SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Woensdag 12 april
19:00 - 20:15 - DJ Knokkels - DoeDezeSymphonieMaar
20:15 - 22:00 - DJust Me - Ja, Dat Is Symphonic & MadMaster - Daar Is De Orgelman
Klinkt veelbelovendquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Het programma voor morgenavond is bekend:
[..]
klinkt intrigerendquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, al gaan we het eerste gedeelte missen. Twan moet om 18:30 uur voetballen. Maar later tunen we in!quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is lastig.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Over geboortejaren gesproken. De mijne is 1976. De band die hierna komt, was toen al volop actief en nu nog steeds. In 1976 brachten ze als b-kant een cover uit van een ander, tamelijk bekend bandje uit de jaren 60......
Heb je hun nieuwe single ook al gehoord dan?quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ha, de mannen waarvan ik een oeuvre playlist heb op Spotify.
Hoewel ik dit verschrikkelijk vind...
Ja, Hippopotamus.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je hun nieuwe single ook al gehoord dan?
Ik vind het een goed nummer, maar ze hebben inderdaad wel betere tracks gemaakt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Hippopotamus.
Aardig, niet hun beste werk...
Die zijn er nog niet. Ik denk dat ze pas na de koffie komen. Wij zitten nu nog aan de thee.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet koffie inschenken voor het bezoek?
Meteen aan de borrel.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet. Ik denk dat ze pas na de koffie komen. Wij zitten nu nog aan de thee.
Ik verbaasde me er ook over. Kennelijk is dit een extended mix of zo. De speelduur is 5:28, dus ook best aan de lange kant.quote:
Het begon ook compleet anders dan de single uitvoering...quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er ook over. Kennelijk is dit een extended mix of zo. De speelduur is 5:28, dus ook best aan de lange kant.
Voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
En daar moet ik als DJ dan tussendoor laveren...
Aan de borrel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |