Zal dan wel 4-4-2 wordenquote:Op maandag 10 april 2017 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Pepe en Varane ontbreken. Danilo in een 4-3-3 systeem is om te janken.
Met dan Bale op de bank? Die man speelt praktisch altijd, anders moet je Kroos of Modric op de bank zetten.quote:
Rechtshalf misschien? en Modric hangend aan de linkerkant?quote:Op maandag 10 april 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dan Bale op de bank? Die man speelt praktisch altijd, anders moet je Kroos of Modric op de bank zetten.
Of de Spaanse club neemt de Duitse club te grazenquote:Op maandag 10 april 2017 17:30 schreef Dejannn het volgende:
Dit wordt geen probleem voor Bayern, zie wel eenzelfde scenario eigenlijk zoals een aantal jaar terug toen ze Barça zo flink te grazen namen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op maandag 10 april 2017 19:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of de Spaanse club neemt de Duitse club te grazenMeh deze was veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koekoekgraag op anoniem
Zidane weer met zijn eeuwige gelukquote:
Het janken houdt zo te zien ook nooit op. Grow up.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zidane weer met zijn eeuwige geluk. Het houdt ook nooit op he
Zidane presteert gewoon goed. Niks met geluk te maken.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
HUILENquote:Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het voetbal is vaak kut en worden wedstrijden puur op individuele klasse gewonnen.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zidane presteert gewoon goed. Niks met geluk te maken.
Dank voor de tipquote:Op woensdag 12 april 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk via ZDF. Dat scheelt ergernis om de goednieuwsshow van SBS6.
Gereageerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken of ik Boskamp kan spotten. Dat moet niet moeilijk zijn xD
JR gaat nu op mij reageren
Hopelijk is er in de rust haxballquote:Op woensdag 12 april 2017 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken of ik Boskamp kan spotten. Dat moet niet moeilijk zijn xD
JR gaat nu op mij reageren
Poliokindjes wel.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Posts over haxball in de livetopics zouden aan banden gelegd moeten worden
Echt niemand zit op dat spel te wachten.
Wat een ongelooflijk domme post is dit.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Posts over haxball in de livetopics zouden aan banden gelegd moeten worden
Echt niemand zit op dat spel te wachten.
Om dezelfde reden dat Ballack niet speelt bij Bayern.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom keept Casillas niet bij Real?
Euhm...?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 12 april 2017 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is er in de rust haxball
Is dit een grap?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goeie.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat Ballack niet speelt bij Bayern.
Die is van Chelsea.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat Ballack niet speelt bij Bayern.
Zelfs ik zou mij niet wagen aan zo'n slechte grap.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leugenaar.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs ik zou mij niet wagen aan zo'n slechte grap.
Die Muller bij Bayern is dat Gerd?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom doet Di Stefano niet mee bij Real?
Nee JR, gewoon nee.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom doet Di Stefano niet mee bij Real?
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Antonie Kamerling ook al een tijdje niet gezien.
HAMBOERGquote:Op woensdag 12 april 2017 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wir sind die beste, die besten!!!! In??
Ik heb net zulke slechte humor als jijquote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al zou ik nu best de tegenpost "Waarom speelt Di Stefano niet bij Real" willen maken, maar dit doe ik niet want ook dat zou niet grappig zijn.
GODVERDOMME JR MAAKT HEM ECHT![]()
Ribery zijn kop is er ook stuk van gegaan.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik blijf stuk gaan om die kop van Ribery
Waar zou die rondhangen?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Antonie Kamerling ook al een tijdje niet gezien.
Tom Bradyquote:Op woensdag 12 april 2017 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naar welk bakje is Octopus Paul toe gezwommen?
BREMENquote:Op woensdag 12 april 2017 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Und nicht nur von München. Auch von...
JAJAJAJAJAAAAAquote:Op woensdag 12 april 2017 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Und nicht nur von München. Auch von...
Toen ik hem laatst belde werd gelijk de telefoon opgehangen.quote:
Mensen die dit posten moeten ze opheffen.quote:
EUROPASquote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AUCH VON GELSENKIRCHEN!
Wir sind die besten von Deutschland. Und vielleicht....
Kalm Louis.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
AUCH VON GELSENKIRCHEN!
Wir sind die besten von Deutschland. Und vielleicht....
Ik wil graag Bayern v Juventus als finale. Wat nu?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die dit posten moeten ze opheffen.
Weldenkende mensen willen een finale zonder de grote drie.
Ik vind 3 ook wel erg veel voor een finale.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TRquote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ben jij niet weldenkend.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil graag Bayern v Juventus als finale. Wat nu?
Alsquote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Haags als wij ooit naar een CL-wedstrijd van Dortmund gaan dan maken we een bordje waar staat UEFAMAFFIA
Ik wil Monaco - Juvequote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil graag Bayern v Juventus als finale. Wat nu?
Juve - Bayern. En dat wordt het ookquote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ben jij niet weldenkend.
Ik hoop in realisme op Juve - Monaco/Atleti
Barça wint gewoon met 5-0 hoor thuis.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juve - Bayern. En dat wordt het ook
Bayern v Juventus is een prima finale. In een normale wereld had Juventus in de kwartfinale gestaan vorig seizoen en twee jaar geleden versloeg een Allegri-elftal ook een Ancelotti-elftal.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu ben jij niet weldenkend.
Ik hoop in realisme op Juve - Monaco/Atleti
Als er 1 van de grote 3 moet staan is het Byern wat mij betreft maar liever echt effe alle 3 een keer niet. Dit is het seizoen om dat een keer te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern v Juventus is een prima finale. In een normale wereld had Juventus in de kwartfinale gestaan vorig seizoen en twee jaar geleden versloeg een Allegri-elftal ook een Ancelotti-elftal.
FAKE NEWSquote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Niet verbodenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Casemiro zit aan de kont van Boateng
Die site klopt niet altijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
die heeft volgens mij een vrij rijke ventquote:
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijzonder dat ze een geblesseerde speler opstellen bij Bayern.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bayern heeft vier jaar geleden voor het laatst in een finale gestaan. Atlético in de tussentijd twee keer.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er 1 van de grote 3 moet staan is het Byern wat mij betreft maar liever echt effe alle 3 een keer niet. Dit is het seizoen om dat een keer te bewerkstelligen.
hij speelt nog gewoon?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
is dat zo?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is altijd maar weer de vraag of er een apart topic is.
Maar nog nooit de CL gewonnen.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern heeft vier jaar geleden voor het laatst in een finale gestaan. Atlético in de tussentijd twee keer.
Het is net hoe Stijn zich voelt.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dat zo?
erg vaak kom ik niet in de live topiques
Vooral als ze door tong geopend worden, dat zijn pas aparte topics.quote:
Hopelijk nu ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar nog nooit de CL gewonnen.
Meestal wel. Er lopen hier alleen een hoop autisten rond die zelf het te zwaar hebben om een topic aan te maken.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar nog nooit de CL gewonnen.
Ja verdomme.quote:
Te laat.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als ze door tong geopend worden, dat zijn pas aparte topics.
Ik wachtte hier opquote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal wel. Er lopen hier alleen een hoop autisten rond die zelf het te zwaar hebben om een topic aan te maken.
Jezus Stijn, wat is dit nu weer voor rare belediging naar je onderdanen?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal wel. Er lopen hier alleen een hoop autisten rond die zelf het te zwaar hebben om een topic aan te maken.
Soms zondert Stijn zich af en gaat ie lekker met Koffieplanter in een centraal topic posten.quote:
Possetje.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als ze door tong geopend worden, dat zijn pas aparte topics.
Iedereen was aangeslagen van Dortmund.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Juve was gisteren iets minder populair ja.
Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om jankenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan beter een kratje bier... OH. WACHT.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ThanksHij veegt nu zijn tranen weg.
Van Praag?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet die maffiabaas die nu voorzitter is van de UEFA?
Ceferinquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Vjenne12345 denkt nu aan Platiniquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Dan lees je die reacties lekker niet. Fucking boeiend, alsof een livetopic valt of staat met een OP.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om janken
zou je die doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft volgens mij een vrij rijke vent
wat een dom grapje van jou![]()
Bo Johansson.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vjenne12345 denkt nu aan Platini
Boeien. Niemand leest een opquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om janken
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit wat Typisch antwoordt. De kans is groot dat het niet op waarheid berustquote:
sowquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan beter een kratje bier... OH. WACHT.
Ik lees die van R_R in TDF.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd erg vermakelijk.
Ik ga Celta - Genk kijken.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.
Dan zitten we al in het RTL7 Europa League topic.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.
Ja maar daar zit daadwerkelijk inhoud in. Stijn doet net alsof hij een begenadigd schrijver is weetjewel met zijn onzinstukjes.quote:
We? Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zitten we al in het RTL7 Europa League topic.
Deze was wel doordrenkt van mijn subjectiviteit maar goed.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd erg vermakelijk.
dacht eerder aan Franchi.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vjenne12345 denkt nu aan Platini
Ik lust er ook wel eentje.quote:
Gras is?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze was wel doordrenkt van mijn subjectiviteit maar goed.
Alleen als Robben speelt? Dan heb jij saaie voetbalavondjes.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Coco. het volgende:
Robben speelt, daar hoort een biertje bij
Ook jij mag een voorkeur hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze was wel doordrenkt van mijn subjectiviteit maar goed.
Nah ik verzin altijd een excuus om te drinken, van tong80 geleerd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Alleen als Robben speelt? Dan heb jij saaie voetbalavondjes.
Als zijn zoontje met lego kan spelen dan is hij nu al slimmer dan zijn vader.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk stap je vannacht op een legoblokje dat je zoontje ergens heeft laten slingeren.
TRquote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk stap je vannacht op een legoblokje dat je zoontje ergens heeft laten slingeren.
totaal mis weerquote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Mansjester het volgende:
Onbegrijpelijk dat CR de vrije trappen blijft nemen
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zijn zoontje met lego kan spelen dan is hij nu al slimmer dan zijn vader.
Als hij de bal nou eens probeerde binnen te krullen scoorde hij misschien wel wat vaker uit vrije trappen...quote:Op woensdag 12 april 2017 21:00 schreef Mansjester het volgende:
Onbegrijpelijk dat CR de vrije trappen blijft nemen
Is ook niet veel.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:01 schreef Typisch het volgende:
toch wel bizar dat frankrijk benzema gewoon zonder problemen thuis kan laten
Wees dan gewoon een vent en zeg, nee hij speelt niet met lego maar met barbies.quote:
Wie durft hem tegen te spreken dan?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef Typisch het volgende:
Dat die Ronaldo ze nog steeds mag nemen he.
De enige die een poging waagt, en volledig faalt, dat ben jij amice.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef Caland het volgende:
Onlogisch wordt volledig aan banden gelegd in dit topic.
zeker met Bale en Modric in de selectie.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef Typisch het volgende:
Dat die Ronaldo ze nog steeds mag nemen he.
In Chili gebruiken ze op marihuana na niet zo veel.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef Cinemaniak het volgende:
Iemand enig idee welke Chileense drugbende Vidal gaat inlijven na z'n carrière. Of kan ie in heel Zuid- en Midden-Amerika terecht?
https://en.wikipedia.org/wiki/18th_Street_gangquote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef Cinemaniak het volgende:
Iemand enig idee welke Chileense drugbende Vidal gaat inlijven na z'n carrière. Of kan ie in heel Zuid- en Midden-Amerika terecht?
Je zou toch zeggen dat een Ramos dat wel zou kunnen maken.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie durft hem tegen te spreken dan?
Ik zie twee onnodige komma's in deze zin.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die een poging waagt, en volledig faalt, dat ben jij amice.
Opperkleurder kopt em inquote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die dikke is al een tijdje gestopt hoor.
Dan gaat CR7 janken ben ik bang. En heb je er niks meer aan in de verdere wedstrijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een Ramos dat wel zou kunnen maken.
Van joh he, misschien moet je iemand laten nemen met een iets beter gemiddelde.
Zoveel betere zijn er niet.quote:
MbappéGodquote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoveel betere zijn er niet.
Wel benieuwd wie ze gaan halen voor de punt straks, moet toch iemand jongers bij.
Ik zag net wel een aardig spitsje lopen bij Monaco.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie ze gaan halen voor de punt straks, moet toch iemand jongers bij.
Dat is waar. Maar daarom is het nog wel bizar.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat CR7 janken ben ik bang. En heb je er niks meer aan in de verdere wedstrijd.
Dat kan, inderdaad zo zijn. Maar, dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie twee onnodige komma's in deze zin.
Ik vind vooral de wedstrijd een beetje traag.quote:
waarom moet dat? Aguero zou een verbetering zijn en niet veel jonger.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag net wel een aardig spitsje lopen bij Monaco.
Dat zou wel een leuke zijn.quote:
Maar wij kunnen ook mee in de eredivisie.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Neuer als voetballer best mee zou kunnen in de eredivisie.
Beter dan Nelom ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Neuer als voetballer best mee zou kunnen in de eredivisie.
Tja dat krijg je met hierarchiegenotquote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daarom is het nog wel bizar.
Ik vind je moeder een beetje traag.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind vooral de wedstrijd een beetje traag.
ZO DANquote:Op woensdag 12 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind je moeder een beetje traag.
Is alleen bij zulke spelers, net als bij Messi die de pingels nog mag nemen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met hierarchiegenot
Nou nou nou nou nou...quote:Op woensdag 12 april 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind je moeder een beetje traag.
Klopt, bij een Bayern zie ik dat minder snel gebeuren dat één iemand daarin mag blijven falen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is alleen bij zulke spelers, net als bij Messi die de pingels nog mag nemen.
Daaronder is er vaak wel gewoon iemand die hem opeist als het niet lukt.
quote:
Muller. Speelt. Niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Stijn zou Muller vandaag trouwens niet spelen.
Jullie merken weer dat hij een echte kenner is.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens Stijn zou Muller vandaag trouwens niet spelen.
Jullie merken weer dat hij een echte kenner is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |