De grote alleen 's ochtends wanneer hij uit de kooi wil.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maken die niet ongelooflijk veel teringherrie?
Een catharinaparkiet en een bergparkietquote:
Nog 11 maanden en een dag te gaanquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel aan gewend amice
Exact. 1/12e deel zit er morgen al weer opquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 11 maanden en een dag te gaan.
2/24e.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exact. 1/12e deel zit er morgen al weer op
Laat je ze ook wel eens door het huis vliegen?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De grote alleen 's ochtends wanneer hij uit de kooi wil.
[..]
Een catharinaparkiet en een bergparkiet
Ik hoop dat je hiervoor geen rekenmachine nodig had.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2/24e.
4/48e.
8/96e
16/192e
Positief blijven denken.
Hij zit niet op een uni, maar op een school. Dus reken (haha) maar uit.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hiervoor geen rekenmachine nodig had.
Dat heb ik met vissen. Eigenlijk met alle dieren, behalve katten en in mindere mate honden, maar ben geen hondenliefhebber.quote:
Ik had een aquariumquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat heb ik met vissen. Eigenlijk met alle dieren, behalve katten en in mindere mate honden, maar ben geen hondenliefhebber.
De kooien gaan 's ochtends open en 's avonds weer dichtquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Laat je ze ook wel eens door het huis vliegen?
Bepaalde Surinamers hebben ook vogels in huis, maar dat zijn specifieke zangvogels waarmee wedstrijden doen. Is een dingetje hoor. Sommige van die vogels zijn duizenden euro's waard.
Ramen blijven gesloten denk ik?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De kooien gaan 's ochtends open en 's avonds weer dicht
Ik heb zojuist een wrap (van wortel) met rucola, kipfilet, komkommer en een eigen dressing op.quote:
Uiteraard, ramen en deuren dicht.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben het over Drizzt hè, kelders hebben geen ramen
Dit klinkt verdachtquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een wrap (van wortel) met rucola, kipfilet, komkommer en een eigen dressing op.
heb je vrouw gemaakt zekerquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een wrap (van wortel) met rucola, kipfilet, komkommer en een eigen dressing op.
Ja ik twijfelde nog tijdens het posten, maar ik houd van mezelf, maar niet zoveel in tegenstelling tot je moeder die wilde meer dressingquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog tijdens het posten, maar ik houd van mezelf, maar niet zoveel in tegenstelling tot je moeder die wilde meer dressing
Ik heb een neef die nogal goed met zijn voeding bezig is, maar tegelijk veel waarde hecht aan de smaak en die kwam onlangs aanzetten met wraps gemaakt van wortel en/of bieten. Die wraps smaken stukken beter dan die standaard wraps (althans imo).quote:
beetje gaye neef zekerquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb een neef die nogal goed met zijn voeding bezig is, maar tegelijk veel waarde hecht aan de smaak en die kwam onlangs aanzetten met wraps gemaakt van wortel en/of bieten. Die wraps smaken stukken beter dan die standaard wraps (althans imo).
Nah, eerder een gezondheidsfreak, maar daarentegen gebruikt hij op festivals ook zijn pilletje/pep/mdma/biertje.quote:
anorexia?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zo dik zijn? Daar klaag je toch steeds over?
Dus ik had een tijdje een abo, maar inmiddels alweer opgezegd. Ben benieuwd hoe ik aan die gratis trekking kan meedoen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Doen jullie mee met die gratis trekking van de Staatsloterij?
voor mijn hand ja?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat je een tijdje geleden goed bezig was voor je handblessure.
ik bedoelde dit grappig,quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zo dik zijn? Daar klaag je toch steeds over?
neequote:Op dinsdag 11 april 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Doen jullie mee met die gratis trekking van de Staatsloterij?
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 lotenquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus ik had een tijdje een abo, maar inmiddels alweer opgezegd. Ben benieuwd hoe ik aan die gratis trekking kan meedoen.
Sow dan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die met loterijen meedoen zijn nog te dom om te poepen.
lolquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 loten
Ik ga maar ff kijken. Thnx!quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Noord Korea zijn alle loterijen verboden. Iedereen is even rijk en gelukkig.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Zou alleen postcodeloterij overwegen maarja alleen die rijke tatawijken winnen daar
Aanmelden tot 20 mei dan heb ik nog ff de tijd. Ik meld me pas op 19 mei aan. Dan ligt mijn lot tenminste bovenop.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog namen? Of is het vogel 1 en vogel 2?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |