingen die die school zich oplegt zijn dus eigenlijk prima.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is dan ook HEIDENS! Zo moeilijk is het allemaal niet.
Mooi zo. Succes bij het vinden van een match.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Friek_ het volgende:
Hallo. Mezelf zojuist weer aangemeld voor een datingsite.
Jammer.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:42 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat we het wel gaan overleven.
Geen centimeter toegeven aan het islamofascisme.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:45 schreef Kaas- het volgende:
VVD loopt zich ook weer kneiterdruk te maken om pasen. Wat een droefenis. Om je dood te schamen die partij.
Ik schaam me al sinds Balkenende I voor de VVD.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:45 schreef Kaas- het volgende:
VVD loopt zich ook weer kneiterdruk te maken om pasen. Wat een droefenis. Om je dood te schamen die partij.
Terecht.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik schaam me al sinds Balkenende I voor de VVD.
Grolsch of Jupiler. Met ander bier wil je niet gezien worden in de trein.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terecht.
Sta trouwens op het punt om een blik bier te kopen in de trein. Nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 20:13:56 ]
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:12 schreef Friek_ het volgende:
Nablijven lijkt mij een prima gelegenheid om te leren voor een toets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
"Omdat ze een druk bestaan heeft"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.
Yankee go home!
Had ik op zich nog best redelijk gevonden verder. Al laat ik ze dan meestal gewoon enorm kutwerk doen (bepaalde zinnetjes overschrijven met verschillende kleuren pen).quote:Op woensdag 12 april 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nablijven lijkt mij een prima gelegenheid om te leren voor een toets.
Is het normaal bij jullie op school dat leraren met de voornaam worden aangesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.
Nee, ik schreef de beste mevrouw ook aan met haar achternaam. Zij antwoordde met mijn voornaam. Leerlingen dienen ook 'meneer' of 'u' tegen me te zeggen (al doen ze dat nog niet consequentquote:Op woensdag 12 april 2017 20:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is het normaal bij jullie op school dat leraren met de voornaam worden aangesproken?
Kut, heb Heineken.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Grolsch of Jupiler. Met ander bier wil je niet gezien worden in de trein.
"Vindt ik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.
Op de brandstapel met die teringouders
Dat is best wel onbeschoft en raar van die moeder dan.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik schreef de beste mevrouw ook aan met haar achternaam. Zij antwoordde met mijn voornaam. Leerlingen dienen ook 'meneer' of 'u' tegen me te zeggen (al doen ze dat nog niet consequent).
Zoete limonade met biersmaakquote:
Nee, heb het ook doorgegeven aan teamleider en mentor en laat het sportprinsesje maar gewoon een hele bak overschrijven. Reageren hierop heeft echt nul zin.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:22 schreef Kaas- het volgende:
Overigens heb ik dergelijke brieven nooit gehad als docent, maar ik zou ze voor kennisgeving aannemen en er niet op reageren of niks.
twitter:HLN_BE twitterde op woensdag 12-04-2017 om 20:18:53Buitenlandse journalisten in Noord-Korea moeten zich voorbereiden op "grootse gebeurtenis" https://t.co/EfvmZDqjMi… https://t.co/dUvaKc9UAP reageer retweet
Typische 'moderne' ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja, ouders die zelf gewoon de regels bepalen (zelfs taalregels, maar dat terzijde). Geen wonder dat het van die verschrikkelijke monsters worden af en toe.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Kim Jong-Un is een kilo afgevallen?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:HLN_BE twitterde op woensdag 12-04-2017 om 20:18:53Buitenlandse journalisten in Noord-Korea moeten zich voorbereiden op "grootse gebeurtenis" https://t.co/EfvmZDqjMi… https://t.co/dUvaKc9UAP reageer retweet
Zeer wijs.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, heb het ook doorgegeven aan teamleider en mentor en laat het sportprinsesje maar gewoon een hele bak overschrijven. Reageren hierop heeft echt nul zin.
Dit.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nablijven lijkt mij een prima gelegenheid om te leren voor een toets.
Dagelijks een briefje: 'vrije kinderen in een vrij land hoeven zich niks van een tiran als u iets aan te trekken'quote:Op woensdag 12 april 2017 20:25 schreef Kaas- het volgende:
Zou PT wel eens brieven naar de school van z'n kinderen schrijven?
Of: "Geachte mevrouw [achternaam],quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, heb het ook doorgegeven aan teamleider en mentor en laat het sportprinsesje maar gewoon een hele bak overschrijven. Reageren hierop heeft echt nul zin.
Vanavond is Family Guy op Netflix. Ook veel dingen over Hitler.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Avondje TV kijken, maar ik ben een beetje door mijn series heen. Komt er nog wat boeibaars vanavond?
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dagelijks een briefje: 'vrije kinderen in een vrij land hoeven zich niks van een tiran als u iets aan te trekken'
Even bellen met de coach. Gewoon pro-actief agressief.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of: "Geachte mevrouw [achternaam],
Dank voor uw bericht.
Vriendelijke groet,
Friek_."
Passief agressieve houding. Laten weten dat je het hebt gelezen, maar je er 0,0 door laat beļnvloeden.
Ik wist niet dat je moest gaan zitten op een bepaalde tijd voor netflix, maar die zal ik vast ook wel hebben klaarstaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vanavond is Family Guy op Netflix. Ook veel dingen over Hitler.
Bayern Real natuurlijk gek!!quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Avondje TV kijken, maar ik ben een beetje door mijn series heen. Komt er nog wat boeibaars vanavond?
Besteed.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voetbal is niet echt aan mij besteedt.
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dagelijks een briefje: 'vrije kinderen in een vrij land hoeven zich niks van een tiran als u iets aan te trekken'
Of meteen met een knokploeg langsgaan. De actief-agressieve houding.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dank voor uw bericht.
Vriendelijke groet,
Friek_."
Passief agressieve houding. Laten weten dat je het hebt gelezen, maar je er 0,0 door laat beļnvloeden.
Ze dachten "die is al genoeg gestraft met één voornaam, de stakker"quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef KetchupFTW het volgende:
Op de middelbare loste ik dit gewoon op door niet te komen naar zo'n nablijfuur.
''Waarvan akte'' is een nog mooiere.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dank voor uw bericht.
Vriendelijke groet,
Friek_."
Nou nee, want daarna werd ik een paar lessen geschorst.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze dachten "die is al genoeg gestraft met één voornaam, de stakker"
Ho ho, als docent anno 2017 heb je je maar gewoon te schikken naar de agenda van de leerling.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede "oplossing" dan van je.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou nee, want daarna werd ik een paar lessen geschorst.
Hehe.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze dachten "die is al genoeg gestraft met één voornaam, de stakker"
Waarom ben je geen filiaalleidster gebleven?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, als docent anno 2017 heb je je maar gewoon te schikken naar de agenda van de leerling.
"Ons prinsesje heeft een druk bestaan hoor, dit kan zomaar niet!"quote:Op woensdag 12 april 2017 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ho ho, als docent anno 2017 heb je je maar gewoon te schikken naar de agenda van de leerling.
Respect voor je vak hoor, maar het lijkt me echt zo waanzinnig kut om les te geven op een middelbare school, vooral aan onderbouwers.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt me overigens nog mee dat ze het eens zijn met nablijven op zich. Ik heb ook wel briefjes gezien van de strekking "ik ben het er niet mee eens, dus x hoeft van mij niet na te blijven. Groetjes de moeder van x."quote:Op woensdag 12 april 2017 20:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Ons prinsesje heeft een druk bestaan hoor, dit kan zomaar niet!"
Die heeft mijn moeder ook wel eens gestuurdquote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt me overigens nog mee dat ze het eens zijn met nablijven op zich. Ik heb ook wel briefjes gezien van de strekking "ik ben het er niet mee eens, dus x hoeft van mij niet na te blijven. Groetjes de moeder van x."
Geen endlösung (bij gebrek aan een betere term) nastreven geeft sowieso al blijk van een te lage standaard.quote:
Ik vraag me dan echt af in welk universum zulke ouders leven. En of ze het ook een prima idee vinden als hun kinderen hun gezag niet accepteren, omdat ze het er toevallig niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt me overigens nog mee dat ze het eens zijn met nablijven op zich. Ik heb ook wel briefjes gezien van de strekking "ik ben het er niet mee eens, dus x hoeft van mij niet na te blijven. Groetjes de moeder van x."
Dit gaat ergens in de toekomst volkomen verkeerd uitgelegd worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen endlösung (bij gebrek aan een betere term) nastreven geeft sowieso al blijk van een te lage standaard.
Is nog trots ookquote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder ook wel eens gestuurd
Volgens mij komt de sanctie "ik pak je telefoon af" tegenwoordig harder aan dan fysiek geweld.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Kaas- het volgende:
Het land is achteruit gegaan dat je sinds enkele decennia plotseling geen leerlingen meer mag slaan of opsluiten in het kolenhok.
Sinds wanneer ben jij als d66'er zo'n pleitbezorger van méér autoriteit?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af in welk universum zulke ouders leven. En of ze het ook een prima idee vinden als hun kinderen hun gezag niet accepteren, omdat ze het er toevallig niet mee eens zijn.
Wat voor ouders betreft het hier, eigenlijk? Ik twijfel tussen tokkies en yuppen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan echt af in welk universum zulke ouders leven. En of ze het ook een prima idee vinden als hun kinderen hun gezag niet accepteren, omdat ze het er toevallig niet mee eens zijn.
Zo heb ik hier al enkele prima teksten geschreven die bij gebrek aan context wat onhandig af kunnen stralen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit gaat ergens in de toekomst volkomen verkeerd uitgelegd worden.
Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij als d66'er zo'n pleitbezorger van méér autoriteit?
Nog leukerquote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dank voor uw bericht. We zullen het meenemen in de evaluaties bij onze volgende vergadering.
Vriendelijke groet, Hoogachtend,
Friek_."
Onnodig om onderscheid aan te brengen tussen die twee; Yuppen zijn tokkies die toevallig veel geld hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat voor ouders betreft het hier, eigenlijk? Ik twijfel tussen tokkies en yuppen.
Uiteraard, moet ik een potje gaan janken omdat ik niet ben nagebleven?quote:
Contract weer niet verlengd ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.
Nou nee, maar dat het hier net over ging dat ouders die dat doen uitschot zijn die niet kunnen opvoeden.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uiteraard, moet ik een potje gaan janken omdat ik niet ben nagebleven?
Klieren op de middelbare school was sowieso het streven. Pas in 6 VWO ging dat ervanaf.
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder ook wel eens gestuurd
Beetje kortzichtig welquote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou nee, maar dat het hier net over ging dat ouders die dat doen uitschot zijn die niet kunnen opvoeden.
Zal wel in de Telegraaf gelezen hebben dat de kwaliteit van de leraren achteruit gaat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.
Ik ben helaas nog niet thuis. Ga het weer missen. Alle 1/8 finales en gisteravond ook al. Echt matig want normaal kijk ik graag alles. Zeker vanavond.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor Bayern - Real en een Grolsch Kornuit.
Volgens mij is dat ook uiteindelijk gebeurd, maar dat is inmiddels al zo lang geleden dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.
Nee joh. We hebben de volgende vaststaande feiten:quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben jullie nog leuke startersfuncties voor mij eigenlijk Reya? Weet je tenminste zeker dat er een beetje een geschikt persoon bij komt.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik vrees nog steeds de dag dat ik zo'n beschermd opgevoede mafkees in mijn unit krijg.
Ja vast, maar de Telegraaf zou eens moeten schrijven dat de kinderen van die "Mijn kind doet zoiets niet" ouders dat juist wel doen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel in de Telegraaf gelezen hebben dat de kwaliteit van de leraren achteruit gaat.
In mijn tak komt wat meer jong volk langs. Wat een kutkinderen zijn dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik vrees nog steeds de dag dat ik zo'n beschermd opgevoede mafkees in mijn unit krijg.
Hoppatee.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook uiteindelijk gebeurd, maar dat is inmiddels al zo lang geleden dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.
Het is je vast wel eens opgevallen dat de Telegraaf alleen maar dat schrijft wat haar lezers willen lezen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, maar de Telegraaf zou eens moeten schrijven dat juist je kinderen van die "Mijn kind doet zoiets niet" ouders dat juist wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |