SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Woensdag 12 april
19:00 - 20:15 - DJ Knokkels - DoeDezeSymphonieMaar
20:15 - 22:00 - DJust Me - Ja, Dat Is Symphonic & MadMaster - Daar Is De Orgelman
Klinkt veelbelovendquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Het programma voor morgenavond is bekend:
[..]
klinkt intrigerendquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, al gaan we het eerste gedeelte missen. Twan moet om 18:30 uur voetballen. Maar later tunen we in!quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is lastig.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Over geboortejaren gesproken. De mijne is 1976. De band die hierna komt, was toen al volop actief en nu nog steeds. In 1976 brachten ze als b-kant een cover uit van een ander, tamelijk bekend bandje uit de jaren 60......
Heb je hun nieuwe single ook al gehoord dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de mannen waarvan ik een oeuvre playlist heb op Spotify.
Hoewel ik dit verschrikkelijk vind...
Ja, Hippopotamus.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je hun nieuwe single ook al gehoord dan?
Ik vind het een goed nummer, maar ze hebben inderdaad wel betere tracks gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Hippopotamus.
Aardig, niet hun beste werk...
Die zijn er nog niet. Ik denk dat ze pas na de koffie komen. Wij zitten nu nog aan de thee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet koffie inschenken voor het bezoek?
Meteen aan de borrel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet. Ik denk dat ze pas na de koffie komen. Wij zitten nu nog aan de thee.
Ik verbaasde me er ook over. Kennelijk is dit een extended mix of zo. De speelduur is 5:28, dus ook best aan de lange kant.quote:
Het begon ook compleet anders dan de single uitvoering...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er ook over. Kennelijk is dit een extended mix of zo. De speelduur is 5:28, dus ook best aan de lange kant.
Voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
En daar moet ik als DJ dan tussendoor laveren...
Aan de borrel.quote:
die vond ik ook goedquote:
Mooi woord eigenlijk hè, laveren.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
die vond ik ook goed![]()
![]()
Goed gelaveerd, DJ
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een vergeten hitje uit 1998 of zo. Eendagsvlieg-bandje....
Dat zeilen gaat me volledig boven de pet. Zet mij in een zeilboot en we komen helemaal nergens.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:14 schreef Melting het volgende:
Laveren betekent een bochtig parcours varen. Als we bij het laveren zigzaggend tegen de wind in zeilen heet dit opkruisen. In een rechte lijn tegen de wind in zeilen is onmogelijk, men spreekt hier van de dode hoek. Zeilen onder een hoek van bijvoorbeeld 30 graden ten opzichte van de windrichting is afhankelijk van de bouw van het schip en het zeilplan, wel mogelijk. Door herhaaldelijk links en rechts onder een scherpe hoek tegen de wind in te zeilen (dus te zigzaggen) resulteert dit dus toch in een vooruitgaande beweging van de zeilboot, tegen de windrichting in. Bij laveren wordt snelheid behaald via het creëren van onderdruk. In tegenstelling tot het met de wind meevaren is bij een laverend schip de snelheid niet beperkt tot de windsnelheid, maar kan door continu energie uit de wind te halen sneller dan de windsnelheid gaan.
Verdwalen met livelink op een zeilboot.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zeilen gaat me volledig boven de pet. Zet mij in een zeilboot en we komen helemaal nergens.
Nee, doet geen enkele bel rinkelen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een vergeten hitje uit 1998 of zo. Eendagsvlieg-bandje....
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stamt af van het woord 'latrine'...
Dit is wel een aardig nummer, doet me bij sommige stukken aan Elvis Costello denken...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook maar (onterecht) een heel klein hitje geweest.
Tegen de wind in plassen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stamt af van het woord 'latrine'...
Zo leer je weer eens wat kennenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, doet geen enkele bel rinkelen.
Ja, dan komt het laveren om de hoek kijken.quote:
En een föhn...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan komt het laveren om de hoek kijken.
Dat wist ik niet. Groot fan van de tennisser dus?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Swing It Like Roger is een eerbetoon aan Roger Federer...
The Umpire Strikes Back...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Kennelijkquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Groot fan van de tennisser dus?
Tennis was niet mijn eerste associatie met dit nummer moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Zelfde ritmebox ook...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nog even doorswingen. Nog een nieuwe track, uit hetzelfde vaatje getapt.
Zo lang het geen haringvaatje is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nog even doorswingen. Nog een nieuwe track, uit hetzelfde vaatje getapt.
Hoewel... ik bedenk me net dat ik gewoon de cd heb waar dat nummer op staat. Dus die ik heb ik zojuist - niet zonder risico's - gegrabtquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Badly Drawn Boy heeft daar een nummer over. Helaas heb ik dat niet bij de hand
Ohoh.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel... ik bedenk me net dat ik gewoon de cd heb waar dat nummer op staat. Dus die ik heb ik zojuist - niet zonder risico's - gegrabt
Geen ideequote:Op dinsdag 11 april 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
Het heet ook echt Pissing in the wind![]()
Komt de fohn er ook nog in voor?
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt in de wind ook nog dingen doen die nog veel ranziger zijn....
Ik wil het niet weten...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt in de wind ook nog dingen doen die nog veel ranziger zijn....
Beetje 14 in een dozijn...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nieuwe muziek uit, alweer (sorry), Noorwegen. Ik kom goede muziek tegen, check waar het vandaan komt en dan blijkt het heel vaak gewoon weer Noorwegen te zijn. Jullie mogen zo zelf oordelen over Nordgarden
Geen idee. Dit is het eerste nummer dat ik van ze hoor. Groeibriljantje. Ik vind 'm erg mooiquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:37 schreef Melting het volgende:
Rustig nummertje dit.
Is hun hele repertoire zo, Elf, of toevallig alleen dit nummer?
Ik vond hem mooi. Lekker wegdroomnummer.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nieuwe muziek uit, alweer (sorry), Noorwegen. Ik kom goede muziek tegen, check waar het vandaan komt en dan blijkt het heel vaak gewoon weer Noorwegen te zijn. Jullie mogen zo zelf oordelen over Nordgarden
Uit welk jaar is dit, Elf?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Dit was de comeback-track nadat zanger Roland Gift langere tijd door stemproblemen uit de running was. Als je goed luistert, hoor je dat zijn stem anders klinkt dan op eerdere FYC-tracks.
Niet dat ik weet. Gift treedt solo nog wel op. Zou vorig jaar in Zwolle staan (Hedon), maar die show werd gecanceld.quote:
Dat programma heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track, Wallpaper, wordt gebruikt als muziek in het programma Mindf*ck
Is sinds kort gepromoveerd naar NPO 1, op de zaterdagavond, meteen na het Journaal.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat programma heb ik al lang niet meer gezien.
Ik ga zo afhaken, dus ik pas...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand zo om 22:00 uur draaien of zal ik nog een poosje doorgaan?
Eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is ook gebruikt voor een reclame, dat weet Melting dan vast wel welke...
Ik ga om 22.00 uur ook afhaken. Morgen weer vroeg op.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wil iemand zo om 22:00 uur draaien of zal ik nog een poosje doorgaan?
Dat is dan ook een doel dat ik heb: leuke nieuwe muziek delenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:47 schreef Melting het volgende:
Echt Elf, er komen zoveel onbekende artiesten voorbij in je shows.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Zo, verse asperges gegeten vanavond.
Daarvoor hoef je niet tegen de wind in te pissen...
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Zo, verse asperges gegeten vanavond.
Daarvoor hoef je niet tegen de wind in te pissen...
Ik vermoed dat ToT er anders over denkt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is één van mijn favoriete Queen-nummers.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, moet nog wat dingen voor morgen overdag voorbereiden.
Die is ToT nader order niet aanwezigquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ToT er anders over denkt.
Succes, bedankt voor het meeluisterenquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, moet nog wat dingen voor morgen overdag voorbereiden.
Jij bedankt voor het draaien...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Succes, bedankt voor het meeluisteren
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
sommige mensen genieten van hun asperge pis
Ieder z'n fetish hè....quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:58 schreef sacha het volgende:
sommige mensen genieten van hun asperge pis
1998 is voor mij een volledig vergeten jaar, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna alweer zo'n vergeten nummer uit 1998 of zo...
Entertainer bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Entertainer bedoel je? Of de plaat die ik nu draai?
Ook een nieuw nummer was dat. Al 1.500 views op YouTube.....quote:
Grappig, want ik had dit nummer al gepland staan voor deze show voordat je je verzoekje deedquote:
mooie cd ookquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig, want ik had dit nummer al gepland staan voor deze show voordat je je verzoekje deed
Komt mooi uit dan.
Neem je moeder in de malingquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik was speciaal aan het wachten of jij (en andere luisteraars) nog op zouden duiken
How nicequote:Op dinsdag 11 april 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt hoorHeb speciaal een kwartier verlengd, in plaats van te stoppen om 22:00 uur.
Ik doe m'n bestquote:
Hoi Tuned.quote:
GEEN PSB!quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er iets waar ik je een plezier mee kan doen, qua muziek?
Die verdomde vaatwassers ook....quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Tuned.
Ik ga over 5 minuten wel afhaken.
Zou eigenlijk om 22.00 uur al plat gaan, maar vaatwasser is nog niet klaar.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die verdomde vaatwassers ook....
Ik wil hem uitzetten voor ik ga slapen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Tuned22 het volgende:
Wrm wacht je op een vaatwasserding stopt toch vanzelf.
Vreemde Fogel Elf.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:13 schreef Tuned22 het volgende:
Oké.... Elf stopt z'n kopjes en borden in een wasmachine
En dat stop je wel in de wasmachine?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wrs heeft ie nog een plastic kinderservies
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Trafassi heeft nu eenmaal geen liedje dat Vaatwasser heet
Kinderen voor kinderen heeft wel iets dergelijksquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Trafassi heeft nu eenmaal geen liedje dat Vaatwasser heet
Dat zou moeten kunnenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat stop je wel in de wasmachine?
Er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:15 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen heeft wel iets dergelijks
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Tuned22 het volgende:
(en zet snel m'n Spotify afspeellijsten even op privé)
een negert uit Zwedenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken ik dan weer niet. Ik heb alleen de cd-single en die kwam ik in de platenkast tegen...
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:17 schreef Tuned22 het volgende:
(en zet snel m'n Spotify afspeellijsten even op privé)
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal![]()
![]()
Ja, wat moet je na zo'n plaat als die van net.... - nu moet ik weer terugborduren richting waar ik vandaan kwam...quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is best eng, Sacha...
Jij zegt "negert uit Zweden" terwijl ik Seinabo Sey al heb klaarstaan. Dat is dan wel een vrouwtje, maar wel eentje met een donkere huidskleur én afkomstig uit Zweden....
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan ging ik op een onbewoond eiland wonen
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Elf... dank voor de muziek,maar ik ga nu echt plat. Morgen weer vroeg op.
Fijne avond nog allemaal.
Bedankt voor het luisteren, welterusten!quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
Toch een bazenplaat...quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan ging ik op een onbewoond eiland wonen
Welterustenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:21 schreef Melting het volgende:
dat is niet eng, ik had het nog steeds over Stephen Simmonds, ook een IKEA productquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is best eng, Sacha...
Jij zegt "negert uit Zweden" terwijl ik Seinabo Sey al heb klaarstaan. Dat is dan wel een vrouwtje, maar wel eentje met een donkere huidskleur én afkomstig uit Zweden....
Bernard Sumner (zanger New Order) & Johnny Marr (The Smiths). Maar op dit nummer doen de Pet Shop Boys mee.quote:
Ik vind het wel leuk als je doorgaat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
Vinden jullie het leuk als ik tot 23:00 uur doorga, of zal ik om 22:30 uur stoppen?
Ah zoquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet eng, ik had het nog steeds over Stephen Simmonds, ook een IKEA product
PSB hebben dit nr. ook geschreven toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bernard Sumner (zanger New Order) & Johnny Marr (The Smiths). Maar op dit nummer doen de Pet Shop Boys mee.
Mede, denk ik. Moet ik nakijken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
PSB hebben dit nr. ook geschreven toch?
Dacht ik. De stem van Neil Tennant is sws herkenbaar uit duizendenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mede, denk ik. Moet ik nakijken.
Die van mij ook, dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dacht ik. De stem van Neil Tennant is sws herkenbaar uit duizenden
Eigenlijk had ik deze show daarom juist een track willen draaien met veel Chris Lowe-vocals, in plaats van Neil. Maar dat komt de volgende keer welquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dacht ik. De stem van Neil Tennant is sws herkenbaar uit duizenden
Stienquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die van mij ook, dat zegt niet veel.
Jouw stem klinkt vgm net als die van Mien Dobbelsteenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die van mij ook, dat zegt niet veel.
Ja, erg jammer. Ik heb weleens gehoord dat het nooit duidelijk is geworden of het opzet was of een ongeluk...quote:
Mijne als Kermit de Kikkerquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jouw stem klinkt vgm net als die van Mien Dobbelsteen
Meer als Prince Far I.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jouw stem klinkt vgm net als die van Mien Dobbelsteen
Ah, dat verklaart het. Die Magne kan best zingen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
Een nummer van A-ha, waarbij een groot deel niet door Morten, maar door Magne wordt gezongen. Staat op hun album Analogue uit 2005.
Ze zijn alle drie bijzonder getalenteerd. Paul heeft nu weer een nieuw project. Daar heb ik laatst een track van gedraaid.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. Die Magne kan best zingen.
Heb er weinig mee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk schandalig dat het 65 uitzendingen heeft moeten duren voordat ik deze plaat eindelijk eens heb gedraaid.
* Elfletterig zegt foei tegen zichzelf
Heb eerder in de uitzending nog iets gedraaid waarover ik jouw mening graag hoor:quote:
quote:
Graag gedaan weer. Jullie bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
Dank je wel, Elfletterig. Genoeg gehoord vanavond om blij van te worden.
- Tuned22, na het horen van DJ11 op Radio 49quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:51 schreef Tuned22 het volgende:
Dit zou echt bij wet verboden moeten worden
Jamiroquai is ook niet zo mijn ding, Mis altijd wat in zijn muziek.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb eerder in de uitzending nog iets gedraaid waarover ik jouw mening graag hoor:
Jamiroquai - We Can Do It
Heb trouwens ook "Tuesday" maar eens gedraaid
Gup is al tijden van slag. Wordt binnenkort compleet opgeschoond / gereset. Gup speelt nu veel te vaak bepaalde artiesten af.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
Het lijkt wel alsof Gup alleen maar Shania Twain draait. Ik hoor haar zo vaak als Gup aan de beurt is.
Shania Twainquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
- Tuned22, na het horen van DJ11 op Radio 49
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jamiroquai is ook niet zo mijn ding, Mis altijd wat in zijn muziek.
Hij rookt ook veel wiet toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).
Heb geen plannen, je popt die vis maar vol.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef Tuned22 het volgende:
Piet ga jij nog draaien of proppen we die vis vol met Corry Konings
Van wat Amsterdamse bronnen heb ik vernomen dat ie daar regelmatig met grote toeter gespot wordt.quote:
Gemist, zat in Oberaggerquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Gisteravond was Pauw leukmet die wetenschapper - / microbioloog en die marathonloper was ook een toffe gast
Ook niet van mij, ik had er al 8quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Neuh, ga zo iets heel anders doen.
Ben te autistisch voor grote concerten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik had er al 8![]()
Ga volgende maand Depeche Mode live zien
Serieus?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben te autistisch voor grote concerten.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja de toegangsprijs wordt me al teveel.
Een jointgordelquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze willen ook altijd voelen wat ik bij heb.
quote:Op woensdag 12 april 2017 00:58 schreef svann het volgende:
Ik zet net de jukebox aan.
Voor even wel lekker vrolijk.
Trusten, Tuned.
Ouwe plaat.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:02 schreef svann het volgende:
Dit is een beetje overstuurd ofzo, vervormd.
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:08 schreef Stien_Struis het volgende:
1 take op 4 sporen in de garage en dan op single.
Heb me er een biertje bij gepakt heb ik wel verdient, mijn fornuis functioneert en je had in zoverre gelijk dat de slang zelf geen extra afdichting nodig had, het koppelstuk echter wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yo Mo, ik ben wat ouwe singles aan het draaien.
Die namen van stromingen worden blijkbaar hergebruikt, zo versta ik onder bijvoorbeeld hardcore heel iets anders dan jongeren.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.
Dacht overigens dat je met garage meer dit bedoelde.
Yeps, even checken of alles goed gaat hier.quote:
Die ken ik ook wel maar dit is de echte garage muziek uit jaren 60.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.
Dacht overigens dat je met garage meer dit bedoelde.
Beetje 'Happy Days' muziek.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel maar dit is de echte garage muziek uit jaren 60.
Yep klopt die heeft geen rubber afdichting.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb me er een biertje bij gepakt heb ik wel verdient, mijn fornuis functioneert en je had in zoverre gelijk dat de slang zelf geen extra afdichting nodig had, het koppelstuk echter wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |