Gup is al tijden van slag. Wordt binnenkort compleet opgeschoond / gereset. Gup speelt nu veel te vaak bepaalde artiesten af.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
Het lijkt wel alsof Gup alleen maar Shania Twain draait. Ik hoor haar zo vaak als Gup aan de beurt is.
Shania Twainquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
- Tuned22, na het horen van DJ11 op Radio 49
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jamiroquai is ook niet zo mijn ding, Mis altijd wat in zijn muziek.
Hij rookt ook veel wiet toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).
Heb geen plannen, je popt die vis maar vol.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef Tuned22 het volgende:
Piet ga jij nog draaien of proppen we die vis vol met Corry Konings
Van wat Amsterdamse bronnen heb ik vernomen dat ie daar regelmatig met grote toeter gespot wordt.quote:
Gemist, zat in Oberaggerquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Gisteravond was Pauw leukmet die wetenschapper - / microbioloog en die marathonloper was ook een toffe gast
Ook niet van mij, ik had er al 8quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Neuh, ga zo iets heel anders doen.
Ben te autistisch voor grote concerten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik had er al 8![]()
Ga volgende maand Depeche Mode live zien
Serieus?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben te autistisch voor grote concerten.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja de toegangsprijs wordt me al teveel.
Een jointgordelquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze willen ook altijd voelen wat ik bij heb.
quote:Op woensdag 12 april 2017 00:58 schreef svann het volgende:
Ik zet net de jukebox aan.
Voor even wel lekker vrolijk.
Trusten, Tuned.
Ouwe plaat.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:02 schreef svann het volgende:
Dit is een beetje overstuurd ofzo, vervormd.
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:08 schreef Stien_Struis het volgende:
1 take op 4 sporen in de garage en dan op single.
Heb me er een biertje bij gepakt heb ik wel verdient, mijn fornuis functioneert en je had in zoverre gelijk dat de slang zelf geen extra afdichting nodig had, het koppelstuk echter wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Yo Mo, ik ben wat ouwe singles aan het draaien.
Die namen van stromingen worden blijkbaar hergebruikt, zo versta ik onder bijvoorbeeld hardcore heel iets anders dan jongeren.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.
Dacht overigens dat je met garage meer dit bedoelde.
Yeps, even checken of alles goed gaat hier.quote:
Die ken ik ook wel maar dit is de echte garage muziek uit jaren 60.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:20 schreef svann het volgende:
[..]
Ik hoor authentieke -krak- analoge elementen.
Dacht overigens dat je met garage meer dit bedoelde.
Beetje 'Happy Days' muziek.quote:Op woensdag 12 april 2017 01:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel maar dit is de echte garage muziek uit jaren 60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |