Nah, eerder een gezondheidsfreak, maar daarentegen gebruikt hij op festivals ook zijn pilletje/pep/mdma/biertje.quote:
anorexia?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zo dik zijn? Daar klaag je toch steeds over?
Dus ik had een tijdje een abo, maar inmiddels alweer opgezegd. Ben benieuwd hoe ik aan die gratis trekking kan meedoen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Doen jullie mee met die gratis trekking van de Staatsloterij?
voor mijn hand ja?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee ik weet dat je een tijdje geleden goed bezig was voor je handblessure.
ik bedoelde dit grappig,quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zo dik zijn? Daar klaag je toch steeds over?
neequote:Op dinsdag 11 april 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Doen jullie mee met die gratis trekking van de Staatsloterij?
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 lotenquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dus ik had een tijdje een abo, maar inmiddels alweer opgezegd. Ben benieuwd hoe ik aan die gratis trekking kan meedoen.
Sow dan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Mensen die met loterijen meedoen zijn nog te dom om te poepen.
lolquote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
www.staatsloterij.nl 3 minuten invulwerk. Ik heb nu 2 loten
Ik ga maar ff kijken. Thnx!quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Noord Korea zijn alle loterijen verboden. Iedereen is even rijk en gelukkig.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:51 schreef Caland het volgende:
Zou alleen postcodeloterij overwegen maarja alleen die rijke tatawijken winnen daar
Aanmelden tot 20 mei dan heb ik nog ff de tijd. Ik meld me pas op 19 mei aan. Dan ligt mijn lot tenminste bovenop.quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog namen? Of is het vogel 1 en vogel 2?quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier zijn ze trouwens:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |