Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij als d66'er zo'n pleitbezorger van méér autoriteit?
Nog leukerquote:Op woensdag 12 april 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of: "Geachte mevrouw [achternaam],
Dank voor uw bericht. We zullen het meenemen in de evaluaties bij onze volgende vergadering.
Vriendelijke groet, Hoogachtend,
Friek_."
Passief agressieve houding. Laten weten dat je het hebt gelezen, maar je er 0,0 door laat beïnvloeden.
Onnodig om onderscheid aan te brengen tussen die twee; Yuppen zijn tokkies die toevallig veel geld hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat voor ouders betreft het hier, eigenlijk? Ik twijfel tussen tokkies en yuppen.
Uiteraard, moet ik een potje gaan janken omdat ik niet ben nagebleven?quote:
Contract weer niet verlengd ofzo?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.
Nou nee, maar dat het hier net over ging dat ouders die dat doen uitschot zijn die niet kunnen opvoeden.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uiteraard, moet ik een potje gaan janken omdat ik niet ben nagebleven?
Klieren op de middelbare school was sowieso het streven. Pas in 6 VWO ging dat ervanaf.
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sinds dat jij zakte voor je vmbo-examen.
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder ook wel eens gestuurd
Beetje kortzichtig welquote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou nee, maar dat het hier net over ging dat ouders die dat doen uitschot zijn die niet kunnen opvoeden.
Zal wel in de Telegraaf gelezen hebben dat de kwaliteit van de leraren achteruit gaat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.
Ik ben helaas nog niet thuis. Ga het weer missen. Alle 1/8 finales en gisteravond ook al. Echt matig want normaal kijk ik graag alles. Zeker vanavond.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor Bayern - Real en een Grolsch Kornuit.
Volgens mij is dat ook uiteindelijk gebeurd, maar dat is inmiddels al zo lang geleden dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je het lulverhaal dat je kind over de situatie ophangt zonder gesprek met de leerkracht dusdanig serieus neemt dat je de leerkracht al gaat vertellen dat de straf onterecht is.
Nee joh. We hebben de volgende vaststaande feiten:quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben jullie nog leuke startersfuncties voor mij eigenlijk Reya? Weet je tenminste zeker dat er een beetje een geschikt persoon bij komt.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik vrees nog steeds de dag dat ik zo'n beschermd opgevoede mafkees in mijn unit krijg.
Ja vast, maar de Telegraaf zou eens moeten schrijven dat de kinderen van die "Mijn kind doet zoiets niet" ouders dat juist wel doen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel in de Telegraaf gelezen hebben dat de kwaliteit van de leraren achteruit gaat.
In mijn tak komt wat meer jong volk langs. Wat een kutkinderen zijn dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Reya het volgende:
Ik vrees nog steeds de dag dat ik zo'n beschermd opgevoede mafkees in mijn unit krijg.
Hoppatee.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook uiteindelijk gebeurd, maar dat is inmiddels al zo lang geleden dat ik het niet met zekerheid kan zeggen.
Het is je vast wel eens opgevallen dat de Telegraaf alleen maar dat schrijft wat haar lezers willen lezen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, maar de Telegraaf zou eens moeten schrijven dat juist je kinderen van die "Mijn kind doet zoiets niet" ouders dat juist wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |