Sow dan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die met loterijen meedoen zijn nog te dom om te poepen.
lolquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 loten
Ik ga maar ff kijken. Thnx!quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Noord Korea zijn alle loterijen verboden. Iedereen is even rijk en gelukkig.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Zou alleen postcodeloterij overwegen maarja alleen die rijke tatawijken winnen daar
Aanmelden tot 20 mei dan heb ik nog ff de tijd. Ik meld me pas op 19 mei aan. Dan ligt mijn lot tenminste bovenop.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog namen? Of is het vogel 1 en vogel 2?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Zou alleen postcodeloterij overwegen maarja alleen die rijke tatawijken winnen daar
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die met loterijen meedoen zijn nog te dom om te poepen.
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Calm down with the cancer my friend.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.
Is je halfbroer al binnen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wintquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.
Waarom Unibet? Kan je toch beter Betfairen..quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wint
Dan hou ik het wel bij een unibetje.
Je wint wel eens een bakje Ben & Jerry ijs.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wint
Betalen binnen een dag uit en zoveel scheelt het niet (meer)quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom Unibet? Kan je toch beter Betfairen..
Welke gel gebruik je voor je haar? Het zit altijd zo tiptop in orde.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik praat niet over familiezaken.
Met uitbetalen bedoel je de bet settelen of terugstorten naar je rekening?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen binnen een dag uit en zoveel scheelt het niet (meer)
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke gel gebruik je voor je haar? Het zit altijd zo tiptop in orde.
De postcodeloterij zijn wel motherfuckers omdat je bij hen feitelijk geen keuze hebt. Bij de Staatsloterij koop jij een lot, en bepaal jij dat. Je weet dan dat je niks wint omdat je er niks koopt én niet mee geconfronteerd wordt. Maar bij die fucking postcodeloterij staat die mongool van een Gaston opeens voor je taas te tetteren dat de hele straat heeft gewonnen behalve jij omdat je niet mee deed.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Terugstortenquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Met uitbetalen bedoel je de bet settelen of terugstorten naar je rekening?
Hey wat knap. Je hebt het verdienmodel van de postcodeloterij door.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De postcodeloterij zijn wel motherfuckers omdat je bij hen feitelijk geen keuze hebt. Bij de Staatsloterij koop jij een lot, en bepaal jij dat. Je weet dan dat je niks wint omdat je er niks koopt én niet mee geconfronteerd wordt. Maar bij die fucking postcodeloterij staat die mongool van een Gaston opeens voor je taas te tetteren dat de hele straat heeft gewonnen behalve jij omdat je niet mee deed.
Je kan het risico niet lopen dat ie opeens voor je harses staat.
Postcodeloterij
(Ja, ik speel mee)
Links Sjonnie, rechts Tali.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog namen? Of is het vogel 1 en vogel 2?
kunquote:
Je kunt er bijna blind van uitgaan dat Peter R. de Vries bij DWDD/RTL Late Night /Pauw (maak uw keuze) aanschuift.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 13:03:59Hoge Raad: Holleeder moet rest van straf ook uitzitten vanwege bedreigen Peter R. de Vries https://t.co/CvtQsBqy2e https://t.co/DvKH4FQqvX reageer retweet
Als ik terugstort op zondagavond staat het 36 uur later ook op mijn rekening. Ik gebruik altijd een tussenstation om de herkomst enigszins te verhullen.quote:
Ben & Jerry's?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Heb ooit 5000 gewonnen bij de postcodeloterij.
Ik hoorde vannochtend dat mocht je winnen je wel bewijs nodig hebt dat je in 2008 een lot had.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde vannochtend dat mocht je winnen je wel bewijs nodig hebt dat je in 2008 een lot had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |