Ja, echt hè? Voor wie schrijven ze dit soort artikelen?quote:Op woensdag 12 april 2017 01:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd die lokale mensen zoeken die in de buurt waren toen ergens ver weg iets gebeurde, om het nieuws maar naar de mensen te brengen.
Laatst las ik ergens "vrouw uit Nijmegen reed kwartier voor explosie door getroffen metrostation St. Petersburg".
Oké. Fascinerend.
Nee, no shit dat je niets hebt gemerkt, het was op dik tien kilometer afstand.quote:"Ik stond in de rij voor het stadion en heb niets van de explosies gemerkt", zegt Sparnaaij. Wel zag hij heel veel mensen bellen en gingen er geruchten rond over explosies. Toen hij zijn vrouw probeerde te bellen was het netwerk overbelast.
VANAF NU EEN BEKENDE NEDERLANDER!!!~`11quote:Op woensdag 12 april 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
Dit is Niels die teleurgesteld is over de afgelaste wedstrijd.
[ afbeelding ]
Dat zo veel mensen iets om haar geven vind ik verwonderlijk. Lekker boeiend man.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja, datzelfde heb ik nu een beetje met die Anne-Fleur Dekker. Is kennelijk ook ineens een bekende Nederlander.
"Anne-Fleur Dekker, vond dat iemand stomme dingen zei en zei toen zelf stomme dingen, maar als andere mensen het tegen haar zeggen weet ze natuurlijk niet of het echt gemeend is of niet dus besloot ze onder te duiken ohja en er liepen eens mensen boos naar haar te kijken waar ze naar verwees als "het incident op straat""
Bovendien komt Niels uit een dorp net over de Waal bij Nijmegen, net als jij.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:27 schreef remlof het volgende:
Ik heet ook Niels. Het komt wel heel dichtbij zo
Ja ik snap dat dus ook niet. Maar kennelijk wordt ze nu ineens gepubliceerd in het parool, spreekt ze op politieke bijeenkomsten over haar ervaringen, en mag ze aanschuiven bij Pauw.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zo veel mensen iets om haar geven vind ik verwonderlijk. Lekker boeiend man.
Veel sterkte in deze moeilijke periode, Remlof.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:27 schreef remlof het volgende:
Ik heet ook Niels. Het komt wel heel dichtbij zo
Alsjeblieft zegquote:De Drottninggatan ('Koninginnestraat') loopt van het stadsdeel Norrmalm naar het middeleeuwse centrum van Stockholm, Gamla Stan. Het grootste deel van de straat is een voetgangerszone, met aan weerszijden zware stenen blokken die van boven de vorm hebben van een leeuw, het soort buffers waarvoor werd gepleit na de aanslagen in Nice, Berlijn en Londen.
De leeuwen, gemodelleerd naar het dier in het wapenschild van het Zweedse koningshuis, konden vrijdag niet voorkomen dat er een bloedbad werd aangericht. Met hun gezapig toegeknepen ogen stonden ze niet midden op de weg maar aan de kant, een beetje zoals Zweden in de wereldpolitiek. Een land in de luwte, dat niet zoveel te vrezen heeft, of had.
je kan beter zelf leren filoseren, dan heb je 9 van de 10 keer geen krant nodig die alles voor je voorkauwt,...quote:Op woensdag 12 april 2017 01:33 schreef LA_niner het volgende:
Op welke paper hebben jullie een abbo? Wil wellicht vk/nrc/fd.
Moet nog even 150 pagina's aansrpakelijkheidsrecht wegkauwen voor overmorgen. Lekker verdeeld die studielast. Vorige week bijna niks. Nu komen alle vakken tegelijkertijd even met halve boekwerken als verplichte literatuur aanzetten.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
Pokkel, ik hoopte eigenlijk dat jij zou reageren. Als ik het met poss en LA moet doen dan liever niet.
Dit schreeuwt "eigenlijk wilde ik romanschrijver worden".quote:Op woensdag 12 april 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
Ik ergerde me ook zo aan hoe de Volkskrant schreef over de aanslag in Stockholm afgelopen vrijdag.
[..]
Alsjeblieft zeg
Ja. Ik hoop dat ik dan een filmpje mag laten zien uit mijn geboorteplaats en geboortejaar.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel sterkte in deze moeilijke periode, Remlof.
Morgen in DWDD: "Remlof, heeft zelfde voornaam als man die in stadion was toen 10km verderop vuurwerk ontplofte maar dan te dicht bij een bus".
Vooral roepen wat we nog niet weten.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:31 schreef Tchock het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, de media lijken volkomen geobsedeerd door sensatiejournalisme. Het enige wat er nog toe doet is zo snel mogelijk zo veel mogelijk vertellen over elk incident dat mogelijk een aanslag zou kunnen zijn. Je begint met BREAKING BREAKING als er nog niets bekend is. Vervolgens artikelen over de dader, het land waar hij vandaan komt, omgevingsschetsen van de plaats waar de al dan niet aanslag heeft plaatsgevonden, nieuwsberichten die enkel posts van social media herhalen en achtergrondartikelen met eerdere situatie die er een beetje op leken waar we ook zo reageerden. Kritisch journalisme komt er niet meer aan te pas, het is alleen maar sensatie en/of angst.
Heb je niet een studiegids of iets dergelijks waar de stof per week gewoon in staat? Beetje plannen Pokkel.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet nog even 150 pagina's aansrpakelijkheidsrecht wegkauwen voor overmorgen. Lekker verdeeld die studielast. Vorige week bijna niks. Nu komen alle vakken tegelijkertijd even met halve boekwerken als verplichte literatuur aanzetten.
Jammer dat het niet gelukt is, dan had ik het niet hoeven lezen in de krant.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dit schreeuwt "eigenlijk wilde ik romanschrijver worden".
Misschien mag je ook wel even een camera om anderhalve minuut nostalgisch te bazelen over touwtjes uit brievenbussen of iets anders kneuterigs dat de sentimens fijn vindt.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ik dan een filmpje mag laten zien uit mijn geboorteplaats en geboortejaar.
Jawel, maar ik ga niet vooruit kijken wat er per week zo op me afkomt. Gebruik dat gewoon om te zien wat ik elke week ongeveer moet hebben gedaan om op schema te liggen. Essays doe ik altijd ruim van tevoren.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je niet een studiegids of iets dergelijks waar de stof per week gewoon in staat? Beetje plannen Pokkel.
Al moet ik ook nog een week of 8 inhalen voor een essay dat ik over twee weken in moet leveren dus ik mag niks zeggen.
[..]
Jammer dat het niet gelukt is, dan had ik het niet hoeven lezen in de krant.
De sentimens, daar doen we het voor.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel even een camera om anderhalve minuut nostalgisch te bazelen over touwtjes uit brievenbussen of iets anders kneuterigs dat de sentimens fijn vindt.
Vind Wierd die beweert dat UL Oxford van Nederland is irritanter.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
Pokkel, ik hoopte eigenlijk dat jij zou reageren. Als ik het met poss en LA moet doen dan liever niet.
gevaarlijk oude beelden kijken, risico is dat je dan opeens een onwijssssss knappe vrouw ziet uit bijv 1930 maar dan kan je haar nooit versieren omdat ze nu dan al 90 is....quote:Op woensdag 12 april 2017 02:15 schreef remlof het volgende:
Leuk, zo'n avondje op youtube.
Zo kwam ik bij dit pleidooi voor elektrificatie van het Nederlandse spoorwegnet:
Is dat ergens terug te zien specifiek? Geen uitzending gemist. Dat klinkt namelijk echt te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hoi
Iemand gisteren naar Nieuwuur gekeken? Er waren twee heren te zien die zijn aangeklaagd vanwege hun racistische opmerkingen jegens Sylvana Simons. Gewoon lekker verdedigen dat je zwarte mensen vergelijkt met apen enzo.
Dat ze die beesten lekker in China laten. Dat geleur.quote:
Het was dit item. Ik weet niet of het moment waar ik het net over had ook in deze filmpjes zit. In dat geval moet je even via de site van de NOS de aflevering van Nieuwsuur opzoeken (staat wel onder 'uitzendingen') en doorspoelen naar het item zoals het gisteren op tv was. Het zat ergens op het eind van de reportage geloof ik en het was die wat dikkere man van de twee.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:20 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te zien specifiek? Geen uitzending gemist. Dat klinkt namelijk echt te debiel voor woorden.
Minder dan de helft van de kiesgerechtigden komt opdagen voor de parlementsverkiezingen en daarvan stemt 70% Erdogan.quote:Maar het is al erg genoeg dat meer dan de helft van de Turkse Nederlanders loyaal is aan een islamitische dictator.
Ik zou ook zeggen: en wat dan nog? In Nederland ben je vrij om eenderwelke politieke beweging te steunen.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is er een reden dat mensen (inclusief academici) blijven beweren dat 70% van de Turkse Nederlanders Erdogan steunt. Terwijl het draait om 70% van de Turkse Nederlanders die gingen stemmen bij de laatste Turkse parlementsverkiezingen. Dat is een veel kleinere groep.
Hier gebeurt het ook weer.
edit: Oké nu ben ik zelf dom. In mijn eigen voorbeeld nuanceert de schrijver het zelf ook.Er zijn echter genoeg voorbeelden waar dat niet gebeurt.
Het is in het landsbelang om dit zo af te schilderen.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is er een reden dat mensen (inclusief academici) blijven beweren dat 70% van de Turkse Nederlanders Erdogan steunt. Terwijl het draait om 70% van de Turkse Nederlanders die gingen stemmen bij de laatste Turkse parlementsverkiezingen. Dat is een veel kleinere groep.
Hier gebeurt het ook weer.
edit: Oké nu ben ik zelf dom. In mijn eigen voorbeeld nuanceert de schrijver het zelf ook.![]()
Al klopt het alsnog niet wat hij zegt.
[..]
Minder dan de helft van de kiesgerechtigden komt opdagen voor de parlementsverkiezingen en daarvan stemt 70% Erdogan.
Bek houden, Gidi.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is in het landsbelang om dit zo af te schilderen.
Want in tegenstelling tot wat Reya beweert zijn veel mensen ongewenst, en is niet elke politieke beweging vrij om hier actief te zijn.
Ga die lui die pro-erdolf stemmen maar eens vragen wat ze van Koerden (en dan bedoel ik normale Koerden, niet schietgekkies van de PKK) vinden. Dan zie je het effect van onderdrukking pas echt.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is in het landsbelang om dit zo af te schilderen.
Want in tegenstelling tot wat Reya beweert zijn veel mensen ongewenst, en is niet elke politieke beweging vrij om hier actief te zijn.
Koerdistan moet dan ook alle steun krijgen vanuit de EU, het is hun recht een eigen land te hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ga die lui die pro-erdolf stemmen maar eens vragen wat ze van Koerden (en dan bedoel ik normale Koerden, niet schietgekkies van de PKK) vinden. Dan zie je het effect van onderdrukking pas echt.
Jij woont toch in Germanië? Dat verklaart de 'niet doorschuiven maar aanpakken'-mentaliteit enigszins.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:50 schreef RM-rf het volgende:
Mijn stad heeft onderzoek laten doen naar de veiligheidssituatie rondom zebrapaden.
Rapport is nu binnen en de conclusie is dat meer dan de helft van de zebrapaden verwijderd gaan worden omdat ze niet veilig genoeg zijn.
Tjacka! Zie je wel dat de politiek ook snel in oplossingen kan denken!
Komen er dan stoplichten?quote:Op woensdag 12 april 2017 08:50 schreef RM-rf het volgende:
Mijn stad heeft onderzoek laten doen naar de veiligheidssituatie rondom zebrapaden.
Rapport is nu binnen en de conclusie is dat meer dan de helft van de zebrapaden verwijderd gaan worden omdat ze niet veilig genoeg zijn.
Als iets je niet aanstaat, elimineer je het. Zo rollen de Duitsers.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij woont toch in Germanië? Dat verklaart de 'niet doorschuiven maar aanpakken'-mentaliteit enigszins.
Het zal idd te maken hebben met aansprakelijkheid...quote:Op woensdag 12 april 2017 08:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij woont toch in Germanië? Dat verklaart de 'niet doorschuiven maar aanpakken'-mentaliteit enigszins.
Ze allemaal aanpassen zodat het voldoet aan regelgeving zal ongetwijfeld duur worden. Bovendien voorzien ze nu al hoe hordes vluchtelingen roekeloos oversteken om de gemeente aan te kunnen klagen.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het zal idd te maken hebben met aansprakelijkheid...
Als de zebrapaden niet aan bepaalde minimumvoorwaarden voldoen zou bij een ongeval de stad aansprakelijk zijn...
Enkel is het wel erg idioot als oplossing gewoon de helft van het aantal zebrapaden te verwijderen (gaat om ruim 200 van die dingen)
Allemaal erg boze echte christenen in dat topic.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
NWS / Paasvieringen Den Haag ontdaan van Christelijke symbolen
Eens met alle reacties in dit topic.
quote:Niet lullen, geloof hoorde toch thuis?
Ik zie het probleem niet zo. Bij sommige kinderen wordt de palmpasenstok iets aangepast zodat ze mee kunnen doen zonder hun eigen geloof te verloochenen. Het klinkt als een praktische oplossing waarvan niemand echt last heeft. Het alternatief is dat van die ukken niet mee kunnen doen met het versieren van een palmpasenstok. Andere kinders mogen nog steeds met een echt kruis op stap.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Mogelijk, maar we mogen geen centimeter toegeven. Dat zou immers een volledige nederlaag zijn voor het Nederlandse rijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Bij sommige kinderen wordt de palmpasenstok iets aangepast zodat ze mee kunnen doen zonder hun eigen geloof te verloochenen. Het klinkt als een praktische oplossing waarvan niemand echt last heeft. Het alternatief is dat van die ukken niet mee kunnen doen met het versieren van een palmpasenstok. Andere kinders mogen nog steeds met een echt kruis op stap.
Grappig dat nu opeens alles de schuld is van D66/GL ipv de PvdAquote:Op woensdag 12 april 2017 09:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hihi, mooi idd.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig dat nu opeens alles de schuld is van D66/GL ipv de PvdA
Over vijf jaar worden ze na aanhoudend gezeur door bejaarden weer aangelegd.quote:Op woensdag 12 april 2017 08:50 schreef RM-rf het volgende:
Ging dat over de verstopeitjes?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
Die 11 heeft gewoon veel paasstress. Vorig jaar was het de voorjaarsfolder van de Hema, dit jaar de palmpaasviering in DH.
Ja! En het feit dat het de 'voorjaarsfolder' heette en niet 'paasfolder'.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ging dat over de verstopeitjes?
Die affaire heeft inderdaad mijn Pasen goed verziekt vorig jaar. Ik heb van schrik geen enkel chocolade-eitje gegeten.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja! En het feit dat het de 'voorjaarsfolder' heette en niet 'paasfolder'.
Mee eens, en winkelsluitingswet ook afschaffen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:34 schreef remlof het volgende:
Gewoon alle religieuze feestdagen afscheffen en er vrij op te nemen dagen voor teruggeven.
Nog even de kleine ondernemer de nek omdraaien ten behoeve van het grootkapitaal.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mee eens, en winkelsluitingswet ook afschaffen.
Die is de facto al afgeschaft in Nederland.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mee eens, en winkelsluitingswet ook afschaffen.
quote:De onderzoekers van de aanslag op de spelersbus in Dortmund kijken naar een ''islamistische achtergrond''. Aanleiding is de tekst in de brief die na het incident werd gevonden.
Daarin wordt verwezen naar de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn in december en de inzet van Duitse straaljagers in de strijd tegen Islamitische Staat in Syrië.
Bij de drie explosies van dinsdagavond raakte Dortmund-verdediger Marc Bartra gewond. Ook een politieman raakte gewond. Hij reed als begeleider op een motorfiets voor de bus uit. De agent liep gehoorschade op en was in shock.
Hahaha, scherp.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:30 schreef bamibij het volgende:
De Telegraaf lezen en dan anderen uitmaken voor landverrader
De illusie hebben dat de Telegraaf zoveel verschilt van andere krantenquote:
Dat ontkracht ik toch niet?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee, dit staat gewoon op de voorpagina van nu.nl en rtl nieuws
Eh ja, behoorlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De illusie hebben dat de Telegraaf zoveel verschilt van andere kranten
![]()
![]()
Alleen voor mensen die zo vol vooroordelen zitten als jijquote:
vooral in mannen columns.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Alleen het Parool vertelt de waarheid.
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom zou pegida dan bezig zijn volgens jou?
--> BNW.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.
BNW is een hoekje verderop remlofquote:Op woensdag 12 april 2017 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de harde kern van voetbal-"supporters" uit Pegida-aanhangers bestaat die een teringhekel hebben aan moslims en alles zullen doen om hen in een kwaad daglicht te stellen.
Tegenwoordig overgenomen door de Mossad. Daarom zie je Verfassungsschutz opeens ook allerlei nationalistische retoriek plaatsen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
Bestaat dat Pegida eigenlijk nog wel?
Zo ziet Remlof hetquote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Alleen de Waarheid vertelt het parool
Bron? Want dat is in Nederland zeker niet zo.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BNW is een hoekje verderop remlof
Bovendien is zeker in Duitsland een groot deel van de harde kern voetbalsupporters "extreem links"
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
Bestaat dat Pegida eigenlijk nog wel?
Was zeker weer gezellig daar, met vijf man.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.
Bondgenoten zijn bondgenoten. Alhoewel Mutti Merkel ook veel goeds heeft gedaan door nare mensen uit het Midden Oosten op te vangen. Scheelt veel munitie.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Tegenwoordig overgenomen door de Mossad. Daarom zie je Verfassungsschutz opeens ook allerlei nationalistische retoriek plaatsen.
Was ook een groot succes zeker?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben een paar dagen geleden nog in Groningen gedemonstreerd.
Neuh, het waren er wel meer, en de oppositie was ook aanwezig zodat er natuurlijk weer politie te paard aan te pas moest komen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Was zeker weer gezellig daar, met vijf man.
http://lebuzz.eurosport.c(...)otball-grounds-2675/quote:Op woensdag 12 april 2017 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron? Want dat is in Nederland zeker niet zo.
Altijd leuk, staatsgevaarlijke tokkies najagen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voornamelijk wegrennen voor de tegenstand, de halve stad door.
Bondgenoten? D en Israël? In welk verdrag?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bondgenoten zijn bondgenoten. Alhoewel Mutti Merkel ook veel goeds heeft gedaan door nare mensen uit het Midden Oosten op te vangen. Scheelt veel munitie.
Kon ik nog maar rennen. Die tijd ligt ver achter me.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voornamelijk wegrennen voor de tegenstand, de halve stad door.
Niet alles hoeft op een papiertje te staan, Piet. Dat is enkel nodig voor autistische juristen.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bondgenoten? D en Israël? In welk verdrag?
Ik zie niet in wat er extreem-links is aan een spandoek met daarop "refugees welcome".quote:Op woensdag 12 april 2017 09:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://lebuzz.eurosport.c(...)otball-grounds-2675/
Kort artikeltje waarin de vakken vaak ook van de hardere kern doeken met "immigrants welcome" tevoorschijn kwamen.
Ook staan clubs als st pauli en eintracht frankfurt bekend om hun extreem linkse/ anti fascistische karakter.
Tja, zo gaat dat. Voordat je het weet ben je oud.quote:Op woensdag 12 april 2017 09:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kon ik nog maar rennen. Die tijd ligt ver achter me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |