Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om jankenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal wel. Er lopen hier alleen een hoop autisten rond die zelf het te zwaar hebben om een topic aan te maken.
Hij kan beter een kratje bier... OH. WACHT.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ThanksHij veegt nu zijn tranen weg.
Van Praag?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet die maffiabaas die nu voorzitter is van de UEFA?
Ceferinquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Vjenne12345 denkt nu aan Platiniquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Dan lees je die reacties lekker niet. Fucking boeiend, alsof een livetopic valt of staat met een OP.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om janken
zou je die doen?quote:Op woensdag 12 april 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft volgens mij een vrij rijke vent
wat een dom grapje van jou![]()
Bo Johansson.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vjenne12345 denkt nu aan Platini
Boeien. Niemand leest een opquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil prima een topic maken maar dan krijg je een pauper OP en daar gaat men ook weer om janken
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit wat Typisch antwoordt. De kans is groot dat het niet op waarheid berustquote:
sowquote:Op woensdag 12 april 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan beter een kratje bier... OH. WACHT.
Ik lees die van R_R in TDF.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd erg vermakelijk.
Ik ga Celta - Genk kijken.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.
Dan zitten we al in het RTL7 Europa League topic.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel het Ajax - Schalke topic.
Ja maar daar zit daadwerkelijk inhoud in. Stijn doet net alsof hij een begenadigd schrijver is weetjewel met zijn onzinstukjes.quote:
We? Spreek voor jezelf, idioot.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zitten we al in het RTL7 Europa League topic.
Deze was wel doordrenkt van mijn subjectiviteit maar goed.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Stijn zijn OP's altijd erg vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |