quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Zou alleen postcodeloterij overwegen maarja alleen die rijke tatawijken winnen daar
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die met loterijen meedoen zijn nog te dom om te poepen.
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
Calm down with the cancer my friend.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.
Is je halfbroer al binnen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik zegen uw vogels. In de naam van de Grote Leider, de Superieure Leider, De Ster van Paektu Mountain.
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wintquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Lekker inconsequent weer Callie. Zo kennen we je weer, kankerlul.
Waarom Unibet? Kan je toch beter Betfairen..quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wint
Dan hou ik het wel bij een unibetje.
Je wint wel eens een bakje Ben & Jerry ijs.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch overwegen. Daarna komt het besef dat je per jaar, wat, 200 euro kwijt bent? En nooit iets wint
Betalen binnen een dag uit en zoveel scheelt het niet (meer)quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waarom Unibet? Kan je toch beter Betfairen..
Welke gel gebruik je voor je haar? Het zit altijd zo tiptop in orde.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Kim-Jong-Un het volgende:
[..]
Ik praat niet over familiezaken.
Met uitbetalen bedoel je de bet settelen of terugstorten naar je rekening?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen binnen een dag uit en zoveel scheelt het niet (meer)
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke gel gebruik je voor je haar? Het zit altijd zo tiptop in orde.
De postcodeloterij zijn wel motherfuckers omdat je bij hen feitelijk geen keuze hebt. Bij de Staatsloterij koop jij een lot, en bepaal jij dat. Je weet dan dat je niks wint omdat je er niks koopt én niet mee geconfronteerd wordt. Maar bij die fucking postcodeloterij staat die mongool van een Gaston opeens voor je taas te tetteren dat de hele straat heeft gewonnen behalve jij omdat je niet mee deed.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Terugstortenquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Met uitbetalen bedoel je de bet settelen of terugstorten naar je rekening?
Hey wat knap. Je hebt het verdienmodel van de postcodeloterij door.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De postcodeloterij zijn wel motherfuckers omdat je bij hen feitelijk geen keuze hebt. Bij de Staatsloterij koop jij een lot, en bepaal jij dat. Je weet dan dat je niks wint omdat je er niks koopt én niet mee geconfronteerd wordt. Maar bij die fucking postcodeloterij staat die mongool van een Gaston opeens voor je taas te tetteren dat de hele straat heeft gewonnen behalve jij omdat je niet mee deed.
Je kan het risico niet lopen dat ie opeens voor je harses staat.
Postcodeloterij
(Ja, ik speel mee)
Links Sjonnie, rechts Tali.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:55 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog namen? Of is het vogel 1 en vogel 2?
kunquote:
Je kunt er bijna blind van uitgaan dat Peter R. de Vries bij DWDD/RTL Late Night /Pauw (maak uw keuze) aanschuift.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 13:03:59Hoge Raad: Holleeder moet rest van straf ook uitzitten vanwege bedreigen Peter R. de Vries https://t.co/CvtQsBqy2e https://t.co/DvKH4FQqvX reageer retweet
Als ik terugstort op zondagavond staat het 36 uur later ook op mijn rekening. Ik gebruik altijd een tussenstation om de herkomst enigszins te verhullen.quote:
Ben & Jerry's?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Heb ooit 5000 gewonnen bij de postcodeloterij.
Ik hoorde vannochtend dat mocht je winnen je wel bewijs nodig hebt dat je in 2008 een lot had.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 loten
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoorde vannochtend dat mocht je winnen je wel bewijs nodig hebt dat je in 2008 een lot had.
Nu nog een ander hoofd en dan gaan met die banaanquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel. Zonnetje, moedertjes in Porsches en bmw's... Baarn is zo gek nog niet.
En dan wat? Wat een bizarre post.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu nog een ander hoofd en dan gaan met die banaan
ZO HALLO DAN.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu nog een ander hoofd en dan gaan met die banaan
Nog wat vastgelegd?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag, gister na go live receptie uiteindelijk in een karaoke bar beland en luidkeels met Indiërs, Polen, Fransen, Engelsen, Duitsers en een Ier André Hazes staan brullen. Was een goed feestje.
Ik denk dat we de "kijk eens hoe leuk ik het gehad heb" posts even achterwege moeten laten totdat we de meest recentelijke ontwikkelingen van de diss van Vincenzo aan het adres van LR zich hebben zien ontvouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag, gister na go live receptie uiteindelijk in een karaoke bar beland en luidkeels met Indiërs, Polen, Fransen, Engelsen, Duitsers en een Ier André Hazes staan brullen. Was een goed feestje.
Dan mot het wel ver over de schreef zijn gegaan. Waren er ook nog blote tetten?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar degene die heeft gefilmd hebben we bedreigd.
Ik hoop dat Stijn, de scholier, zulke lange zinnen nog kan lezen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we de "kijk eens hoe leuk ik het gehad heb" posts even achterwege moeten laten totdat we de meest recentelijke ontwikkelingen van de diss van Vincenzo aan het adres van LR zich hebben zien ontvouwen.
Jezus, wat een mokerlange zin was dat.
Ik ben benieuwd naar Stijns rekenmachine.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stijn, de scholier, zulke lange zinnen nog kan lezen.
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop dat Stijn, de scholier, zulke lange zinnen nog kan lezen.
Ben je nu de komende tijd vrij?quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:09 schreef DonRaja het volgende:
Hij is nu bezig met zijn volgende project. Ik denk dat je moeder een tijdje niet beschikbaar is.quote:
(lol)quote:Over vijf jaar staat het WK in Qatar op het programma. Het is echter onzeker of het oliestaatje het in 2022 wel voor elkaar krijgt om het toernooi te organiseren. Qatar kampt met economische problemen door de dalende gas- en olieprijzen en kan daardoor maar acht van de geplande twaalf stadions bouwen.
Qatar was van plan om het toernooi in twaalf stadions te laten spelen, maar dit aantal is teruggebracht tot acht. De FIFA moet hier echter nog wel akkoord mee gaan. Er worden zeven nieuwe stadions gebouwd, één bestaand stadion wordt gerenoveerd. De begroting van het toernooi is met zo’n veertig tot vijftig procent teruggebracht. Hassan Al Thawadi, woordvoerder van het organisatiecomité, heeft laten weten dat het niks te maken heeft met de economische problemen in het land.
Het is desondanks geen geheim dat Qatar niet meer over oneindige bergen met geld beschikt, door de dalende gas- en olieprijzen. Voor het eerst stevent het oliestaatje op een begrotingstekort af. De financiële situatie is echt niet helemaal transparant, want er bestaat geen parlement dat de begroting controleert omdat Qatar een absolute monarchie is.
“We wilden ervoor zorgen dat er een financiële basis was met betrekking tot de infrastructuur voor het WK. Daarom hebben we vroeg een budget gemaakt, waarbij het plan was om deze te verkleinen aangezien de markt en het project steeds duidelijker zouden worden. We kunnen nu dus het definitieve plaatje in kaart brengen”, laat Al Thawadi weten tegenover CNN.
Ik las gisteren pas dat ze daar dus blijkbaar een hele nieuwe stad rondom het stadion gaan bouwenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij is nu bezig met zijn volgende project. Ik denk dat je moeder een tijdje niet beschikbaar is.
En slechts drie grammaticale fouten.. Good boy..quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we de "kijk eens hoe leuk ik het gehad heb" posts even achterwege moeten laten totdat we de meest recentelijke ontwikkelingen van de diss van Vincenzo aan het adres van LR zich hebben zien ontvouwen.
Jezus, wat een mokerlange zin was dat.
Je bent zelf een grammaticale fout.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En slechts drie grammaticale fouten.. Good boy..
Kuwait May oil pricing:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |