abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 18:44:11 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170131492
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.



  Moderator maandag 10 april 2017 @ 18:44:43 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170131504
Godver Carlo vind Italië slecht maar Georgië goed
pi_170131543
quote:
8s.gif Op maandag 10 april 2017 18:43 schreef Momo... het volgende:
'Het nummer van Italie gaat nergens over '
Ja, wtf, als je niets weet, houd je bek dan dicht.

Dramatisch item weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 18:46:49 #4
43556 miss_dynastie
pi_170131566
Carlo Powerbalad Boszhard? Die heeft na Telekids heel snel zijn shine verloren :+
pi_170131615
quote:
9s.gif Op maandag 10 april 2017 18:44 schreef Momo... het volgende:
Godver Carlo vind Italië slecht maar Georgië goed
Oh jammer weer dit, zijn wat mij betreft beide niet goed :P
pi_170131616
Carlo moet z'n bek houden met z'n zogenaamde Eurovisie kennis

LIKE SERIOUSLY THO ze doen alsof ze zulke grote Eurovisie experts zijn maar de echte experts zijn de mensen hier op FOK en de mensen op Twitter en de mensen zoals ik die ALLE NATIONALE FINALES VOLGEN, TOPS MAKEN VANAF HET BEGIN, ALLES VOLGEN 24/7

En niet mensen die alleen gewoon ff soms kijken, ZOALS CARLO FUCKING BOZSHARD
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170131670
quote:
9s.gif Op maandag 10 april 2017 18:44 schreef Momo... het volgende:
Godver Carlo vind Italië slecht maar Georgië goed
Dat soort mensen bepalen in Nederland wat we naar het ESF sturen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 10 april 2017 @ 18:54:59 #8
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170131761
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:49 schreef Nexum het volgende:
Carlo moet z'n bek houden met z'n zogenaamde Eurovisie kennis

LIKE SERIOUSLY THO ze doen alsof ze zulke grote Eurovisie experts zijn maar de echte experts zijn de mensen hier op FOK en de mensen op Twitter en de mensen zoals ik die ALLE NATIONALE FINALES VOLGEN, TOPS MAKEN VANAF HET BEGIN, ALLES VOLGEN 24/7

En niet mensen die alleen gewoon ff soms kijken, ZOALS CARLO FUCKING BOZSHARD
omg en je noemt mij mentaal gestoord :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 19:19:00 #9
368283 ato
pi_170132321
Carlo met zijn zogenaamde kennis en liefde voor schreeuw, power ballads..zucht.
Vreselijk dat schreeuw nummer van Georgië.

Ik erger mij ook aan het oeverloze gelul over ESF, zo wordt het toch nooit serieus genomen?

Ps, normaal vind ik Olcay een zeik mens maar zij had het wel goed over de kleding en styling van Og3ne.

Schreeuwdame uit Georgië zag er beter gestyled uit dat ' onze' meiden.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 19:25:25 #10
375570 crew  Cyan9
pi_170132480
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:19 schreef ato het volgende:
Carlo met zijn zogenaamde kennis en liefde voor schreeuw, power ballads..zucht.
Vreselijk dat schreeuw nummer van Georgië.

Ik erger mij ook aan het oeverloze gelul over ESF, zo wordt het toch nooit serieus genomen?

Ps, normaal vind ik Olcay een zeik mens maar zij had het wel goed over de kleding en styling van Og3ne.

Schreeuwdame uit Georgië zag er beter gestyled uit dat ' onze' meiden.
Carlo mag je tegenwoordig echt geen ESC expert/deskundige noemen. Het wordt tijd dat ze de ESC commissie en deskundigen wat gaan verjongen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 10 april 2017 @ 19:25:57 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170132496
Ik ben ook ESF deskundige en ik vind Italië ook kut.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170132531
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 19:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Carlo mag je tegenwoordig echt geen ESC expert/deskundige noemen. Het wordt tijd dat ze de ESC commissie en deskundigen wat gaan verjongen.
hear hear
~The present is all there is~
pi_170132567
Ach, die zogenaamde experts die ze op tv laten opdraaien? Dikke faal allemaal. Altijd hetzelfde verhaal ook, bleegh..
Voorop Carlo Boszhard met die dikke VVD-er die ook met "De Mol" meedeed of nog erger...die Shirma bij Pauw altijd. Bleegh. Hard genoeg roepen en net doen of dat je er verstand van hebt en je mag in mei opdraven en je zakken vullen. Misschien zit er zelfs een snoepreisje naar de finale in.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_170132709
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:49 schreef Nexum het volgende:
Carlo moet z'n bek houden met z'n zogenaamde Eurovisie kennis

LIKE SERIOUSLY THO ze doen alsof ze zulke grote Eurovisie experts zijn maar de echte experts zijn de mensen hier op FOK en de mensen op Twitter en de mensen zoals ik die ALLE NATIONALE FINALES VOLGEN, TOPS MAKEN VANAF HET BEGIN, ALLES VOLGEN 24/7

En niet mensen die alleen gewoon ff soms kijken, ZOALS CARLO FUCKING BOZSHARD
Dit dus, net weer met veel irritatie naar Boulevard zitten kijken, dat dedaine toontje van alle mensen daar en dan zo'n Carlo die maar niet schijnt te kunnen duiden waar dat Italiaanse lied echt over gaat... verschrikkelijke arrogantie, maar lekker weer janken met zijn allen als Europa volgende maand Lights and Shadows flink afschminkt omdat het maar een middelmatig lied is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170132771
Zij met die bruine haren (ik kan die namen nog steeds niet uit elkaar halen) lijkt trouwens een Trijntje te gaan doen qua postuur :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 20:19:02 #16
368283 ato
pi_170133669
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zij met die bruine haren (ik kan die namen nog steeds niet uit elkaar halen) lijkt trouwens een Trijntje te gaan doen qua postuur :')
Hahaha Shelly toch?
Life can be a bitch, so like it..
pi_170134402
quote:
8s.gif Op maandag 10 april 2017 18:43 schreef Momo... het volgende:
'Het nummer van Italie gaat nergens over '
|:(
pi_170134409
quote:
9s.gif Op maandag 10 april 2017 18:44 schreef Momo... het volgende:
Godver Carlo vind Italië slecht maar Georgië goed
:')
pi_170134592
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 19:38 schreef TheVulture het volgende:
Zij met die bruine haren (ik kan die namen nog steeds niet uit elkaar halen)
dat staat in de OP... makkelijker kunnen we het niet maken, toch?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 20:49:14 #20
163650 Greys
pi_170134600
Heeft Carlo het aantal views van Italië al eens vergeleken met die van Og3ne? :D En alle polls en alle reviews etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 20:52:14 #21
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170134703
Carlo Boszhardtdtdt is natuurlijk wel het toppunt van het Hilversumse inteeltkliekje, met bijbehorend gedrag en problemen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 20:56:43 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170134858
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeft Carlo het aantal views van Italië al eens vergeleken met die van Og3ne? :D En alle polls en alle reviews etc.
[carloaan]
Maar het nummer van Italië gaat nergens over, een aap op het podium haha, simpel zomerdeuntje.
Og3ne kan het beste zingen met hun harmonieën van het hele songfestival en hun liedje heeft zoveel betekenis.
[/carlouit]
Met dit soort experts weet Jan Alleman die alleen de avond zelf kijkt en wat headlines kijkt niet beter.
pi_170134890
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:43 schreef Soof123 het volgende:

[..]

|:(
Arghh, daar kan ik ook niet tegen. Lekkere expert ben je dan...
~The present is all there is~
pi_170135212
Ik vind het echt frustrerend dat Carlo overal de hele tijd doet alsof Italië de Gimmick van dit jaar is. Hij beïnvloedt hiermee een heleboel kijkers die straks allemaal gaan roepen hoe belachelijk is dat Italië gewonnen heeft. Terwijl het zo'n goede inzending is.
pi_170135343
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:06 schreef Soof123 het volgende:
Ik vind het echt frustrerend dat Carlo overal de hele tijd doet alsof Italië de Gimmick van dit jaar is. Hij beïnvloedt hiermee een heleboel kijkers die straks allemaal gaan roepen hoe belachelijk is dat Italië gewonnen heeft. Terwijl het zo'n goede inzending is.
Ik zie de reacties al voor me. 'Belachelijk dat we nog meedoen, OG3NE verliest van een dansende aap!'
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 21:11:40 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170135370
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zie de reacties al voor me. 'Belachelijk dat we nog meedoen, OG3NE verliest van een dansende aap!'
Misschien is Carlo wel gewoon de naakte aap
pi_170135397
Ik vind die aap ook niks en stom. Doet afbreuk aan het verdere aardige liedje.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 21:14:21 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170135455
Als je de Engelse vertaling leest is de aap logischer.
English translation

To be or to have to be
Hamlet’s doubt
As current as the Neolithic man
Get comfy in your 2 x 3 cage
Intellectuals in cafés
Internet experts
Honorary members of the selfie-addicted anonymous
Cleverness is out of fashion
Easy answers
Pointless dilemmas

AAA grand endings wanted
Hoped for,
Whatever happens, panta rhei
And “Singing in the Rain”.

Nirvana lessons
There’s Buddha in single line
Recreation time for everyone, a moment of glory (ale!)
The crowd is shouting a mantra
Evolution stumbles
The naked ape is dancing
Westerners’ karma
Westerners’ karma
The naked ape is dancing
Westerners’ karma

Drops of Chanel are pouring
On aseptic bodies
Save yourself from the smell of your own kind
All know-all with the web
Cocaine of the masses
Opiate of the poor

AAA virtual humanity wanted
Sex appeal
Whatever happens, panta rhei
And “Singing in The Rain”

Nirvana lessons
There’s Buddha in single line
Recreation time for everyone, a moment of glory (ale!)
The crowd is shouting a mantra
Evolution stumbles
The naked ape is dancing
Westerners’ karma
Westerners’ karma
The naked ape is dancing
Westerners’ karma

When life is distracted
Men drop
Westerners’ karma
Westerners’ karma
The ape gets back on its feet
Namaste, go!

Nirvana lessons
There’s Buddha in single line,
recreation time for everyone, a moment of glory (ale!)
The crowd is shouting a mantra
Evolution stumbles
The naked ape is dancing
Westerners’ karma
Westerners’ karma
The naked ape is dancing
Westerners’ karma
Om
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 21:16:23 #29
163650 Greys
pi_170135524
Carlo geeft alleen maar kennis van zijn eigen domheid en laksheid hiermee, aangezien hij dus niet even de moeite heeft genomen de betekenis van de Italiaanse tekst op te zoeken. Hij ziet alléén die aap. Die aap die ook nog eens ergens op slaat bij de tekst. Maar dat alles mist hij.

Dan diskwalificeer je jezelf in elke discussie als je je er niet even een beetje verdiept in hetgeen je een mening over gaat zitten geven.

(De Og3ne maisjes zelf komen ook nog steeds niet verder dan 'haha een aap')

Je mag de aap best stom en overbodig vinden, maar alleen de aap zien is dom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 10 april 2017 @ 21:19:25 #30
368283 ato
pi_170135627
Ja en door de zogenaamde experts en kliekje wordt ESF op de hak genomen en nooit serieus genomen.

En was het niet Peter van de Vorst die riep dat de tekst van Karma nergens opsloeg.
Blegh ook zo'n zeikerd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170135685
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zie de reacties al voor me. 'Belachelijk dat we nog meedoen, OG3NE verliest van een dansende aap!'
Ja dat zit er dik in :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170136741
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:16 schreef Greys het volgende:
Carlo geeft alleen maar kennis van zijn eigen domheid en laksheid hiermee, aangezien hij dus niet even de moeite heeft genomen de betekenis van de Italiaanse tekst op te zoeken. Hij ziet alléén die aap. Die aap die ook nog eens ergens op slaat bij de tekst. Maar dat alles mist hij.

Dan diskwalificeer je jezelf in elke discussie als je je er niet even een beetje verdiept in hetgeen je een mening over gaat zitten geven.

(De Og3ne maisjes zelf komen ook nog steeds niet verder dan 'haha een aap')

Je mag de aap best stom en overbodig vinden, maar alleen de aap zien is dom.
Dit gaan de kijkers van het ESC ook niet doen dus opzich juist een slim argument. Het liedje zal heus wat betekenen maar de kijker snapt het niet. Dat is de reden waarom dit niet gaat winnen.
pi_170136896
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:10 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zie de reacties al voor me. 'Belachelijk dat we nog meedoen, OG3NE verliest van een dansende aap!'
Dat soort teksten kun je inderdaad wel weer verwachten. Dat Italië een voortreffelijk liedje heeft, snappen die zuurpruimen niet. Ze denken serieus dat Nederland met minimale inspanning maximaal resultaat kan halen. En dat resultaat - niet de liedjes, het muziekfeest an sich - is ook het enige dat die mensen interesseert.
pi_170136947
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat soort teksten kun je inderdaad wel weer verwachten. Dat Italië een voortreffelijk liedje heeft, snappen die zuurpruimen niet. Ze denken serieus dat Nederland met minimale inspanning maximaal resultaat kan halen. En dat resultaat - niet de liedjes, het muziekfeest an sich - is ook het enige dat die mensen interesseert.
Inderdaad. Alhoewel Italië geen voortreffelijk liedje heeft, maar een degelijk/aardig nummer. Voortreffelijk gaat mij tever. Een Happy van Pharrell was voortreffelijk, toch een andere categorie zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 21:58:12 #35
163650 Greys
pi_170137002
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dit gaan de kijkers van het ESC ook niet doen dus opzich juist een slim argument. Het liedje zal heus wat betekenen maar de kijker snapt het niet. Dat is de reden waarom dit niet gaat winnen.
Carlo z'n "dit lied gaat nergens over" is simpelweg niet waar. Het gaat over veel meer dan 80 procent van de andere inzendingen. Dat was mijn punt.

Als demensethuis ook alleen die aap zien maakt dat niet ineens Carlo slim. Dat maakt de kijkers net zo laks. :P

Ik betwist heus niet dat er veel mensen zullen zijn die zeggen dat het alleen een aap gimmick is maar dat geeft die mensen nog geen gelijk. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170137012
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:19 schreef ato het volgende:
Ja en door de zogenaamde experts en kliekje wordt ESF op de hak genomen en nooit serieus genomen.

En was het niet Peter van de Vorst die riep dat de tekst van Karma nergens opsloeg.
Blegh ook zo'n zeikerd.
Er zijn veel te veel zogenaamde experts in dit land, veel te weinig muziekliefhebbers.
pi_170137053
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Carlo z'n "dit lied gaat nergens over" is simpelweg niet waar. Het gaat over veel meer dan 80 procent van de andere inzendingen. Dat was mijn punt.

Als demensethuis ook alleen die aap zien maakt dat niet ineens Carlo slim. Dat maakt de kijkers met zo laks. :P

Ik betwist heus niet dat er veel mensen zullen zijn die zeggen dat het alleen een aap gimmick is maar dat geeft die mensen nog geen gelijk. :)
Dat kan wel zijn maar mensen gaan beoordelen op wat ze zien en die aap gaat voor minder punten zorgen, want mensen denken als ze de act zien; Wat is dit voor gekkigheid?
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:00:57 #38
87554 Cee
Welluk?
pi_170137114
Ik zie het punt van Poepz0r (en dat van Carlo. Een beetje). Dat wat hij zegt, zullen de meeste kijkers straks ook denken. Het is het eerste dat ik dacht toen ik de context nog niet wist. En nog steeds vind ik die aap idioot.
Staat weer tegenover dat Carlo als self-proclaimed ESF-expert op z'n minst wel wat meer inzicht had kunnen bieden in het hoe en waarom, voor de nietsvermoedende kijker. Maar nee, iets dat razend populair is wegwuiven alsof het een volslagen debiele inzending is. Lekker makkelijk om dat dan straks te gebruiken als een van de redenen waarom 'wij' nog geen deuk in een pakje boter hebben geslagen dit jaar met onze drie nachtegaaltjes.
  maandag 10 april 2017 @ 22:01:30 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137131
Ik vind het zo heerlijk om te zien hoe iedereen hier in de gordijnen vliegt zodra Carlo Boszhard wat zegt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170137149
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik zie het punt van Poepz0r (en dat van Carlo. Een beetje). Dat wat hij zegt, zullen de meeste kijkers straks ook denken. Het is het eerste dat ik dacht toen ik de context nog niet wist. En nog steeds vind ik die aap idioot.
Staat weer tegenover dat Carlo als self-proclaimed ESF-expert op z'n minst wel wat meer inzicht had kunnen bieden in het hoe en waarom, voor de nietsvermoedende kijker. Maar nee, iets dat razend populair is wegwuiven alsof het een volslagen debiele inzending is.
Eens maar vergis je niet dat het liedje vooral populair gemaakt is door de Italianen zelf. Die YouTube views zeggen niets. Italie is een groot land etc etc.
  maandag 10 april 2017 @ 22:02:28 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137164
Wat kan jullie het verder schelen wat die ruggentuffer te melden heeft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170137174
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat kan jullie het verder schelen wat die ruggentuffer te melden heeft.
CARLOGOD TYPETJESGOD _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:03:48 #43
163650 Greys
pi_170137207
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 21:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn maar mensen gaan beoordelen op wat ze zien en die aap gaat voor minder punten zorgen, want mensen denken als ze de act zien; Wat is dit voor gekkigheid?
Dan had Carlo dus als 'expert' moeten zeggen 'het lied gaat wel degelijk ergens over en de aap is best passend maar de mensen thuis gaan dat waarschijnlijk niet begrijpen'. Ipv het nummer zelf weg te zetten als 'gaat nergens over'. Dat ben je hoop ik toch wel met me eens? Hij zou als zelfverklaard expert toch aan moeten tonen dat hij wél meer weet en snapt dan de kijkers thuis.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2017 @ 22:03:55 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137212
Die aap gaat echt de ondergang worden van die hele inzending. Het maakt van een toch al wat kitscherige act met een man die eigenlijk niet kan zingen en er uitziet als een Italiaanse pornoacteur, een idioot circusnummer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:04:23 #45
163650 Greys
pi_170137226
Oh. Wat Cee zegt dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170137241
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 21:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Carlo z'n "dit lied gaat nergens over" is simpelweg niet waar. Het gaat over veel meer dan 80 procent van de andere inzendingen. Dat was mijn punt.

Als demensethuis ook alleen die aap zien maakt dat niet ineens Carlo slim. Dat maakt de kijkers net zo laks. :P

Ik betwist heus niet dat er veel mensen zullen zijn die zeggen dat het alleen een aap gimmick is maar dat geeft die mensen nog geen gelijk. :)
Dat een nummer "ergens over gaat", maakt het nog geen goed nummer. Het nummer van OG3NE gaat inderdaad ergens over, maar is verder gewoon matig. Niks bijzonders. Daar kun je een heel eind mee komen - zie winnaar 2016 - maar het is absoluut geen garantie op succes.

Figuren als Carlo en al die andere experts zijn gewoon redenen aan het bedenken waarom Nederland hoog zou moeten eindigen.
pi_170137253
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan had Carlo dus als 'expert' moeten zeggen 'het lied gaat wel degelijk ergens over en de aap is best passend maar de mensen thuis gaan dat waarschijnlijk niet begrijpen'. Ipv het nummer zelf weg te zetten als 'gaat nergens over'. Dat ben je hoop ik toch wel met me eens? Hij zou als zelfverklaard expert toch aan moeten tonen dat hij wél meer weet en snapt dan de kijkers thuis.
Nee waarom zou hij? Hij kan toch een afwijkende mening hebben? Wat dacht je van al die zogenaamde EXPERTS die TCL in het buitenland helemaal met de grond gelijk maakte, waaronder dat grote YouTube ESC kanaal? Waarom word er nog aandacht aan die mensen gegeven dan? Dan hebben hun er toch ook geen verstand van? Maar hun meningen worden hier nog gewoon gepost dusja beetje hypocriet wel.
pi_170137262
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Die aap gaat echt de ondergang worden van die hele inzending. Het maakt van een toch al wat kitscherige act met een man die eigenlijk niet kan zingen en er uitziet als een Italiaanse pornoacteur, een idioot circusnummer.
Danny Vera genot
  maandag 10 april 2017 @ 22:05:38 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137267
Ja hoor jongens, jullie weten het allemaal veel beter.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:05:54 #50
163650 Greys
pi_170137277
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Die aap gaat echt de ondergang worden van die hele inzending. Het maakt van een toch al wat kitscherige act met een man die eigenlijk niet kan zingen en er uitziet als een Italiaanse pornoacteur, een idioot circusnummer.
We zullen zien wie het beter gaat doen, de volgens Carlo fantástische Nederlandse inzending of Italië. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:05:54 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_170137278
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens maar vergis je niet dat het liedje vooral populair gemaakt is door de Italianen zelf. Die YouTube views zeggen niets. Italie is een groot land etc etc.
Ik blijf het vreemd vinden dat juist dit nummer zo ongelofelijk veel views heeft maar het zal wel deels te maken hebben met het nummer zelf, grotendeels de hype om de aap, ook het feit dat YouTube blijft groeien in populariteit en natuurlijk ook types zoals ik die het nummer steeds leuker gaan vinden en de clip herhaaldelijk kijken om te analyseren waar die fascinatie vandaan komt. :D :@
pi_170137281
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Die aap gaat echt de ondergang worden van die hele inzending. Het maakt van een toch al wat kitscherige act met een man die eigenlijk niet kan zingen en er uitziet als een Italiaanse pornoacteur, een idioot circusnummer.
Het zegt eigenlijk alles al dat we zelfs in het OG3NE-topic over Francesco Gabbani zitten te praten.

I rest my case.
pi_170137298
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik blijf het vreemd vinden dat juist dit nummer zo ongelofelijk veel views heeft maar het zal wel deels te maken hebben met het nummer zelf, grotendeels de hype om de aap, ook het feit dat YouTube blijft groeien in populariteit en natuurlijk ook types zoals ik die het nummer steeds leuker gaan vinden en de clip herhaaldelijk kijken om te analyseren waar die fascinatie vandaan komt. :D :@
Je kan YT views gewoon kopen dusja ook dat zegt helemaal niks.
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:08:02 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_170137346
quote:
10s.gif Op maandag 10 april 2017 22:04 schreef Greys het volgende:
Oh. Wat Cee zegt dus.
Ook allebei de term 'zelfverklaard ESF expert' gebruiken he. ^)
  maandag 10 april 2017 @ 22:08:06 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137351
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het zegt eigenlijk alles al dat we zelfs in het OG3NE-topic over Francesco Gabbani zitten te praten.

I rest my case.
Dat ligt alleen maar aan al die O'G3NE haters die zich helemaal persoonlijk beledigd voelen als iemand iets niet leuk vindt, wat zij wel leuk vinden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:08:28 #56
163650 Greys
pi_170137362
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee waarom zou hij? Hij kan toch een afwijkende mening hebben? Wat dacht je van al die zogenaamde EXPERTS die TCL in het buitenland helemaal met de grond gelijk maakte, waaronder dat grote YouTube ESC kanaal? Waarom word er nog aandacht aan die mensen gegeven dan? Dan hebben hun er toch ook geen verstand van? Maar hun meningen worden hier nog gewoon gepost dusja beetje hypocriet wel.
Omdat je zelfs als je het nummer kut vindt niet met droge ogen kunt roepen dat het nergens over gaat. Dat is simpelweg niet waar.
Mening kan zijn dat je het lied stom vindt qua melodie, zanger slecht, sap idioot. Maar 'nummer gaat nergens over' is net zo waar als dat ik gil dat zwart wit is.

Maar goed. We worden het hier toch niet over eens. Geeft niet. Namaste, ALEEEEEEE *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2017 @ 22:08:54 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170137372
Het is gewoon een kutliedje en ik ben het helemaal eens met CB.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170137387
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat je zelfs als je het nummer kut vindt niet met droge ogen kunt roepen dat het nergens over gaat. Dat is simpelweg niet waar.
Mening kan zijn dat je het lied stom vindt qua melodie, zanger slecht, sap idioot. Maar 'nummer gaat nergens over' is net zo waar als dat ik gil dat zwart wit is.

Maar goed. We worden het hier toch niet over eens. Geeft niet. Namaste, ALEEEEEEE *O*
Ik denk dat hij meer bedoelt zo van; Het gaat nergens over als in het klopt niet, het is niet compleet etc. Niet letterlijk zeg maar, zou kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:10:04 #59
163650 Greys
pi_170137413
Wat zullen jullie een kut avond hebben in mei. 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2017 @ 22:14:06 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170137553
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 20:56 schreef Momo... het volgende:

[..]

[carloaan]
Maar het nummer van Italië gaat nergens over, een aap op het podium haha, simpel zomerdeuntje.
Og3ne kan het beste zingen met hun harmonieën van het hele songfestival en hun liedje heeft zoveel betekenis.

[/carlouit]
Met dit soort experts weet Jan Alleman die alleen de avond zelf kijkt en wat headlines kijkt niet beter.
[carloaan]
Plus, niemand kan het toch verstaan, dus zelfs al ging het ergens over dan maakte dat nog niks uit.
Het is niet alsof er ook een video met Engelse ondertitels is ofzo.
[/carlouit]

:P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170137731
quote:
12s.gif Op maandag 10 april 2017 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat zullen jullie een kut avond hebben in mei. 8-)
De klap komt twee dagen eerder al, als blijkt dat Nederland de finale niet haalt.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 22:21:17 #62
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170137787
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De klap komt twee dagen eerder al, als blijkt dat Nederland de finale niet haalt.
Ondanks dat het niet bepaald een briljant nummer is, lijkt me dat toch heel onwaarschijnlijk. Gezien de hoeveelheid andere pulp.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 10 april 2017 @ 22:23:24 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170137864
quote:
12s.gif Op maandag 10 april 2017 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat zullen jullie een kut avond hebben in mei. 8-)
Hangt er wmb een beetje vanaf wat ze precies gaan doen.

Als die Italiaan daar live die aap van het podium schopt (al dan niet per ongeluk) kan mijn avond niet meer stuk.
Dan zal ik misschien zelfs een keer op hem stemmen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 22:25:09 #64
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170137945
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hangt er wmb een beetje vanaf wat ze precies gaan doen.

Als die Italiaan daar live die aap van het podium schopt (al dan niet per ongeluk) kan mijn avond niet meer stuk.
Dan zal ik misschien zelfs een keer op hem stemmen. :P
:D :'( :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170137956
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hangt er wmb een beetje vanaf wat ze precies gaan doen.

Als die Italiaan daar live die aap van het podium schopt (al dan niet per ongeluk) kan mijn avond niet meer stuk.
Dan zal ik misschien zelfs een keer op hem stemmen. :P
Die aap heeft een functie in het nummer. Het visuele aspect is gewoon erg belangrijk tegenwoordig. Of dacht je dat The Common Linnets zonder de fraaie visualisatie ook tweede waren geworden?
pi_170138046
TCL was magisch, iedereen snapte de visuals. De aap vind ik een maar rare toevoeging.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:31:30 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_170138198
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die aap heeft een functie in het nummer. Het visuele aspect is gewoon erg belangrijk tegenwoordig. Of dacht je dat The Common Linnets zonder de fraaie visualisatie ook tweede waren geworden?
Maar wees eerlijk, er is voor de standaard Europese ESF-kijker een verschil tussen het horen van een donker nummer dat start met 'driving in a fast lane' en dan donkere visuals en een weg geprojecteerd te zien vs het horen van Italiaans gezang vergezeld door een electric boogie dansende man in apenpak. De functie buiten beschouwing gelaten. Ik snap dat die er is. Maar het is voor de doorsnee, zelfs de niet-doorsnee kijker niet makkelijk te begrijpen.
  maandag 10 april 2017 @ 22:31:58 #68
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170138215
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Die aap heeft een functie in het nummer. Het visuele aspect is gewoon erg belangrijk tegenwoordig. Of dacht je dat The Common Linnets zonder de fraaie visualisatie ook tweede waren geworden?
Hoef je mij niet uit te leggen hoor. Ik heb al vaak zat gezegd dat de hoge notering van TCL voor een groot deel aan de presentatie te danken was.

Ik heb echter wel een grafhekel aan mascottes/dierenkostuums/etc...
Maakt er imo gewoon goedkoop uitziende pruts van.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170138316
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:31 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar wees eerlijk, er is voor de standaard Europese ESF-kijker een verschil tussen het horen van een donker nummer dat start met 'driving in a fast lane' en dan donkere visuals en een weg geprojecteerd te zien vs het horen van Italiaans gezang vergezeld door een electric boogie dansende man in apenpak. De functie buiten beschouwing gelaten. Ik snap dat die er is. Maar het is voor de doorsnee, zelfs de niet-doorsnee kijker niet makkelijk te begrijpen.
De nummers worden tegenwoordig keurig toegelicht. Bij dat draak van een nummer dat vorig jaar won, was ook voor iedereen duidelijk waar het over ging.
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:35:52 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_170138364
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De nummers worden tegenwoordig keurig toegelicht. Bij dat draak van een nummer dat vorig jaar won, was ook voor iedereen duidelijk waar het over ging.
In dat geval zal het flink in het voordeel van Italië zijn, als de meeste omroepen die toelichting doen.
pi_170138383
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De klap komt twee dagen eerder al, als blijkt dat Nederland de finale niet haalt.
Hahah je hebt er echt ook geen verstand van :D Luister ALLE inzendingen en oordeel nog eens. Er is zoveel troep/meuk/stront dit jaar dat zelfs De toppers dit jaar de finale hadden gehaald, hou toch op.
pi_170138518
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hahah je hebt er echt ook geen verstand van :D Luister ALLE inzendingen en oordeel nog eens. Er is zoveel troep/meuk/stront dit jaar dat zelfs De toppers dit jaar de finale hadden gehaald, hou toch op.
Ik waardeer je Og3ne adoratie 8-) maar nu ga je te ver... De fucking Toppers? |:( :')
~The present is all there is~
pi_170138548
Nou ik vind dat ze in de sterkere halve finale zitten hoor.. ik zie ze nog niet zo even de finale ingaan .. maar als ze gaan dan top tien.
pi_170138555
Overigens - hoe vaker ik alle inzendingen bekijk en beluister - raak ik er meer en meer van overtuigd dat Nederland gewoon de dark horse dit jaar is. Er is wereldwijd een grote groep mensen die dol is op die harmonietjes, samenzang etc (Beyonce, TLC, Destiny's Child hadden allen niet voor niets grote scharen fans etc). Nee dit komt wel goed. Overigens had ik dit gevoel bij TCL ook :@
pi_170138602
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik waardeer je Og3ne adoratie 8-) maar nu ga je te ver... De fucking Toppers? |:( :')
Adoreren is een groot woord, maar Nederlanders zijn wel het volk wat altijd loopt te kankeren ja op alles. Waar ter wereld heb je 3 mensen die zo goed samen kunnen zingen en dan ook nog eens zussen zijn? Dat is toch uniek? Wees er godverdomme trots op dat deze 3 mensen voor je land uit willen komen ipv een fucking Dotan ofzo.
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 22:50:14 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170138844
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hahah je hebt er echt ook geen verstand van :D Luister ALLE inzendingen en oordeel nog eens. Er is zoveel troep/meuk/stront dit jaar dat zelfs De toppers dit jaar de finale hadden gehaald, hou toch op.
Ik haal even onze semi erbij

Serbia - Redelijk standaard pop liedje, is genaaid door te moeten starten maar is wel Servië
Austria - Gitaar pop liedje is wel iets anders maar gaat waarschijnlijk niet door
Russia - Als ze mee doen gaan ze door
FYR Macedonia - Goed nummer hoor, live nog niet heel overtuigend maar dit moet genoeg zijn
Malta - gaat niet door
Romania - Iets wat anders is, denk dat best veel mensen dit leuk vinden thuis
The Netherlands -
Hungary - Traditioneel gaat wel door
Denmark - Matig nummer, goede zangeres, net een beetje als bij Nederland
Ireland - Ik zie dit niet door gaan
San Marino - Guilty pleassure maar gaat het niet halen
Croatia - Juries zouden dit nog door kunnen stemmen ook
Norway- Dit vind ik een goed nummer ook anders dan standaard songfestival
Switzerland - Redelijk nummer, kan beide kanten opvallen
Belarus - Leuk vrolijk nummer, voor deze kan het ook beide kanten opvallen
Bulgaria - Gaat zowiezo door
Lithuania - Raar nummer gaat niet door
Estonia - Ik vind het niks maar doet het goed bij veel mensen...
Israel - Lekker nummer, dit gaat wel door zeker met loting.

Dan kom ik op:
Door: Rusland, Macedonie, Roemenie, Hongarije, Noorwegen, Bulgarije, Israel
?: Servie, Oostenrijk, Nederland, Denemarken, Zwitserland, Kroatie, Wit-Rusland, Estland
Niet door: Ierland, San Marino, Malta, Litouwen,
pi_170138958
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens - hoe vaker ik alle inzendingen bekijk en beluister - raak ik er meer en meer van overtuigd dat Nederland gewoon de dark horse dit jaar is. Er is wereldwijd een grote groep mensen die dol is op die harmonietjes, samenzang etc (Beyonce, TLC, Destiny's Child hadden allen niet voor niets grote scharen fans etc). Nee dit komt wel goed. Overigens had ik dit gevoel bij TCL ook :@
Ik moet je weer ff quoten, ik heb zelf heel erg het gevoel dat NL wordt onderschat. Er wordt telkens zo gehamerd op hoe zwak het nummer is (vind ik wel meevallen), maar ik heb al eerder gepost dat de harmonieën en de act dit kunnen verbloemen. Niet het nummer, maar 'de drie zusjes die zo geweldig zingen voor iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt' gaan de kijker bijblijven. Waar hoor je nog zulke fantastische harmonieën? Ik verwacht, samen met de act, dat het jaw-dropping gaat zijn voor heel veel kijkers. Jongens, omarm Og3ne, geloof er in, we can do this together *O*

Lees deze ook eens door ;) https://songfestivalwerk.(...)-lights-and-shadows/
~The present is all there is~
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 22:55:17 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_170138989
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Adoreren is een groot woord, maar Nederlanders zijn wel het volk wat altijd loopt te kankeren ja op alles. Waar ter wereld heb je 3 mensen die zo goed samen kunnen zingen en dan ook nog eens zussen zijn? Dat is toch uniek? Wees er godverdomme trots op dat deze 3 mensen voor je land uit willen komen ipv een fucking Dotan ofzo.
Een vijfkoppige giraf met zebrastrepen is uniek.
Een artiest of groep die zijn of hun carrière een draai willen geven door met alle mogelijke inspanning, talent, kennis, kunde en mogelijkheden een nummer te maken om op een groot podium te gehore te brengen en ons land daarmee te vertegenwoordigen, zonder te leunen op zielige backstories en simpele tekstjes, met alle potentiële negatieve en positieve gevolgen van dien, daar ben ik trots op. Of dat nou een Anouk, een OG3NE of een dodelijk saaie Dotan is.
pi_170139041
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 22:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Een vijfkoppige giraf met zebrastrepen is uniek.
Een artiest of groep die zijn of hun carrière een draai willen geven door met alle mogelijke inspanning, kennis, kunde en mogelijkheden een nummer te maken om op een groot podium te gehore te brengen en ons land daarmee te vertegenwoordigen, met alle potentiële negatieve en positieve gevolgen van dien, daar ben ik trots op. Of dat nou een Anouk, een OG3NE of een dodelijk saaie Dotan is.
Dat doen ze toch dus dat is toch prima? Overigens is OG3NE ontzettend uniek of ken jij nog 3 zussen die in de muziek zitten en vocaal zo sterk zijn? Ik niet.
pi_170139045
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:54 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik moet je weer ff quoten, ik heb zelf heel erg het gevoel dat NL wordt onderschat. Er wordt telkens zo gehamerd op hoe zwak het nummer is (vind ik wel meevallen), maar ik heb al eerder gepost dat de harmonieën en de act dit kunnen verbloemen. Niet het nummer, maar 'de drie zusjes die zo geweldig zingen voor iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt' gaan de kijker bijblijven. Waar hoor je nog zulke fantastische harmonieën? Ik verwacht, samen met de act, dat het jaw-dropping gaat zijn voor heel veel kijkers. Jongens, omarm Og3ne, geloof er in, we can do this together *O*

Lees deze ook eens door ;) https://songfestivalwerk.(...)-lights-and-shadows/
Jup denk ik ook
  maandag 10 april 2017 @ 22:57:26 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170139046
Ik zeg dit even serieus, O'G3NE gaat op hun sloffen de finale halen, en halen daar net de top 10.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  ESF Reporter maandag 10 april 2017 @ 23:00:45 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_170139133
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat doen ze toch dus dat is toch prima? Overigens is OG3NE ontzettend uniek of ken jij nog 3 zussen die in de muziek zitten en vocaal zo sterk zijn? Ik niet.
Ik ken ze niet maar er zullen er vast wel een paar sets op de aardkloot rondlopen. Het is misschien uniek, en ik vind het ook echt knap wat ze doen, spatzuiver en leuk dat alle zussen zo goed kunnen zingen. Maar zó speciaal vind ik het ook weer niet. Het blijft toch bij 'goed zingen' alleen vind ik het oprecht jammer dat ze zo weinig buiten hun familiaire vijvertje durven te vissen voor de muziek en productie. Of dat nu vrijwillig is of niet. Er zit veel meer in dan ze er uit halen.
pi_170139169
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:54 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik moet je weer ff quoten, ik heb zelf heel erg het gevoel dat NL wordt onderschat. Er wordt telkens zo gehamerd op hoe zwak het nummer is (vind ik wel meevallen), maar ik heb al eerder gepost dat de harmonieën en de act dit kunnen verbloemen. Niet het nummer, maar 'de drie zusjes die zo geweldig zingen voor iedereen die iets soortgelijks heeft meegemaakt' gaan de kijker bijblijven. Waar hoor je nog zulke fantastische harmonieën? Ik verwacht, samen met de act, dat het jaw-dropping gaat zijn voor heel veel kijkers. Jongens, omarm Og3ne, geloof er in, we can do this together *O*

Lees deze ook eens door ;) https://songfestivalwerk.(...)-lights-and-shadows/
Leuke site! Moet zeggen dat ik er na Eurovision in Concert veel meer vertrouwen in heb. Zoals ik eerder al zei: kan haast niet anders dan dat dit top 3 gaat worden bij de jury's in de halve finale (als Trijntje al 5e werd like wtf :')) Daarnaast heb ik ook vertrouwen in de staging als ze in interviews zeggen dat ze camerashots oefenen etc. Top 10 durf ik nog niet van te dromen, maar heb er wel meer en meer vertrouwen in.
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet weg ben van het nummer an sich. Waren ze met een beter nummer gekomen hadden ze kunnen winnen. Maar das achteraf praat.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 23:03:09 #84
163650 Greys
pi_170139194
Ik vind persoonlijk de aap ook niet onmisbaar en een beetje goedkoop ogen, maar ik neem het hem absoluut niet kwalijk dat hij probeert een totaalpakket te bieden van een zeer catchy nummer, goede tekst, bizar veel goede energie en charisma, vrolijkheid, een bijpassend opvallend dansje waarmee je opvalt en een gimmick, de aap. Je kunt zeggen wat je wilt, het is een heel slimme zet want iedereen heeft het erover, lovers en haters. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170139207
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg dit even serieus, O'G3NE gaat op hun sloffen de finale halen, en halen daar net de top 10.
Is een realistische gedachte
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 23:04:18 #86
163650 Greys
pi_170139215
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik zeg dit even serieus, O'G3NE gaat op hun sloffen de finale halen, en halen daar net de top 10.
Ik denk ook nog steeds dat ze makkelijk de finale halen. Door de goede zang en het gebrek aan veel zeer goede concurrentie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170139223
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 23:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ken ze niet maar er zullen er vast wel een paar sets op de aardkloot rondlopen. Het is misschien uniek, en ik vind het ook echt knap wat ze doen, spatzuiver en leuk dat alle zussen zo goed kunnen zingen. Maar zó speciaal vind ik het ook weer niet. Het blijft toch bij 'goed zingen' alleen vind ik het oprecht jammer dat ze zo weinig buiten hun familiaire vijvertje durven te vissen voor de muziek en productie. Of dat nu vrijwillig is of niet. Er zit veel meer in dan ze er uit halen.


Jep. Ook dat.
~The present is all there is~
pi_170139448
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hahah je hebt er echt ook geen verstand van :D Luister ALLE inzendingen en oordeel nog eens. Er is zoveel troep/meuk/stront dit jaar dat zelfs De toppers dit jaar de finale hadden gehaald, hou toch op.
Ik hoop voor jou dat Nederland de finale haalt. Ik schat de kans laag in; het nummer is simpelweg te zwak.
pi_170139460
Hoezo is die aap negatief?
Was dat bij Lordy, baardvrouw, Dana international of Ruslana dan ook zo? :+
dag
pi_170139586
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik hoop voor jou dat Nederland de finale haalt. Ik schat de kans laag in; het nummer is simpelweg te zwak.
Te zwak en weinig memorabel. Dodelijke combo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 10 april 2017 @ 23:29:27 #91
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170139818
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 23:13 schreef Peter het volgende:
Hoezo is die aap negatief?
Was dat bij Lordy, baardvrouw, Dana international of Ruslana dan ook zo? :+
Nee, bij al deze acts werkte het apenpak niet negatief, vooral omdat het niet aanwezig was. :P

Gaat ook op voor Italië, als ze die aap lekker thuis laten werkt hij/zij niet meer negatief. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170139903
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 23:13 schreef Peter het volgende:
Hoezo is die aap negatief?
Was dat bij Lordy, baardvrouw, Dana international of Ruslana dan ook zo? :+
Ze zoeken gewoon een stok om mee te slaan, om de zogenaamd superieure kwaliteit van Nederland mee aan te tonen.
pi_170140281
Ik blijf het ook moeilijk in te schatten hoe NL het gaat doen. Het nummer is geen slecht nummer, prima geschreven, maar het is zo enorm standaard! De productie is oerdegelijk en saai en het is alles behalve edgy, wat vooral in deze tijd toch wel moet. Denk dat de vocalen het wellicht gaan redden. Met een spannendere productie, een beetje in de stijl van Electro R&B (wat zelfs met dit nummer had gekund), was het veel en veel opvallender geweest. Dus finale halen vind ik ook nog geen zekerheidje.
pi_170140373
Overigens, dat ze na Roemenie komen vind ik bijzonder positief! Dat gerap en gejodel, en daarna iemand die echt kan zingen....
pi_170140572
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:01 schreef Pluto1975 het volgende:
Overigens, dat ze na Roemenie komen vind ik bijzonder positief! Dat gerap en gejodel, en daarna iemand die echt kan zingen....
En aan t eind van de avond herinnert men zich roemenie wel en die drie die daarna kwamen wss niet meer.
Te nietszeggend.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:15:57 #96
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170142186
goedemorgen allemaal :W

en ik wil vanaf nu proberen om mezelf van een rustigere kant te laten zien :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:17:29 #97
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170142215
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:37 schreef marsan het volgende:

[..]

En aan t eind van de avond herinnert men zich roemenie wel en die drie die daarna kwamen wss niet meer.
Te nietszeggend.
:Y, maar ook dat nederland waarschijnlijk na de eerste break moet, en roemenie daar net voor dus die krijgen meer aandacht dan ons, dat is denk wel zo, dan hebben 6 voor de eerste break, dan 7 voor de tweede break, en na die break nog 6, dat is wel zo eerlijk lijkt mij :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170152257
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 23:02 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Leuke site! Moet zeggen dat ik er na Eurovision in Concert veel meer vertrouwen in heb. Zoals ik eerder al zei: kan haast niet anders dan dat dit top 3 gaat worden bij de jury's in de halve finale (als Trijntje al 5e werd like wtf :')) Daarnaast heb ik ook vertrouwen in de staging als ze in interviews zeggen dat ze camerashots oefenen etc. Top 10 durf ik nog niet van te dromen, maar heb er wel meer en meer vertrouwen in.
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet weg ben van het nummer an sich. Waren ze met een beter nummer gekomen hadden ze kunnen winnen. Maar das achteraf praat.
Zeker met landen als Malta, San Marino, Israel en Wit en gewoon Rusland aan de jury-knoppen blijft die juryscore nogal onvoorspelbaar. Bulgarije, Denemarken en Israel zullen de Top 3 wel worden, denk ik zo, met daarachter de categorie met landen als Nederland, Noorwegen, FYROM, Estland, Malta, Zwitserland, Roemenië en Hongarije, waar de volgorde eigenlijk nog alle kanten op kan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 12 april 2017 @ 00:10:42 #99
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170159663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 20:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is geschreven door 'gewoon' een fan toch?
Door mij, om heel eerlijk te zijn :-). Ik las even wat reacties omdat ik forum.fok.nl redelijk vaak voorbij zie komen in m'n WordPress dashboard.

Ik ben wel een beetje verrast hoe negatief sommige mensen zijn over de kansen van O'G3NE. Ja, inderdaad, het lied zal zeker niet de Marcel Besançon-prijs winnen. Daarvoor is het te safe en te weinig uitgesproken.

Maar verdorie, na drie keer (bijna) Top 10 in de afgelopen vier jaar zouden we toch moeten weten dat het om zoveel meer draait dan enkel het liedje. En daar ligt de nou net de crux. Net als in 2014 en 2016, is ook dit jaar het Nederlandse liedje geen fanfavoriet. Maar het potentieel in alle andere elementen van het totaalplaatje.....daar bloeit iets moois. Daar ligt de kracht van de Nederlandse inzending:

--> De vocalen en diens harmonie (elk jaar kent een vocale powerhouse. denk even aan Il Volo of Michal van Polen vorig jaar)
--> Drie uitstekende 'actrices' (is het jullie opgevallen hoe perfect de dames de camera's weten te pakken?)
--> Charisma (by jolly hebben deze zussen uitstraling zeg. passen helemaal in het rijtje Edsilia-Ilse-Anouk-Douwe)
--> Staging (bekijk de videoclip, en je weet in principe wat je kunt verwachten. i.t.t. Trijntje nemen de dames de clip wel als leidraad. heb je mijn artikel nietvoor nodig.)
--> Camerawerk (Met Rolf Meter hebben we een regisseur van het formaat Guus Verstraete en Hans Pannecoucke. overigens zijn Pannecoucke en Meter goede vrienden)
--> Toch óók het liedje (die climax met dat meeklap-moment. zijn er eigenlijk mensen die zich een voorstelling kunnen maken hoe fantastisch effectief dat gaat overkomen? Echt een 'Olsen Brothers-moment.)

Graag wil ik nog een paar andere dingen zeggen. Wee gebeente dat men denkt dat ik de ziekte van de moeder van O'G3NE wil uitbuiten. Ik vind dat een beetje stuitend. Denk eens even in wat de moeder van O'G3NE zelf graag zou willen? Succes toch? Dat zou toch het mooiste kado voor haar zijn. Niemand hier, en ook Rolf Meter niet, die zo'n erge ziekte wil uitbuiten.

Wel dient een ieder hier te weten dat Nederland dit jaar een inzending heeft met een emotioneel verhaal. Denk aan het goud van Maarten van der Weijden op de Spelen van Peking. Maar ook de Oostenrijkse inzending van 2014, dat was toch een prachtige inzending met sterke boodschap? Diversiteit?

Het enige wat ik wil, is wederom een goede score voor Nederland. En om objectief te blijven: Ik heb er alle vertrouwen in. Nog een laatste punt, gisteren heb ik even met Rolf Meter zelf kunnen bellen (vooral naar aanleiding van mijn 'Staging Tips'):


En neem maar van mij aan: *zucht*, al die zeikerige *kut*Nederlanders zitten straks weer met open mond de puntentelling te bekijken. Hoe vaak moet Nederland nog goed scoren op het songfestival....om er tenminste een beetje vertrouwen in te hebben?? Is de periode 2000-2012 dan werkelijk zo desastreus geweest in de beeldvorming?

Kortom, KOP OP NEDERLANDERS!!
  woensdag 12 april 2017 @ 00:11:55 #100
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170159677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 09:17 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y, maar ook dat nederland waarschijnlijk na de eerste break moet, en roemenie daar net voor dus die krijgen meer aandacht dan ons, dat is denk wel zo, dan hebben 6 voor de eerste break, dan 7 voor de tweede break, en na die break nog 6, dat is wel zo eerlijk lijkt mij :)
Die breaks zijn zo verduveld overschat. Nederland moest in 2013 na de break. Vorig jaar in de semi moesten we na de break. Het heeft miniem of zelfs geen effect op het resultaat.
  woensdag 12 april 2017 @ 00:13:25 #101
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170159695
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 00:37 schreef marsan het volgende:

[..]

En aan t eind van de avond herinnert men zich roemenie wel en die drie die daarna kwamen wss niet meer.
Te nietszeggend.
Ik geloof er niets van. Ik denk dat ZOWEL Roemenië ALS Nederland erg hoog gaan komen. Deze twee landen hebben unieke USP's in deze halve finale. Ik denk juist dat na Hongarije landen als Denemarken en Ierland het wat lastiger gaan krijgen....
pi_170159865
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:13 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Ik denk dat ZOWEL Roemenië ALS Nederland erg hoog gaan komen. Deze twee landen hebben unieke USP's in deze halve finale. Ik denk juist dat na Hongarije landen als Denemarken en Ierland het wat lastiger gaan krijgen....
Als dit nummer door een albanie ofzo zou worden gezongen, hadden we er hier op t forum waarschijnlijk 8 posts aan gewijd.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170162655
Dat het kan scoren (als in een top 15-klassering in de finale) sluit ik niet uit, omdat het qua opbouw naar een aardige climax toe gaat en omdat het hun vocale kwaliteiten tot recht laat komen en de concurrentie nou ook niet meteen je van het is.

Kwalitatief gezien zit voor mij daar ook meteen het probleem, het is voor mij gewoon niet meer dan een clichematig geschreven "kijk eens hoe goed wij kunnen zingen"-oefening in plaats van een echt goed lied.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 12-04-2017 11:38:24 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 12 april 2017 @ 10:39:23 #104
368283 ato
pi_170162876
De live uitvoering is goed, stukken beter dan de plaat versie.
Ik vind het alleen wat saaiig over komen en het is geen liedje wat ik herhaaldelijk zou draaien.

Dat doe ik nog wel steeds met Douwe Bob, Common linnits en Anouk.

Maar ik geloof wel dat ze een mooie staging hebben straks en een goede live uitvoering neer gaan zetten.
Ik geloof ook in finale.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170163885
Ik vind Og3ne eigenlijk helemaal niet charismatisch :@ en al helemaal niet in vergelijking met een Waylon, Ilse of Douwe.

Finale geloof ik ook zeker wel, fantastisch zingen kunnen ze zeker. Zal door de jury's ook zeker gewaardeerd worden. Het klapmomentje zal er ook wel ingaan als zoete koek en misschien zit er zelfs wel een (hele) goede eindklassering in, maar ik kan er gewoon echt, echt, echt niet enthousiast over worden. Hoe graag ik het ook zou willen. Sterker, voor het eerst in jaren dat het me niet eens zoveel uitmaakt of Nederland wel of niet doorgaat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 11:57:02 #106
375570 crew  Cyan9
pi_170164087
Na het zien van het optreden op EiC ben ik wat meer overtuigd dat een finaleplek er in zit. Maar ik zie het gewoon niet voor me dat we in een finale de middenmoot gaan ontstijgen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter woensdag 12 april 2017 @ 12:33:01 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_170164643
Ik droomde vannacht dat we werden uitgenodigd bij Avrotros voor een rondetafelgesprek waarin we ons kritisch mochten uiten over de gang van zaken. Ik werd doodop wakker. :')
  woensdag 12 april 2017 @ 12:34:51 #108
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_170164671
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind Og3ne eigenlijk helemaal niet charismatisch :@ en al helemaal niet in vergelijking met een Waylon, Ilse of Douwe.

Op beeld inderdaad niet. Ik heb ze ook weleens live gezien bij ons op de braderie en dan komen ze wel heel leuk over. Echt heel veel aandacht voor de (jonge) fans en een leuke, open uitstraling.
Typisch dat ik ze op beeld echt nog nooit charismatisch of sympathiek over heb zien komen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 12:35:05 #109
375570 crew  Cyan9
pi_170164679
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:33 schreef Cee het volgende:
Ik droomde vannacht dat we werden uitgenodigd bij Avrotros voor een rondetafelgesprek waarin we ons kritisch mochten uiten over de gang van zaken. Ik werd doodop wakker. :')
Alleen al het idee. Zoveel mogelijkheden. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170164903
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind Og3ne eigenlijk helemaal niet charismatisch :@ en al helemaal niet in vergelijking met een Waylon, Ilse of Douwe.

Finale geloof ik ook zeker wel, fantastisch zingen kunnen ze zeker. Zal door de jury's ook zeker gewaardeerd worden. Het klapmomentje zal er ook wel ingaan als zoete koek en misschien zit er zelfs wel een (hele) goede eindklassering in, maar ik kan er gewoon echt, echt, echt niet enthousiast over worden. Hoe graag ik het ook zou willen. Sterker, voor het eerst in jaren dat het me niet eens zoveel uitmaakt of Nederland wel of niet doorgaat.
Precies dit!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170172121
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:10 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Door mij, om heel eerlijk te zijn :-). Ik las even wat reacties omdat ik forum.fok.nl redelijk vaak voorbij zie komen in m'n WordPress dashboard.
Ja, ik had dat 'gewoon' een fan al met opzet tussen aanhalingstekens gezet, omdat we volgens mij met 1 van de fanatiekste fans van de lage landen hebben te maken ;)

Ik waardeer het optimisme, en ik geloof ook best dat het op de valreep de finale kan halen, maar dat ligt dan in de eerste plaats aan de matige kwaliteit die veel andere landen sturen. Het is voor mij vooral een herhaling van het jaar dat Hind ging: Een heel goede stem, die wordt misbruikt voor een bijzonder matig liedje. Wat ik teleurstellend vind aan de Nederlandse inzending, en waardoor kwalificatie misschien niet gaat lukken, is voornamelijk:

1. Het liedje. Daar gaat het uiteindelijk om. Het is sowieso totaal niet mijn eigen smaak, maar daarnaast mist het lied een hook, het is cliché-matig opgebouwd en weinig vernieuwend. Na een minuut kun je wel invullen hoe het lied gaat eindigen en het blijft ook nauwelijks hangen, in tegenstelling tot bijv. andere twijfelgevallen als Noorwegen of Wit-Rusland. Wat ook niet zo'n lekkere indruk maakt, is dat het writers camp geen enkel liedje opleverde dat goed genoeg was, en het een familie-aangelegenheid moest blijven. Dat was bij Edsilia's tweede poging ook al zo'n succes.

2. Vrouwengroepen doen het nagenoeg nooit goed op het ESF. Of het nu Suntribe, Feminnem, Moje 3 of No Angels zijn, de score valt vrijwel altijd tegen. Nederlandse dames als Frizzle Sizzle, Mrs.Einstein ( :') ) of Treble ( :') ^2) doen het nog eens extra slecht. En dan heeft OG3NE zelf al eens meegedaan aan het JESF en dat werd ook al geen succes.

3. De loting is vrij ongelukkig in de eerste helft van de semi en zonder het zetje in de rug uit België. Meestal geldt dat hoe later het lied komt, hoe beter het blijft hangen bij de televoters en de jury, en daarmee hoe groter de kans op punten. Nu heeft die tweede halve finale een wat merkwaardige opbouw, met van liedje 10 (Ierland) tot liedje 17 (Litouwen) een heel matig blok van 8 liedjes, waar alleen Bulgarije een logische qualifier is. In de praktijk zullen er toch wel 2 of 3 doorgaan, wat dan ten koste gaat van de eerste 9 liedjes, waar behalve Malta eigenlijk niemand meteen kan worden afgeschreven. En zelfs Malta zal nog wel zijn jury-punten 'verdienen'. Servië, Rusland, VJR Macedonië, Roemenië, Hongarije en Denemarken zijn grote kanshebbers voor kwalificatie. Dan moet je dus hopen dat Rusland niet meedoet en van Servië en Macedonië hooguit 1 van de 2 doorgaat, en dat Oostenrijk niet opeens gek gaat doen en dan zou het dus precies passen voor Nederland. Maar ik heb zeker bij de televoting totaal niet het idee dat we het in het eigen hand hebben.

Mochten we doorgaan, dan ben ik uiteraard de eerste om de polonaise in te starten, maar tot aan de repetities reken ik nog nergens op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170173044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:10 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Door mij, om heel eerlijk te zijn :-). Ik las even wat reacties omdat ik forum.fok.nl redelijk vaak voorbij zie komen in m'n WordPress dashboard.

Ik ben wel een beetje verrast hoe negatief sommige mensen zijn over de kansen van O'G3NE. Ja, inderdaad, het lied zal zeker niet de Marcel Besançon-prijs winnen. Daarvoor is het te safe en te weinig uitgesproken.

Maar verdorie, na drie keer (bijna) Top 10 in de afgelopen vier jaar zouden we toch moeten weten dat het om zoveel meer draait dan enkel het liedje. En daar ligt de nou net de crux. Net als in 2014 en 2016, is ook dit jaar het Nederlandse liedje geen fanfavoriet. Maar het potentieel in alle andere elementen van het totaalplaatje.....daar bloeit iets moois. Daar ligt de kracht van de Nederlandse inzending:

--> De vocalen en diens harmonie (elk jaar kent een vocale powerhouse. denk even aan Il Volo of Michal van Polen vorig jaar)
--> Drie uitstekende 'actrices' (is het jullie opgevallen hoe perfect de dames de camera's weten te pakken?)
--> Charisma (by jolly hebben deze zussen uitstraling zeg. passen helemaal in het rijtje Edsilia-Ilse-Anouk-Douwe)
--> Staging (bekijk de videoclip, en je weet in principe wat je kunt verwachten. i.t.t. Trijntje nemen de dames de clip wel als leidraad. heb je mijn artikel nietvoor nodig.)
--> Camerawerk (Met Rolf Meter hebben we een regisseur van het formaat Guus Verstraete en Hans Pannecoucke. overigens zijn Pannecoucke en Meter goede vrienden)
--> Toch óók het liedje (die climax met dat meeklap-moment. zijn er eigenlijk mensen die zich een voorstelling kunnen maken hoe fantastisch effectief dat gaat overkomen? Echt een 'Olsen Brothers-moment.)

Graag wil ik nog een paar andere dingen zeggen. Wee gebeente dat men denkt dat ik de ziekte van de moeder van O'G3NE wil uitbuiten. Ik vind dat een beetje stuitend. Denk eens even in wat de moeder van O'G3NE zelf graag zou willen? Succes toch? Dat zou toch het mooiste kado voor haar zijn. Niemand hier, en ook Rolf Meter niet, die zo'n erge ziekte wil uitbuiten.

Wel dient een ieder hier te weten dat Nederland dit jaar een inzending heeft met een emotioneel verhaal. Denk aan het goud van Maarten van der Weijden op de Spelen van Peking. Maar ook de Oostenrijkse inzending van 2014, dat was toch een prachtige inzending met sterke boodschap? Diversiteit?

Het enige wat ik wil, is wederom een goede score voor Nederland. En om objectief te blijven: Ik heb er alle vertrouwen in. Nog een laatste punt, gisteren heb ik even met Rolf Meter zelf kunnen bellen (vooral naar aanleiding van mijn 'Staging Tips'):
[ afbeelding ]

En neem maar van mij aan: *zucht*, al die zeikerige *kut*Nederlanders zitten straks weer met open mond de puntentelling te bekijken. Hoe vaak moet Nederland nog goed scoren op het songfestival....om er tenminste een beetje vertrouwen in te hebben?? Is de periode 2000-2012 dan werkelijk zo desastreus geweest in de beeldvorming?

Kortom, KOP OP NEDERLANDERS!!
Welkom! Ben heel erg benieuwd en afgaande op wat de dames in interviews hebben aangegeven, verwacht ik heel wat.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 april 2017 @ 19:40:09 #113
163650 Greys
pi_170173569
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:10 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Door mij, om heel eerlijk te zijn :-).
Welkom en complimenten voor je zeer uitgebreide post. Ik ben het niet met alles eens maar dat hoeft ook niet. Ik waardeer je enthousiasme en passie.

quote:
De vocalen en diens harmonie (elk jaar kent een vocale powerhouse. denk even aan Il Volo of Michal van Polen vorig jaar)
Eens. Op hun vocalen gaan ze de finale halen.

quote:
Drie uitstekende 'actrices'
Dat vind ik persoonlijk juist een nadeel. Het komt inderdaad geacteerd en onecht over. Ik mis vanaf het begin 'het gevoel' bij dit emotionele onderwerp.

quote:
Denk aan het goud van Maarten van der Weijden op de Spelen van Peking.
Ja, maar die riep ook niet "IK WAS ZIIIIIIEK" vlak voordat ie het water in sprong op de Spelen, toch..? De boodschap van het lied zou over moeten komen door de tekst en hun emotie. (Nee ze hoeven niet huilend te zingen). Vlak voor het optreden het gebeuren aan hun zieke moeder opdragen gaat mij persoonlijk veel en veel te ver en is onnodig. Ze zullen het ook vast al in elk persmoment zeggen en de commentatoren zullen het écht wel melden aan de mensen thuis. Lijkt mij meer dan genoeg (eigenlijk al te veel).

quote:
Hoe vaak moet Nederland nog goed scoren op het songfestival....om er tenminste een beetje vertrouwen in te hebben?? Is de periode 2000-2012 dan werkelijk zo desastreus geweest in de beeldvorming?
Nee hoor, want over Anouk, TCL en Douwe waren de meesten hier wel vooraf wel (heel) positief. :) Kwestie van smaak, dus. Het is hier niet elk jaar "dit wordt niks". De laatste jaren - op Trijntje na - het tegendeel zelfs. En ik denk dat iets meer dan de helft hier (mezelf incluis) erin gelooft dat ze de finale halen. Wil nog niet zeggen dat je dan alles maar prachtig moet vinden. Ik vind daarom ook niet dat degenen die er dit jaar wel wat minder in geloven dat Ned heel hoog gaat eindingen *kut*Nederlanders zijn zoals je ze(mij) noemt. Ik vind degenen die denken dat ze wél hoog eindigen ook geen kutmensen.

Qua lied had er echt veel meer in gezeten en zeg even tegen Rolf dat hij dat vele vele armwapperen eruit slaat bij ze (niet letterlijk) ajb.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 12-04-2017 19:56:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170174844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 00:10 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Door mij, om heel eerlijk te zijn :-). Ik las even wat reacties omdat ik forum.fok.nl redelijk vaak voorbij zie komen in m'n WordPress dashboard.

Ik ben wel een beetje verrast hoe negatief sommige mensen zijn over de kansen van O'G3NE. Ja, inderdaad, het lied zal zeker niet de Marcel Besançon-prijs winnen. Daarvoor is het te safe en te weinig uitgesproken.

Maar verdorie, na drie keer (bijna) Top 10 in de afgelopen vier jaar zouden we toch moeten weten dat het om zoveel meer draait dan enkel het liedje. En daar ligt de nou net de crux. Net als in 2014 en 2016, is ook dit jaar het Nederlandse liedje geen fanfavoriet. Maar het potentieel in alle andere elementen van het totaalplaatje.....daar bloeit iets moois. Daar ligt de kracht van de Nederlandse inzending:

--> De vocalen en diens harmonie (elk jaar kent een vocale powerhouse. denk even aan Il Volo of Michal van Polen vorig jaar)
--> Drie uitstekende 'actrices' (is het jullie opgevallen hoe perfect de dames de camera's weten te pakken?)
--> Charisma (by jolly hebben deze zussen uitstraling zeg. passen helemaal in het rijtje Edsilia-Ilse-Anouk-Douwe)
--> Staging (bekijk de videoclip, en je weet in principe wat je kunt verwachten. i.t.t. Trijntje nemen de dames de clip wel als leidraad. heb je mijn artikel nietvoor nodig.)
--> Camerawerk (Met Rolf Meter hebben we een regisseur van het formaat Guus Verstraete en Hans Pannecoucke. overigens zijn Pannecoucke en Meter goede vrienden)
--> Toch óók het liedje (die climax met dat meeklap-moment. zijn er eigenlijk mensen die zich een voorstelling kunnen maken hoe fantastisch effectief dat gaat overkomen? Echt een 'Olsen Brothers-moment.)

Graag wil ik nog een paar andere dingen zeggen. Wee gebeente dat men denkt dat ik de ziekte van de moeder van O'G3NE wil uitbuiten. Ik vind dat een beetje stuitend. Denk eens even in wat de moeder van O'G3NE zelf graag zou willen? Succes toch? Dat zou toch het mooiste kado voor haar zijn. Niemand hier, en ook Rolf Meter niet, die zo'n erge ziekte wil uitbuiten.

Wel dient een ieder hier te weten dat Nederland dit jaar een inzending heeft met een emotioneel verhaal. Denk aan het goud van Maarten van der Weijden op de Spelen van Peking. Maar ook de Oostenrijkse inzending van 2014, dat was toch een prachtige inzending met sterke boodschap? Diversiteit?

Het enige wat ik wil, is wederom een goede score voor Nederland. En om objectief te blijven: Ik heb er alle vertrouwen in. Nog een laatste punt, gisteren heb ik even met Rolf Meter zelf kunnen bellen (vooral naar aanleiding van mijn 'Staging Tips'):
[ afbeelding ]

En neem maar van mij aan: *zucht*, al die zeikerige *kut*Nederlanders zitten straks weer met open mond de puntentelling te bekijken. Hoe vaak moet Nederland nog goed scoren op het songfestival....om er tenminste een beetje vertrouwen in te hebben?? Is de periode 2000-2012 dan werkelijk zo desastreus geweest in de beeldvorming?

Kortom, KOP OP NEDERLANDERS!!
Welkom :)

Je slaat de spijker op zijn kop. OG3NE is een succesformule voor het eurovisie songfestival :Y
pi_170196608
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 19:46:28 #116
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170196672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Ik hoop dat er volgend jaar iets anders ingezonden gaat worden dan normaal, een DJ of een metalband. Daar zit een hele Nederlandse scene die heel veel mensen niet kennen.
pi_170197166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Dar dacht ik ook meteen ja, die neemt kleine Jantje even in d'r mond en laat Pa een deal sluiten... Voor Jan Smit feitelijk hetzelfde draaiboek als dit jaar :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170197220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Is de Nederlandse muziekwereld tegenwoordig zo armoedig dat zulke onbenullen al aan een programma met die titel mee kunnen doen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 20:23:06 #119
163650 Greys
pi_170197720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Nee. Nee. Nee. Nee. ;(

Wat betreft esf dan hè, De Beste Zangers moet ze lekker zelf weten. Maar ik wil niet dat alle esf kandidaten uit de Jan Smit vijver gaan komen of uit The Voice. Meh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170198062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/449176]messi124[no/url] het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Heb ik net vrede dat Osjien gaat...

Nee dit kan ik echt niet verwerken. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 13 april 2017 @ 20:37:54 #121
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170198220
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Als ze dat doen ga ik lid worden van de AVROTROS alleen zodat ik daarom boos mijn lidmaatschap op kan zeggen. :(
Dat zal ze leren. :{w
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170199116
Dat zou me serieus niets verbazen. Het is dan nog wel even doorbijten, want Jantje himself komt er ook nog aan. Met een beetje geluk in 2020 weer wapperen w/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 21:06:16 #123
163650 Greys
pi_170199307
Pleun zal ook nog wel gaan. Allemaal maisjes die best heel goed kunnen zingen net als Og3ne maar geen eigen muziek maken. Maar ja, echte muzikanten met eigen muziek die hoog eindigden op het ESF daar moet je niet mee door willen gaan natuurlijk... _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170199365
Nee, ik blijf echt hoop houden dat we nu niet enkel huppelmeisjes sturen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170199558
Nu O`G3ne mag, geeft dat natuurlijk wel een signaal af aan andere Voice-winnaars. Als ze Maan volgend jaar carte blanche geven zijn we weer terug bij af. Ik hoop dan maar dat Cornald volgend jaar weer mag kiezen (als het zo werkt tenminste).
pi_170199628
Dan sturen we maar een dijk van een DJ met een geweldig nummer en speelt Maan achtergrondmeisje. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2017 @ 21:20:08 #127
368283 ato
pi_170199925
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, ik blijf echt hoop houden dat we nu niet enkel huppelmeisjes sturen _O-
Nee ik wil het ook niet.

Wij gaan echt petities aantekenen hoor. Ik ga dat ook niet trekken.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 21:34:32 #128
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170200607
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:20 schreef ato het volgende:

[..]

Nee ik wil het ook niet.

Wij gaan echt petities aantekenen hoor. Ik ga dat ook niet trekken.
Petities, geld inzamelen, pers. Alles wat nodig is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170202660
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 21:12 schreef libranl het volgende:
Nu O`G3ne mag, geeft dat natuurlijk wel een signaal af aan andere Voice-winnaars. Als ze Maan volgend jaar carte blanche geven zijn we weer terug bij af. Ik hoop dan maar dat Cornald volgend jaar weer mag kiezen (als het zo werkt tenminste).
Dit hoop ik inderdaad ook. En aan Cornald zijn reactie te zien tot nu toe zou het best wel eens zo kunnen zijn gegaan dit jaar. :P
pi_170203759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 19:44 schreef messi124 het volgende:
Ik lees net dat Maan meedoet aan De Beste Zangers van Nederland. Ik hoop niet dat dit een stille hint is voor volgend jaar.
Maar Kenny G en Brace doen ook mee. Dus ze pakken gewoon de redelijk populairste figuren van nu. Dan verbaast Maan me niet. En is mijn shock minder :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter donderdag 13 april 2017 @ 23:02:49 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_170204357
Jaaaaa nog meer daddy's girls is wat we nodig hebben!
pi_170204538
Ik ben een beetje verliefd op Elske DeWall O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170204843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Elske DeWall O+
Plaatje is het! Nu de stem nog.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170204916
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Plaatje is het! Nu de stem nog.
Ik vind haar stem ook niet verkeerd, al heb ik niet alles gehoord vanavond :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170205049
Ik dacht eigenlijk dat je meer van de mannen was :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 23:27:31 #137
163650 Greys
pi_170205068
Elske vond ik vanavond niet op dr best hoor :@ Zacht uitgedrukt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170205158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je meer van de mannen was :@
Voor Elske maak ik een uitzondering O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170205294
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:27 schreef Greys het volgende:
Elske vond ik vanavond niet op dr best hoor :@ Zacht uitgedrukt.
Is ze eigenlijk van musicals?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 16:34:45 #140
163650 Greys
pi_170217118
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 23:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is ze eigenlijk van musicals?
Geen idee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 16:35:15 #141
163650 Greys
pi_170217131
Dinsdag 2 mei eerste repetitie Og3ne in Kiev.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170218405
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 april 2017 16:35 schreef Greys het volgende:
Dinsdag 2 mei eerste repetitie Og3ne in Kiev.
Interessantste dagen op de halve en finale na, dan weet je vaak veel meer :Y

30 april de eerste repetities
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 18:04:39 #143
163650 Greys
pi_170218814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 17:43 schreef Majkool het volgende:

[..]

Interessantste dagen op de halve en finale na, dan weet je vaak veel meer :Y

30 april de eerste repetities
Ja die repetitietijd is tof! Ook met die aanwezige pers die dan mee zit te kijken met streams en daar dan weer over praten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 april 2017 @ 18:08:09 #144
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170218875
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die repetitietijd is tof! Ook met die aanwezige pers die dan mee zit te kijken met streams en daar dan weer over praten :D
En in het begin steeds half in paniek snel het geluid weer uit moeten gooien als er weer een begint te zingen. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 18:14:42 #145
163650 Greys
pi_170219038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En in het begin steeds half in paniek snel het geluid weer uit moeten gooien als er weer een begint te zingen. _O-
Ja! Heerlijk hysterische dagen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 14 april 2017 @ 19:01:29 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_170220085
Ik vind die dagen haast leuker dan het ESF zelf. Omdat er dan continu roddel en achterklap en hysterie is van 's middags tot 's avonds. Slechte streams en schuivende odds. *O* :9
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 19:04:10 #147
163650 Greys
pi_170220159
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik vind die dagen haast leuker dan het ESF zelf. Omdat er dan continu roddel en achterklap en hysterie is van 's middags tot 's avonds. Slechte streams en schuivende odds. *O* :9
Jaaaa! Mijn baas vroeg ( :D ) toevallig vandaag nog of ik weer vrij wil in de esf week, zoals vorige jaren, maar misschien is de week ervoor wel leuker om vrij te hebben _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170220485
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa! Mijn baas vroeg ( :D ) toevallig vandaag nog of ik weer vrij wil in de esf week, zoals vorige jaren, maar misschien is de week ervoor wel leuker om vrij te hebben _O-
greys het spijt me dat ik zo vervelend deed tegen jou :'(

ik wil echt veranderen, echt waar

ik moet gewoon meer lol hebben :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170220516
DOES ANYBODY CARE?
IM WEAK AND IM AFRAID.....
WONDERING IF I
WILL MAKE IT THROUGH THIS DAAAAA AA AAY
FOR THE LIFE OF ME
I REFUSE TO BE
ANYTHING BUT FREE

oooooooooooooooooohhhhhhhhhh

whats the fight all fooooooooooor??????????
whats the cost of life....
in this world????
almost impossible........

is to let the love
UNITE US ALL!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170220614
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja die repetitietijd is tof! Ook met die aanwezige pers die dan mee zit te kijken met streams en daar dan weer over praten :D
Ik kan me sommige reacties van jou nog herinneren. _O- Prachtig. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 19:33:18 #151
163650 Greys
pi_170220914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:15 schreef Nexum het volgende:

[..]

greys het spijt me dat ik zo vervelend deed tegen jou :'(

ik wil echt veranderen, echt waar

ik moet gewoon meer lol hebben :)
MAKEITSTOPPPPPPPP
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 19:35:19 #152
163650 Greys
pi_170220965
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik kan me sommige reacties van jou nog herinneren. _O- Prachtig. O+
De Trijn met een rood leren jasje met ogen op heur borsten tijdens de repetitie. Toen dacht ik nog dat dát erg was. Want we wisten nog niet welke kledingramp er daarna nog kwam _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170221060
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:35 schreef Greys het volgende:

[..]

De Trijn met een rood leren jasje met ogen op heur borsten tijdens de repetitie. Toen dacht ik nog dat dát erg was. Want we wisten nog niet welke kledingramp er daarna nog kwam _O-
Gewoon lachen om de Trijn tijdens haar liveoptreden omdat het zo slecht en hilarisch was. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170222341
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

MAKEITSTOPPPPPPPP
greys ik ben zo blij dat je me zo goed advies geeft

greys ik vind roemenie zo goed he, ik denk echt dat ze het goed gaan doen O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170222667
Maar on a more serious note

Wie denkt dat we voor volgend jaar gewoon weer Anouk met een lekker rocknummer moeten sturen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 20:36:49 #156
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170222748
Hoezo is dit topic #2?

Gaat het over tweede kansen ofzo......
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170222915

Ik denk dat dit serieus de 10 finalisten zullen zijn. Heel misschien Roemenië nog i.p.v. Zwitserland.
  Moderator vrijdag 14 april 2017 @ 21:06:38 #158
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170223693
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:42 schreef Soof123 het volgende:

Ik denk dat dit serieus de 10 finalisten zullen zijn. Heel misschien Roemenië nog i.p.v. Zwitserland.
Ik twijfel eigenlijk ook nog wel aan Servië en Denemarken
pi_170226602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:42 schreef Soof123 het volgende:

Ik denk dat dit serieus de 10 finalisten zullen zijn. Heel misschien Roemenië nog i.p.v. Zwitserland.
Als ze ons weer zo lang laten wachten he...
~The present is all there is~
  vrijdag 14 april 2017 @ 23:11:58 #160
39793 Moody
el moody
pi_170227871
Net voor het eerst het nummer gehoord.

Mooie meiden, mooie stemmen, redelijk nummertje, maar productie lijkt van Gordon of Joling te zijn. Heel bagger.

Doe dit nummer heel minimalistisch en ze maken een klein kansje. Anders is het 13-in-een-dozijn pop-meuk.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  ESF Reporter vrijdag 14 april 2017 @ 23:49:27 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_170229116
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:11 schreef Moody het volgende:
Net voor het eerst het nummer gehoord.

Ik wilde in eerste instantie zeggen 'da's knap', maar bij nader inzien... het nummer wordt ook (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Slow Down in '16) amper gedraaid op de grotere stations. Ik luister veel radio 2 en heb daar de afgelopen weken geen enkele keer de inzending van dit jaar gehoord. Die van België daarentegen op die zender al twee keer in een week.
  vrijdag 14 april 2017 @ 23:58:41 #162
39793 Moody
el moody
pi_170229344
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2017 23:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik wilde in eerste instantie zeggen 'da's knap', maar bij nader inzien... het nummer wordt ook (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Slow Down in '16) amper gedraaid op de grotere stations. Ik luister veel radio 2 en heb daar de afgelopen weken geen enkele keer de inzending van dit jaar gehoord. Die van België daarentegen op die zender al twee keer in een week.
Ik luister vrij weinig radio en heb er bewust naar gezocht. Vond de inzendingen van de laatste jaren (met name van Ilse) wel aardig en hoopte dat Nederland op die kwaliteit verder zou gaan.

Helaas.

Ze moeten gewoon schijt hebben aan alles en kwaliteit laten horen. Genoeg `'oude garde" in Nederland die zich in de kijker wil spelen, bijv. Roosbief, Eefje de Visser, Spinvis etc. etc. Laat ze lekker in het Nederlands zingen en schijt aan alles hebben....kwaliteit overwint wel.



[ Bericht 2% gewijzigd door Moody op 15-04-2017 00:03:56 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2017 @ 00:17:23 #163
368283 ato
pi_170229745
WoW nog 2,5 week dan beginnen de repetities..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170234213


IJsland. O+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170235236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 11:38 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]

IJsland. O+
Volgens mij keek rond de 95% van de tv-kijkers daar vorig jaar naar het songfestival. :D Terwijl ze zelf niet in de finale stonden. Maakt het extra leuk dat Douwe Bob 12 punten van ze kreeg _O_
pi_170235633
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar Kenny G en Brace doen ook mee. Dus ze pakken gewoon de redelijk populairste figuren van nu. Dan verbaast Maan me niet. En is mijn shock minder :7
Ik had geen flauw benul dat maan bij de redelijk populairste figuren van nu hoorde. Had altijd het idee dat dr vader alles regelde en we haar daarom veel te vaak op tv zagen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 april 2017 @ 13:05:09 #167
163650 Greys
pi_170236046
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik had geen flauw benul dat maan bij de redelijk populairste figuren van nu hoorde. Had altijd het idee dat dr vader alles regelde en we haar daarom veel te vaak op tv zagen.
Ik weet ook niet beter dan dit. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:36:34 #168
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170236620
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik had geen flauw benul dat maan bij de redelijk populairste figuren van nu hoorde. Had altijd het idee dat dr vader alles regelde en we haar daarom veel te vaak op tv zagen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zaterdag 15 april 2017 @ 18:54:55 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_170243235
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik had geen flauw benul dat maan bij de redelijk populairste figuren van nu hoorde. Had altijd het idee dat dr vader alles regelde en we haar daarom veel te vaak op tv zagen.
Dat is ook zo, maar papa heeft gevraagd of men wil doen alsof ze 10x Ziggo heeft uitverkocht.
pi_170243483
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik had geen flauw benul dat maan bij de redelijk populairste figuren van nu hoorde. Had altijd het idee dat dr vader alles regelde en we haar daarom veel te vaak op tv zagen.
Dre Hazes is ook begonnen door zijn naam en omdat mama haar kinderen zat uit te melken. Wie zegt dat hij zo ver was gekomen als hij geen Hazes was. Hoor je ook niemand over.

Haar stem is mijn smaak ook niet hoor. Maar ik vermoed dat ze voor Beste Zangers ook jonge deelnemers in de mix met oudere leuk vinden. En het trekt jongere kijkers.
Ze hebben de hele TROS en Volendam al gehad. Wie moeten ze anders uitnodigen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170244701
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dre Hazes is ook begonnen door zijn naam en omdat mama haar kinderen zat uit te melken. Wie zegt dat hij zo ver was gekomen als hij geen Hazes was. Hoor je ook niemand over.

Haar stem is mijn smaak ook niet hoor. Maar ik vermoed dat ze voor Beste Zangers ook jonge deelnemers in de mix met oudere leuk vinden. En het trekt jongere kijkers.
Ze hebben de hele TROS en Volendam al gehad. Wie moeten ze anders uitnodigen.

Maar ik heb het erover dat ze blijkbaar bij de redelijk populairste figuren van het moment hoort. Dat heb ik geheel gemist.

Hazes heeft mss een steun gehad door zijn naam, maar scoort nu ook gewoon. Dat zie ik maan ondanks de steun van papa niet doen.
Al is ze blijkbaar wel een van de redelijk populairste figuren van het moment.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_170277297
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 00:51:04 #173
163650 Greys
pi_170277354
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:47 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Op die goth in het midden na lijkt het best. Zelfs de chagrijnige koppen op foto's _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170277528
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Op die goth in het midden na lijkt het best. Zelfs de chagrijnige koppen op foto's _O-
Die rechter lijkt Trijntje (alleen mist een scheel oog)
dag
  maandag 17 april 2017 @ 01:43:32 #175
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170277976
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:00 schreef Peter het volgende:

[..]

Die rechter lijkt Trijntje (alleen mist een scheel oog)
Well, that's easily fixed. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170277999
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Well, that's easily fixed. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
pi_170280166
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Well, that's easily fixed. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_170282020
Wees voorbereid want ik ga van elke rehearsal een top maken :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 12:28:49 #179
368283 ato
pi_170282135
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:23 schreef Nexum het volgende:
Wees voorbereid want ik ga van elke rehearsal een top maken :+
Leuk
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 12:29:49 #180
368283 ato
pi_170282149
Nog 14 nachten dan weten wij of de dames goed zijn in hun rehearsals of toch tegenvallen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170284325
Ja ze moeten goed zijn hoor... dat is mijn enige houvast😁
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 14:35:02 #182
368283 ato
pi_170284419
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:23 schreef Nexum het volgende:
Wees voorbereid want ik ga van elke rehearsal een top maken :+
Misschien leuk om een apart rehearsal topic te maken? Met commentaar etc en jouw top?
Life can be a bitch, so like it..
pi_170285661
Osjeen is 10e in de semi final odds *O*

http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision-semi-final-2
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170286094
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:41 schreef Nexum het volgende:
Osjeen is 10e in de semi final odds *O*

http://eurovisionworld.com/?odds=eurovision-semi-final-2
Estland wel, maar Macedonië niet :')
pi_170287010
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:01 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Estland wel, maar Macedonië niet :')
Dat is toch niet zo vreemd met deze startvolgorde?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170289346
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:01 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Estland wel, maar Macedonië niet :')
Macedonië heeft een vreselijke staging.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 17 april 2017 @ 19:43:25 #187
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170291245
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 00:47 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie in de negatieve ruimte/witruimte tussen de benen van de linker 2 dames 2 opgestoken middelvingers.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 19:47:07 #188
163650 Greys
pi_170291349
quote:
11s.gif Op maandag 17 april 2017 19:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zie in de negatieve ruimte/witruimte tussen de benen van de linker 2 dames 2 opgestoken middelvingers.
What has been seen... :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 17 april 2017 @ 19:48:15 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_170291377
quote:
11s.gif Op maandag 17 april 2017 19:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zie in de negatieve ruimte/witruimte tussen de benen van de linker 2 dames 2 opgestoken middelvingers.
Fantastisch. _O-
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 19:51:13 #190
368283 ato
pi_170291444
quote:
11s.gif Op maandag 17 april 2017 19:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zie in de negatieve ruimte/witruimte tussen de benen van de linker 2 dames 2 opgestoken middelvingers.
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
pi_170292896
Heb even een spotifyplaylist aangemaakt met alle nummers op volgorde van de eerste en dan de tweede halve finale. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 17 april 2017 @ 21:26:03 #192
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170294750
quote:
11s.gif Op maandag 17 april 2017 19:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zie in de negatieve ruimte/witruimte tussen de benen van de linker 2 dames 2 opgestoken middelvingers.
Omg, je hebt gelijk. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170295489
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 18:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Macedonië heeft een vreselijke staging.
Is nog niet bekend toch, of ga je af op voorgaande jaren?
pi_170306234
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:42 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Is nog niet bekend toch, of ga je af op voorgaande jaren?
Nee maar op het feit dat het gewoon niet goed ontvangen werd tijdens EIC, werd heel negatief over gepraat achteraf.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 14:44:48 #195
163650 Greys
pi_170306750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:17 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nee maar op het feit dat het gewoon niet goed ontvangen werd tijdens EIC, werd heel negatief over gepraat achteraf.
Bij EIC is er geen staging toch :@

Dus het zóu op zich nog heel anders kunnen worden tijdens het esf. Het zal wel niet, maar het kan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 15:19:33 #196
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170307347
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Well, that's easily fixed. :7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :'( :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170308034
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij EIC is er geen staging toch :@

Dus het zóu op zich nog heel anders kunnen worden tijdens het esf. Het zal wel niet, maar het kan. :P
Met staging bedoel ik ook meer hoe het live overkomt, niet persee de visuals etc.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 16:13:47 #198
163650 Greys
pi_170308534
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 15:52 schreef Nexum het volgende:

[..]

Met staging bedoel ik ook meer hoe het live overkomt, niet persee de visuals etc.
Oh zo!

Dat vond ik dan bij België ook behoorlijk knudde. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170311115
Het is in ieder geval wel heel fijn dat paps eindelijk weer een hit heeft geschreven voor Og3ne... oh wacht :')

Het lied is nog niet eens uit de tipparade gekomen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 17:57:23 #200
375570 crew  Cyan9
pi_170311170
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is in ieder geval wel heel fijn dat paps eindelijk weer een hit heeft geschreven voor Og3ne... oh wacht :')

Het lied is nog niet eens uit de tipparade gekomen :D
Ik hoor je nog wel een keer nadat ze gewonnen hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 18:04:21 #201
163650 Greys
pi_170311328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Het is in ieder geval wel heel fijn dat paps eindelijk weer een hit heeft geschreven voor Og3ne... oh wacht :')

Het lied is nog niet eens uit de tipparade gekomen :D
Van de Nederlandse inzendingen van de laatste jaren, doet dit het dan het allerslechtste in de hitlijsten/topnogwats? (Ik hou me dat nooit mee bezig dus oprechte vraag). Slow Down deed het een stuk beter, toch, voor m'n gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170311390
Slow Down werd echt regelmatig gedraaid ook, voornamelijk rond/na de finale wel, maar zie ik met dit nummer niet gebeuren
pi_170312919
Ik gok dat het tijdens en net na ESF even omhoog in de lijsten gaat. Na een maand keldert het vast.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 18 april 2017 @ 19:28:42 #204
194695 franklop
Fran knock
pi_170313588
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Van de Nederlandse inzendingen van de laatste jaren, doet dit het dan het allerslechtste in de hitlijsten/topnogwats? (Ik hou me dat nooit mee bezig dus oprechte vraag). Slow Down deed het een stuk beter, toch, voor m'n gevoel.
Voor ESF (hoogste klasseringen)
2017 - Light and Shadows - .. - 56e
2016 - Slow Down - 24e (Top 40) - 49e (Single top 100)
2015 - Walk Along - 35e - 7e
2014 - CATS - 35e - 1e
2013 - Birds - 3e - 2e
2012 - You and Me - 7e - 1e (!!!!!!!!!!!!!!!!)
2011 - Je vecht nooit alleen/Never Alone - 14e - 1e

Denk dat het allemaal weinig zegt, Walk along deed het in 1 lijst weer beter dan Slow Down en CATS was weer slechter dan Slow Down in de Top 40
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 19:32:29 #205
163650 Greys
pi_170313663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Voor ESF (hoogste klasseringen)
2017 - Light and Shadows - .. - 56e
2016 - Slow Down - 24e (Top 40) - 49e (Single top 100)
2015 - Walk Along - 35e - 7e
2014 - CATS - 35e - 1e
2013 - Birds - 3e - 2e
2012 - You and Me - 7e - 1e (!!!!!!!!!!!!!!!!)
2011 - Je vecht nooit alleen/Never Alone - 14e - 1e

Denk dat het allemaal weinig zegt, Walk along deed het in 1 lijst weer beter dan Slow Down en CATS was weer slechter dan Slow Down in de Top 40
Dank je!

Denk idd dat het niet veel zegt maar tot nu toe doen ze het 't slechtst dus :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170315796
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je!

Denk idd dat het niet veel zegt maar tot nu toe doen ze het 't slechtst dus :@
Ik denk dat als het slecht gaat dat wel meer zegt dan wanneer het goed gaat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 18 april 2017 @ 20:52:56 #207
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170316009
Klein vraagje. Volgen jullie de jaarlijkse 'schaduwjury' van https://.eurovoix.com wel? Over het algemeen wordt deze schaduwjury geroemd (door professionele wedders) om z'n redelijke accuratesse.

In de 'EuroJury', want zo heet deze jurypoll, nemen veelal ex-festivaldeelnemers zitting (meestal recente deelnemers) en andere mensen die nog werkzaam zijn in de muziekindustrie. Het aantal juryleden per land varieert nogal, maar bevat gemiddeld 3 mensen (soms maar één persoon, soms ook 6 of meer).

T/m 22 april worden elke dag de punten 1 t/m 8 bekend gemaakt, waarna op zaterdagavond 22 april via een 'live' webcast de gehele jurering in Eurovisie-stijl bekend wordt gemaakt (ik moet je zeggen, vorig jaar was het echt tof). Dit jaar gaat BBC Radio er iets mee doen. Dus de punten 1 t/m 8 maar nu ook de onthulling van de 10 en 12 punten. Na de jurering, die voor 50% telt, wordt op het einde in TOP 42-volgorde de publiekspoll-punten bekend gemaakt. En dat is ook 50%. En dan hebben we op het eind natuurlijk een winnaar.

De schaduwjurering geeft ook alvast een redelijk beeld van hoe de daadwerkelijke Eurovisie-jury in mei zou kunnen jureren. Meestal komen 10 landen uit de EuroVoix-TOP 15 ook terecht in de TOP 15 bij de officiële Eurovisie-jury. Enkele outliers daargelaten. Vorig jaar kwam Nederland, voor mij niet heel onverwacht, in deze poll tot een 8e plaats met 107 punten van 43 landen ('we' werden uiteindelijk bij de 100% vakjury's 11e met 114 punten).

Hier vind je de resultaten van vorige edities (let op: in 2014 en 2015 werd er nog geen publiekspoll gehouden). Ik heb alleen even screenshots gemaakt van de TOP 15's:

2014:

In 2014 werd de liefde voor The Common Linnets voor het eerst zichtbaar in deze editie van de EuroJury. Terwijl op dat moment in Nederland The Common Linnets behoorlijk werden afgefakkeld.

2015:

Interessant is hier de stand van Nederland. Vergeet niet dat Nederland 5e werd in de halve finale van 2015...bij de jury's welteverstaan.

2016:

De eindstand van EuroJury 2016 voor Nederland: 11e met 174 punten overall. Erg netjes deden 'we' het vorig jaar bij de jury's, maar helaas veel minder in de 'publiekspoll'.

En, let op, de huidige stand in de EuroVoix EuroJury 2017, zonder de 10-en en 12-en:

Nu mogen jullie verklaren waarom O'G3NE nu 4e staat (bijna gedeeld 3e), en waarom Nederland zo hoogstwaarschijnlijk in de TOP 10 bij de EuroVoix-jury's terecht zal komen.....
  Moderator dinsdag 18 april 2017 @ 21:43:58 #208
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170317693
Waarom zouden wij dat moeten verklaren?

doe ik wel voor je hoor. ;)

Anyhow, het is een nummers dat veel mensen niet zo even zouden opzetten, echter is het wel een liedje dat kan opvallen door een goede uitvoering en zo stemmen kan trekken. ziehier, het verschil in stemming en hitlijsten (hier0 en het verwachte resultaat in die poll.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 18 april 2017 @ 22:44:35 #209
368283 ato
pi_170320134
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Voor ESF (hoogste klasseringen)
2017 - Light and Shadows - .. - 56e
2016 - Slow Down - 24e (Top 40) - 49e (Single top 100)
2015 - Walk Along - 35e - 7e
2014 - CATS - 35e - 1e
2013 - Birds - 3e - 2e
2012 - You and Me - 7e - 1e (!!!!!!!!!!!!!!!!)
2011 - Je vecht nooit alleen/Never Alone - 14e - 1e

Denk dat het allemaal weinig zegt, Walk along deed het in 1 lijst weer beter dan Slow Down en CATS was weer slechter dan Slow Down in de Top 40
Common linnits zo slecht in de Top 40)? Birds is dan wee super en You and me..

Ik wist trouwens niet dat DB zo slecht scoorde in de top 100
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 18 april 2017 @ 22:46:02 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170320182
Ik zie eigenlijk liever een verklaring voor waarom Australië zo hoog staat in die lijst hierboven. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170321204
Ben geen fan van het lied, maar Nederland wordt wel zwaar onderschat op dit forum hoor :P. Dat is alvast de eerste verklaring. Bovendien is dit lied niet echt iets typisch Nederlands, inzendingen als Douwe Bob en CATS horen meer bij onze muziekcultuur dan powerballads. Denk daarom dat het in het buitenland veel beter gaat aanslaan. Gaat het beter doen in het Oost-Europa dan eerdere inzendingen, die het vaak belabberd deden in landen als Kroatië, Armenië, Moldavië etc.
pi_170322515
Interessant en geeft hoop *O* enige verklaring die ik heb: de harmonieën. Heel erg benieuwd wat de publiekspoll gaat laten zien.

~The present is all there is~
pi_170322541
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie eigenlijk liever een verklaring voor waarom Australië zo hoog staat in die lijst hierboven. :7
Omdat: Australië

Ik snap niet waarom Zwitserland zo hoog staat :{
~The present is all there is~
  woensdag 19 april 2017 @ 00:12:46 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170322615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:52 schreef Jensen1981 het volgende:
Klein vraagje. Volgen jullie de jaarlijkse 'schaduwjury' van https://.eurovoix.com wel? Over het algemeen wordt deze schaduwjury geroemd (door professionele wedders) om z'n redelijke accuratesse.

In de 'EuroJury', want zo heet deze jurypoll, nemen veelal ex-festivaldeelnemers zitting (meestal recente deelnemers) en andere mensen die nog werkzaam zijn in de muziekindustrie. Het aantal juryleden per land varieert nogal, maar bevat gemiddeld 3 mensen (soms maar één persoon, soms ook 6 of meer).

T/m 22 april worden elke dag de punten 1 t/m 8 bekend gemaakt, waarna op zaterdagavond 22 april via een 'live' webcast de gehele jurering in Eurovisie-stijl bekend wordt gemaakt (ik moet je zeggen, vorig jaar was het echt tof). Dit jaar gaat BBC Radio er iets mee doen. Dus de punten 1 t/m 8 maar nu ook de onthulling van de 10 en 12 punten. Na de jurering, die voor 50% telt, wordt op het einde in TOP 42-volgorde de publiekspoll-punten bekend gemaakt. En dat is ook 50%. En dan hebben we op het eind natuurlijk een winnaar.

De schaduwjurering geeft ook alvast een redelijk beeld van hoe de daadwerkelijke Eurovisie-jury in mei zou kunnen jureren. Meestal komen 10 landen uit de EuroVoix-TOP 15 ook terecht in de TOP 15 bij de officiële Eurovisie-jury. Enkele outliers daargelaten. Vorig jaar kwam Nederland, voor mij niet heel onverwacht, in deze poll tot een 8e plaats met 107 punten van 43 landen ('we' werden uiteindelijk bij de 100% vakjury's 11e met 114 punten).

Hier vind je de resultaten van vorige edities (let op: in 2014 en 2015 werd er nog geen publiekspoll gehouden). Ik heb alleen even screenshots gemaakt van de TOP 15's:

2014:
[ afbeelding ]
In 2014 werd de liefde voor The Common Linnets voor het eerst zichtbaar in deze editie van de EuroJury. Terwijl op dat moment in Nederland The Common Linnets behoorlijk werden afgefakkeld.

2015:
[ afbeelding ]
Interessant is hier de stand van Nederland. Vergeet niet dat Nederland 5e werd in de halve finale van 2015...bij de jury's welteverstaan.

2016:
[ afbeelding ]
De eindstand van EuroJury 2016 voor Nederland: 11e met 174 punten overall. Erg netjes deden 'we' het vorig jaar bij de jury's, maar helaas veel minder in de 'publiekspoll'.

En, let op, de huidige stand in de EuroVoix EuroJury 2017, zonder de 10-en en 12-en:
[ afbeelding ]
Nu mogen jullie verklaren waarom O'G3NE nu 4e staat (bijna gedeeld 3e), en waarom Nederland zo hoogstwaarschijnlijk in de TOP 10 bij de EuroVoix-jury's terecht zal komen.....
Oei iets positiefs, dat gaat dit topic niet leuk vinden. Overigens staat Roemenië daar geheel volgens mijn verwachting stijf onderaan. Lekker houden zo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 19 april 2017 @ 00:37:33 #215
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170322922
En ondertussen doen de Belgen het -jammergenoeg- he-le-maal verkeerd met dit eerste echte live-optreden tijdens The Voice België:


Dit zal waarschijnlijk een soortement van draaiboekje zijn voor het echte werk in Kiev. But by jolly, dit is het schoolvoorbeeld van hoe je van een superdynamische top quality song....een flinke dode mus op het podium maakt.

Ik was al enigszins bevreesd dat Blanche bij lange na geen Loïc Nottet is. En dat wordt een beetje waarheid nu. Ik snap de intenties overigens van deze choreografie. Blanche wil dit wellicht opzettelijk sober houden, aangezien het liedje ook een klein beetje depri is. Maar bedenk dan een echte act.

Nee, België moet zich dit jaar helemaal overgeven aan het lot van de jury's. Want ik denk dat de televoters dit zo links laten liggen.
pi_170323029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:37 schreef Jensen1981 het volgende:
En ondertussen doen de Belgen het -jammergenoeg- he-le-maal verkeerd met dit eerste echte live-optreden tijdens The Voice België:


Dit zal waarschijnlijk een soortement van draaiboekje zijn voor het echte werk in Kiev. But by jolly, dit is het schoolvoorbeeld van hoe je van een superdynamische top quality song....een flinke dode mus op het podium maakt.

Ik was al enigszins bevreesd dat Blanche bij lange na geen Loïc Nottet is. En dat wordt een beetje waarheid nu. Ik snap de intenties overigens van deze choreografie. Blanche wil dit wellicht opzettelijk sober houden, aangezien het liedje ook een klein beetje depri is. Maar bedenk dan een echte act.

Nee, België moet zich dit jaar helemaal overgeven aan het lot van de jury's. Want ik denk dat de televoters dit zo links laten liggen.
Oei. Haar stem is zwak/slecht, ze beweegt onbeholpen en het ziet er allemaal knullig en amateuristisch uit. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 april 2017 @ 00:56:05 #217
163650 Greys
pi_170323049
Daar hadden we het in het België topic idd ook al over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170323238
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:37 schreef Jensen1981 het volgende:
En ondertussen doen de Belgen het -jammergenoeg- he-le-maal verkeerd met dit eerste echte live-optreden tijdens The Voice België:


Dit zal waarschijnlijk een soortement van draaiboekje zijn voor het echte werk in Kiev. But by jolly, dit is het schoolvoorbeeld van hoe je van een superdynamische top quality song....een flinke dode mus op het podium maakt.

Ik was al enigszins bevreesd dat Blanche bij lange na geen Loïc Nottet is. En dat wordt een beetje waarheid nu. Ik snap de intenties overigens van deze choreografie. Blanche wil dit wellicht opzettelijk sober houden, aangezien het liedje ook een klein beetje depri is. Maar bedenk dan een echte act.

Nee, België moet zich dit jaar helemaal overgeven aan het lot van de jury's. Want ik denk dat de televoters dit zo links laten liggen.
Dit schijnt alleen voor The Voice zo in elkaar gezet te zijn. Ik las op een ander forum dat ze heeft aangegeven alleen op het podium te staan.
~The present is all there is~
pi_170323757
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 20:52 schreef Jensen1981 het volgende:
Klein vraagje. Volgen jullie de jaarlijkse 'schaduwjury' van https://.eurovoix.com wel? Over het algemeen wordt deze schaduwjury geroemd (door professionele wedders) om z'n redelijke accuratesse.

In de 'EuroJury', want zo heet deze jurypoll, nemen veelal ex-festivaldeelnemers zitting (meestal recente deelnemers) en andere mensen die nog werkzaam zijn in de muziekindustrie. Het aantal juryleden per land varieert nogal, maar bevat gemiddeld 3 mensen (soms maar één persoon, soms ook 6 of meer).

T/m 22 april worden elke dag de punten 1 t/m 8 bekend gemaakt, waarna op zaterdagavond 22 april via een 'live' webcast de gehele jurering in Eurovisie-stijl bekend wordt gemaakt (ik moet je zeggen, vorig jaar was het echt tof). Dit jaar gaat BBC Radio er iets mee doen. Dus de punten 1 t/m 8 maar nu ook de onthulling van de 10 en 12 punten. Na de jurering, die voor 50% telt, wordt op het einde in TOP 42-volgorde de publiekspoll-punten bekend gemaakt. En dat is ook 50%. En dan hebben we op het eind natuurlijk een winnaar.

De schaduwjurering geeft ook alvast een redelijk beeld van hoe de daadwerkelijke Eurovisie-jury in mei zou kunnen jureren. Meestal komen 10 landen uit de EuroVoix-TOP 15 ook terecht in de TOP 15 bij de officiële Eurovisie-jury. Enkele outliers daargelaten. Vorig jaar kwam Nederland, voor mij niet heel onverwacht, in deze poll tot een 8e plaats met 107 punten van 43 landen ('we' werden uiteindelijk bij de 100% vakjury's 11e met 114 punten).

Hier vind je de resultaten van vorige edities (let op: in 2014 en 2015 werd er nog geen publiekspoll gehouden). Ik heb alleen even screenshots gemaakt van de TOP 15's:

2014:
[ afbeelding ]
In 2014 werd de liefde voor The Common Linnets voor het eerst zichtbaar in deze editie van de EuroJury. Terwijl op dat moment in Nederland The Common Linnets behoorlijk werden afgefakkeld.

2015:
[ afbeelding ]
Interessant is hier de stand van Nederland. Vergeet niet dat Nederland 5e werd in de halve finale van 2015...bij de jury's welteverstaan.

2016:
[ afbeelding ]
De eindstand van EuroJury 2016 voor Nederland: 11e met 174 punten overall. Erg netjes deden 'we' het vorig jaar bij de jury's, maar helaas veel minder in de 'publiekspoll'.

En, let op, de huidige stand in de EuroVoix EuroJury 2017, zonder de 10-en en 12-en:
[ afbeelding ]
Nu mogen jullie verklaren waarom O'G3NE nu 4e staat (bijna gedeeld 3e), en waarom Nederland zo hoogstwaarschijnlijk in de TOP 10 bij de EuroVoix-jury's terecht zal komen.....
Jeej, goede berichten w/
  ESF Reporter woensdag 19 april 2017 @ 07:34:09 #220
87554 Cee
Welluk?
pi_170323816
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 00:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oei. Haar stem is zwak/slecht, ze beweegt onbeholpen en het ziet er allemaal knullig en amateuristisch uit. ;(
Handgebaartjes. w/
pi_170324189
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:44 schreef ato het volgende:

[..]

Common linnits zo slecht in de Top 40)? Birds is dan wee super en You and me..

Ik wist trouwens niet dat DB zo slecht scoorde in de top 100
Na ESF kwam CATS wel weer op 3 binnen en weer later op plek 2.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2017 @ 09:35:57 #222
368283 ato
pi_170324967
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 08:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Na ESF kwam CATS wel weer op 3 binnen en weer later op plek 2.
OK gelukkig, anders vond ik het wel erg ondergewaardeerd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170333612
~The present is all there is~
pi_170338772
quote:
Leuk filmpie! :)
  woensdag 19 april 2017 @ 20:43:35 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170338893
quote:
Wat zijn het ook leuke meiden. O+
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170339089
quote:
Die donkere vind ik in bijna elk interview de leiding nemen, het meest aandachtstrekkerig in negatieve zin. Grappig dat de zussen haar ook de diva noemen :+

Die andere twee vind ik veel meer likeable. Die blonde is net als haar uitspraak lomp en lacherig. Kun je goed om en mee lachen. Die rooie is heel erg lief.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170339409
Ik vind die blonde juist irritant en vind dat ze een rotkop heeft. Sorry maar ik kan er niet naar kijken :')
pi_170339953
Ik vind die donkere het leukst... blonde net een travestiet ... en die rooie doet het het best kwa performance 😇
Ben redelijk positief 😉
pi_170340047
Blondje is juist de leukste }:|
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 april 2017 @ 21:16:36 #230
163650 Greys
pi_170340216
Qua gedrag vind ik de blonde in dit filmpje verreweg het leukst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170340413
Ik heb het over het uiterlijk .. kwa gedrag is die blonde het leukst..
Niet dat ik zo fotomodel ben hoor.. 😂
pi_170340495
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:23 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik heb het over het uiterlijk .. kwa gedrag is die blonde het leukst..
Niet dat ik zo fotomodel ben hoor.. 😂
Die filmpjes geven toch met honderd vragen het karakter weer?

Oh en qua uiterlijk vind ik de donkere ook het minst. Dus dat is een dubbele score.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter woensdag 19 april 2017 @ 21:34:21 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_170340779
Eigenlijk wel grappig/frappant/raar/erg dat haast niemand de namen van die meiden weet. :D
pi_170341159
[quote]1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die filmpjes geven toch met honderd vragen het karakter weer?

Oh en qua uiterlijk vind ik de donkere ook het minst. Dus dat is een dubbele score.
[/quote
Ik reageerde op iemand die zei dat ze een rotkop had.
Die donkere vind ik het knapst
pi_170341367
@de poll van de vorige pagina

Het gebrek aan de 10 en 12 punten geeft een troebel beeld denk ik. Er kunnen nog hele grote verschillen ontstaan zo.
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 22:14:39 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170342313
Donkere was vroeger al zo. Had niet echt een goed imago bij ons op school. :P niks veranderd

Blonde was echt een blij lachebekje, ook niet echt veranderd. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170342865
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 21:34 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk wel grappig/frappant/raar/erg dat haast niemand de namen van die meiden weet. :D
:@
pi_170343009
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Donkere was vroeger al zo. Had niet echt een goed imago bij ons op school. :P niks veranderd

Blonde was echt een blij lachebekje, ook niet echt veranderd. :D
Ik heb iets gemist? :o Jij hebt bij de dames op school gezeten?
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 22:35:55 #239
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170343185
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:31 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist? :o Jij hebt bij de dames op school gezeten?
Uhh. Ja. Net zoals een paar honderd anderen. :P.

[ Bericht 3% gewijzigd door ijs_beer op 19-04-2017 22:38:19 (Miss privacy in de gaten houden. :') ) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170343771
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Uhh. Ja. Net zoals een paar honderd anderen. :P
:D, potverdriedubbeltjes! Wat moet dat speciaal zijn geweest :P Dat kan niemand van ons zeggen, he! En, en, en,.....is er nog iets ontstaan tussen jou en één van de dames?

[ Bericht 0,0000001% gewijzigd door grazz op 19-04-2017 22:54 (Miss privacy ?) ]
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 22:58:12 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170343861
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:54 schreef grazz het volgende:

[..]

:D, potverdriedubbeltjes! Wat moet dat speciaal zijn geweest :P Dat kan niemand van ons zeggen, he! En, en, en,.....is er nog iets ontstaan tussen jou en één van de dames?

[ Bericht 0,0000001% gewijzigd door grazz op 19-04-2017 22:54 (Miss privacy ?) ]
Hahahaha. Ondanks de enkele gezamenlijke tussenuren niet nee. :D :P

[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 19-04-2017 22:59:18 (Miss privacy ies afkorting voor misschien privacy.) ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170344039
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hahahaha. Ondanks de enkele gezamenlijke tussenuren niet nee. :D :P
Dan hebben wij ook op dezelfde school gezeten ;)
pi_170344266
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Hahahaha. Ondanks de enkele gezamenlijke tussenuren niet nee. :D :P
Ja, ja, doe maar popiejopie! Mja, welke tienerboy wilde dat niet, omringd zijn door 3 leuke meisjes of......het was gewoon girltalk onderling :') :P

[ Bericht 11% gewijzigd door grazz op 19-04-2017 23:22:56 (Oh zo werkt het, jaaaah dat wist ik wel ;)) ]
~The present is all there is~
pi_170344928
Ik vind die rode net op een chihuahua lijken, vind Shelley er dan ook wel bij passen :P
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 07:31:01 #245
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170346561
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:07 schreef Unites het volgende:

[..]

Dan hebben wij ook op dezelfde school gezeten ;)
Kleine wereld :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 07:32:53 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170346571
quote:
12s.gif Op woensdag 19 april 2017 23:17 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, ja, doe maar popiejopie! Mja, welke tienerboy wilde dat niet, omringd zijn door 3 leuke meisjes of......het was gewoon girltalk onderling :') :P

:D goeie fantasie heb jij _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 15:59:42 #247
368283 ato
pi_170355766
In dat interview vind ik ze leuk, ik vind Amy de leukste.

Wat ik positief van de meiden vind is dat ze wel wat Eurovisiekennis hebben.

Andere kandidaten noemen hun ESF favoriet wat net een jaar of 2 oud is.
Of kunnen er niet op komen. Zij vinden oa Johnny logan goed.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 april 2017 @ 20:47:50 #248
163650 Greys
pi_170362661
http://www.ad.nl/show/og3(...)en-in-kiev~a7c8c79a/

Die moeder was toch niet terminaal of 'kan elk moment omvallen' begreep ik hier? :@ Wat bedoelen ze dan met dat eerste stukje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 20:56:59 #249
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170363111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:47 schreef Greys het volgende:
http://www.ad.nl/show/og3(...)en-in-kiev~a7c8c79a/

Die moeder was toch niet terminaal of 'kan elk moment omvallen' begreep ik hier? :@ Wat bedoelen ze dan met dat eerste stukje?
Iig ongeneeslijk ziek, dus dan kan lang of kort duren zegmaar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170364507
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:35 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Uhh. Ja. Net zoals een paar honderd anderen. :P.
Kom je uit de Fendert?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 april 2017 @ 21:37:11 #251
163650 Greys
pi_170365111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Iig ongeneeslijk ziek, dus dan kan lang of kort duren zegmaar.
Maar ze bedoelen toch niet dat als ze dood gaat ze daar blijven? :o :@ Want dat vatte ik zo op met 'zelfs in het ergste geval dan blijven we daar'. Terwijl ze verderop zeggen dat hun carrière nooit voor hun moeder gaat. Het klinkt zo tegenstrijdig. Maar misschien snap ik het niet goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 21:48:19 #252
43556 miss_dynastie
pi_170365620
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ze bedoelen toch niet dat als ze dood gaat ze daar blijven? :o :@ Want dat vatte ik zo op met 'zelfs in het ergste geval dan blijven we daar'. Terwijl ze verderop zeggen dat hun carrière nooit voor hun moeder gaat. Het klinkt zo tegenstrijdig. Maar misschien snap ik het niet goed.
Dat staat er wel, dus ik neem aan dat ze dat bedoelen. Op zich zou ik ook eerder daar blijven als iemand dood is (heel cru gezegd heeft haasten dan geen zin meer, diegene is er dan toch niet meer), dan dat ik zou vertrekken wanneer een dierbaar iemand op sterven ligt, maar ook dat laatste zullen ze blijkbaar gewoon doen.

En zo belangrijk is hun privéleven sowieso niet, want de vriendjes moeten ook niet zeiken, lees ik verderop. Alles voor de 'roem' :')
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 21:57:02 #253
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170366053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat staat er wel, dus ik neem aan dat ze dat bedoelen. Op zich zou ik ook eerder daar blijven als iemand dood is (heel cru gezegd heeft haasten dan geen zin meer, diegene is er dan toch niet meer), dan dat ik zou vertrekken wanneer een dierbaar iemand op sterven ligt, maar ook dat laatste zullen ze blijkbaar gewoon doen.

En zo belangrijk is hun privéleven sowieso niet, want de vriendjes moeten ook niet zeiken, lees ik verderop. Alles voor de 'roem' :')
Waar is die laatste sneer dan weer goed voor? Zo lekker denigrerend en negatief. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 20 april 2017 @ 21:58:26 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170366106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:23 schreef Soren het volgende:

[..]

Kom je uit de Fendert?
Vind je het erg dat ik daar liever niet op in ga? :X
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 22:18:15 #255
368283 ato
pi_170367089
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 20:47 schreef Greys het volgende:
http://www.ad.nl/show/og3(...)en-in-kiev~a7c8c79a/

Die moeder was toch niet terminaal of 'kan elk moment omvallen' begreep ik hier? :@ Wat bedoelen ze dan met dat eerste stukje?
Moeder is ongeneselijk ziek, kan door onderhoudschemo therapie ouder worden.
Maar er moet verder niets gebeuren bv nieuwe uitzaaiingen of de chemo slaat niet meer aan.

Wat dat betreft blijft kanker onzeker.

Lijkt mij niet toch dat als moeder voortijdig overlijdt of plots slecht komt te liggen, zij niet gaan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170368128
Als ze in Kiev in zo'n situatie terecht zouden komen zou ik het wel begrijpen als ze wel teruggaan. Ik zou in ieder geval niet blijven.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 22:54:12 #257
368283 ato
pi_170368871
Over 1,5 week gaan ze naar Kiev. Ik denk zondag 30-04
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 22:58:44 #258
368283 ato
pi_170369113
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 22:18 schreef ato het volgende:

[..]

Moeder is ongeneselijk ziek, kan door onderhoudschemo therapie ouder worden.
Maar er moet verder niets gebeuren bv nieuwe uitzaaiingen of de chemo slaat niet meer aan.

Wat dat betreft blijft kanker onzeker.

Lijkt mij niet toch dat als moeder voortijdig overlijdt of plots slecht komt te liggen, zij niet gaan.
Oeps ik lees het interview net en uitzaaiingen zijn weer terug gekomen, ik hoop dat er hiervoor wederom behandeling is.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2017 @ 23:54:21 #259
43556 miss_dynastie
pi_170371812
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Waar is die laatste sneer dan weer goed voor? Zo lekker denigrerend en negatief. :')
Ik ben dan ook niet zo onder de indruk van de wijze waarop ze de ziekte van hun moeder professioneel uitventen. #sorrynotsorry
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 april 2017 @ 00:20:17 #260
163650 Greys
pi_170372494
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat staat er wel, dus ik neem aan dat ze dat bedoelen. Op zich zou ik ook eerder daar blijven als iemand dood is (heel cru gezegd heeft haasten dan geen zin meer, diegene is er dan toch niet meer), dan dat ik zou vertrekken wanneer een dierbaar iemand op sterven ligt, maar ook dat laatste zullen ze blijkbaar gewoon doen.

En zo belangrijk is hun privéleven sowieso niet, want de vriendjes moeten ook niet zeiken, lees ik verderop. Alles voor de 'roem' :')
Ik zou echt niet blijven en bij m'n vader willen zijn en helpen de uitvaart te regelen. Maar inderdaad ieder z'n manier. Kan me er alleen echt weinig bij voorstellen dat je op een Eurovisie zou kúnnen en vooral wíllen zingen op zo'n moment. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170373219
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou echt niet blijven en bij m'n vader willen zijn en helpen de uitvaart te regelen. Maar inderdaad ieder z'n manier. Kan me er alleen echt weinig bij voorstellen dat je op een Eurovisie zou kúnnen en vooral wíllen zingen op zo'n moment. :@
Ik ook niet. Zelfs een toespraak op een begrafenis lukt me al nauwelijks. Zou het eerlijk gezegd heel raar vinden als de moeder er zeer slecht bij ligt dat ze gaan. Ik neem aan dat echt niemand het hen in nederland kwalijk zou nemen. Ik zou het eerder gestoord vinden moet ik zeggen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 01:03:12 #262
368283 ato
pi_170373237
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou echt niet blijven en bij m'n vader willen zijn en helpen de uitvaart te regelen. Maar inderdaad ieder z'n manier. Kan me er alleen echt weinig bij voorstellen dat je op een Eurovisie zou kúnnen en vooral wíllen zingen op zo'n moment. :@
Ik zou ook mijn vader ondersteunen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170374927
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 21:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Vind je het erg dat ik daar liever niet op in ga? :X
Haha nee hoor geen probleem :P Zou ik ook niet doen als ik daar vandaan zou komen ;)
pi_170374933
Nederlands staat trouwens best lekker in de odds w/

8e to qualify in tweede halve finale
14e to win in de finale
pi_170376840
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:21 schreef Soren het volgende:
Nederlands staat trouwens best lekker in de odds w/

8e to qualify in tweede halve finale
14e to win in de finale
ik verwacht dat ze wel gaan stijgen na de rehearsals
pi_170381580
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170381857
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:47 schreef TheVulture het volgende:
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
Of je zet ESC gewoon aan op tv en voetbal op een livestream van NOS

Of andersom
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 14:05:49 #268
368283 ato
pi_170381966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:47 schreef TheVulture het volgende:
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
Watje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 14:11:21 #269
368283 ato
pi_170382122
11 mei drama:

Voordat de zussen gaan zingen, zegt Lisa met zware stem ' ik moet jullie wat bekennen ik ben jullie broer Leo'
Meiden zijn niet ontdaan en Amy en Shelly zingen met zuivere stemmetjes, Lisa eh Leo zingt met mannenstem mee.

Moeder wordt naar binnen gebracht op brancard en is in shock, want ouders wilden dit altijd tegenhouden.
Zij wilden altijd 3 lieve schattige engeltjes, die zingen als engeltjes.

En toen..

Nee nu wordt het grof 😄
Life can be a bitch, so like it..
pi_170382332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:00 schreef Nexum het volgende:

[..]

Of je zet ESC gewoon aan op tv en voetbal op een livestream van NOS

Of andersom
Zoiets zal het uiteindelijk wel worden ja :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 april 2017 @ 14:41:50 #272
163650 Greys
pi_170382711
quote:
Tof! Zit ie dan ook IN de jury? Hoe werkt dat ook alweer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170382824
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof! Zit ie dan ook IN de jury? Hoe werkt dat ook alweer?
Nee meestal is degene die de punten noemt geen lid van de jury zelf
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 14:53:47 #274
368283 ato
pi_170382919
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 14:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee meestal is degene die de punten noemt geen lid van de jury zelf
Soms wel toch?
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 21 april 2017 @ 16:32:36 #275
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170384457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:47 schreef TheVulture het volgende:
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
Oh shit. Das wel slechte timing idd.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 16:36:56 #276
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170384515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:47 schreef TheVulture het volgende:
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
-O- oh shit. -O- Wil ook inderdaad beiden zien.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 17:18:41 #277
43556 miss_dynastie
pi_170385197
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 00:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou echt niet blijven en bij m'n vader willen zijn en helpen de uitvaart te regelen. Maar inderdaad ieder z'n manier. Kan me er alleen echt weinig bij voorstellen dat je op een Eurovisie zou kúnnen en vooral wíllen zingen op zo'n moment. :@
Dat laatste is inderdaad een ander issue, kan ik me ook niet zoveel bij voorstellen... Maar 'het ergste geval' zou voor mij eerder zijn je stervende moeder achterlaten, dan het feit dat ze dood zou gaan. En die uitvaart is misschien allang geregeld, ze is al een hele poos ziek....

Het feit dat Douwe Bob de punten gaat voorlezen is wmb het beste nieuws uit Team Nederland sinds vorig jaar mei :') -O-
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 17:39:15 #278
368283 ato
pi_170385577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat laatste is inderdaad een ander issue, kan ik me ook niet zoveel bij voorstellen... Maar 'het ergste geval' zou voor mij eerder zijn je stervende moeder achterlaten, dan het feit dat ze dood zou gaan. En die uitvaart is misschien allang geregeld, ze is al een hele poos ziek....

Het feit dat Douwe Bob de punten gaat voorlezen is wmb het beste nieuws uit Team Nederland sinds vorig jaar mei :') -O-
Het is ook een aantrekkelijke jongen met zijn guitig en ondeugend koppie..
Life can be a bitch, so like it..
pi_170385743
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 13:47 schreef TheVulture het volgende:
11 mei voetbalt Ajax de halve finale tegen Lyon, dus ik heb zowaar een dilemma wat ik ga kijken... Ik heb echt nog steeds niks met die 3 :')
Met een beetje geluk is het in de eerste wedstrijd al beslist.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 19:06:47 #280
368283 ato
pi_170387232
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is het in de eerste wedstrijd al beslist.
Hoeft niet toch? Ajax kan met 2-0 verliezen en alsnog met 3-2 winnen later.


Ps: was al een dilemma verleden jaar om de halve finales en finale in deze week te plaatsen omdat men wist van de champion lague data's.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170387295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:


Het feit dat Douwe Bob de punten gaat voorlezen is wmb het beste nieuws uit Team Nederland sinds vorig jaar mei :') -O-
Wat hou ik toch van je posts altijd, zo treffend _O_ O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170389085
OMG GAAT DOUWE DE PUNTEN VOORLEZEN

SHIRT OFF PLS

PANTS OFF PLS

UNDERPANTS OFF PLS

IDC WAT MENSEN ZEGGE DIE GOZER IS ZO FUCKING LEKKER
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170389517
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat hou ik toch van je posts altijd, zo treffend _O_ O+
Er is in elk geval nog één grote Nederlandse artiest actief op de finale-avond :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 20:37:59 #284
368283 ato
pi_170389524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 20:23 schreef Nexum het volgende:
OMG GAAT DOUWE DE PUNTEN VOORLEZEN

SHIRT OFF PLS

PANTS OFF PLS

UNDERPANTS OFF PLS

IDC WAT MENSEN ZEGGE DIE GOZER IS ZO FUCKING LEKKER
Zou mooi zijn als hij de punten geeft, in zijn blote kont zoals die foto vorig jaar.
Dan omdraaiend met alleen zijn hoofd, de punten geeft.
Nu voel ik mij een oude viezerik 😄😢😜
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 20:55:52 #286
368283 ato
pi_170390088
quote:
Dit zongen zij nog na een lange en drukke dag, in de avond uitzending.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170391196
Dit is de eerste keer dat ik de uithaal minder goed vind klinken... die donkere zet hem anders in
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 21:43:36 #288
368283 ato
pi_170391583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:29 schreef Escrotterdam het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik de uithaal minder goed vind klinken... die donkere zet hem anders in
Hahaha op welke tijd stip, Ik hoor het niet.

Ik moet wat bekennen, ik ga het steeds leuker vinden...

[ Bericht 5% gewijzigd door ato op 21-04-2017 21:48:45 ]
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 april 2017 @ 23:30:32 #289
163650 Greys
pi_170394140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Het feit dat Douwe Bob de punten gaat voorlezen is wmb het beste nieuws uit Team Nederland sinds vorig jaar mei :') -O-
Ik zou dr bijna the voice Kids voor gaan kijken (hij is het nieuwe jurylid). Bijna hoor. Niet echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2017 @ 23:33:37 #290
368283 ato
pi_170394220
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou dr bijna the voice Kids voor gaan kijken (hij is het nieuwe jurylid). Bijna hoor. Niet echt.
Oh wat leuk, is hij het geworden?
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:34:28 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170394241
quote:
Dan krijgt O'G3NE sowieso al dikke punten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 22 april 2017 @ 00:09:13 #292
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170394930
quote:
Gelukkig laten ze bij een radio-optreden de handgebaartjes wel achterwege. :{w _O_ :W
:o)
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 10:41:29 #293
43556 miss_dynastie
pi_170398717
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou dr bijna the voice Kids voor gaan kijken (hij is het nieuwe jurylid). Bijna hoor. Niet echt.
Oh my, stel je voor dat 'ie ook naar de volwassen Voice komt. Met Waylon. Badboys op de vrijdagavond :9~ en de kijkcijfers van BZV zijn zo behaald. Lees je mee ome Sjon? :Y)
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 10:42:18 #294
43556 miss_dynastie
pi_170398729
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 april 2017 00:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Gelukkig laten ze bij een radio-optreden de handgebaartjes wel achterwege. :{w _O_ :W
En dan vonden we Trijntje al irritant.... They're multiplying :'(
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 april 2017 @ 10:46:53 #295
163650 Greys
pi_170398802
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh my, stel je voor dat 'ie ook naar de volwassen Voice komt. Met Waylon. Badboys op de vrijdagavond :9~ en de kijkcijfers van BZV zijn zo behaald. Lees je mee ome Sjon? :Y)
EN DAT ZE DAN DAAR EEN DUET DOEN EN IEDEREEN IN KATZWIJM VALT EN DAARNA SPONTAAN BESLUITEN SAMEN NAAR HET ESF TE GAAN.
Die twee knappe koppen samen, die stemmen samen, hun gezamenlijke voorkeur voor ietwat broeierige kuntrie. Geef die trofee maar vast aan Les Pays Bas jongahsss! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170399201
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zou dr bijna the voice Kids voor gaan kijken (hij is het nieuwe jurylid). Bijna hoor. Niet echt.
Oh wat leuk, dan zap ik zeker weer een keer voorbij (doe ik nu ook af en toe).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 11:26:52 #297
43556 miss_dynastie
pi_170399535
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

EN DAT ZE DAN DAAR EEN DUET DOEN EN IEDEREEN IN KATZWIJM VALT EN DAARNA SPONTAAN BESLUITEN SAMEN NAAR HET ESF TE GAAN.
Die twee knappe koppen samen, die stemmen samen, hun gezamenlijke voorkeur voor ietwat broeierige kuntrie. Geef die trofee maar vast aan Les Pays Bas jongahsss! _O_
#Amsterdam2019 w/
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 april 2017 @ 11:31:20 #298
163650 Greys
pi_170399629
*visioen heeft van blotekontenfoto met vier billen*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 15:23:44 #299
368283 ato
pi_170404473
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:31 schreef Greys het volgende:
*visioen heeft van blotekontenfoto met vier billen*
Droom verder schat:


Douwe Bob vindt zichzelf te jong om te jureren in The Voice
Foto: ANP
Gepubliceerd: 22 april 2017 13:58
Laatste update: 22 april 2017 14:49

Zanger Douwe Bob wordt aankomend seizoen de vierde coach bij The Voice Kids, maar vindt zichzelf nog wel te jong voor de volwassen versie van de talentenjacht. "Ik zou het moeilijk vinden om in die rode stoel te gaan zitten terwijl er iemand staat te zingen die vijftien jaar langer in het vak zit. Ik zou dan minder durven zeggen."
Vrijdagavond werd bekend dat de zanger de vierde coach wordt bij het nieuwe seizoen van The Voice Kids.

De huidige coaches van The Voice Kids, Marco Borsato, Ilse DeLange en Ali B, keren volgend jaar allemaal terug. Zij lieten al eerder weten de zanger "een echte muzikale toevoeging binnen hun speelveld" te vinden en zijn volgens RTL "dolgelukkig" met hun nieuwe collega. Met de komst van Douwe Bob zullen er voor het eerst in de geschiedenis van het programma vier coaches te zien zijn.

"Toen ze vroegen of ik coach wilde worden bij The Voice, dacht ik: daar moet ik even over nadenken. Toen daar het woordje Kids aan werd toegevoegd, wist ik gelijk dat ik het ging doen", vertelt Douwe Bob zaterdag in een gesprek met NU.nl. "Ik voel me vereerd dat ik dit mag gaan doen en ben blij dat ik het nu niet langer geheim hoef te houden."

Vakkundig

Volgens de singersongwriter fantaseert iedere artiest in Nederland over jureren in The Voice. "Het is enorm goed voor je ego om gevraagd te worden. Als je jurylid mag zijn, betekent het dat mensen je vakkundig vinden. Die erkenning is wel fijn, ja."

De zanger heeft in ieder geval veel zin in om zijn vakmanschap in te zetten voor de jonge talenten. "Ik vind kinderen zó leuk. Zij zijn nog zo puur, zij hebben die naïviteit nog. De volwassen Voice is echt een tranendal, wij volwassenen zijn al verziekt. Op mijn leeftijd ben je al veel meer bezig met winnen, wat erop het spel staat, je misgunt de andere kandidaat de winst. Voor de kinderen van The Voice is het een wedstrijdje, zij willen gewoon lol maken en zijn helemaal niet met een carrière of de consequenties bezig."

"Voor The Voice vind ik mezelf nog niet gepokt en gemazeld genoeg, maar bij The Voice Kids denk ik juist dat het kan helpen dat ik misschien minder ervaring heb dan de andere juryleden", vertelt Douwe Bob. "Ik durf meer dingen uit te proberen en ik beslis vanuit mijn hart. Ik heb geen bepaalde tactiek, maar ga een beetje met de flow mee en zie wel wat er gebeurt." De zanger zegt wel goed te kunnen beslissen of er talent op het podium staat. "Ik heb heel snel door of iets goed is of niet."

Talentenjacht

In 2012 deed Douwe Bob zelf mee aan de talentenjacht De Beste Singer-Songwriter. Of hij toen beter aan The Voice had mee kunnen doen, weet hij niet. "Ik zag mezelf altijd als een liedjesschrijver, pas later als zanger. Nu had ik misschien andere keuzes gemaakt, maar ik kan niet zeggen welke het beste voor me zou zijn geweest. Voor The Voice Kids ben in ieder geval al te oud helaas, haha!"
Life can be a bitch, so like it..
pi_170411796
O'G3NE is 5de geworden bij Eurovoix. Die website heeft een gecombineerde puntenuitslag van zowel jury als publiek. Doorgaans geeft deze poll schijnbaar een redelijk goed beeld van de daadwerkelijke uitslag bij de grote finale. Natuurlijk kunnen er alsnog grote verschillen ontstaan, maar het is wel een fijne indicatie. En goed om te weten dat we dus écht wel een goede kans maken om te winnen dit jaar! Nu nog een goede stage performance en knallen maarrr!
pi_170412180
Grapje, de uitslag is schijnbaar nog niet bekend. Dat krijg je als je alleen de beelden bekijkt, dus zonder geluid. Net stonden we ineens 4de toen ik weer even keek. Nog even afwachten dus... spannnnuuuunnnd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')