SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claim hier je land en doe mee.
Huidige status van Europa
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2017 17:30:37 ]
Portugal is van mijquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:04 schreef PartyHard het volgende:
Kan iedereen die een land geclaimd heeft, maar deze niet op de kaart ziet, mij DM'en?
PartyHard vraagt om DM.quote:
Ik heb hem niet geclaimd maar veroverd.quote:Op dinsdag 11 april 2017 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PartyHard vraagt om DM.
Nattekat reageert met quote.
Genot.
Helaas is dat grondgebied inmiddels van mijquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:52 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik geef Richo vrijwillig mijn grondgebied, voordat iedereen hier feestviert
quote:Op maandag 10 april 2017 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een vredige heerser der Atlantische Oceaan. Beter dan die gekke Russen.
* Nattekat dan maar Richolio pakt, want dingen. En de tweede divisie pakt Lalaland, want groot.
Sow koekoekquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas is dat grondgebied inmiddels van mij
[..]
Die had richo al in reactie 285 gepareerd: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas is dat grondgebied inmiddels van mij
[..]
Die heeft niks over jouw grondgebied te zeggen, heeft zijn eigen land gered.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die had richo al in reactie 285 gepareerd: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!
Ze hadden een pact, weet je nog?quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft niks over jouw grondgebied te zeggen, heeft zijn eigen land gered.
En daarom wordt grondgebied weergegeven in dit topic ja, voordat ik het bekend maaktequote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft niks over jouw grondgebied te zeggen, heeft zijn eigen land gered.
Ik vormde samen met hem 1 blok (reactie 208): ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom wordt grondgebied weergegeven in dit topic ja, voordat ik het bekend maakte
Gewoon een sneaky aanval die niet is opgevallen, geen smoesjes
Staat niks over in het verdrag van Amsterdam, dus officiële regels geldenquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
[..]
Ik vormde samen met hem 1 blok (reactie 208): ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!
Duidelijk aangegeven dat hij namens mij landen mag veroveren of aanvallen pareren.
Heb je een link naar dat verdrag van Amsterdam?quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat niks over in het verdrag van Amsterdam, dus officiële regels gelden
En je geeft toch aan te stoppen.
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat verdrag van Amsterdam?
Je geeft mij een link naar dit topic, waar niks over dit verdrag staat.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3
Gewoon de regels heb ik het overquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je geeft mij een link naar dit topic, waar niks over dit verdrag staat.
Hierbij neem ik de kans om duidelijk aan te geven dat geen enkel verdrag/wet (legalisatie) de overeenkomst tussen mij en Richo ongeldig kan maken.
Toen ik dat overeenkomst met Richo had afgesloten had ik geen enkel bezwaar gezien. Zwijgen is toestemmen.quote:
Ik had bezwaar. Of telt dat niet?quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Toen ik dat overeenkomst met Richo had afgesloten had ik geen enkel bezwaar gezien. Zwijgen is toestemmen.
Nee, je zei over een vervolg bericht (dus niet de overeenkomst zelf) van mij dat je het 'onzin' vond.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, je zei over een vervolg bericht (dus niet de overeenkomst zelf) van mij dat je het 'onzin' vond.
Geef mij dan Belgiequote:Op dinsdag 11 april 2017 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik stem voor een deal: Katland krijgt GB, Richolio krijgt Frankrijk
Wil je toegang tot Boblandia? Dat kan, mits je je heerschappij over je gebied opgeeft.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:01 schreef LelijKnap het volgende:
Wat loopt iedereen land uit te delen? En waarom krijg ik er niks van?
Ik kan Boblandia niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je toegang tot Boblandia? Dat kan, mits je je heerschappij over je gebied opgeeft.
Onenigheid over wel of niet hebben veroverd van Lalaland, want irritant gedoe met pacts enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:01 schreef LelijKnap het volgende:
Wat loopt iedereen land uit te delen? En waarom krijg ik er niks van?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Nieuw Gibraltar 2.0 aan.
Mm misschien wel handig om het volgende potje wat regels op te stellenquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onenigheid over wel of niet hebben veroverd van Lalaland, want irritant gedoe met pacts enzo.
zal niet lukken jongenquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:10 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat naar Urbanussië vaart voor overname
Dus, zodoende, Urbanussië groeitquote:Op maandag 10 april 2017 20:30 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
* Hermanusvanurbanus Valt Dönerland aan
Je mag mij Spanje wel teruggevenquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:16 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Overigens
[..]
Dus, zodoende, Urbanussië groeit
* Italistan viel voor een kort moment voor de charmes van de modellen maar realiseerde zich op tijd dat ze op meer uit waren. De modellen zijn nu slavinnen van profeet LelijKnapquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:19 schreef Tassendief het volgende:
* Taslandia valt Italistan aan met modellen
* De hertog van Nieuw-Gibraltar stuurt zijn beste diplomaat op pad naar Monaco om te onderhandelen over de grondruilquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:24 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
in ruil voor Montenegro zeg ik akkoord
Terug over de grens geschopt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben visueel ingesteld, maak eens een nieuw kaartje
* Nattekat valt Beergondië aan
Ben een uur bezig met alles uitzoeken
* Nattekat maar de vloot terug de Middellandse Zee opstuurt en Vampyreland en Brouwerijlandquote:
Is de Bosporus wel open?, anders kun je niet met je vloot naar Vampyrelandquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat maar de vloot terug de Middellandse Zee opstuurt en Vampyreland en Brouwerijlandaanvalt
Anders had de Zwarte Zee wel het Zwarte Meer gehetenquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Is de Bosporus wel open?, anders kun je niet met je vloot naar Vampyreland
* Gutz Gooit een bak bier in het gezicht van Nattekat, #doeihequote:Op dinsdag 11 april 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat maar de vloot terug de Middellandse Zee opstuurt en Vampyreland en Brouwerijlandaanvalt
quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:58 schreef Gutz het volgende:
[..]
* Houtenbeen Gooit een bak bier in het gezicht van Nattekat, #doeihe
quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:58 schreef Gutz het volgende:
[..]
* Gutz Gooit een bak bier in het gezicht van Nattekat, #doeihe
Er is nog geen akkoord, maar gooi mij maar op GB en Richolio op Frankrijk, België en Zwitserlandquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:09 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Lijst gebaseerd op laatste veranderingen.
Wel zonder namen
[ afbeelding ]
Denemarken mag ook donkerrood zijnquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:09 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Wel zonder namen
[ afbeelding ]
Kroatie is volgens mij ook geclaimd door iemandquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:09 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Wel zonder namen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denemarken mag ook donkerrood zijn
Zo werkt het niet héquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog geen akkoord, maar gooi mij maar op GB en Richolio op Frankrijk, België en Zwitserland
Donerland bestaat niet meerquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:21 schreef PartyHard het volgende:
Kaart bijgewerkt naar de meest recente versie
Overdracht ditdat.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:26 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Wat is het nu dan?
HELP, ALLES WERKT LANGS ELKAAR AF
quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:16 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Overigens
[..]
Dus, zodoende, Urbanussië groeit
quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
* De hertog van Nieuw-Gibraltar stuurt zijn beste diplomaat op pad naar Monaco om te onderhandelen over de grondruil
Spanje<->Montenegro
Nieuw-Gibraltar - Spanje
Urbanussië- Monaco, Bosnie, Montenegro, Griekenland, Turkije en Cyprus
* Een leger van Romakinderen houdt dapper stand en verslaat Katland.quote:Op dinsdag 11 april 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vloot stuurt die gekke Spanjaarden terug naar huis.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar stuurt een divisie naar het noorden om Capuchonland binnen te vallen
* Nieuw-Gibraltar stuurt een andere divisie naar het westen om katland binnen te vallen
Ik wandel gewoon de grens over in Portugalquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vloot stuurt die gekke Spanjaarden terug naar huis.
De vloot ligt gewoon voor de kust met vuurkracht genoeg om de grens te bereiken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik wandel gewoon de grens over in Portugal
Omdat Donerland twee dagen geleden een aanval in een spoiler had uitgevoerd, en ik had die over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heet Spanje ineens Dönerland?
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen alles van Lalaland is nu naar Katland
Volgens mij welquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:30 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
2 dagen niet meer gekeken, leeft Republic Green-Island nog?
* Italistan heeft samen met T. Baudet de aanval van Nattekat afgekeurd en veroordeeld als hoogverraad aan het FvD. Ze laten weten in overleg te zijn over eventuele sancties.quote:
Mot ie nou weer in Italië?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan heeft samen met T. Baudet de aanval van Nattekat afgekeurd en veroordeeld als hoogverraad aan het FvD. Ze laten weten in overleg te zijn over eventuele sancties.
Ahquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Italistan telt vele lavendelboerderijen.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
* Italistan valt Boslandia, Urbanussië, Tijnistan, Dönerland, Katland en Richolandia aan.
De nog terugkerende vloot stuurt meteen de boten van Italistan terugquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
* Italistan valt Boslandia, Urbanussië, Tijnistan, Dönerland, Katland, Republic Green Island en Richolandia aan.
* Italistan pareert de aanval van Black Metal ist Krieg-land door een indrukwekkend stuk van Vivaldi uit de speakers van de oorlogschepen te laten klinken. Een culturele oorlogsdaad van Italistan in een poging Black Metal ist-Krieg te onderwerpen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land heeft er weer zin in en vaart de middellandse zee binnen om Italistan aan te vallen.
* Black Metal ist Krieg-land knalt snoeiharde metal uit de boxen en maakt rechtsomkeert, ziet de kust van voormalig Frankrijk en besluit daar maar aan te vallen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan pareert de aanval van Black Metal ist Krieg-land door een indrukwekkend stuk van Vivaldi uit de speakers van de oorlogschepen te laten klinken. Een culturele oorlogsdaad van Italistan in een poging Black Metal ist-Krieg te onderwerpen.
* Nattekat pareert voor het geval dat het zijn grondgebied is, just in casequote:Op dinsdag 11 april 2017 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Black Metal ist Krieg-land knalt snoeiharde metal uit de boxen en maakt rechtsomkeert, ziet de kust van voormalig Frankrijk en besluit daar maar aan te vallen.
Leugensquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:59 schreef PartyHard het volgende:
Kaart bijgewerkt conform DeHovenier's meest recente lijst.
Dat stuk grondgebied is volgens mij niet van jou, dus varen mijn boys rustig om jouw marine heen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat pareert voor het geval dat het zijn grondgebied is, just in case
Anders mag het doodbloeden.
Ik heb nog steeds officieel Lalaland veroverd voor de fusie met Richolioland. Daarna werd er met nieuwe vage regels gestrooid om dat te voorkomenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat stuk grondgebied is volgens mij niet van jou, dus varen mijn boys rustig om jouw marine heen.
* Nattekat schopt wederom uitquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:05 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar steekt de grens over naar Katland en neemt Lissabon in![]()
* Nattekat uithaalt naar Italistanquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
* Nattekat weer uithaalt naar Italistanquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
De hertog van Nieuw-Gibraltar gunt iedereen uit het land de voortreffelijke pizza's uit Italistan![]()
* Italistan is niet onder de indruk en zet nu zelf in op een aanval. Nieuw-Gibraltar krijgt een dozijn pizza's toegestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan is niet onder de indruk en zet nu zelf in op een aanval. Nieuw-Gibraltar krijgt een dozijn pizza's toegestuurd.
* Italistan schroeft de pizzaproductie op. Vanwege de hoge kosten zal de volgende lading helaas zonder verse tomaatjes geleverd worden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
De hertog van Nieuw-Gibraltar gunt iedereen uit het land de voortreffelijke pizza's uit Italistan![]()
* Italistan bied Nattekat pizza's aan in een poging ook zijn loyaliteit via de maag te veroverenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat weer uithaalt naar Italistan
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan bied Nattekat pizza's aan in een poging zijn loyaliteit via de maag te veroveren
Welnee, de pizza was lekker maar * Nattekat blijft op z'n hoedequote:Op dinsdag 11 april 2017 22:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Bij deze ben je een pizzastaat van Italistan.
* Nattekat groot hek plaatstquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Italistan waarschuwt NG voor overgewicht. Fitte soldaten zijn van essentieel belangquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vriendjes wordenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je vijandig gaat doen, doe ik lekker vijandig terug.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan waarschuwt NG voor overgewicht. Fitte soldaten zijn van essentieel belang
* Italistan verkleed zijn soldaten als armoedige migranten die de gutmenschen in Katland heel lief zullen aankijkenquote:
* Nattekat geen massa-immigratie toe staatquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan verkleed zijn soldaten als armoedige migranten die de gutmenschen in Katland heel lief zullen aankijken
* Italistan noemt Katland een land van fascisten en nazi'squote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat geen massa-immigratie toe staat
* Drizzt stuurt een vertegenwoordiger die op zekere wijze voorbij marcheert, LelijKnap vervolgens de vinger geeft, iets onverstaanbaars krijst en vervolgens weer naar huis vliegt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan noemt Katland een land van fascisten en nazi's
* Nattekat Italistan keihard uitlachtquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
* Italistan noemt Katland een land van fascisten en nazi's
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat geen massa-immigratie toe staat
En dit, lieve kindertjes, is wat Europa had moeten doen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat Italistan keihard uitlacht
Leve Europaquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
En dit, lieve kindertjes, is wat Europa had moeten doen.
Ik zou een goede dictator zijnquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
En dit, lieve kindertjes, is wat Europa had moeten doen.
Heil Nattekat .o/quote:
* Nattekat ziet geen voordelenquote:Op dinsdag 11 april 2017 22:53 schreef PartyHard het volgende:
* Nieuw Kekistan vraagt Katland om zich los te breken van Ierland en zich aan te sluiten bij de Scandinavische alliantie.
* Drizzt is sad pandaquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:06 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
Amateurs [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snappie? Corpsepaint, panda?quote:
Kiek 'em stoer doen dan. Bolle!quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:06 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
Amateurs [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* ZwevendToetsenbord Pareert aanval, R. G-I vraagt zich af waarom het gezien wordt als een oorlogszuchtige natie.....quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
* Italistan valt Boslandia, Urbanussië, Tijnistan, Dönerland, Katland, Republic Green Island en Richolandia aan.
Nee, de fusie met richo was VOOR jouw 'verovering' (die tevens gepareerd is, reactie 285: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! ):quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds officieel Lalaland veroverd voor de fusie met Richolioland. Daarna werd er met nieuwe vage regels gestrooid om dat te voorkomen
Ja had mij ook wel iets mogen geven Girlyquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, de fusie met richo was VOOR jouw 'verovering' (die tevens gepareerd is, reactie 285: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! ):
Pact:
reactie 208: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!
'Verovering':
reactie 242: ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar!
Ja daar dacht ik aan, maar toen dacht ik om de vrede te bewaren het maar aan de ts/moderator te geven.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja had mij ook wel iets mogen geven Girly
* Republic Green-Island ziet de internationale dreiging steeds groter worden, zeker vanuit Scandinavië en stuurt wederom een topdiplomaat naar de enige betrouwbare bondgenoot Katland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ZwevendToetsenbord op 11-04-2017 23:28:22 ]Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:22 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
* Republic Green-Island ziet de internationale dreiging steeds groter worden, zeker vanuit Scandinavië en stuurt wederom een topdiplomaat naar de enige betrouwbare bondgenoot Katland.* Nattekat graag koning isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
* Immerdebestebob Klaar is met alle slechte spellingen van Boblandia.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
* Als reactie op deze agressiviteit van Republiek Victoria jegens ons uitstekende vlees, besluit Graaf Roman om alle criminelen uit de gevangenis te halen en te deporteren naar Republiek Victoria. Getrainde Romakinderen worden ingezet om te infiltreren op de straten van het buurland.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
* De Republiek Victoria is klaar met de stank van rottend vlees die vanuit het buurland Vampyreland over de grens komt aangewaaid, en besluit met een blitzkrieg de noordelijke helft van het land te bezetten. Stadhouder James I vaardigt een decreet uit die alle traditionele Vampyriaanse slachthuizen ogenblikkelijk sluit.
Helaas wisten de Vampyrianen niet dat de Republiek Victoria strikte rassenwetten hanteert, waardoor alle zigeneunerkinderen ogenblikkelijk naar speciale kampen op het eiland Kos vervoerd worden.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
* Als reactie op deze agressiviteit van Republiek Victoria jegens ons uitstekende vlees, besluit Graaf Roman om alle criminelen uit de gevangenis te halen en te deporteren naar Republiek Victoria. Getrainde Romakinderen worden ingezet om te infiltreren op de straten van het buurland.
* Dan maar ons kwaliteitsvlees waar ze zo van houden, in onze bommenwerpers laden en droppen boven hun mooiste dorpen en steden. Woensdag gehaktdag!quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas wisten de Vampyrianen niet dat de Republiek Victoria strikte rassenwetten hanteert, waardoor alle zigeneunerkinderen ogenblikkelijk naar speciale kampen op het eiland Kos vervoerd worden.
* Tijd om de nieuwe Iron Dome te testen!quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
* Dan maar ons kwaliteitsvlees, waar ze zo van houden, in onze bommenwerpers laden en droppen boven hun mooiste dorpen en steden. Woensdag gehaktdag!
Sowieso een wereldtopic, waar ongeclaimde omliggende landen gewoon toegevoegd kunnen worden aan je eigen rijkje.quote:Op dinsdag 11 april 2017 23:51 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Wachten op en parallel topic in Afrika, waar wel koloniën kunnen stichten.....
Wordt m nietquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 08:44 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar eerst slaat een deel van de vloot af bij het eiland Tijnistan.
* Nieuw-Gibraltar 2.0 valt Tijnistan binnen
Ierland en Malta zijn nu van Nieuw-Gibraltarquote:Op dinsdag 11 april 2017 08:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Dan varen we maar iets terug naar the Republic of Green-Island
* Nieuw-Gibraltar 2.0 valt de Republic of Green-Island binnen
Ik blijf koning van Ierlandquote:Op woensdag 12 april 2017 07:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Ierland en Malta zijn nu van Nieuw-Gibraltar![]()
![]()
Nevarquote:Op woensdag 12 april 2017 08:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat kan als je het ruilt voor Portugal
Gewoon allebei, zoals het wasquote:Op woensdag 12 april 2017 09:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ierland past toch veel beter bij Katland dan Portugal
Meh, daar gaat de verrassing.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:43 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
* Hermanusvanurbanus Verdedigende troepen staan paraat en sturen u naar huis
* talistan biedt excuses aan en trekt zicht terugquote:Op dinsdag 11 april 2017 23:10 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
* ZwevendToetsenbord Pareert aanval, R. G-I vraagt zich af waarom het gezien wordt als een oorlogszuchtige natie.....
* Italistan verslaat Nattekat met een teleurgesteld gezichtquote:Op woensdag 12 april 2017 11:30 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat Italistan binnenvalt
[..]
Meh, daar gaat de verrassing.
De Beergondisch vestingen bieden weerstand. Dusdanig veel, dat de Nieuwe-Gibraltreese troepen ontredderd het land weer verlaten.quote:Op woensdag 12 april 2017 10:02 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar vaart met zijn vloot naar het Noorden en valt Beergondie binnen
* Nieuw Kekistan uitlacht en pareertquote:Op woensdag 12 april 2017 11:43 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
* Hermanusvanurbanus Aanval uitvoerende op Nieuw Kekistan
NEE. Rip vriendschapquote:Op woensdag 12 april 2017 12:45 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar steekt de grens over en de troepen marcheren naar Lissabon, Katland
En keren weer huiswaartsquote:Op woensdag 12 april 2017 12:57 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
* Hermanusvanurbanus Troepen onderweg naar Platkopski
Richolandia is nu van Nieuw Kekistanquote:Op dinsdag 11 april 2017 19:06 schreef PartyHard het volgende:
* Nieuw Kekistan valt heel Richolandia aan
The Sons of Northern Kekness vieren feest met deze fantastische overwinningquote:Op woensdag 12 april 2017 15:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Richolandia is nu van Nieuw Kekistan![]()
![]()
![]()
Je bent een uur te vroeg aan het feestvierenquote:Op woensdag 12 april 2017 15:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, 19:06, 20 uur later is 15:06.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je bent een uur te vroeg aan het feestvieren
Nope. Aanval was 19:06 en victorie 15:06, 20 uur dusquote:Op woensdag 12 april 2017 15:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je bent een uur te vroeg aan het feestvieren
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:19 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Nee hoor, 19:06, 20 uur later is 15:06.
(19 - 4 = 15)
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope. Aanval was 19:06 en victorie 15:06, 20 uur dus
* Drizzt stuurt de diplomaat terug aangezien zijn chef ons voor de gek wilde houden.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar stuurt zijn beste diplomaat naar Helsinki om te onderhandelen over een niet aanvalspact met de Noordelijke alliantie
Gelukkig hebben de troepen van Jan een heel diepe gracht gegraven, waar de soldaten van Drizzt met hun korte pootjes niet overheen kunnen springen!quote:Op woensdag 12 april 2017 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt besluit AsobijJan maar weer eens aan te vallen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 15:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
![]()
![]()
Excuseer mij hoogheid van Kekistan, maar Boblandia was net iets eerder met zijn aanvalquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
* Boblandia valt Richolandia en LaLaLand aan om voor eeuwig een einde te maken aan deze twisten.
Hij heeft na zo'n lange tijd nog altijd zijn overwinning niet geclaimd.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Excuseer mij hoogheid van Kekistan, maar Boblandia was net iets eerder met zijn aanval
How how, * Hermanusvanurbanus defendquote:Op woensdag 12 april 2017 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Urbanussië aan.
West-Europa moet de blauwe kleur van Kekistan hebbenquote:
en dit danquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
* Boblandia valt Richolandia en LaLaLand aan om voor eeuwig een einde te maken aan deze twisten.
Aangepastquote:
Nog nietquote:Op woensdag 12 april 2017 16:10 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hij had zijn overwinning niet geclaimd
Tadaa, van mijquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt stuurt zijn troepen de grens met Neo-USSR over.
Capuchonland(Andorra) is van Nieuw-Gibraltarquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar stuurt een divisie naar het noorden om Capuchonland binnen te vallen
* Nieuw-Gibraltar stuurt een andere divisie naar het westen om katland binnen te vallen
Kssst weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt valt Beergondië binnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2017 16:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Opbokken uit mijn land, laffe spoileraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 12 april 2017 16:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik ben uitgespeeld....
Boten vol oorlogsvuchtelingen onderweg naar Katland.....
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]![]()
er zijn nog landen vrij, dus je kunt ook weer een nieuw land pakken
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?
Bij dezenquote:Op woensdag 12 april 2017 15:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hij heeft na zo'n lange tijd nog altijd zijn overwinning niet geclaimd.
Dat magquote:Op woensdag 12 april 2017 17:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?
Gefeliciteerd met West-Europaquote:
"-Degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door de aanval te quoten. Pareert de aangevallene niet binnen 20 uur, dan is de aanval gelukt (en is het land dus veroverd)."quote:
OP verduidelijktquote:Op woensdag 12 april 2017 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"-Degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door de aanval te quoten. Pareert de aangevallene niet binnen 20 uur, dan is de aanval gelukt (en is het land dus veroverd)."
Zie de OP
Dat kan.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Dulanic01 het volgende:
Als ik nog mee mag doen: ik wil Ukraine wel hebben
Nee. Bij lange na niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zo klopt ie weer toch?
[..]
Dat kan.
[ afbeelding ]
Alles van LaLaLand is opgegaan in Nieuw Kekistan, al is dat aan de kleur niet te zien.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zo klopt ie weer toch?
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Dulanic01 het volgende:
Als ik nog mee mag doen: ik wil Ukraine wel hebben
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lalaland is al twee keer overgenomen, ik heb Polen.
Je hebt toch te laat gereageerd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heerschappij over voormalig Richolandia en LaLaLand
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
De aanval werd niet binnen 20 uur afgeslagen (tenzij ik er overheen heb gelezen), dus Polen (oftewel Platkopski) valt nu onder het bewind van Katlandquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mijquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch te laat gereageerd?
Ik ben zelf een grotere droeftoeterquote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Iemand meteen ook droeftoeter noemen, wat een figuren lopen er hier toch rond![]()
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.
*stop volgen*
Succes jongens
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mij
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Italistan zal het niet vergeten.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is het gebeurd
Of het een succes was, is een tweede.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen. Lijkt me niet dat ik afgestraft word voor het feit dat ik werk heb.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Dat is dus dat verzonnen gedoe.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen.
Je hoeft niet te claimen. Na 20 uur is het 'gewoon' van jouquote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Dat is iets anders. Ik heb zulke aanvallen gewoon tegengehouden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.
Alle geiten onverdoofd geknuffeld en teruggeschopt.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Tassendief het volgende:
* Taslandia Italistan binnen vallen met 12 geiten
NEIN!quote:Op woensdag 12 april 2017 17:55 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
* Brouwerijland wordt aangevallen
* Drizzt countert de aanval bij de grens en stuurt de vampiers terug naar huis.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
* Graaf Roman valt Black Metal ist Krieg-land aan!
Neen.quote:
Ben ik het mee eens. Als er twee aanvallen lopen en beide zijn succesvol zou de eerste die claimt hem moeten krijgen. Ben het er mee eens dat je zelf die 20 uur in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:20 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Neen.
Bob viel als eerste aan, maar heeft daarna niet zijn overwinning bevestigd.
Ik kan ook een land aanvallen, een hele tijd niets zeggen over de aanval, en dan pas als iemand anders hem aanvalt en vervolgens zijn overwinning bevestigt zonder mijn post te lezen, mijn eerdere aanval claimen en dan de aanval van die andere gast ongeldig verklaren.
Je kunt moeilijk iedere post nalezen om te zien of een aanval niet binnen 20 uur gepareerd is, vandaar dat het me wel vanzelfsprekend leek om te moeten bevestigen dat je aanval succesvol was
Ja, dan wil ik GBquote:Op woensdag 12 april 2017 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat dachten de heren van een compromis? Verdeel Frankrijk, Zwitserland, Nederland en Duitsland onder elkaar en dan zijn we er klaar mee.
Nieuwe regel: kom je overwinning binnen een uur of twee á drie opeisen en het land is van jou. Het is je eigen verantwoordelijkheid om hier op te letten, dus kies een voor jou prettig tijdstip om aan te vallen zodat je in je vrije tijd je (eventuele) overwinning bekend kunt maken
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik GB
Ben nog steeds de wettelijke veroveraar van Lalaland
Wantrouwen Vergetenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?
Omdat irritant gedoe met pacts enzo, slaat helemaal nergens op enzo en op mijn voorstel om het op te delen is nooit ingegaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?
Ik gun Bob Zwitserland en Duitsland wel, omdat Duitstalige gebiedenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus
Nattekat heeft IJsland, UK, Polen en Portugal
PartyHard heeft Finland en Zweden
immerdebestebob heeft Oostenrijk
De laatste twee mogen Frankrijk, België, Nederland, Zwitserland en Duitsland verdelen.
Klopt dat?
Zo werkt het helaas niet, m'n jongquote:
Ik heb nog binnen 24 uur na de aanval bevestigd. Lijkt me ruim op tijd. Derhalve lijkt me gebieden nu weer afstaan onterecht.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Als er twee aanvallen lopen en beide zijn succesvol zou de eerste die claimt hem moeten krijgen. Ben het er mee eens dat je zelf die 20 uur in de gaten moet houden.
Jij had toch ook aangevallen, het lijkt me dan eerlijk dat jij het volledige Duitstalige gebied krijgtquote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog binnen 24 uur na de aanval bevestigd. Lijkt me ruim op tijd. Derhalve lijkt me gebieden nu weer afstaan onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |