Hij heeft na zo'n lange tijd nog altijd zijn overwinning niet geclaimd.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[..]
Excuseer mij hoogheid van Kekistan, maar Boblandia was net iets eerder met zijn aanval
How how, * Hermanusvanurbanus defendquote:Op woensdag 12 april 2017 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Black Metal ist Krieg-land valt Urbanussië aan.
West-Europa moet de blauwe kleur van Kekistan hebbenquote:
en dit danquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
* Boblandia valt Richolandia en LaLaLand aan om voor eeuwig een einde te maken aan deze twisten.
Aangepastquote:
Nog nietquote:Op woensdag 12 april 2017 16:10 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hij had zijn overwinning niet geclaimd
Tadaa, van mijquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt stuurt zijn troepen de grens met Neo-USSR over.
Capuchonland(Andorra) is van Nieuw-Gibraltarquote:Op dinsdag 11 april 2017 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
* Nieuw-Gibraltar stuurt een divisie naar het noorden om Capuchonland binnen te vallen
* Nieuw-Gibraltar stuurt een andere divisie naar het westen om katland binnen te vallen
Kssst weg.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
* Drizzt valt Beergondië binnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2017 16:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Opbokken uit mijn land, laffe spoileraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 12 april 2017 16:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ik ben uitgespeeld....
Boten vol oorlogsvuchtelingen onderweg naar Katland.....
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]![]()
er zijn nog landen vrij, dus je kunt ook weer een nieuw land pakken
quote:Op woensdag 12 april 2017 17:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?
Bij dezenquote:Op woensdag 12 april 2017 15:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Hij heeft na zo'n lange tijd nog altijd zijn overwinning niet geclaimd.
Dat magquote:Op woensdag 12 april 2017 17:06 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mag dat? Lijkt me niet de bedoeling als je af bent?
Gefeliciteerd met West-Europaquote:
"-Degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door de aanval te quoten. Pareert de aangevallene niet binnen 20 uur, dan is de aanval gelukt (en is het land dus veroverd)."quote:
OP verduidelijktquote:Op woensdag 12 april 2017 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"-Degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door de aanval te quoten. Pareert de aangevallene niet binnen 20 uur, dan is de aanval gelukt (en is het land dus veroverd)."
Zie de OP
Dat kan.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Dulanic01 het volgende:
Als ik nog mee mag doen: ik wil Ukraine wel hebben
Nee. Bij lange na niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zo klopt ie weer toch?
[..]
Dat kan.
[ afbeelding ]
Alles van LaLaLand is opgegaan in Nieuw Kekistan, al is dat aan de kleur niet te zien.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Zo klopt ie weer toch?
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:57 schreef Dulanic01 het volgende:
Als ik nog mee mag doen: ik wil Ukraine wel hebben
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lalaland is al twee keer overgenomen, ik heb Polen.
Je hebt toch te laat gereageerd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels heerschappij over voormalig Richolandia en LaLaLand
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
De aanval werd niet binnen 20 uur afgeslagen (tenzij ik er overheen heb gelezen), dus Polen (oftewel Platkopski) valt nu onder het bewind van Katlandquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij hebt Polen helemaal niet. Droeftoeter.
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mijquote:Op woensdag 12 april 2017 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch te laat gereageerd?
Ik ben zelf een grotere droeftoeterquote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
Iemand meteen ook droeftoeter noemen, wat een figuren lopen er hier toch rond![]()
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Aah ik zie het nu pas. Nou mooi.
*stop volgen*
Succes jongens
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3quote:Op woensdag 12 april 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
ONZ / Oorlog in Europa ontketend: verdelen maar! #3
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik als eerste het land geclaimd. Dat daarna iemand anders het land ook claimt kan, maar het lijkt me niet dat diegene dan het recht op het land heeft. Volgens de regels is na 20 uur het land van mij
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Italistan zal het niet vergeten.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is het gebeurd
Of het een succes was, is een tweede.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wil je niet een ander land claimen en opnieuw beginnen?
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Net zo'n verzonnen regel als dat anderen voor jou mogen verdedigen.
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen. Lijkt me niet dat ik afgestraft word voor het feit dat ik werk heb.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus als iemand later dan jou een land aanvalt, maar als eerste claimt, dan heb jij alsnog gewonnen zonder dat je dat land hebt geclaimd?
Weet ik dat ook weer
Dat is dus dat verzonnen gedoe.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, dat is toch logisch. Na 20 uur is het land van mij. Als iemand dan aanspraak wil maken op dat land moet diegene mij aanvallen.
Je hoeft niet te claimen. Na 20 uur is het 'gewoon' van jouquote:Op woensdag 12 april 2017 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan was PartyHard toch eerder met claimen?
Dat is iets anders. Ik heb zulke aanvallen gewoon tegengehouden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logisch idd...feitelijk viel de ander jou niet aan. Pas zodra je erkent (door?) bezitter bent , kan je *daar* aangevallen worden.
Alle geiten onverdoofd geknuffeld en teruggeschopt.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:19 schreef Tassendief het volgende:
* Taslandia Italistan binnen vallen met 12 geiten
NEIN!quote:Op woensdag 12 april 2017 17:55 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
* Brouwerijland wordt aangevallen
* Drizzt countert de aanval bij de grens en stuurt de vampiers terug naar huis.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
* Graaf Roman valt Black Metal ist Krieg-land aan!
Neen.quote:
Ben ik het mee eens. Als er twee aanvallen lopen en beide zijn succesvol zou de eerste die claimt hem moeten krijgen. Ben het er mee eens dat je zelf die 20 uur in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:20 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Neen.
Bob viel als eerste aan, maar heeft daarna niet zijn overwinning bevestigd.
Ik kan ook een land aanvallen, een hele tijd niets zeggen over de aanval, en dan pas als iemand anders hem aanvalt en vervolgens zijn overwinning bevestigt zonder mijn post te lezen, mijn eerdere aanval claimen en dan de aanval van die andere gast ongeldig verklaren.
Je kunt moeilijk iedere post nalezen om te zien of een aanval niet binnen 20 uur gepareerd is, vandaar dat het me wel vanzelfsprekend leek om te moeten bevestigen dat je aanval succesvol was
Ja, dan wil ik GBquote:Op woensdag 12 april 2017 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat dachten de heren van een compromis? Verdeel Frankrijk, Zwitserland, Nederland en Duitsland onder elkaar en dan zijn we er klaar mee.
Nieuwe regel: kom je overwinning binnen een uur of twee á drie opeisen en het land is van jou. Het is je eigen verantwoordelijkheid om hier op te letten, dus kies een voor jou prettig tijdstip om aan te vallen zodat je in je vrije tijd je (eventuele) overwinning bekend kunt maken
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan wil ik GB
Ben nog steeds de wettelijke veroveraar van Lalaland
Wantrouwen Vergetenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?
Omdat irritant gedoe met pacts enzo, slaat helemaal nergens op enzo en op mijn voorstel om het op te delen is nooit ingegaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom was de UK dan niet in jouw kleur ingevuld?
Ik gun Bob Zwitserland en Duitsland wel, omdat Duitstalige gebiedenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus
Nattekat heeft IJsland, UK, Polen en Portugal
PartyHard heeft Finland en Zweden
immerdebestebob heeft Oostenrijk
De laatste twee mogen Frankrijk, België, Nederland, Zwitserland en Duitsland verdelen.
Klopt dat?
Zo werkt het helaas niet, m'n jongquote:
Ik heb nog binnen 24 uur na de aanval bevestigd. Lijkt me ruim op tijd. Derhalve lijkt me gebieden nu weer afstaan onterecht.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:28 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Als er twee aanvallen lopen en beide zijn succesvol zou de eerste die claimt hem moeten krijgen. Ben het er mee eens dat je zelf die 20 uur in de gaten moet houden.
Jij had toch ook aangevallen, het lijkt me dan eerlijk dat jij het volledige Duitstalige gebied krijgtquote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog binnen 24 uur na de aanval bevestigd. Lijkt me ruim op tijd. Derhalve lijkt me gebieden nu weer afstaan onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |