Gup is al tijden van slag. Wordt binnenkort compleet opgeschoond / gereset. Gup speelt nu veel te vaak bepaalde artiesten af.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:51 schreef livelink het volgende:
Het lijkt wel alsof Gup alleen maar Shania Twain draait. Ik hoor haar zo vaak als Gup aan de beurt is.
Shania Twainquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
- Tuned22, na het horen van DJ11 op Radio 49
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Jamiroquai is ook niet zo mijn ding, Mis altijd wat in zijn muziek.
Hij rookt ook veel wiet toch?quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bespeurde in "We Can Do It" een lichte reggae-invloed, vandaar. Het is geen reggaenummer hoor, maar heeft er qua sound iets van weg (vind ik).
Heb geen plannen, je popt die vis maar vol.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:55 schreef Tuned22 het volgende:
Piet ga jij nog draaien of proppen we die vis vol met Corry Konings
Van wat Amsterdamse bronnen heb ik vernomen dat ie daar regelmatig met grote toeter gespot wordt.quote:
Gemist, zat in Oberaggerquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:39 schreef Tuned22 het volgende:
Gisteravond was Pauw leukmet die wetenschapper - / microbioloog en die marathonloper was ook een toffe gast
Ook niet van mij, ik had er al 8quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Neuh, ga zo iets heel anders doen.
Ben te autistisch voor grote concerten.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:48 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ook niet van mij, ik had er al 8![]()
Ga volgende maand Depeche Mode live zien
Serieus?quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben te autistisch voor grote concerten.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja de toegangsprijs wordt me al teveel.
Een jointgordelquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:56 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze willen ook altijd voelen wat ik bij heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |