Alleen voor mensen die zo vol vooroordelen zitten als jijquote:
vooral in mannen columns.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Alleen het Parool vertelt de waarheid.
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou pegida dan bezig zijn volgens jou?
--> BNW.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.
BNW is een hoekje verderop remlofquote:Op woensdag 12 april 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.
Tegenwoordig overgenomen door de Mossad. Daarom zie je Verfassungsschutz opeens ook allerlei nationalistische retoriek plaatsen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
Bestaat dat Pegida eigenlijk nog wel?
Zo ziet Remlof hetquote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Alleen de Waarheid vertelt het parool
Bron? Want dat is in Nederland zeker niet zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BNW is een hoekje verderop remlof
Bovendien is zeker in Duitsland een groot deel van de harde kern voetbalsupporters "extreem links"
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
Bestaat dat Pegida eigenlijk nog wel?
Was zeker weer gezellig daar, met vijf man.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.
Bondgenoten zijn bondgenoten. Alhoewel Mutti Merkel ook veel goeds heeft gedaan door nare mensen uit het Midden Oosten op te vangen. Scheelt veel munitie.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig overgenomen door de Mossad. Daarom zie je Verfassungsschutz opeens ook allerlei nationalistische retoriek plaatsen.
Was ook een groot succes zeker?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.
Neuh, het waren er wel meer, en de oppositie was ook aanwezig zodat er natuurlijk weer politie te paard aan te pas moest komen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Was zeker weer gezellig daar, met vijf man.
http://lebuzz.eurosport.c(...)otball-grounds-2675/quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron? Want dat is in Nederland zeker niet zo.
Altijd leuk, staatsgevaarlijke tokkies najagen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voornamelijk wegrennen voor de tegenstand, de halve stad door.
Bondgenoten? D en Israël? In welk verdrag?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bondgenoten zijn bondgenoten. Alhoewel Mutti Merkel ook veel goeds heeft gedaan door nare mensen uit het Midden Oosten op te vangen. Scheelt veel munitie.
Kon ik nog maar rennen. Die tijd ligt ver achter me.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voornamelijk wegrennen voor de tegenstand, de halve stad door.
Niet alles hoeft op een papiertje te staan, Piet. Dat is enkel nodig voor autistische juristen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bondgenoten? D en Israël? In welk verdrag?
Ik zie niet in wat er extreem-links is aan een spandoek met daarop "refugees welcome".quote:Op woensdag 12 april 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://lebuzz.eurosport.c(...)otball-grounds-2675/
Kort artikeltje waarin de vakken vaak ook van de hardere kern doeken met "immigrants welcome" tevoorschijn kwamen.
Ook staan clubs als st pauli en eintracht frankfurt bekend om hun extreem linkse/ anti fascistische karakter.
Tja, zo gaat dat. Voordat je het weet ben je oud.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kon ik nog maar rennen. Die tijd ligt ver achter me.
Bolle papzak.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kon ik nog maar rennen. Die tijd ligt ver achter me.
Ik geloof dat in Nederland ongeveer 50/50 voor tegen vluchtelingen opnemen is?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er extreem-links is aan een spandoek met daarop "refugees welcome".
Dat is het redelijke midden en het overgrote deel van de supporters behoort daartoe, ook in Nederland. Dat neemt niet weg dat de hardcore supporters over het algemeen eerder extreem-rechts dan -links zijn. Ook in Duitsland vermoed ik.
Maar hun gemiddelde intelligentiequotiënt komt aardig overeen met dat van de PVV-aanhang.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:00 schreef Reya het volgende:
De meeste hooligans willen gewoon matten, daar zit überhaupt geen politiek idee achter.
Welnee, voetballiefhebbers pur sang.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:00 schreef Reya het volgende:
De meeste hooligans willen gewoon matten, daar zit überhaupt geen politiek idee achter.
Lekker stoeien met mensen uit een ander oord.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:00 schreef Reya het volgende:
Correct, nu kan gewoon op het laagste democratische niveau besloten worden tot volledig vrije winkeltijden. Of tot alles potdicht houdenquote:Op woensdag 12 april 2017 09:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is de facto al afgeschaft in Nederland.
Neem je toch een skelter? Koeienvanger voorop en gaan!quote:Op woensdag 12 april 2017 10:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Fietsen is ook problematisch.
Ik heb hier het omgekeerde effect waar de SP altijd over roeptoetert. De kleine winkels gaan open op zondag en de grote ketens willen niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, nu kan gewoon op het laagste democratische niveau besloten worden tot volledig vrije winkeltijden. Of tot alles potdicht houden.
Dat is ook een prima plek om daarover te beslissen.
Dan gaan de kleine winkels op maandag dicht.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb hier het omgekeerde effect waar de SP altijd over roeptoetert. De kleine winkels gaan open op zondag en de grote ketens willen niet.
Hehequote:Op woensdag 12 april 2017 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb hier het omgekeerde effect waar de SP altijd over roeptoetert. De kleine winkels gaan open op zondag en de grote ketens willen niet.
Niet boeiend, dan werk ik.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan gaan de kleine winkels op maandag dicht.
Je bent dus niet oud maar dik. Oké.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kwam op mobiel deze advertentie tegen, toch wel confronterend.
[ afbeelding ]
Nee ik ben het niet, heb sowieso geen geld voor een iMac.quote:
Rentes brengen niet zo veel meer op?quote:Op woensdag 12 april 2017 10:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee ik ben het niet, heb sowieso geen geld voor een iMac.
Sankt Pauli ja,quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bovendien is zeker in Duitsland een groot deel van de harde kern voetbalsupporters "extreem links"
Enkel nog in de zonnige landen: http://www.tradingeconomics.com/country-list/interest-ratequote:
SAD!twitter:Bart_Dirks twitterde op woensdag 12-04-2017 om 10:23:29Teleurstelling voor Thierry Baudet & Forum voor Democratie: rechtbank velt geen oordeel over Referendumwet. Zo meer… https://t.co/L3hyCGEmEz reageer retweet
Niet voor niets dat de PVV het daar in de raad gaat proberen.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
Dagje Arnhem. Wat een verschrikkelijke stad.
So biased!quote:Op woensdag 12 april 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
SAD!twitter:Bart_Dirks twitterde op woensdag 12-04-2017 om 10:23:29Teleurstelling voor Thierry Baudet & Forum voor Democratie: rechtbank velt geen oordeel over Referendumwet. Zo meer… https://t.co/L3hyCGEmEz reageer retweet
quote:Op woensdag 12 april 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
D66 rechters strike once again. Tijd dat iemand het kartel gaat breken.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2017 10:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:TimmermansEU twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 10:12:44Where people used to say "Europe doesn't listen", I want them to say "Let's make Europe listen. Let's start a European Citizens' Initiative" reageer retweet
Ach, omdenken: je hebt dus nog een paar jaar,quote:Op woensdag 12 april 2017 10:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kwam op mobiel deze advertentie tegen, toch wel confronterend.
[ afbeelding ]
Belachelijk idee van Timmermans. Het is absoluut ongewenst dat het volk zich met onze werkzaamheden gaat bemoeien.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:TimmermansEU twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 10:12:44Where people used to say "Europe doesn't listen", I want them to say "Let's make Europe listen. Let's start a European Citizens' Initiative" reageer retweet
Hehe, het enige initiatief dat dan komt is iets van "EU rot op!!".quote:Op woensdag 12 april 2017 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Belachelijk idee van Timmermans. Het is absoluut ongewenst dat het volk zich met onze werkzaamheden gaat bemoeien.
Beetje als de moeder die de hele tijd aan haar kleuter gaat vragen: "Wil je nóg een ijsje?"quote:Op woensdag 12 april 2017 10:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Belachelijk idee van Timmermans. Het is absoluut ongewenst dat het volk zich met onze werkzaamheden gaat bemoeien.
Net als de linkse media moet straks ook de linkse juridische macht onder onafhankelijk toezicht komen te staan. Theo Hiddema lijkt me een geschikte kandidaat.quote:
Theo gaat de Kulturkammer al voorzitten, dus er is een andere kandidaat nodig. Bram Moszkowicz zou ook wel geschikt zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als de linkse media moet straks ook de linkse juridische macht onder onafhankelijk toezicht komen te staan. Theo Hiddema lijkt me een geschikte kandidaat.
Dat vind ik wel mild hoor. De aanhangers van de heren hebben het toch vaker over andere maatregelen tegen het linkse volk.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net als de linkse media moet straks ook de linkse juridische macht onder onafhankelijk toezicht komen te staan. Theo Hiddema lijkt me een geschikte kandidaat.
Heeft Ali B al een beroepsverbod?quote:Op woensdag 12 april 2017 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Theo gaat de Kulturkammer al voorzitten, dus er is een andere kandidaat nodig. Bram Moszkowicz zou ook wel geschikt zijn.
Klinkt acceptabel.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Theo gaat de Kulturkammer al voorzitten, dus er is een andere kandidaat nodig. Bram Moszkowicz zou ook wel geschikt zijn.
De aanhangers zijn wat luidruchtiger en radicaler dan onze heren zelf.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mild hoor. De aanhangers van de heren hebben het toch vaker over andere maatregelen tegen het linkse volk.
Luidruchtig op het toetsenbord wellicht.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De aanhangers zijn wat luidruchtiger en radicaler dan onze heren zelf.
Uiteraard, genieten van de frisse lucht is niet voor ze weggelegd.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Luidruchtig op het toetsenbord wellicht.
Sommigen zijn ook dom genoeg om het op nationale radio te roeptoeteren. Vorige week nog een Volendammer bij Radio 1 die vond dat het hele Haagse zootje tegen de muur moest.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Luidruchtig op het toetsenbord wellicht.
Dus mogelijk toch de antifacisten?twitter:miserus twitterde op woensdag 12-04-2017 om 11:03:37Update: politie onderzoekt tweede brief met antifascistisch motief voor aanslag op spelersbus Borussia Dortmund. https://t.co/wp8h5uhhPf reageer retweet
Die anti-poepgroep?quote:Op woensdag 12 april 2017 11:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Oh update over Dortmund.Dus mogelijk toch de antifacisten?twitter:miserus twitterde op woensdag 12-04-2017 om 11:03:37Update: politie onderzoekt tweede brief met antifascistisch motief voor aanslag op spelersbus Borussia Dortmund. https://t.co/wp8h5uhhPf reageer retweet
Dat zegt weer genoeg. Waarschijnlijk compleet doorgesnoven.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Vorige week nog een Volendammer bij Radio 1 die vond dat het hele Haagse zootje tegen de muur moest.
Of gewoon een logisch gevolg van inteelt.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zegt weer genoeg. Waarschijnlijk compleet doorgesnoven.
Eeuwen loepzuivere inteelt. Daar kan geen haring tegenop.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Toch raar, want vis is goed voor de hersenen, waarom zijn Volendammers dan zo minderbegaafd?
Kwik.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Toch raar, want vis is goed voor de hersenen, waarom zijn Volendammers dan zo minderbegaafd?
Enkel zwakke broeders kunnen niet tegen zware metalen.quote:
En Freddie.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Enkel zwakke broeders kunnen niet tegen zware metalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |