Ik zie twee onnodige komma's in deze zin.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die een poging waagt, en volledig faalt, dat ben jij amice.
Opperkleurder kopt em inquote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die dikke is al een tijdje gestopt hoor.
Dan gaat CR7 janken ben ik bang. En heb je er niks meer aan in de verdere wedstrijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een Ramos dat wel zou kunnen maken.
Van joh he, misschien moet je iemand laten nemen met een iets beter gemiddelde.
Zoveel betere zijn er niet.quote:
MbappéGodquote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoveel betere zijn er niet.
Wel benieuwd wie ze gaan halen voor de punt straks, moet toch iemand jongers bij.
Ik zag net wel een aardig spitsje lopen bij Monaco.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie ze gaan halen voor de punt straks, moet toch iemand jongers bij.
Dat is waar. Maar daarom is het nog wel bizar.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat CR7 janken ben ik bang. En heb je er niks meer aan in de verdere wedstrijd.
Dat kan, inderdaad zo zijn. Maar, dat maakt mij niet zoveel uitquote:Op woensdag 12 april 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie twee onnodige komma's in deze zin.
Ik vind vooral de wedstrijd een beetje traag.quote:
waarom moet dat? Aguero zou een verbetering zijn en niet veel jonger.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag net wel een aardig spitsje lopen bij Monaco.
Dat zou wel een leuke zijn.quote:
Maar wij kunnen ook mee in de eredivisie.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Neuer als voetballer best mee zou kunnen in de eredivisie.
Beter dan Nelom ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Neuer als voetballer best mee zou kunnen in de eredivisie.
Tja dat krijg je met hierarchiegenotquote:Op woensdag 12 april 2017 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daarom is het nog wel bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |